PlayStation Horizon Forbidden West

سازنده
Guerrilla Games
تاریخ انتشار
February 2022
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
170764
Horizon Forbidden West یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیوی Guerrilla Games ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment برای PS5 منتشر خواهد شد. داستان بازی در آینده‌ای دور و هزار سال پس از زمان حال اتفاق می‌افتد، جایی که نسل تمدن بشری سقوط کرده و جهان در سلطهٔ موجوداتی شبیه به دایناسور با بافت‌های فلزی قرار گرفته و آن‌ها تبدیل به نیرومندترین مخلوقات این جهان شده‌اند. این بازی دنباله ای بر Horizon Zero Dawn است، در دنیای پساآخرالزمانی با دیدگاه سوم شخص و جهان باز روایت می شود. بازیکنان باری دیگر کنترل کارکتر بسیار محبوب، الوی را به دست خواهند گرفت، الوی در قسمت جدید به نقاط دوردست، کالیفرنیای غربی که توسط طوفان های گسترده و ماشین های کشنده ویران شده است سفر می کند. لوکیشن های بازی یادآور مکان های واقعی هستند، Yosemite Valley از دیگر مکان های برجسته بازی خواهد بود، امکان کاوش در زیر آب برای اولین بار به بازی افزوده شده‌است. گوریلا گیمز در این تریلر نوع جدیدی از دشمنان و محیط‌های جدید از بازی را با جلوه‌های بصری خیره کننده بر روی کنسول نسل بعدی پلی استیشن به نمایش گذاشت. همچنین خانم Ashly Burch بازیگر نسخه اول، در این قسمت نیز در نقش الوی به ایفای نقش خواهد پرداخت.
آپدیت: گیمپلی منتشر شده بخشی از بازی را نشان می‌دهد که ایلوی دوست وفادار خود، ارند را به سان فرانسیسکو فرستاده تا تکنولوژی خاصی را برای او پیدا کند، اما با قبلیه‌ای به‌نام Tenakth درگیر می شود و حال ایلوی باید ارند را نجات دهد. نمایش 14 دقیقه‌ای بازی، مبارزات با دشمنان انسانی و غیرانسانی را شامل می‌شود. همچنین کمی جلوتر، سازندگان از تجهیزات جدید ایلوی که برای جابجایی سریع‌تر در محیط استفاده می‌شود نیز رونمایی کردند.
همانطور که در تریلر معرفی اشاره شده بود، محیط‌های زیر آب اکنون بر خلاف نسخه اول قابل کاوش هستند. داستان Horizon Forbidden West شش ماه پس از وقایع نسخه اول اتفاق می‌افتد و ماجراجویی‌های ایلوی اینبار، در میان خرابه‌های مناطق غرب آمریکا که در زیر آب فرو رفته‌اند، جریان دارد. سازندگان در خصوص گیمپلی بازی تأکید دارند که تاکتیک‌ها و انتخاب‌های بازیکنان نقش مهمی را در نسخه دوم ایفا می‌کند.
استودیوی Guerrilla Games در پایان نمایش رویداد State of Play اعلام کرد که در هنگام نزدیک‌تر شدن به عرضه بازی، اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک خواهد گذاشت. بازی Horizon Forbidden West هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و در زمان نامشخصی از سال 2021 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.
148728
"پس از پایان یافتن جهان چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد ―Sylens"​
Sylens یک پژوهشگر سرگردان و بنیانگذار Eclipse است. او شیفتگی زیادی به تاریخ و فن آوری های باستانی دارد، او درقسمت اول با الوی متحد می شود تا حقیقت موجود در ماشین ها و سرنوشت افراد را قبل از مرگشان کشف کند. او در طول بازی سعی می کند اعتماد الوی را نسبت به هدفی که در سر می پروراند بدست بیاورد، کسی که تا پایان بازی به الوی مشاوره می داد مشخص می شود خود، خطرناکترین آنتاگونیست بازی است، در قسمت جدید بازی نقشی پررنگ خواهد داشت.

image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0006.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0003.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0002.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0001.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_000422.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_000522.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0007222.jpg
 
آخرین ویرایش:
دوستان شما رو چه درجه سختی میرید :D
من اول رو Very Hard شروع کردم - همه وان شاتم میکردن 8-} یعنی اون Charger آ - حکم باس فایت رو داشت :D دیگه عوض کردم رو Hard - الان خیلی عادلانه تره به نسبت - اما همچنان نفس گیر و حساسه تو مبارزات - با لول 25 و +35 ساعت گیمپلی , ماشین ها دوتا به سه تا میشن با یا علی - یا ابلفضل زنده میام بیرونx_x
 
آقا من دارم رو Hard میرم که چالش بر انگیز باشه , نه اینکه راحت نشونه گیری کنی و ... :-??مکانیزم بازی باید خودش خوب عمل کنه دیگه / نمیدونم , امیدوارم باگ نبوده باشه .
آدم میترسه تو نت هم چیزی رو سرچ کنه , یهو یه ماشین جدید / منطقه جدید چیزی اسپول شه ...
خب سخت میخوای اونم بهت سخت گرفته دیگه :D
روی Custom میتونی درجه سختی رو جداگانه تعیین کنی همه چی دست خودته مثلا easy loot فعال باشه ولی سختی بازی hard یا very hard باشه،
ولی اگه دنبال سختی هستی easy loot رو فعال نکن :D
 
  • Like
Reactions: Pedirahimzadeh
از نظر انیمیشن ها، بخصوص انیمشین ها و میمیک صورت خیلی پیشرفت داشته
تا حد زیادی میشه که حتی لب خوانی کرد و این خیلی جالبه
توی کات سین ها هم این موضوع fade کردن بک گراند، خیلی جالب و سینمایی کرده کار رو. درسته با دوربین و سینما خیلی فاصله داره، ولی توی بازیها فوکوس پوینت حین کات سین رو بنظر من به سطح جدیدی ارتقا داده.
از نظر رنگ بندی هم نسبت به نسخه قبل خیلی بهتر شده، درسته رنگ ها زنده هستن، ولی تا اون حد قدیم vivid نیستن

خداییش خیلی پیشرفت داشته نسبت به نسخه قبلی، واقعا جای تشکر و قدردانی داره
۷۰ دلار نوش جونشون
 
دوستان بازی کرفتینگ خیلی خفنی داره من ۳ روزه دارم فقط اکسپلور میکنم اصلا مین کوئست نرفتم دلم نمیاد .ساید کوئستارم ادم حیفیش میاد بره :D فقط یه نکته بسیار کلیدی شما برا آپگرید کردنا و کرفت سلاحاتون به قطعات داخل بدنه مشین ها نیاز دارید مثلا یه کمان برا اپگرید power cellمیخادکه رو بعضی مشینا هست خب حالا شما باید روی هر مشین فوکوس کنید و بعد با جهت ها تمام قسمتاشو برسی کنید تا مثلا سل پاورشو پیدا کنید و با دکمه مثلث تگش کنید و فقط اون قسمتو بزنید تا بتونید اون قطعه رو بگیرید هرجا دیگه مثلا سر یا blaze طرفو بزنید اون قطعات کلیدی از بین میره و بی استفاده میشه :D اوج لذت و شاهکاره این بازی چندین ماه زمان میبره قشنگ 😍
من تمومه سلاحامو فول اپگرید کردم اینطوری
View attachment 245505
تا چند تا مرحله اصلی نری نمیشه مرحله ی فرعی رفت برا 100 درصد کردن منظورمه چون شخصیت بازی به چند ویژگی نیاز داره که داخل داستان میده فقط و بعد میشه فرعی ها رو بهتر انجام داد
 
تا الان من هیچ سایدمیشن یا Activity تکراری ندیدم! همچین موردی در یک بازی Open World یادم نمیاد واقعا!

بطور مثال Tallneck‌ها که در نسخه اول فقط باید میرفتی از یه بلندی میپری رو سرشون الان برای بالا رفتن از هر کدوم باید یه کار جدید انجام بدی.

سایدمیشن‌ها فوق‌العاده جذاب و متنوع هستند.

پازل‌های بسیار جذابی در بازی وجود داره.

گیم‌پلی بازی مخصوصا در بخش Melee Combat بسیار پیشرفت کرده و کمبوهای جذابی رو میتونید اجرا کنید.

یه مینی‌گیم شطرنج‌طور داره بازی که بعد از Gwent ویچر جذابترین مینی‌گیمی هست که در یک بازی Open World تجربه کردم.

تک تک npc های بازی بیشتر از کرکتر اصلی ۹۹ درصد بازیهای دیگه جزئیات و موشن‌کپچر دارند!
 
دوستان شما رو چه درجه سختی میرید :D
نظر کارشناسانه من اینه که این بازی رو اصلا رو درجه سخنی نرمال نرو😅 تا میتونی به خودت زجر بده
رو درجه سختی بالا جدا از زود مردنت که فاکتور بگیریم برا کشتن ربات ها باید برنامه ریزی داشته باشی
این که اول کار کدوم قطعه از اون ربات رو خراب کنی تا نتونه بهت دمیج زیادی بده بعد شروع کنی به نابود کردنش اینطوری بازی واقعا جذاب میشه
 
خب سخت میخوای اونم بهت سخت گرفته دیگه :D
روی Custom میتونی درجه سختی رو جداگانه تعیین کنی همه چی دست خودته مثلا easy loot فعال باشه ولی سختی بازی hard یا very hard باشه،
ولی اگه دنبال سختی هستی easy loot رو فعال نکن :D
:D نه مشکل سختی بازی نیست عزیز - اون که اتفاقا خیلی خوبه و حال میده - دوباره متنم رو بخونین - موضوع بحث متریاله لجند بازیه که از ماشین ها میوفته ... حالا امیدوارم تو طول مسیر بازیتون تجربش کنین تا متوجه بشین از چی دارم میگم 🌹
 
  • Like
Reactions: Bellic
در کنار رد دد 2 واقعا بهترین جهان بازیه که در سالهای اخیر دیدم. به معنای واقعی کلمه"جهان باز" هست و یه جهان رو خلق کردن که پر از جزئیات ریزه. Lore داستانی عالی، شما هر قبیله میری یکسری فرهنگ متفاوت میبینی و لباس پوشیدنشون و... کاملا متفاوت با همدیگس. قشنگ تفاوت محیطهای مختلف رو حس میکنید و صرفا دکوری و زیبا نیستن. توی صحرا میرید با طوفان شن و گردباد مواجه می‌شید مثلا. میشن های بازی حقیقتا پرفکتن و متنوع. خزعبل ترین و دورافتاده‌ترین دیالوگای بازی موشن کپچر شدن و حس دارن برعکس بیشتر به اصطلاح جهان بازهای الان. خط اصلی داستانی به شدت خوب و مرموزه و به نظر من برعکس نسخه اول، کاملا شما رو میکشه سمت خودش که ببینید چی میشه. تا الان من فقط با اوپنینگ و پلتفرمینگ بازی مشکل داشتم که به نظرم زیاد پالیش نیست.
 
دیدن ویدیوی زیر که شونه به شونه نسخه قدیم و جدید رو مقایسه کرده جالبه
پ.ن: فقط کاش توی پلتفرمینگ از stamina استفاده می کردن، اینکه بتونی از شرق به غرب یک نفس بدوی و یا اینکه یه کوه رو تا قله یک نفس بری بالا یکم چطور بگم، نچسبه
پ.ن.۲: کاش این حل پازل ها رو محدود به فرضاً خوندن یه متن برای پیدا کردن کد نمی کردن. همون پازل اولیه پایینش خوب کد ۱۷۰۵ رو داده بود برای باز کردن در. بالاترش من دیدم که یه کد !&#@ داده بود، اول فکر کردم اونو باید به عدد تبدیل کنم (که با shift‌ هست دیگه که میشه ۲۳۷۱)، ولی بعدش دیدم نه، همون عدده. یکم اگه پازل ها رو چلنج دار تر می کردن بهتر میشد بنظرم
پ.ن.۳: برای من که عاشق گرایند کردنم، اینکه سانت به سانت مپ چیزی برای گشتن و سر در آوردن ازش داره خیلی عالیه، فکر کنم گیم تایمم بالای ۱۰۰ ساعت باشه برای یک run
 
گرافیک بازی به شدت چیز عجیبیه
چرا اینقدر مراحل فرعی خوبن؟ چرا یکیشون تکراری نمیشه؟
انیمیشن های صورت واقعا عالی کار شده هم پای کیفیت بازی های ناتی داگ داره پیش میره
حتی برا مراحل فرعی موشن کپچر داشتن چقدر عالی
 
گرافیک بازی به شدت چیز عجیبیه
چرا اینقدر مراحل فرعی خوبن؟ چرا یکیشون تکراری نمیشه؟
انیمیشن های صورت واقعا عالی کار شده هم پای کیفیت بازی های ناتی داگ داره پیش میره
حتی برا مراحل فرعی موشن کپچر داشتن چقدر عالی
البته انیمشن هابه پای بازی های ناتی داگ نمیرسه! اونا در یه لیگ دیگه بازی میسازن و البته حواسمون باشه برخلاف بازی های ناتی داگ با یه بازی جهان باز طرفیم و برای یه بازی جهان باز عالیه
 
دیدن ویدیوی زیر که شونه به شونه نسخه قدیم و جدید رو مقایسه کرده جالبه
پ.ن: فقط کاش توی پلتفرمینگ از stamina استفاده می کردن، اینکه بتونی از شرق به غرب یک نفس بدوی و یا اینکه یه کوه رو تا قله یک نفس بری بالا یکم چطور بگم، نچسبه
پ.ن.۲: کاش این حل پازل ها رو محدود به فرضاً خوندن یه متن برای پیدا کردن کد نمی کردن. همون پازل اولیه پایینش خوب کد ۱۷۰۵ رو داده بود برای باز کردن در. بالاترش من دیدم که یه کد !&#@ داده بود، اول فکر کردم اونو باید به عدد تبدیل کنم (که با shift‌ هست دیگه که میشه ۲۳۷۱)، ولی بعدش دیدم نه، همون عدده. یکم اگه پازل ها رو چلنج دار تر می کردن بهتر میشد بنظرم
پ.ن.۳: برای من که عاشق گرایند کردنم، اینکه سانت به سانت مپ چیزی برای گشتن و سر در آوردن ازش داره خیلی عالیه، فکر کنم گیم تایمم بالای ۱۰۰ ساعت باشه برای یک run

دقیقا منم فکر کنم بیش از 100 ساعت مشغول این بازی باشم هنوز به forbidden west نرسیدم!!

این چیزایی که گفتی منو یاد زلدا انداخت بهترین بازی جهان بازی که بازی کردم و تنها بازی که از هورایزن بهتره به نظرم!
 
پ.ن.۲: کاش این حل پازل ها رو محدود به فرضاً خوندن یه متن برای پیدا کردن کد نمی کردن. همون پازل اولیه پایینش خوب کد ۱۷۰۵ رو داده بود برای باز کردن در. بالاترش من دیدم که یه کد !&#@ داده بود، اول فکر کردم اونو باید به عدد تبدیل کنم (که با shift‌ هست دیگه که میشه ۲۳۷۱)، ولی بعدش دیدم نه، همون عدده. یکم اگه پازل ها رو چلنج دار تر می کردن بهتر میشد بنظرم
بعضی از پازل ها زیادی سخته، یکیش که تو مراحل داستانی هست بعد از حل کردنش (که بصورت تصادفی هم بود) با خودم گفتم واقعا چطور یه نفر باید بفهمه که راه حلش اینه
 
  • Like
Reactions: zxc0012004
:D نه مشکل سختی بازی نیست عزیز - اون که اتفاقا خیلی خوبه و حال میده - دوباره متنم رو بخونین - موضوع بحث متریاله لجند بازیه که از ماشین ها میوفته ... حالا امیدوارم تو طول مسیر بازیتون تجربش کنین تا متوجه بشین از چی دارم میگم 🌹
این اتفاقی که گفتی برا منم افتاد امروز اما به صورت رندومه
باگه چون تو نسخه قبلی اینطور نبود درستش میکنن
 
  • Like
Reactions: Pedirahimzadeh
یه چیزی بگم در مورد اکانتی که برا ps4 گرفتیم.من یه اکانت دیگه ساختم و نسخه ps4 بازی رو گرفتم و همزمان هم داداشم رو اکانت خودش با ps5 بازی رو اینیبل کرده و هم من رو ps5 فعال کردم و قفل نیستش
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or