PlayStation Horizon Forbidden West

سازنده
Guerrilla Games
تاریخ انتشار
February 2022
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
170764
Horizon Forbidden West یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیوی Guerrilla Games ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment برای PS5 منتشر خواهد شد. داستان بازی در آینده‌ای دور و هزار سال پس از زمان حال اتفاق می‌افتد، جایی که نسل تمدن بشری سقوط کرده و جهان در سلطهٔ موجوداتی شبیه به دایناسور با بافت‌های فلزی قرار گرفته و آن‌ها تبدیل به نیرومندترین مخلوقات این جهان شده‌اند. این بازی دنباله ای بر Horizon Zero Dawn است، در دنیای پساآخرالزمانی با دیدگاه سوم شخص و جهان باز روایت می شود. بازیکنان باری دیگر کنترل کارکتر بسیار محبوب، الوی را به دست خواهند گرفت، الوی در قسمت جدید به نقاط دوردست، کالیفرنیای غربی که توسط طوفان های گسترده و ماشین های کشنده ویران شده است سفر می کند. لوکیشن های بازی یادآور مکان های واقعی هستند، Yosemite Valley از دیگر مکان های برجسته بازی خواهد بود، امکان کاوش در زیر آب برای اولین بار به بازی افزوده شده‌است. گوریلا گیمز در این تریلر نوع جدیدی از دشمنان و محیط‌های جدید از بازی را با جلوه‌های بصری خیره کننده بر روی کنسول نسل بعدی پلی استیشن به نمایش گذاشت. همچنین خانم Ashly Burch بازیگر نسخه اول، در این قسمت نیز در نقش الوی به ایفای نقش خواهد پرداخت.
آپدیت: گیمپلی منتشر شده بخشی از بازی را نشان می‌دهد که ایلوی دوست وفادار خود، ارند را به سان فرانسیسکو فرستاده تا تکنولوژی خاصی را برای او پیدا کند، اما با قبلیه‌ای به‌نام Tenakth درگیر می شود و حال ایلوی باید ارند را نجات دهد. نمایش 14 دقیقه‌ای بازی، مبارزات با دشمنان انسانی و غیرانسانی را شامل می‌شود. همچنین کمی جلوتر، سازندگان از تجهیزات جدید ایلوی که برای جابجایی سریع‌تر در محیط استفاده می‌شود نیز رونمایی کردند.
همانطور که در تریلر معرفی اشاره شده بود، محیط‌های زیر آب اکنون بر خلاف نسخه اول قابل کاوش هستند. داستان Horizon Forbidden West شش ماه پس از وقایع نسخه اول اتفاق می‌افتد و ماجراجویی‌های ایلوی اینبار، در میان خرابه‌های مناطق غرب آمریکا که در زیر آب فرو رفته‌اند، جریان دارد. سازندگان در خصوص گیمپلی بازی تأکید دارند که تاکتیک‌ها و انتخاب‌های بازیکنان نقش مهمی را در نسخه دوم ایفا می‌کند.
استودیوی Guerrilla Games در پایان نمایش رویداد State of Play اعلام کرد که در هنگام نزدیک‌تر شدن به عرضه بازی، اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک خواهد گذاشت. بازی Horizon Forbidden West هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و در زمان نامشخصی از سال 2021 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.
148728
"پس از پایان یافتن جهان چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد ―Sylens"​
Sylens یک پژوهشگر سرگردان و بنیانگذار Eclipse است. او شیفتگی زیادی به تاریخ و فن آوری های باستانی دارد، او درقسمت اول با الوی متحد می شود تا حقیقت موجود در ماشین ها و سرنوشت افراد را قبل از مرگشان کشف کند. او در طول بازی سعی می کند اعتماد الوی را نسبت به هدفی که در سر می پروراند بدست بیاورد، کسی که تا پایان بازی به الوی مشاوره می داد مشخص می شود خود، خطرناکترین آنتاگونیست بازی است، در قسمت جدید بازی نقشی پررنگ خواهد داشت.

image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0006.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0003.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0002.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0001.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_000422.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_000522.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0007222.jpg
 
آخرین ویرایش:

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
خود من به عنوان یک فن مایکروسافت برای من نمایش به شدت جالبی بود(بار اول 720 دیدم و دارم میرم 4کی ببینم!) گیم پلی و گرافیک در بالاترین حد خودشون قرار داشتند. همینطور تنوع محیطی خیلی قشنگی رو شاهد بودیم. چیزی که برای من شخصا رو اعصاب بود(رو حساب فن بودن من نزاریدش) صورت الوی بود. چرا نسبت به نسخه قبلی انقدر باد کرده؟ یاد خودم افتادم که بیماری عفونت غدد بزاقی گرفته بودم که کل صورتم شبیه الان الوی شده بود:-w:-w:-w:-w
در کل منی که قصد خرید اکس باکس سری اکس رو داشتم الان با همین تریلر به طرز عجیبی تحریک شدم که حتما 5 بگیرم:D:D:D:D:D:D
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
این ویدیو جایی تو یوتیوب گیر نمیاد من اینو از کورسای cgma کشیدم بیرون اینستراکترش Johan Lithvall که قشنگ توضیح میده که برای ایجاد پایپ لاین ساخت مو هورایزن زیرو دان 1.5 سال زمان فقط برای ریسرچ گذاشت و 2.5 سال زمان برد تا یک hair and fur با تاپ کوآلیتی برای گیم بسازن، من اینو اپلود کردم چون ارزش شنیدن و دیدن داره...

View attachment 02.- Introduction.mp4
...
با این همه وقت گذاشتن به جزئیات چطور میتونن انقدر سریع بازی بسازن؟
بیست سال تجربه - مدیریت درست - استخدام افراد با رزومه قوی
 
آخرین ویرایش:

nihilnigritude

کاربر سایت
Feb 24, 2007
2,391
خود من به عنوان یک فن مایکروسافت برای من نمایش به شدت جالبی بود(بار اول 720 دیدم و دارم میرم 4کی ببینم!) گیم پلی و گرافیک در بالاترین حد خودشون قرار داشتند. همینطور تنوع محیطی خیلی قشنگی رو شاهد بودیم. چیزی که برای من شخصا رو اعصاب بود(رو حساب فن بودن من نزاریدش) صورت الوی بود. چرا نسبت به نسخه قبلی انقدر باد کرده؟ یاد خودم افتادم که بیماری عفونت غدد بزاقی گرفته بودم که کل صورتم شبیه الان الوی شده بود:-w:-w:-w:-w
در کل منی که قصد خرید اکس باکس سری اکس رو داشتم الان با همین تریلر به طرز عجیبی تحریک شدم که حتما 5 بگیرم:D:D:D:D:D:D
عکسای ادیت شده رو ملاک قرار دادی

tv3asEF.jpg
 

OceanSky

Kindred Blades
کاربر سایت
Aug 8, 2018
649
از نظر بصری بهترین عنوانی هست که دیدم، مخصوصا عمق رنگ ها که انگار تابلو نقاشیه.
IMG_0843.jpg IMG_0848.jpg IMG_0847.jpg IMG_0845.jpg IMG_0846.jpg IMG_0849.jpg IMG_0850.jpg IMG_0851.jpg

پ.ن: محیط DS هم تقریبا همین گرافیک رو داره، منتها Horizon بخاطر رنگ بندیش گیرا تر هست.
 

Attachments

  • IMG_0851.jpg
    IMG_0851.jpg
    930.4 KB · مشاهده: 24

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,568
این ویدیو جایی تو یوتیوب گیر نمیاد من اینو از کورسای cgma کشیدم بیرون اینستراکترش Johan Lithvall که قشنگ توضیح میده که برای ایجاد پایپ لاین ساخت مو هورایزن زیرو دان 1.5 سال زمان فقط برای ریسرچ گذاشت و 2.5 سال زمان برد تا یک hair and fur با تاپ کوآلیتی برای گیم بسازن، من اینو اپلود کردم چون ارزش شنیدن و دیدن داره...

View attachment 208535
با این همه وقت گذاشتن به جزئیات چطور میتونن انقدر سریع بازی بسازن؟
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
۶۰ فریم شده و HDR شده‌ی تریلر:

تصنعیه، کیفیت اصلی و بدون فشرده سازی رو هر موقع بازی بیاد یا خود سونی در این رابطه یک تریلر بده می شه در موردش نظر داد
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
با این همه وقت گذاشتن به جزئیات چطور میتونن انقدر سریع بازی بسازن؟
استودیو های سونی یه تیم تحقیقاتی و توسعه همگانی دارن که کل سازمان استودیو های انحصاری کمپانی سونی رو در بر میگیره. یعنی یه تیم تحقیق و توسعه دارن که به صورت کاملا تیمی تکنولوژی های روز رو رصد میکنن و در بازی هاشون مورد استفاده قرار میدن. از جدید ترین تکنولوژی های سیستم های انیمیشن، انیمیشن های تعاملی، هوش مصنوعی و کلی موضوعات دیگه اینا روش کار میکنن و در بازی هاشون مورد استفاده قرار میدن.

یعنی در کنار روند توسعه بازی و لول دیزاین و مابقی قسمت های بازی که روش کار میکنن، به صورت موازی تیم توسعه دیگه ای روی جدید تکنولوژی ها کار میکنن و در نهایت هر دو بخش به هم متصل میشن و خروجی کار های سونی هم که مشاهده میکنیم در چه سطحی هستش.

سونی شعار بازی های انحصاریش اینه که تا خر خره و تا جایی که بتونه گرافیک فنی و بصری بازی های انحصاریش بالا باشه و این یکی از مهم ترین بخش های بازی های انحصاری این کمپانی هستش. در بخش هوش مصنوعی هم نسل هشتم تونستن قدم های مثبت و خوبی رو بردارن و تو این زمینه دارن کار میکنن. صنعت گیم به شدت رو به جلو هستش و اگر درجا بزنی و به خواب خرگوشی فرو بری از غافله عقب میمونی و باید با زمان پیش بری و موتور های گرافیکی و فیزیک خودت رو توسعه بدی که سونی در این زمینه کارش فوق العاده هستش.

خود گوریلا از دسته استودیوهایی هستش که در به وجود آوردن دستاورد های جدید در بخش گرافیک فنی و بصری زبان زد و پیشرو هستش. استودیوی جدیدشون هم که در آمستردام هستش یکی از مجهز ترین استودیو های کمپانی سونی هستش که برای تیم گوریلا فراهم کردن و بعد از موفیت چشمگیر نسخه اول Horizon تعداد تیم سازنده بیشتر هم شده.

تازه روند توسعه این بازی به خاطر داستان Covid 19 طبق برنامه ریزی دقیق این استودیو پیش نرفت و در سال 2020 تمامی کارمندان این استودیو از خانه مشغول به کار بودن.

Having moved all its employees home in early 2020, Guerilla Games found itself staring down the barrel of a game that hadn’t even finished its voice and performance capture, let alone play-testing. For the audio, Guerrilla shipped recording booths to the voice actors’ homes. Performance capture was tougher, since it couldn’t use its usual facilities in California, but last summer the studio moved into a new Amsterdam space they’d designed to have a motion-capture stage; that, plus some very careful hygiene, allowed them to get what they needed. And the play-testing? Well, it’s a good thing Sony had invested in cloud gaming for its streaming service PlayStation Now. “Seeing that first play test using PlayStation was a huge relief,” says Smets. “Knowing that, ‘OK, great, we can continue.’”

بازی Guerilla Games که در اوایل سال 2020 همه کارمندان خود را به خانه منتقل کرده بود، خود را در زیر پیچ و خم بازی ای نگاه می کرد که حتی بخش صدا و عملکرد کیفی آن را نیز تمام نکرده بود. چه برسد به تست گیم پلی بازی. تیم سازنده برای صدا، استودیوی گوریلا آرشیو ضبط صدا را به خانه هر صدا گذار بازی ارسال می کرد. تازه این بخشی از مشکل بود. چون بخش موشن کپچر بازی گرفتاری های بیشتری برای تیم سازنده به وجود آورده بود. زیرا آن ها نمی توانستند طی یک روند عادی، از امکانات معمول خود در کالیفرنیا استفاده کند، اما تابستان گذشته استودیو به یک مکان جدیدی در آمستردام منتقل شد که استودیوی جدید بخش حرکات موشن کپچر را میتواند با کیفیتی بالا ارائه کند. همین طور استودیوی جدید به دلیل نظم بیشتر جدید باعث شده که مراقبت های بهداشتی بهتری صورت بگیرد با توجه به امکانات بیشتری که در استودیوی جدید وجود دارد. حتی استودیو مجبور شد تست بازی را با استفاده از سیستم ابری تست کند. این چیز خوبی است که سونی برای سرویس PlayStation Now خود در بازی های ابری سرمایه گذاری کرده بود. Smets می گوید: "دیدن اولین تست بازی با استفاده از PlayStation بسیار راحت بود." و به همین دلیل که میدونستیم توانایی اجرای چنین کاری رو داریم توانستیم تست بازی رو از این طریق انجام بدیم.


پول داشتن و راه به راه استودیو خریدن و این که تعداد استودیو هامون رو بالا ببریم یه بحثی هستش. ولی در کنارش سازماندهی استودیوها و نظارت بر این استودیو ها بحثی دیگر. این طوری نیست که شما پول داشته باشی و راه به راه استودیو بخری و حتی استودیوی جدید رو به وجود بیاری، ولی در عمل خروجی کار متوسط و ضعیف باشه. نظارت کیفی و سازماندهی استودیو ها کاری به شدت سخت و چالش برانگیز هستش و کمپانی سونی سال ها و نسل هاست که روی این موضوع کار کرده و به این جا رسیده. راه صد ساله رو یک شبه نمیشه رفت.

سونی علاوه بر این که هر از چند گاهی استودیو های جدیدی رو خریداری میکنه ( اون هم استودیو هایی رو به طور معمول میخره که سال ها باهاشون کار کرده باشه و کنترل کیفی روشون صورت داده باشه و باعث رشد استودیوها شده باشه و استودیو هایی رو خریداری میکنه که ببینه روند صعودی داشتن و بازی های خوبی رو روانه بازار کرده باشن. وگرنه به هر حال شده که سرمایه گذاری روی استودیو هایی کرده باشن ولی در عمل خروجی اون چیزی که باید نبوده و دیگر قطع همکاری کردن ) در کنارش استودیوهایی رو که داره بزرگ تر میکنه، امکانات و تجهیزات بیشتری در اختیارشون میذاره و سازماندهی دقیق تری هم روشون صورت میده. جیم رایان و هرمن هالست هم بار ها گفتن نسل نهم استودیو های خودمون رو توسعه میدیم و بزرگ تر میکنیم و در کنارش نیم نگاهی به خرید استودیو های جدید داریم ولی تمامی این کارا رو در سکوت انجام میدیدم و زمانش رسید روند کلی کارمون رو در اختیار رسانه ها و طرفدارامون قرار میدیم.

دو مقاله هم در رابطه با استودیو گوریلا نوشته شده و اگر شما نخوندی و حوصله داشتی و همین طور دوست داشتی میتونی مطالعه کنی و با این استودیو بیش از پیش آشنا بشی.

سرنوشت Guerrilla Games و موتور گرافیکی شگفت انگیزشان به نام Decima

Killzone 2 ده سال بعد - ویترین PLAYSTATION 3 که امروزه همچنان خیره کننده به نظر می رسد
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر