Injustice: Gods Among Us | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
با این حرفت ثابت کردی mortal باز نیستی
وقتی حرف از مورتال میاد همه یاد scorpion VS subzero میوفتن
الان scorpion عین هویج وسط این بازی به چه دردی میخوره؟؟هووم؟
اصلاً به این موضوع ربط نداره که چون Scorpion به Injustice اضافه شده، حتماً هم باید Sub-Zero اضافه بشه.
به نظرم مبارزه‌ی کلاسیک تو MK مبارزه بین Shao Kahn vs. RAIDENـه.
 
اصلاً به این موضوع ربط نداره که چون Scorpion به Injustice اضافه شده، حتماً هم باید Sub-Zero اضافه بشه.
به نظرم مبارزه‌ی کلاسیک تو MK مبارزه بین Shao Kahn vs. RAIDENـه.

پس باید کاور بازی عکس raiden و shao kahn میبود تا scorpion و subzero


همون Scorpion بدرد همین شخصیتهای DC میخوره :دی

بازم میگم الان scorpion نقش هویج تو مزرعه توت فرنگیو داره :دی
 
آخرین ویرایش:
اگه subzero بود هم همین حرفو میزدی؟واقا چی بگمممم)x

چیزی نمیخواد بگی باید قبول کنی
اصلا شخصیتهای mk هیچ ربطی به dc ندارن
یاد فاجعه mk vs dc بیوفت
mk یعنی fatality یعنی تیلیت مغز یعنی حمام خون و ...................
 
آخرین ویرایش:
چیزی نمیخواد بگی باید قبول کنی
اصلا شخصیتهای mk هیچ ربطی به dc ندارن
یاد فاجعه mk vs dc بیوفت
mk یعنی fatality یعنی تیلیت مغز یعنی حمام خون و ...................
اون که قبول دارم اشغالی بیش نبود ولی اگه subzero بود هیچ وقت این حرفا رو نمیزدی اون وقت من میومدم یه چی میگفتم
 
اون که قبول دارم اشغالی بیش نبود ولی اگه subzero بود هیچ وقت این حرفا رو نمیزدی اون وقت من میومدم یه چی میگفتم

تو هم گیردادی به subzero-درسته من عاشق subzero هستم و اینو بدون که از Scorpion هم متنفر نیستم
من میگم scorpion با subzero تو مبارزه کامل میشه نه با catwoman و wonderwoman :دی
 
نمیدونم چرا ولی انگار کسایی که مورتال بازی میکنن بالای 80 - 90 درصدشون چیزی از هسته بازی فایتینگ نمیدونن و فقط دنبال دکمه زنی ان. وگرنه این کامنت های شاد و خوشحال رو نداشتیم الان!
 
^^ اتفاقا Tekken بازا خدای دکمه زنی ان! با چشم بسته هم دیده شده مواردی از دوستان که نتایج بدی هم نگرفتن...

اینکه تکن یه بازی مشینگ به حساب میاد فقط و فقط متخصص به ایرانه و بس دلیلشم اینه که یه آرکید لعنتی هم شاید به زور گیر بیاد توی ایران و ملت فقط به این wannabe تکن باز های ایران نگاه میکنن که توی کلوپ نشستن بازی میکنن. در ضمن حرف من در مورد اینکه MK مشینگه نبود بلکه منظورم یه چیز دیگه بود.
 
نه کاری به این بچه مچه هایی که تو کلوپا نشستن تکن بازی می کنن ندارم اصلا! ساختار گیمپلی و کومبو زنی بازی این جوریه! این یه چیز غیر قابل انکار هست. کسی که بدون هر گونه مهارت باشه عمرا بتونه بازی ای مثل DoA، مورتال کامبت، یا استریت فایتر بازی کنه اما، به راحتی می تونه دسته رو بگیره دستش و با فشردن راندوم دکمه ها کمبوهای زیبایی خلق کنه. این اصلا نقطه ضعف نیست، ذات بازی همینه...
 
نه کاری به این بچه مچه هایی که تو کلوپا نشستن تکن بازی می کنن ندارم اصلا! ساختار گیمپلی و کومبو زنی بازی این جوریه! این یه چیز غیر قابل انکار هست. کسی که بدون هر گونه مهارت باشه عمرا بتونه بازی ای مثل DoA، مورتال کامبت، یا استریت فایتر بازی کنه اما، به راحتی می تونه دسته رو بگیره دستش و با فشردن راندوم دکمه ها کمبوهای زیبایی خلق کنه. این اصلا نقطه ضعف نیست، ذات بازی همینه...

یعنی ساختار گیم پلی و کمبو زنی بازی بر مبنای مشینگه؟ seems legit. اینکه طرف دسته رو بگیره چند تا دکمه بزنه و شخصیت 2 تا حرکت انجام بده ربطی به مشینگ بودن بازی نداره. من واقعا نمیتونم هضم کنم بازی که همیشه جزو تاپ ترین بازیها بوده و تقریبا توی هر EVO بوده مشینگ به حساب میاد صرفا بخاطر اینکه چند دکمه رندام زدن باعث زدن یه سری حرکات میشه. کمبو یعنی این و فکر نکنم با دکمه زدن الکی بشه این کارارو کرد. اسم اونا یه move ساده اس که توی Command list هم هستش نه کمبو.
 
چرا کاراکتر lobo اینطور سانسوره؟!
یاد برنامه های تلویزیون و ساتنسورهاش افتادم!
03xxi6vxjp1aqemqvgfk.jpg
 
آخرین ویرایش:
^^ اتفاقا Tekken بازا خدای دکمه زنی ان! با چشم بسته هم دیده شده مواردی از دوستان که نتایج بدی هم نگرفتن...


من که کلاً خیلی اهل بازی‌های فایتینگ نیستم ولی اونایی که اهل فن هستن معمولا حرفشون اینه:

Tekken با اختلاف زیاد، سخت‌ترین فایتینگِ موجود هست. Master شدن توی Tekken فوق‌العاده سخته.
اتفاقاً یکی از ایرادهای Tekken همینه که دیگه به قدری سخت و پیچیدست مکانیز گیم‌پلیش، که اکثراً بیخیالش می‌شن!
معمولاً وقتی توی Scaleـه 1-10 بازی‌های فایتینگ رو از نظر سختی نمره‌دهی می‌کنن نتایج این طور خواهد بود:

MK = 2
SFIV=6
Tekken=9

در این حد مستر شدن در این بازی رو سخت می‌دونن.

بازم می‌گم، چون خیلی اهل بازی‌های فایتینگ نیستم، نمی‌تونم از خودم نظریه صادر کنم، ولی این طور که اهل فن می‌گن، مکانیزم گیم‌پلی بازی خیلی فراتر از دکمه‌زنی رَندوم هست!


--------


این بازی Injustice هم یه مشکل اساسی دارم باهاش، چرا اینقدر اصرار داشتن که از ابزار موجود در استیج‌ها استفاده کنیم؟! یه جورایی مشخصه که نتونستن واسه همه‌ی کرکترها به اندازه کافی کمبو و Special Move طراحی کنن و با استفاده از المان‌های موجود تا حدودی اون ضعف رو پوشوندن. ولی طراحی کرکترها خیلی خوبه :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or