Multi Platform Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC ,PS5, Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:
مورد عجیب تر اینه که یک بازی اول شخص رو با سوم شخص مقایسه کرد:D
مثلا من ندیدم کسی Dead Island رو با Days Gone مقایسه کنه به صرف اینکه هردوش زامبی داره.

صرف داشتن زامبى مقايسه كردن احمقانس اونا دو تا سبك متفاوتن.
اينجا جفتشون اكشن ادونچر هستن فقط زاويه ديد فرق داره.
 
صرف داشتن زامبى مقايسه كردن احمقانس اونا دو تا سبك متفاوتن.
اينجا جفتشون اكشن ادونچر هستن فقط زاويه ديد فرق داره.
یکی سوم شخصه با تمرکز روی شوتینگ و بالا رفتن از درودیوار، اون یکی اول شخص با تمرکز روی کامبت سرد نزدیک و معماها.

درسته در نگاه اول با آنچارتد مقایسه میشه بخاطر شباهتاش اما در نهایت قیاسش احمقانس چون مسیر متفاوتی میرن و بدون شک ایندی مخاطبای متفاوتی رو جذب خواهد کرد به نسبت آنچارتد یا Tomb Raider (بخاطر شوتر محور و سوم شخص نبودن)
اگه اشتباه میکنم تصحیحم کن اما تا جایی که یادمه خودت از موقع رونمایی بازی پونصد بار اشاره کردی که چرا اول شخص بودنش ناامید کننده بوده برات، خود همین قضیه خیلی شیک داره ثابت میکنه این بازی قراره بره تو لیست یه گروه دیگه از گیمرا نه صرفا آنچارتد فنا :D اونا هم قرار نیست یکی یکی از بخشاشو بزارن کنار آنچارتد.
 
آخرین ویرایش:
یکی سوم شخصه با تمرکز روی شوتینگ و بالا رفتن از درودیوار، اون یکی اول شخص با تمرکز روی کامبت سرد نزدیک و معماها.

درسته در نگاه اول با آنچارتد مقایسه میشه بخاطر شباهتاش اما در نهایت قیاسش احمقانس چون مسیر متفاوتی میرن و بدون شک ایندی مخاطبای متفاوتی رو جذب خواهد کرد به نسبت آنچارتد یا Tomb Raider (بخاطر شوتر محور و سوم شخص نبودن)
اگه اشتباه میکنم تصحیحم کن اما تا جایی که یادمه خودت از موقع رونمایی بازی پونصد بار اشاره کردی که چرا اول شخص بودنش ناامید کننده بوده برات، خود همین قضیه خیلی شیک داره ثابت میکنه این بازی قراره بره تو لیست یه گروه دیگه از گیمرا نه صرفا آنچارتد فنا :D اونا هم قرار نیست یکی یکی از بخشاشو بزارن کنار آنچارتد.

ببين سواى از نوع كامبت (كه هنوز نميدونيم واقعا چى به چيه) يا باقى المان هاى گيمپلى در هر صورت جفتشون اكشن ادونچر ماجراجويامه با تم داستانى مشابه هستن و طبيعيه مقايسه بشه در نهايت.

من كه با اول شخص بودنش مشكل داشتم از اول،به نظرم نميشينه رو بازى :D
 
ببين سواى از نوع كامبت (كه هنوز نميدونيم واقعا چى به چيه) يا باقى المان هاى گيمپلى در هر صورت جفتشون اكشن ادونچر ماجراجويامه با تم داستانى مشابه هستن و طبيعيه مقايسه بشه در نهايت.

من كه با اول شخص بودنش مشكل داشتم از اول،به نظرم نميشينه رو بازى :D
من درک میکنم که چی میگی.
اینکه سوم شخص اگه بود بازی برات و خیلی های دیگه جذاب تر میتونست باشه.
واقعا نمیشه گفت که داری اشتباه میکنی چون این درخواستها هیچوقت تموم نمیشه ، برای بازیهای سوم شخص ما نمای اول شخص میخوایم و همینطور مثل اینجا برعکس.

جدای از خوبیها و محدودیتهای این دوتا دوربین ولی این نمای اول شخص بزرگترین مزیتی که داره این حس ایمرسیو بودن و خودت رو به جای شخصیت اصلی گذاشتنشه که جذابترش میکنه ، البته اگه درست پیاده بشه.
در مقایسه با آنچرتد فکر کن به جای اینکه بخوای نیتن دریک رو کنترل کنی ، تا حدی خودت میشی نیتن دریک که حتما خیلی بهتر میتونی باهاش ارتباط بگیری.
و خب از مزیتهای دیگه این نما اینکه که با این دوربین به نسبت همه چی میتونه واقعی تر هم جلوه کنه.
 
من درک میکنم که چی میگی.
اینکه سوم شخص اگه بود بازی برات و خیلی های دیگه جذاب تر میتونست باشه.
واقعا نمیشه گفت که داری اشتباه میکنی چون این درخواستها هیچوقت تموم نمیشه ، برای بازیهای سوم شخص ما نمای اول شخص میخوایم و همینطور مثل اینجا برعکس.

جدای از خوبیها و محدودیتهای این دوتا دوربین ولی این نمای اول شخص بزرگترین مزیتی که داره این حس ایمرسیو بودن و خودت رو به جای شخصیت اصلی گذاشتنشه که جذابترش میکنه ، البته اگه درست پیاده بشه.
در مقایسه با آنچرتد فکر کن به جای اینکه بخوای نیتن دریک رو کنترل کنی ، تا حدی خودت میشی نیتن دریک که حتما خیلی بهتر میتونی باهاش ارتباط بگیری.
و خب از مزیتهای دیگه این نما اینکه که با این دوربین به نسبت همه چی میتونه واقعی تر هم جلوه کنه.

همه اينا درست ولى در نهايت بايد رو خود بازى بشينه و فك كنم همه هم ته دلتون قبول داريد سوم شخص خيلى بهتر ميشد و امكان خراب كارى كمتر :D
با اين مساله طناب و پلتفرمينگ (اينجا ظاهرا نما عوض ميشه) و ميلى كامبت واقعا اول شخص يكم يجوريه اونم با اين انيميشنا.
اين حس ايمرسيو بودن و غرق شدن اينا بيشتر به درد بازى rpg ميخوره كه شخصيت از خودش هويتى نداره.
به قولى تمركز داستان و روايتش روى شخصيت قابل بازى نيست.
ظاهرا شوتينگ زياد پررنگى هم نداره.
اصلا نصف قشنگى بازى به همون ديدن تمام قد ايندى و نماى لانگ شات از پريدن و دويدن و شلاق زدنش ميتونست باشه :D
خلاصه اصلا نميتونم هضم كنم فازشون از اول شخص ساختنش چى بوده! اگه خواستن از دام مقايسه با آنچارتد مثلا در بيان كه خب اينجورى در نميان،اگه هدف ايمرس شدن بوده كه خب اينم واسه داستانى كه پروتاگونيست به اين معروفى و درشتى داره يكم غير منطقيه،اگه ماشين گيمز اول شخص راه دستش بوده خب چه اصرارى بوده اينا بسازن؟ :D
در نهايت اگه چيزى بخواد به بازى ضربه اساسى بزنه يكى همين اول شخص بودن و بعدش استفاده نادرست ازون شلاق ايندى ميتونه باشه و در درجه اهميت كمتر انيميشنا.
بتزدا و زير مجموعه هاش جدى جدى يه دستى به انجيناشون بايد بكشن.
 
همه اينا درست ولى در نهايت بايد رو خود بازى بشينه و فك كنم همه هم ته دلتون قبول داريد سوم شخص خيلى بهتر ميشد و امكان خراب كارى كمتر :D
با اين مساله طناب و پلتفرمينگ (اينجا ظاهرا نما عوض ميشه) و ميلى كامبت واقعا اول شخص يكم يجوريه اونم با اين انيميشنا.
اين حس ايمرسيو بودن و غرق شدن اينا بيشتر به درد بازى rpg ميخوره كه شخصيت از خودش هويتى نداره.
به قولى تمركز داستان و روايتش روى شخصيت قابل بازى نيست.
ظاهرا شوتينگ زياد پررنگى هم نداره.
اصلا نصف قشنگى بازى به همون ديدن تمام قد ايندى و نماى لانگ شات از پريدن و دويدن و شلاق زدنش ميتونست باشه :D
خلاصه اصلا نميتونم هضم كنم فازشون از اول شخص ساختنش چى بوده! اگه خواستن از دام مقايسه با آنچارتد مثلا در بيان كه خب اينجورى در نميان،اگه هدف ايمرس شدن بوده كه خب اينم واسه داستانى كه پروتاگونيست به اين معروفى و درشتى داره يكم غير منطقيه،اگه ماشين گيمز اول شخص راه دستش بوده خب چه اصرارى بوده اينا بسازن؟ :D
در نهايت اگه چيزى بخواد به بازى ضربه اساسى بزنه يكى همين اول شخص بودن و بعدش استفاده نادرست ازون شلاق ايندى ميتونه باشه و در درجه اهميت كمتر انيميشنا.
بتزدا و زير مجموعه هاش جدى جدى يه دستى به انجيناشون بايد بكشن.

اصلا این بازی رو نه با آنچارتد مقایسه کن نه تومب رایدر ، سوای اینکه دوربین اول شخص اینجا ما داریم ، کلیت بازی هم انگار کمتر "اکشن" هست و بیشتر "ادونچر" ! انتخاب دوربین اول شخص هم برای بیشتر ایمرسیو شدن بازی هست که انتخاب صحیحی میتونه باشه اگر بتونن به درستی اجراش کنن.
 
همه اينا درست ولى در نهايت بايد رو خود بازى بشينه و فك كنم همه هم ته دلتون قبول داريد سوم شخص خيلى بهتر ميشد و امكان خراب كارى كمتر :D
با اين مساله طناب و پلتفرمينگ (اينجا ظاهرا نما عوض ميشه) و ميلى كامبت واقعا اول شخص يكم يجوريه اونم با اين انيميشنا.
اين حس ايمرسيو بودن و غرق شدن اينا بيشتر به درد بازى rpg ميخوره كه شخصيت از خودش هويتى نداره.
به قولى تمركز داستان و روايتش روى شخصيت قابل بازى نيست.
ظاهرا شوتينگ زياد پررنگى هم نداره.
اصلا نصف قشنگى بازى به همون ديدن تمام قد ايندى و نماى لانگ شات از پريدن و دويدن و شلاق زدنش ميتونست باشه :D
خلاصه اصلا نميتونم هضم كنم فازشون از اول شخص ساختنش چى بوده! اگه خواستن از دام مقايسه با آنچارتد مثلا در بيان كه خب اينجورى در نميان،اگه هدف ايمرس شدن بوده كه خب اينم واسه داستانى كه پروتاگونيست به اين معروفى و درشتى داره يكم غير منطقيه،اگه ماشين گيمز اول شخص راه دستش بوده خب چه اصرارى بوده اينا بسازن؟ :D
در نهايت اگه چيزى بخواد به بازى ضربه اساسى بزنه يكى همين اول شخص بودن و بعدش استفاده نادرست ازون شلاق ايندى ميتونه باشه و در درجه اهميت كمتر انيميشنا.
بتزدا و زير مجموعه هاش جدى جدى يه دستى به انجيناشون بايد بكشن.
خب الان بهتر مشخص شد مشکلت با بازیه چیه.
تو از بازی انتظار یه شوتر تمام اکشن مثل آنچرتد/توم رایدر داری که خب در اونصورت شاید نمای سوم شخص میتونست جذاب تر باشه.
اما اینجا اصلا اون نوع گیم پلی رو نداره ، حداقل نه به اندازه اون دو بازی و خب در نتیجه مقایسه کردنش هم با اونها خیلی منصفانه نیست.

در مورد انجین و... موافقم که خیلی مدرن نیست ولی در مورد اینکه چون ایندی یه شخصیت بزرگ و جا افتادست و نمیشه ازش FPS درآورد رو من متوجه نمیشم.
شما خودت رو میتونی جای هرکسی تو بازیها بزاری ، نه به خاطر اینکه اون شخصیت گمنامه بلکه این هنر سازندست که گیم پلی ، دوربین ، اتمسفر و... رو به نوعی استفاده کنه که پلیر این حس بهش القا بشه.
از این لحاظ واقعا کی بهتر از میشین گیمز ؟
 
در مورد اینکه چون ایندی یه شخصیت بزرگ و جا افتادست و نمیشه ازش FPS درآورد رو من متوجه نمیشم.
داستان بازی در سال 1937 رخ میده و سن ایندی در raiders of lost ark بوده 36 سال که در 1936 رخ میده و جنگ جهانی دوم.
در مورد نکته دوم، ایندی در جریان جنگ جهانی رخ میده و ایندی سر همین موضوع یه مقدار همراه با مخفی کاری،کارشو پیش میبره. پ این گیم پلی مخفیانه تا حد زیادی معقوله و بازی ترکیبی از اول و سوم شخصه
بازی از نظر گرافیکی و انیمشن بالا پایین میشه.
مثلا کله این زیبا رو جزییات بیشتری نسبت به بقیه داره.
View attachment 341388

اینا جدید نیستن ولی ارزش دوباره دیدن دارن.
View attachment 341389View attachment 341390View attachment 341392View attachment 341393View attachment 341394
یه همچین چیزی، در مورد کاراکترا وجود داره، باید منتظر موند و دید تو بازی نهایی و نمایش آخر چطوره. یه نمایش داره که توش تاریخ انتشار بدن.
 
اصلا این بازی رو نه با آنچارتد مقایسه کن نه تومب رایدر ، سوای اینکه دوربین اول شخص اینجا ما داریم ، کلیت بازی هم انگار کمتر "اکشن" هست و بیشتر "ادونچر" ! انتخاب دوربین اول شخص هم برای بیشتر ایمرسیو شدن بازی هست که انتخاب صحیحی میتونه باشه اگر بتونن به درستی اجراش کنن.

چرا نكنم؟ :D
آنچارتد در تناسب عالى و بهترين شكل شوتر و ادونچر و پلتفرمينگ رو ارائه داده.
هر دو بازى هم اكشن ادونچر و حتى با تم داستانى و محيطى مشابه هستن.
اين اگر بتونن به نظر خيلى اگر بزرگى محسوب ميشه.
خب الان بهتر مشخص شد مشکلت با بازیه چیه.
تو از بازی انتظار یه شوتر تمام اکشن مثل آنچرتد/توم رایدر داری که خب در اونصورت شاید نمای سوم شخص میتونست جذاب تر باشه.
اما اینجا اصلا اون نوع گیم پلی رو نداره ، حداقل نه به اندازه اون دو بازی و خب در نتیجه مقایسه کردنش هم با اونها خیلی منصفانه نیست.

در مورد انجین و... موافقم که خیلی مدرن نیست ولی در مورد اینکه چون ایندی یه شخصیت بزرگ و جا افتادست و نمیشه ازش FPS درآورد رو من متوجه نمیشم.
شما خودت رو میتونی جای هرکسی تو بازیها بزاری ، نه به خاطر اینکه اون شخصیت گمنامه بلکه این هنر سازندست که گیم پلی ، دوربین ، اتمسفر و... رو به نوعی استفاده کنه که پلیر این حس بهش القا بشه.
از این لحاظ واقعا کی بهتر از میشین گیمز ؟

خب اگه اون درگير كنندگى مثل اونا رو نداره اين ميشه ضعف.
من اصلا كارى به توم رايدر ندارم چون اونم عيب و ايرادش زياد بود.
ولى آنچارتد رو نميتونى هيچ رقمه شوتر حساب كنى.
شوتينگ و ادونچر و همه چى (حتى مخفى كارى تو نسخه چهارم) رو در بهترين شكل ارائه ميداد و هيچ كدوم ازين المان ها هم جورى نبود بگيم يكى كم و زياد بود.
اتفاقا اين خيلى مهمه.
مثلا توى ولفنشتاين درسته كه بلازكوويچ يه شخصيت با پيش زمينه مشخص هست ولى بازم در نهايت داستان حول محور اون نميچرخيد.
اكثر بازياى اول شخص هم معمولا همينطورين شما از ديد خودت وقايع دنيا رو ميبينى و توش وارد ميشى ولى توى يه داستانى مثل فيلماى اينديانا جونز اينجورى نيست خود اون شخصيت داستان رو جلو ميبره.
ولى اينجا اصلا اسم بازى خودش گوياى قضيه هست.
ديگه نميدونم چطور منظورمو برسونم :D
خلاصه كه مجدد ميگم اين اول شخص بودن بازى حركت رو لبه تيغ محسوب ميشه.
البته اينم مهمه كه انتظار از بازى چى باشه اگه صرفا انتظار يه بازى خوب در حد ولفنشتاين ها باشه كه به احتمال زياد كار در مياد.
ولى اگه انتظار يه بلاك باستر +٩٠ و تحسين شده باشه با اين فرمون و با توجه به همون مقايسه ايي كه گفتم (درست يا غلط) بعيد ميدونم براورده بشه.
 
  • Like
Reactions: challengeeverything
خب اگه اون درگير كنندگى مثل اونا رو نداره اين ميشه ضعف.
من اصلا كارى به توم رايدر ندارم چون اونم عيب و ايرادش زياد بود.
ولى آنچارتد رو نميتونى هيچ رقمه شوتر حساب كنى.
شوتينگ و ادونچر و همه چى (حتى مخفى كارى تو نسخه چهارم) رو در بهترين شكل ارائه ميداد و هيچ كدوم ازين المان ها هم جورى نبود بگيم يكى كم و زياد بود.
اتفاقا اين خيلى مهمه.
مثلا توى ولفنشتاين درسته كه بلازكوويچ يه شخصيت با پيش زمينه مشخص هست ولى بازم در نهايت داستان حول محور اون نميچرخيد.
اكثر بازياى اول شخص هم معمولا همينطورين شما از ديد خودت وقايع دنيا رو ميبينى و توش وارد ميشى ولى توى يه داستانى مثل فيلماى اينديانا جونز اينجورى نيست خود اون شخصيت داستان رو جلو ميبره.
ولى اينجا اصلا اسم بازى خودش گوياى قضيه هست.
ديگه نميدونم چطور منظورمو برسونم :D
خلاصه كه مجدد ميگم اين اول شخص بودن بازى حركت رو لبه تيغ محسوب ميشه.
البته اينم مهمه كه انتظار از بازى چى باشه اگه صرفا انتظار يه بازى خوب در حد ولفنشتاين ها باشه كه به احتمال زياد كار در مياد.
ولى اگه انتظار يه بلاك باستر +٩٠ و تحسين شده باشه با اين فرمون و با توجه به همون مقايسه ايي كه گفتم (درست يا غلط) بعيد ميدونم براورده بشه.
نه منظورم این نبود که گیم پلی جذابی نداره گفتم مثل اونها شوتر نیست.
مثل اونها گیم پلی سرعتی ، پلتفرمینگ زیاد و... نداره.
تمرکز روی گیم پلی با ریتم کندتر ، حل پازل ، مخفی کاری و غیرست که اینها خوراک این نمای دوربینه.
حتما جاهایی ضرباهنگ تند هم میشه ولی بیشتر به اون سمت اول میل میکنه.

من کاملا متوجه این هستم که با این نما زیاد ارتباط نمیگیری اما خب قبول کن برای توجیح مخالفتت که کاملا منطقیه یک دلیل میاری که اصلا منطقی نیست :D
اینکه چون ایندی شخصیت شناخته شده ای هست پس شما نمیتونی تو این نما به جای اون رول پلی کنی یا خودت رو بزاری جای اون و اینطوری نمیتونه اونطور که باید داستان رو جلو ببره و...

مطمئنا خودت کمی فکر کنی دهها بازی FPS میتونی مثال بیاری که گاها حتی شخصیت شناخته شده تری دارن و هم داستان رو جلو میبرن و کاملا با دوربین اول شخص روایت میشن که شما خودت رو به جای اون شخصیت میتونی قرار بدی و...
یا نهایتا یکی از دوربینهای اصلی اول شخصه.
واقعا این نما اصلا محدودیتی از این لحاظ ایجاد نمیکنه.

در مورد متا هم فکر نکنم اصلا 90 یا بالاتر حتی فکر کنن.
اینها بازیهاشون کلا تو رنج نهایتا 80 و خورده ای میچرخه.
دیگه وقتی به wolf2 زیر 90 دادن من شک دارم بخوان به این بیشتر بدن.
 
چرا نكنم؟ :D
آنچارتد در تناسب عالى و بهترين شكل شوتر و ادونچر و پلتفرمينگ رو ارائه داده.
هر دو بازى هم اكشن ادونچر و حتى با تم داستانى و محيطى مشابه هستن.
اين اگر بتونن به نظر خيلى اگر بزرگى محسوب ميشه.


خب اگه اون درگير كنندگى مثل اونا رو نداره اين ميشه ضعف.
من اصلا كارى به توم رايدر ندارم چون اونم عيب و ايرادش زياد بود.
ولى آنچارتد رو نميتونى هيچ رقمه شوتر حساب كنى.
شوتينگ و ادونچر و همه چى (حتى مخفى كارى تو نسخه چهارم) رو در بهترين شكل ارائه ميداد و هيچ كدوم ازين المان ها هم جورى نبود بگيم يكى كم و زياد بود.
اتفاقا اين خيلى مهمه.
مثلا توى ولفنشتاين درسته كه بلازكوويچ يه شخصيت با پيش زمينه مشخص هست ولى بازم در نهايت داستان حول محور اون نميچرخيد.
اكثر بازياى اول شخص هم معمولا همينطورين شما از ديد خودت وقايع دنيا رو ميبينى و توش وارد ميشى ولى توى يه داستانى مثل فيلماى اينديانا جونز اينجورى نيست خود اون شخصيت داستان رو جلو ميبره.
ولى اينجا اصلا اسم بازى خودش گوياى قضيه هست.
ديگه نميدونم چطور منظورمو برسونم :D
خلاصه كه مجدد ميگم اين اول شخص بودن بازى حركت رو لبه تيغ محسوب ميشه.
البته اينم مهمه كه انتظار از بازى چى باشه اگه صرفا انتظار يه بازى خوب در حد ولفنشتاين ها باشه كه به احتمال زياد كار در مياد.
ولى اگه انتظار يه بلاك باستر +٩٠ و تحسين شده باشه با اين فرمون و با توجه به همون مقايسه ايي كه گفتم (درست يا غلط) بعيد ميدونم براورده بشه.

به نظر من شما با این دید بازی چه متا +95 بگیره چه متا -70 هیچ لذتی نخواهید برد ، چون چیزی که توی ذهنتون هست و دیدی که از بازی دارین ، با چیزی که داره ساخته میشه کلا فرق داره ، که البته موردیم نداره ، خیلی های دیگم شاید این مسئله براشون باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or