Joystiq:عنوان Call of Duty: Ghosts در نسخه PS4 دارای افت فریم می باشد.

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

mamad2010

Google Search:Yanet Garcia
Loyal Member
"یکی از مهم ترین مشخصه های Call of Duty ی 60 فریم بودن ان می باشد و فریم بالاتر از اهمیت بیشتری
نسبت به resolutions برخوردار است" این ها رو Mark Rubin قبل ها گفته بود.

با این حال با توجه به نقد Joystiq به نظر می رسد نسخه PS4 این عنوان فریم ثابتی ندارد:

یکی از مشخصه های اصلی Call of Duty تجربه ان در 60 فریم است,همانطور که Call of Duty: Ghosts
در نسخه XBOX 360 اینگونه می باشد اما نسخه PS4 دارای مشکلات فنی می باشد.گاهی اوقات بازی کند می شود مخصوصا در حین set pieceهایی که دارای افکت های مختلفی باشند.
برای مثال یکی از صحنه ها که دارای افکت دود و اتش بود ,به روانی در XBOX 360 و PS3 اجرا می شد
ولی در نسخه PS4 اینگونه نبود.این افت فریم ها در بخش داستانی دیده می شدند. Call of Duty به
دارا بودن صحنه های هیجان انگیز هالیوودی مشهور است ولی این افت فریم ها از لذت بازی کاسته بودند.

 
این همه میگن GDDR5 و 1.84 ترافلاپ و سرنی و... بعد وقتی نتونه COD:G رو با این گرافیک ضعیف روی 60 فریم اجرا بکنه چه سودی داره..؟

در مورد بلد نبودن سازنده هم حرف نزنید که سر BF4 کاملا تکذیبش کردین.:bighug:

آقا کی می گه گرافیک cod ضعیف هست ؟ هر کی میگه واقعا بزاش متاسف ام...
 
این همه میگن GDDR5 و 1.84 ترافلاپ و سرنی و... بعد وقتی نتونه COD:G رو با این گرافیک ضعیف روی 60 فریم اجرا بکنه چه سودی داره..؟

در مورد بلد نبودن سازنده هم حرف نزنید که سر BF4 کاملا تکذیبش کردین.:bighug:

شما برو هر وقت کنسول مورد علاقت تونست این بازی گرافیک پایین 1080p اجرا کنه بیا با هم صحبت می کنیم ;)
 
خب منم همینو میگم ولی مطمئنا کار کردن با XO براشون سخت تر بوده تا PS4 .خیلی از سازنده ها از راحت بودن ساخت بازی برای PS4 ابراز رضایت کردن نمونش همین خبر چند ساعت پیش که یکی از سازنده های NBA اومده بود اینو گفته بود.ببین اصلا من بحث مقایسه قدرت و اینا رو نمیکنم کاری هم ندارم کدوم قوی تره بحثم سر اینه که آیا از نهایت پتانسیل XO استفاده کردن یا نه؟ با نگاه به کانفیگ XO میشه با قاطعیت گفت نه!
واضحه که نه
2 سال واسه ساخت یه بازی روی 8 تا پلتفرم وقت گذاشتن معلومه که یه ورش میلنگه . ولی خب تو محدودیتی هم که داشتن PS4 تا اینجایه کار بهتر جواب داده اینو هم خیلیا قبل از اومدن COD و BF و NFS ,... پیش بینی کرده بودن . اونم از نظر قدرت .نه فقط سادگی در ساخت
 
واضحه که نه
2 سال واسه ساخت یه بازی روی 8 تا پلتفرم وقت گذاشتن معلومه که یه ورش میلنگه . ولی خب تو محدودیتی هم که داشتن PS4 تا اینجایه کار بهتر جواب داده .

تو این موضوع هیچ شکی نیست . همین که روی PS4 به صورت 1080 هست اینو تایید میکنه.البته باید وایسیم نقدهای XO هم بیاد.اگر تو XO با این مشکلات افت فریم همراه نباشه پس شاید همون 720 بدون افت فریم بهتر از 1080 همراه با افت فریم باشه.با این حال من شخصا به آینده هر دو کنسول بسیار خوشبینم;)
 
اگر از لحاظ قدرت منظورته که ترول خوبی بود:d اما اگر به خاطر پیچیدگی و ساختار خاص XO و با توجه به حرف مارک روبین که اعتراف کرده با سیستم XO آشنایی زیادی نداشتند منظورته که کاملا باهات موافقم;)

دقیقا کجا این حرف رو زده ؟
 
شما برو هر وقت کنسول مورد علاقت تونست این بازی گرافیک پایین 1080p اجرا کنه بیا با هم صحبت می کنیم ;)

والا ما ادعای نداریم شما ها هستین که فقط گرافیک براتون مهم هست و شدین رزولوشن شمار و فریم شمار ما به امکانات گسترده کنسول مورد علاقمون به همراه بازی های انحصاریش و کنترل صوتی و حرکتیش می نازیم..

آخر چیزی که برای یک گیمره حرفه ای مهم هست گرافیکه ولی برای یک گیمر نوب همیشه گرافیک بوده که ارزش بازی ها رو تعیین کرده
 
دقیقا کجا این حرف رو زده ؟

http://forum.bazicenter.com/thread83696/#post2931227


.
.
.

دلیلی که روبین برای این اختلاف میده نا اشنایی تیم سازنده با سیستم ONe و بهینه سازی 60 فریم بر ثانیه بر روی این کنسول هست.
اما ایا اینکه واقعا این فرقه بسیاری رو بین این دو نسخه ایجاد میکنه روبین حرفه بیشتری نمیزنه اما با توجه به عکس العملها در مورده این خبر روبین قبول میکنه و میگه که به نظر میرسه این خیلی مهم باشه توی اینترنت
.
.
.
 
والا ما ادعای نداریم شما ها هستین که فقط گرافیک براتون مهم هست و شدین رزولوشن شمار و فریم شمار ما به امکانات گسترده کنسول مورد علاقمون به همراه بازی های انحصاریش و کنترل صوتی و حرکتیش می نازیم..

آخر چیزی که برای یک گیمره حرفه ای مهم هست گرافیکه ولی برای یک گیمر نوب همیشه گرافیک بوده که ارزش بازی ها رو تعیین کرده

پس حتما عمه من تو هر تاپیکی میاد میگه esram و infinite power of cloud و قدرتهای کشف نشده و تاپیک از برتریهای زاده تخیل میزنه:-/
 
کاشف به عمل اومده رو وان با رزولوشن 720p افت فریم خیلی بد تری داره نسبت به نسخه PS4 که رزولوشن 1080 داره!=))
خیلی حرفه ها!:d
28431298132862697547.png


جا داره یه خسته نباشید هم بچه های زحمت کش اکتیویژن بگم که رو 8gig رم و اون CPU یه بازی با گرافیک شلغم با افت فریم اجرا میشه!:bighug:
 
آخرین ویرایش:
کاشف به عمل اومده رو وان با رزولوشن 720p افت فریم خیلی بد تری داره نسبت به نسخه PS4 که رزولوشن 1080 داره!=))
خیلی حرفه ها!:d
28431298132862697547.png


جا داره یه خسته نباشید هم بچه های زحمت کش اکتیویژن بگم که رو 8gig رم و اون CPU یه بازی با گرافیک شلغم با افت فریم اجرا میشه!:bighug:
گرافیک شلغم نیست:|کنسول شلغم تشریف دارهl-)
 
رو PC هم گزارش شده مشکل فریم ریت داره..کلا رو PS4 و PC خوب اپتیمایز نشده...مشکل از بازی هست نه نداشتن قدرت لازم برای فریم پایدار..بعضی ها خوشحال نشن.
pc?????? سخت افزار ثابت مگه داره؟؟؟؟؟ تا جایی که من دیدم با افکت های مخصوص NVidia که عکساشم هست اعلام مشکلی نشده بودنسلی که از اول بدنش دست amd اینطوری می شه اخه ماکروسافت تو دیگه چرا که 90 درصد دستگاهات اول نسل قبل سوختن؟؟؟؟خلاصه سالی که نکوست از بهارش پیداست
 
والا ما ادعای نداریم شما ها هستین که فقط گرافیک براتون مهم هست و شدین رزولوشن شمار و فریم شمار ما به امکانات گسترده کنسول مورد علاقمون به همراه بازی های انحصاریش و کنترل صوتی و حرکتیش می نازیم..

آخر چیزی که برای یک گیمره حرفه ای مهم هست گرافیکه ولی برای یک گیمر نوب همیشه گرافیک بوده که ارزش بازی ها رو تعیین کرده

بله بله 100%، دقیقا به همین دلیل که چپ میری راست میایی هی Ryse رو می کشی وسط و واسه گرافیکش غش می کنی. طبق این تعریفی که کردی شما خودت ته ته نوب هستی برادر. خدا سایه تو رو از سر ما کم نکنه که نمک اینجور تاپیک ها هستی.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or