Hideo Kojima: می‌خواهم بازی را خلق کنم که زامبی‌های واقعی را نشان دهد

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
hideo.jpg

درود.


وقتی کلمه "Zombie" به گوشمان می‌رسد، ناخودگان ما را به یاد موجوداتی عجیب و غریب و با صدایی ترسناک که به آهستگی به طرف شما می‌آیند می‌اندازد. هر چند این تعریف سال‌هاست که دیگر در بازی‌هایی با این سبک دیده نمی‌شود و طرفدران سری Resident Evil امروزه با زامبی‌های پیشرفته که می‌توانند حرف بزنند، بدوند و حتی رانندگی کنند روبرو هستند.

بعد از معرفی بازی جدید اقای Shinji Mikami یعنی The Evil Within که سبکی Survival Horror را دارا می‌باشد؛ اینبار نیز آقای Hideo Kojima در صفحه Twitter از علاقه خود به ساخت یک بازی زامبی مانند خبر داد. وی که در حال حاضر مشغول ساخت بازی جدید خود یعنی Metal Gear Solid: The Phantom Pain است، ساعاتی پیش در پیامی اینچنین عناوین و شخصیت‌های از یاد رفته زامبی یادآور شد و اذعان کرد:

"می‌خوام یک بازی زامبی واقعی بسازم" (منظور خلق موجودات زامبی مانندی که ما بیشتر در RE های سری 1 و 2 شاهد بودیم)

هر چند هنوز مشخص نیست که وی به طور جد قصد ساخت این گونه عاوینی را دارد یا خیر، ولی چیزی که مشخص است اقای کوجیما علاقه بسیار به ساخت این گونه بازی‌ها دارد؛ زیرا پیش‌تر نیز گفته بود که دوست دارد با شینجی میکامی یک بازی زامبی مانند را خلق نماید.

explosion
 
آخرین ویرایش:
راستش وقتی ساخت Rising رو نتونست خودش تموم کنه و واگذار کرد به یه استدیو دیگه ادم میترسه اینم مثل اون شه و وسط کار ببینه نمیتونه از پسش بر بیاد.
اتفاقا به نظر من با این کارش باز هم نبوغش رو نشون داد...! تونست سریع به اطراف یه نیگا بندازه و پلاتینیوم گیمز رو پیدا کنه که اصلا تخصص و استعدادشون توی همون سبک بازی رایزینگ بود...پس چه کاری بهتر از اینکه کار رو به کاردانش بسپره و خودش فقط توی سناریو دستی داشته باشه.
و نتیجه باز هم یه موفقیت دیگه در سری متال گیر بود،درسته؟
این رایزینگ کلا میتونست به یه فاجعه هم تبدیل بشه ولی با تصمیم های درست کوجیما بود که باز هم تبدیل به یه شاهکار شد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or