"یکی از مهم ترین مشخصه های Call of Duty ی 60 فریم بودن ان می باشد و فریم بالاتر از اهمیت بیشتری
نسبت به resolutions برخوردار است" این ها رو Mark Rubin قبل ها گفته بود.
با این حال با توجه به نقد Joystiq به نظر می رسد نسخه PS4 این عنوان فریم ثابتی ندارد:
نسبت به resolutions برخوردار است" این ها رو Mark Rubin قبل ها گفته بود.
با این حال با توجه به نقد Joystiq به نظر می رسد نسخه PS4 این عنوان فریم ثابتی ندارد:
یکی از مشخصه های اصلی Call of Duty تجربه ان در 60 فریم است,همانطور که Call of Duty: Ghosts
در نسخه XBOX 360 اینگونه می باشد اما نسخه PS4 دارای مشکلات فنی می باشد.گاهی اوقات بازی کند می شود مخصوصا در حین set pieceهایی که دارای افکت های مختلفی باشند.
برای مثال یکی از صحنه ها که دارای افکت دود و اتش بود ,به روانی در XBOX 360 و PS3 اجرا می شد
ولی در نسخه PS4 اینگونه نبود.این افت فریم ها در بخش داستانی دیده می شدند. Call of Duty به
دارا بودن صحنه های هیجان انگیز هالیوودی مشهور است ولی این افت فریم ها از لذت بازی کاسته بودند.