Hideo Kojima: می‌خواهم بازی را خلق کنم که زامبی‌های واقعی را نشان دهد

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
hideo.jpg

درود.


وقتی کلمه "Zombie" به گوشمان می‌رسد، ناخودگان ما را به یاد موجوداتی عجیب و غریب و با صدایی ترسناک که به آهستگی به طرف شما می‌آیند می‌اندازد. هر چند این تعریف سال‌هاست که دیگر در بازی‌هایی با این سبک دیده نمی‌شود و طرفدران سری Resident Evil امروزه با زامبی‌های پیشرفته که می‌توانند حرف بزنند، بدوند و حتی رانندگی کنند روبرو هستند.

بعد از معرفی بازی جدید اقای Shinji Mikami یعنی The Evil Within که سبکی Survival Horror را دارا می‌باشد؛ اینبار نیز آقای Hideo Kojima در صفحه Twitter از علاقه خود به ساخت یک بازی زامبی مانند خبر داد. وی که در حال حاضر مشغول ساخت بازی جدید خود یعنی Metal Gear Solid: The Phantom Pain است، ساعاتی پیش در پیامی اینچنین عناوین و شخصیت‌های از یاد رفته زامبی یادآور شد و اذعان کرد:

"می‌خوام یک بازی زامبی واقعی بسازم" (منظور خلق موجودات زامبی مانندی که ما بیشتر در RE های سری 1 و 2 شاهد بودیم)

هر چند هنوز مشخص نیست که وی به طور جد قصد ساخت این گونه عاوینی را دارد یا خیر، ولی چیزی که مشخص است اقای کوجیما علاقه بسیار به ساخت این گونه بازی‌ها دارد؛ زیرا پیش‌تر نیز گفته بود که دوست دارد با شینجی میکامی یک بازی زامبی مانند را خلق نماید.

explosion
 
آخرین ویرایش:
برادر من کوجیما کارگردان بازی بود اون موقع ! کی میگه دست به بازی نزده ؟؟ یعنی شما میخوای منکر این بشی که کوجیما کارگردان بازی نبود تو مرحله اول ساخت ؟

دقیقاً حرفش درست بود کوجیما اون موقع درگیر MGS:PW بود و اصلاً کاری به کار MGS:R نداشت اومد دید چیزی که ساخته شده بده رفت دادش به PG و فقط هم گفته بود میخواد بازی 60 فریم باشه
این وسط اسم و زمان داستان بازی هم عوض شد
خودِ کوجیما تو MGR از اول فقط نقش Producer رو داشت
 
شما کمی درباره مراحل ساخت بازی تحقیق کن،متوجه می شی.
بعد از ساخت MGS4،کوجیما میخواسته MGS5 رو بسازه که به خاطر خستگی تیم و جوانی اون،این کار رو کنسل میکنه و خودش روی PW کار میکنه.تیم جوونش هم علاقه زیادی به رایدن داشتن(مد نظر کوجیما گری فاکس بود،ولی اون که کارگردان نبوده:|) و کوجیما هم ساخت Rising رو به اونا میده.

خیلی سخت نیست فهمیدنش.:|

اتفاقا برای شما هم سخت نیست فهمیدنش که بدونی کوجیما کارگردان بازی بوده اون موقع.

به نقل از ویکی پدیا:|

This form of the game was to be produced solely by Kojima Productions. However, the team met with difficulties in developing a game based on swordplay, so the franchise director Hideo Kojima cancelled it. A solution was found, in late 2011, with Platinum Games taking over development

دلیلی وجود نداره بی دلیل بخواهید دفاع کنید !!
 
اتفاقا برای شما هم سخت نیست فهمیدنش که بدونی کوجیما کارگردان بازی بوده اون موقع.

به نقل از ویکی پدیا:|



دلیلی وجود نداره بی دلیل بخواهید دفاع کنید !!
:d

خودت داری حرفاتو انکار میکنی!نوشته کارگردان فرنچایز،نه بازی!

باور کن سخت نیست:d!
کارگردان فرانچایز رو برای من تعریف کنید یعنی چی..با تشکر از شما
yahoo_4.gif

خب فرنچایز باید باسه شما تعریف بشه.متال گیر کلا یه فرنچایزه!COD هم یدونه!Splinter Cell هم همینوطور!

اونجا منظور از فرنچایز کلا متال گیر بوده دوست عزیز!
 
آخرین ویرایش:
:d

خودت داری حرفاتو انکار میکنی!نوشته کارگردان فرنچایز،نه بازی!

باور کن سخت نیست:d!

کارگردان فرانچایز رو برای من تعریف کنید یعنی چی..با تشکر از شما :d

خب فرنچایز باید باسه شما تعریف بشه.متال گیر کلا یه فرنچایزه!COD هم یدونه!Splinter Cell هم همینوطور!

اونجا منظور از فرنچایز کلا متال گیر بوده دوست عزیز!

من معنیش رو میدونم دوست عزیز...شما داری میگی فرانچایز گفته شده...پس این بازی هم جزوه سری متال بوده و کارگردانش بوده قبلا.

گارگردان گفته شده تو متن...تو خیلی از مصاحبه های قبل از ریلیز هم به عنوان director بازی شناخته شده بود...یه سرچی تو نت بزنی تو مصاحبه های خیلی وقت پیشش خواهی دید که به عنوان Director بازی شناخته شدست.
 
آخرین ویرایش:
ابر استاد قرن بازی سازی یعنی استاد کوجیما تو هر سبکی از بازی ها یا حتی فیلم ها وارد بشه بی شک موفقیت زیادی کسب خواد کرد شرکت ها یدیگه باید دعا کنند استاد وارد سبک هاشون نشه وگرنه باید رسما ipهاشون را تعصیل کنند !
 
گارگردان گفته شده تو متن...تو خیلی از مصاحبه های قبل از ریلیز هم به عنوان director بازی شناخته شده بود...یه سرچی تو نت بزنی تو مصاحبه های خیلی وقت پیشش خواهی دید که به عنوان Director بازی شناخته شدست.​

آقا این بیوگرافی کوجیما از سایت خودمون!ایشون قرار بوده فقط تهیه کننده بوده باشن.

بازی‌سنتر | مقاله‌ها | مشاهده کامل مقاله | Hideo Kojima، مردی که غیر ممکن را ممکن کرد!
 
@ Black Roz
شما حضور ذهن نداری دوست عزیز یا فکر میکنم اصلا از قضیه اما و اگر های ساخت رایزینگ خبر نداری .
به این تاپیک هم یه نگاهی بنداز !
نقل قول از پست چهار سال پیش خودم :

As for Metal Gear Solid Rising (confirmed in Famitsu to be for Xbox 360 and PS3), Kojima is serving as producer along side Kenichiro Imaizumi. He told the magazine, "I'm not the director. I'm not doing game design either. Although, I do issue complaints (laughs). But, not too much."
نکته مهم این پاراگرافش هم اینه که گفته : من نه کارگردانم و نه طراح بازی فقط مسئولیت تهیه کنندگی رو در کنار Kenichiro Imaizumi(طراح بازی) بر عهده دارم .

منابعش هم داخل همون تاپیک موجوده .
 
من نمیدونم این حرف از کجا در اومده چون کوجیما یه سبک بازی را میسازه سبک دیگه ای را نمیتونه بسازه ؟! مثلا از کجا به نتیجه مرسید که کوجیما بازی Survival Horror نمیتونه بسازه ؟! یکی که کارگردان خبره باشه تو هر سبکی بهترین کیفیت را هم میتونه ارائه بده فقط مونده به اون ذهن خلاقش .

الا مثلا تو دنیای فیلم سینمایی همه کارگردان ها تو یه سبک کار میکنن ؟! و تو سبک دیگه موفق نیستند ! مثلا یکی مثل جیمز کامرون که میاد تاینتانیک را میسازه بعد میاد ترمیناتور میسازه از این طرف هم میاد آواتار میسازه ! مثلا موفق نبوده ؟!
 
@ Black Roz
شما حضور ذهن نداری دوست عزیز یا فکر میکنم اصلا از قضیه اما و اگر های ساخت رایزینگ خبر نداری .
به این تاپیک هم یه نگاهی بنداز !
نقل قول از پست چهار سال پیش خودم :




منابعش هم داخل همون تاپیک موجوده .

خوب الان با این منبع شما مشخص شد واقعا کارگردان بازی نبوده و بعضا بعضی مصاحبه ها به اشتباه کارگردان خطابش می کردن

ولی فکر میکنی تهیه کننده اجرایی نقشش در بازی چقدر میتونه باشه ؟ یعنی اصلا مهم نیست ؟ دوستان میگن دستشم به بازی نخورده ولی تهیه کننده اجرای وظایف زیر رو به عهده داره .

- نظارت خلاقانه در امور بازی ( طراحی توسعه ) و فنی ( برنامه نویسی بازی )
-تنظیم برای تست بازی در حالت بتا
-اطمیمنان از تحویل به موقع بازی
-برنامه ریزی به موقع برای تضمین کیفیت
-توسعه و نگهداری برنامه و بودجه
-و....

به نقل از ویکی پدیا


حالا سوال اینجاست که بازهم میخواهید بگید نقشش خیلی کمرنگ بوده تو بازی ؟ و اصلا نبوده ؟ نه برادر..حرف شما درباره این که کارگردان بازی نبوده کاملا قبوله با منبعی که ذکر کردید ولی باید قبول کنید Rising در مراحل اولیه ساخت ، کوجیما نقش کمی نداشته.
 
این بابا هرچی بخواد میتونه بسازه ولی یکی از خصایص خیلی برجسته و نیکو ما ایرانیا اینه که ی نفرو میکنیم قبله آمال و آرزوهامون بدون اینکه ببینیم و بدونیم این شخص و دست اوردهاش و تفکرش و فرهنگش با معیارهای درونی ما و ذهنیت ما و شخصیت ما و واقعیت های زندگی روزمره مون هم سازگاری داره یا نه بعد بُتش کنیم بزاریم سر تاقچه .
به شخصه اندازه کلم برای این بابا و هرچی که ساخته و نساخته و خواهد ساخت ارزش قائل نبودم و نیستم
بقیه دوستان همچنان به ستایش ایشون ادامه بدن ببینم چه اتفاقی می افته .
 
این بابا هرچی بخواد میتونه بسازه ولی یکی از خصایص خیلی برجسته و نیکو ما ایرانیا اینه که ی نفرو میکنیم قبله آمال و آرزوهامون بدون اینکه ببینیم و بدونیم این شخص و دست اوردهاش و تفکرش و فرهنگش با معیارهای درونی ما و ذهنیت ما و شخصیت ما و واقعیت های زندگی روزمره مون هم سازگاری داره یا نه بعد بُتش کنیم بزاریم سر تاقچه .
به شخصه اندازه کلم برای این بابا و هرچی که ساخته و نساخته و خواهد ساخت ارزش قائل نبودم و نیستم
بقیه دوستان همچنان به ستایش ایشون ادامه بدن ببینم چه اتفاقی می افته .
خب تبریک میگم که فریب نخوردید و ساخته های این بابا شمارو گول نزد؛ولی لازم نیست بیاید یکی از بزرگترین بازیسازهارو که از 1987 به شاهکارساختن مشغول بوده رو زیر سوال ببرید.

ارزش قائل نیستی نباش،گفتنش فقط اعصاب فنهارو خرد میکنه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or