Multi Platform Hi-Fi Rush

  • Thread starter Thread starter Bax
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Tango gameworks
تاریخ انتشار
۶ بهمن ۱۴۰۱
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
در مراسم developer direct روز، ۶ بهمن ۱۴۰۱، این بازی از استدیو تنگو گیم ورکز معرفی و عرضه شد.

Hibiki-News-Hero-Image-4916fb477b67e704ab35.jpg

پرفورمنس اجرایی Hi-Fi Rush:
Xbox Series X: 4k , 60fps
Xbox Series S: 1440p , 60fps
 
آخرین ویرایش:
@Dinosaur

اگه بازی این مدلی دوست داری ببین میتونی با شبیه ساز گاد هند را بازی کنی؟ من دو تا مقاله در موردش ترجمه کردم.حالا بعد برات میفرستم خصوصی.البته قبلا خوندی اما یادتت رفته احتمالا

گاد هند خیلی بد موقع عرضه شد و به شدت هم سخت بود.بعضی وقت ها تو لیست سخت ترین عناوین تاریخ رتبه یک را میگیره! اگه الان عرضه میشد مثل همین های فای بیشتر مورد استقبال قرار میگرفت.

من های فای را بازی نکردم اما از نظر طنز و تعداد حرکات ترکیبی،گاد هند یک چیز منحصر به فرد هست.

حالا شاید با سخنان سعید قانع شی :-"

غیر ممکن هست جان به گادهند نگاهی نکرده باشه.تفاوت بزرگشون این هست که گاد هند بیت ایم آپ هست و های فای هک اند اسلش


@New Shredder


God Hand

آخ آخ ...God Hand اگه الان همین الان بگند 3 تا بازی مورد علاقه ات رو لیست کن...قطعا گاد هند دومیش هست...سومیش جیل هست...ببخشید منظورم اینه که یعنی رزیدنت اویل هست ...اولیش هم به خودم مربوطه...

به نظرم بازی با این غنای گیمپلی و طنز و هجو محشر ساخته نشده... توی هیچ بازی اینقدر نخندیدم.... االبته سایه دوزخیان که همکاری با سودا بود هم کم نمکین و شادی آفرین نبود....!! ولی خنده هایی از جنس بالای 51 سال ...!! یک سری جاها رو که میدونم کار میکامی نبود و امضای سودا بود مثل همونجایی که احتیاج هست تفنگ شما افزایش طول پیدا کنه...!!:D...

اون تیکه معرفی باس فایت استاد شمشیر زن که یک دفعه پاش گیر می کرد می افتاد زمین ...یا اون کوتوله ها که هجو پاوررنجرز بودن....یا باس فایتی که باتری پشتش داشت...به علاوه اون دو تا مردی که حال مساعدی نداشتند و اعمال و رفتار خاک بر سرگونه ای ازشون سر میزد...;))

گیمپلی هم که خدا بود خرید حرکات و ایجاد کمبوهای ترکیبی توی هیچ بازی ندیدم ...بعدا remember me کلی سر این کارش تبلیغ کرد و پز داد (انگار بر و بچ سازنده نمی دونستند godhand چیه ).... سیستمی که باید ضربه نمی خوردی تا امتیاز و پول بیشتر بگیری ته اعتیاد و چلنج بودکه تا چهار درجه می رفت بالا....فن کف دست بودا رو که دیگه نگو...یک بار رو یکی از دوستم اجرا کردم فرداش نیومد مدرسه... هیجان مبارزات با غول آخرهاش که یکی از یکی زیباتر طراحی شده بودند هنوز هم تو بازی دیگه ای ندیدم...

چقدر اون آهنگ ته تیتراژ بازی رو من با حس تو حموم خوندم همراه با حرکات موزون...همسایه مون جلوی بابام رو گرفته بود بهش گفته بود پسرتون رو یک دکتر ببرید...عصر ها که شما نیستید میره تو حموم و چیز میز مصرف میکنه و اصوات بیگانه سر میده...!!
بعد از HD کردن اوکامی توسط کپکام...لحظه شماری میکنم که سخنگوشون بیاد اعلام کنه که این رو هم میدیم بیرون...

پ.ن: شاید اون ریمیکی که میکامی حرف زد همین گادهند باشه.

پ.ن 2: در مورد جان هم که خدمتتون عارض شیم، کارگردان برجسته ای هست.این را با اویل ویتین 2 نشون داد.همه چیز را هم بگذاریم کنار،کارگردانی بازی واقعا به عناوینی چون لست دو و رد دد دو تنه میزد. :-" اینجا سه ساعت پایانی را میخندی،اونجا سه ساعت پایانی اشک ها سرایز میشه.واقعا من نمیتونم بفهمم چرا اویل ویتین دو 75 شده؟ باز حداقل نسخه وان 82 هست.اگه خواستی برو یوتوب از چپتر 15 را شروع کن به دیدن تا پایان.ببین چطور میخکوب میشی :-"

پ.ن3:سکیرو هم از گاد هند الهام گرفته :-"

کلا گاد هند باید ریمستر یا ریمیک شه.میشه گفت الماس گمشده کپکام
حرف دل منو زدی و امید وارم ریمستر یا ریمیکشو بسازن که درجا چشم بسته پیش خریدش میکنم
وصد حیف بازیای این سبکی خیلی کم شده همش شده گرافیک/ جهان باز بودن/ نقش افرینی و.....
 
  • Like
Reactions: hitman68
بازی قشنگی هست انصافا
8.5 ساعتم فول گیمش هست
ولی اون مراحلی که مجبور برای ترکوندن در ها دکمه ها رو با فاصله کوتاه بزنی خودشم نه یکی نه دوتا بلکه چندین تا خیلی رو مخ هست کاش گزینه رد کردن چیزی داشت واسه اون قسمت الان دور رو هست اسیر شدن نمیتونم ردش کنم
روی درجات سختی و گشت و گذار به 20 ساعت هم میرسه
 
بازی رو امروز تموم کردم به جرات میگم یکی از بهترین و زیباترین بازی هایی بود که در این چند وقت اخیر بازی کردم بازی به دور از حاشیه یا مسایل سیاسی.... گیم پلی بازی اعتیاد اور گرافیک دوست داشتنی داستان باحال کلا عالی همه چیزش عالی اگر پولی چیزی کسی نده قطعا باید نامزد گوتی بشه حداقلش
 
آخرین ویرایش:
دوستان Tips ـی چیزی ندارین واسه رو بیت موندن؟ :D
من تو پلتفورمینگ یا داجو Parry ـو اینا با بیت هماهنگم اما تو فایت وقتی خیلی شلوغ میشه و دارم کامبو های کمی پیچیده تر میزنم گیج میشم.
میانگین تایمینگم همیشه حدود 70 درصده از 73 بالاتر نمیشه.
 
آخرین ویرایش:
خب اینم نقد بازی که شانس‌اش رو داشتم بنویسم
به نظرم واقعا بررسی متنی کلاسیک خسته کننده اس برای مخاطب و بدون مقدمه یه چیز جمع و جور نوشتم
اگر اون حس تکراری شدن اواسط بازی (مرحله زیرِ زمین، بخش R&D و چند مرحله بعدش که خبری از باس فایت نیست) نبود قطعا میشد به بازی نمره کامل داد
 
خب اینم نقد بازی که شانس‌اش رو داشتم بنویسم
به نظرم واقعا بررسی متنی کلاسیک خسته کننده اس برای مخاطب و بدون مقدمه یه چیز جمع و جور نوشتم
اگر اون حس تکراری شدن اواسط بازی (مرحله زیرِ زمین، بخش R&D و چند مرحله بعدش که خبری از باس فایت نیست) نبود قطعا میشد به بازی نمره کامل داد
خیلی ممنون بابت نقد.
من در مورد خودم خیلی با نقد متنی بیشتر ارتباط میگیرم چون خیلی سریعتر میتونم بخونم و جاهای مهم رو براساس موضوع چک کنم یا برگردم مرور کنم.
برای نقد ویدئویی که در حد 6-5 دقیقه مثلا IGN/GS تو یوتوب انجام میدن من تره هم خورد نمیکنم ، چون تو همون تایم میتونم چند تا نقد رو از چندجا چک کنم.

اگه وقت داشته باشم و بخوام برم ویدئو ببینم ترجیح میدم نقد پرجزئیات تایم بالا (بیشتر از 30-20 دقیقه) ببینم که سرسری از همه چی رد نشه.
 
من چقدر خوش شانس بودم که بعد از خرید tv oled اولین عنوانی که باهاش تجربه کردم این شاهکار بود

اوایل فکر کردم بیشتر گرافیک رنگارنگش که رو oled فوق العاده چشم نواز بود نقطه قوت بازیه ولی بعد از ۲-۳ ساعت متوجه شدم به معنای واقعی با یک پکیج کامل طرفم

این گیم از اون دسته بازی هاییه که نسل های بعد هم در موردش صحبت میشه و از ذهن گیمرها پاک نمیشه

فصل جوایز هم احتمال این که کلی جایزه درو کنه زیاده
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or