Multi Platform Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC ,PS5, Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:
یکم بهتر شده ولی ضعف انیمیشناش هنوز وجود داره. ساخت اول شخص اونم تو یه بازی که براساس مبارزات مستقیمه، این مشکل رو داره. تو سوم شخص این مورد دیده نمیشه ولی تو اول شخص،چرا.
یه قمار بود اول شخص کردنش و خیلی موفق به نظر نمیاد باشن. بازم اگه یکم دوربینو میبردن عقب و اینقدر زوم نبود، این موارد تو چشم نمیومد.
بعدم تو یک جاهایی منطقش میلنگه، با شلاق میزنه و طرف دستشو فوت میکنه و بعد اسلحه رو در میاره و منتظره تا دوباره با شلاق بزنه، این موارد و عملکرد کند، ضربه میزنه به حس بازی
__________
باید بیاد تا بشه نظر داد ولی اگه مود سوم شخص میزاشتن، به نظرم بهتر میبود.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Taha75
حال و هوای ایندیانا جونز رو خیلی خوب دراوردن. قشنگ اون حس خوب رو میگیری ازش. امیدوارم موقع بازی کردن هم همین حس خوب رو از اول تا آخر منتقل کنه. صداپیشگی و گرافیک خیلی کمک کردن به این موضوع. ولی گیم‌پلی تعریفی نداره خصوصا انیمیشنا. تا قبل این دیپ دایو واسم مهم نبود که اول شخصه ولی الان میگم ای کاش سوم شخص بود. در کل باید منتظر موند تا ریلیز بشه ببینیم چه میکنه.
 
من از روز اول گفتم اول شخص بودن و نحوه كاركرد شلاق ميتونه گيم پلى بازيو زمين بزنه.
به نظر زياد جالب در نيومده.
ولى بقيه چيزاش خيلى خوبه.
انيميشن ها هم يكم يجوريه كه اونم بيشتر به خاطر اول شخص بودنشه.
 
  • Like
Reactions: Taha75
من از روز اول گفتم اول شخص بودن و نحوه كاركرد شلاق ميتونه گيم پلى بازيو زمين بزنه.
به نظر زياد جالب در نيومده.
ولى بقيه چيزاش خيلى خوبه.
انيميشن ها هم يكم يجوريه كه اونم بيشتر به خاطر اول شخص بودنشه.
نمیشه ضعف انیمیشن های بازی رو بسط داد به اول شخص بودن چون در مواردی مثل همین عکس بالا که گذاشتم نما سوم شخصه، بطور کل ضعف داره این بخش. اگر طبق همین نمایش بتونن اسکیل ها رو در بخش های مختلف مراحل و همچنین تعامل با محیط رو متنوع و کاربردی کنن گیم پلی عمق می گیره
 
نمایش جدید دقیقا همون چیزی که انتظار داشتم بود:

ست پیسهای اگزوتیک
گیمپلی اول شخص عالی درآمده
موسیقی دقیقا مثل کارهای جان ویلیامز کبیر
گرافیک نسبت به ویدیوهای قبلی عالی شده idtech اینجا میدرخشه
 
خیانتی که خالق First Person Melee در حق صنعت گیم کرد قاجار و EA به ایران نکرد.

این دوربین بی صاحاب خلق شده که تو باهاش اسلحه تو دستت و نشونه گیری رو به بهترین نحو بتونی نشون بدی...آخه مشت و لگد و چماق چرا باید اول شخص باشه...مبارزه تن به تن بدون نشون دادن حرکات بدن توی هیچ مدیومی لذت نداره آخه دو تا چوب کبریت که یعنی مشتهای طرفه و اون حرکتهای افتضاحش.
 
آخه مشت و لگد و چماق چرا باید اول شخص باشه...مبارزه تن به تن بدون نشون دادن حرکات بدن توی هیچ مدیومی لذت نداره
Dead Island/Dying Light: آیا ما برای تو لطیفه هستیم؟ :دی
به شخصه لذتی که گیمپلی دایینگ لایت داشت برام اکثر سوم شخصا نداشتن، حتی Cyberpunk بعد آپدیتای اسکیل تری و فیکس شدنش بشدت Melee Combat لذت بخشی داشت، اینم تازه منی میگم که هیچوقت تو بازیایی که آپشن اسلحه میده سمت Melee نمیرم.

خداییش این همه سوم شخص داریم بسه دیگه، یکی بالاخره داره بعد سال ها اول شخص داستان محور میسازه، خیلی کنجکاوم ببینم چی در میاد.
 
باورش سخته برام که هنوز عده قابل توجهی به FP بودن بازی ایراد میگیرن..
عزیزان; در زاویه دید سوم شخص, شما قهرمان رو در ماجراجویی هاش همراهی میکنید, اما در اول شخص شما خودِ قهرمان هستید!
Indiana Jones and the Great Circle ساخته شده تا شما تبدیل به شخصِ شخیص "ایندیانا جونز" بشید! تک تک المانهای بازی داره فریاد میزنه این رو و نه فقط زاویه دوربین!
 
باورش سخته برام که هنوز عده قابل توجهی به FP بودن بازی ایراد میگیرن..
عزیزان; در زاویه دید سوم شخص, شما قهرمان رو در ماجراجویی هاش همراهی میکنید, اما در اول شخص شما خودِ قهرمان هستید!
Indiana Jones and the Great Circle ساخته شده تا شما تبدیل به شخصِ شخیص "ایندیانا جونز" بشید! تک تک المانهای بازی داره فریاد میزنه این رو و نه فقط زاویه دوربین!
این سوم شخص بودن رو غالبا بیشتر پلیرهای کنسولی میپسندن .
مخصوصا اگه گرایش به پلی استیشن داشته باشن و با عناوین اون پلتفرم بزرگ شده باشن این مورد درشون پررنگ تره.

البته نکته منفی نیست ولی دلیلش اینه که به این نما تو بازیهای غیر از شوتر زیاد عادت ندارن.
من تو صفحات قبل هم گفتم که اصلا همین اول شخص بودنش نکته مثبت بازیه و چیزیه که اون رو متفاوت کرده.
در مورد ایمرسیو بودن و ارتباط بیشتر با شخصیت هم که دیگه گفتن نداره.

اما خب بچه ها چون با این دوربین مشکل دارن ضعفهای بازی رو پای اون مینویسن که درست نیست.
نما میتونه اول شخص باشه و بهترین انمیشنهای ممکن رو داشته باشه و اگه اینجا انیمیشنها بقول دوستان ضعف داره دلیلش اول شخص بودن نیست.

با این حال به نظرم بهترین تصمیم ممکن رو برای ایندی گرفتن ، اگه سوم شخص میشد کلا گیم پلی باید چیز دیگه ای میبود.
اونموقع اصلا کار این استودیو نبود که بسازتش.
 
این سوم شخص بودن رو غالبا بیشتر پلیرهای کنسولی میپسندن .
مخصوصا اگه گرایش به پلی استیشن داشته باشن و با عناوین اون پلتفرم بزرگ شده باشن این مورد درشون پررنگ تره.

البته نکته منفی نیست ولی دلیلش اینه که به این نما تو بازیهای غیر از شوتر زیاد عادت ندارن.
من تو صفحات قبل هم گفتم که اصلا همین اول شخص بودنش نکته مثبت بازیه و چیزیه که اون رو متفاوت کرده.
در مورد ایمرسیو بودن و ارتباط بیشتر با شخصیت هم که دیگه گفتن نداره.

اما خب بچه ها چون با این دوربین مشکل دارن ضعفهای بازی رو پای اون مینویسن که درست نیست.
نما میتونه اول شخص باشه و بهترین انمیشنهای ممکن رو داشته باشه و اگه اینجا انیمیشنها بقول دوستان ضعف داره دلیلش اول شخص بودن نیست.

با این حال به نظرم بهترین تصمیم ممکن رو برای ایندی گرفتن ، اگه سوم شخص میشد کلا گیم پلی باید چیز دیگه ای میبود.
اونموقع اصلا کار این استودیو نبود که بسازتش.

بازى rpg كه نيست كه انقد مهم باشه خودت جاى كاركتر باشى.
شخصيت مشخصه و اتفاقا وقتى يه پروتاگونيست به اين معروفى و مشخصى داره داستان اين حرفاى ايمرس شدن و از ديد شخصيت جهان رو ديدن زياد محكمه پسند نيست :D
حالا همينم خوب در مياوردن حداقل ظاهرشو يه چيزى ولى واقعا بد و عقب موندس كل موومنت و انيميشن كاركترا و چيزى كه انقدم از نزديك ميبينيم با نماى دوربين.
قشنگ حس بازى vr طور ميده.
اينم كه ميگي غير ازين كار اين استوديو نبود خب ايا قحطى استوديو بود مگه؟ :D
من كه تهش دانلود ميكنم و تمومشم ميكنم ولى اين وضعيت فعلى جاى توجيه و sugar coat كردن نداره حالا هدف ايمرس شدن يا هر چيزى باشه خيلى خوب در نيومده و چون خيليم صحنه ها به خاطر زاويه ديد دوربين صاف تو پيشونى محاطب رخ ميده بدتر به چشم مياد :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or