Halo reach VS crysis 2 ~ gameplay

گیم پلی کدام یک نسبت به دیگری برتری دارد؟

  • Halo reach

    رای‌ها: 133 64.3%
  • Crysis 2

    رای‌ها: 74 35.7%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    207
  • نظرسنجی بسته شده است .
این نظر سنجی رسمیت نداره ! فن بازای xbox که البته خودمم تا حدودی جزوشونم 100 % از Halo طرفداری میکنن و کسایی که فن PC بودن به خاطر اینکه بازیه انحصاریشون از دستشون در رفته (متاسفانه) و الان از EA و Crysis شاکین باز میان به Halo رای میدن ! Reach بازی بود که نون بازیای قبلی و عنوان رو جلدشو خورد اما Crysis تازه وارد به کنسولا بود اما با این وجود تونست علاوه بر تولید بالاترین جلوه های بصری روی کنسولای تاریخ مصرف گذشته , یه FPS کامل تحویل بده ! بر خلاف Halo که یه بازیه سوپر خطی هست که فقط با وجود محیطای نسبتا بزرگ هیچ کاری جز کشتن به شیوه ی بزن و برو بند کرده بود , شما تو Crysis میتونستی مخفیانه یه مرحله رو تموم کنی , بزن و برو تموم کنی , فرار کنی یا از ترکیب قدرتات استفاده کنی ! واقعا ظلم که این Gameplay به این کاملی رو با Halo یکی کنیم .....


استاد من که به شما توحین نکردم . من شاید فن xbox باشم اما هرگز فن هیلو و هیچ بازیه دیگه جز HR نیستم ! من فقط هر 2 بازی رو که بازی کردم کنار هم گذاشتم و مقایسه کردم !
شما چندبار Halo هارو یا Halo Reach رو روی آخرین درجه تموم کردی؟ یه حس غریبی به من میگه تموم نکردی.

دوست من قدرت های C2 به هیچ کاری تو بازی نمیومد یه جورایی اپشن اضافه بودن وبس شما توی C2 در آخرین درجه اش میتونستی بزن و برو جلو بازی کنی ولی توی Halo Reach اگر در آخرین درجه میخواستی بزن و برو جلو بازی کنی تقریبا امکان تموم کردن بازی رو نداشتی یه Elite به اندازه کل دشمن های C2 دهن من رو سرویس می کرد توی HR ...

بازی ای که بین قدرت دشمناش و قدرتی که در اختیارت میزاره تعادل نداشته باشه، رو نمیشه گفت متنوع ...

چند درصد تو همین سایت بجزء مخفی کاری از قابلیت های دیگه ی C2 استفاده کردن؟
 
  • Like
Reactions: Dreadlord
دوباره سلام
میدونید یه نکته ای وجود داره
متاسفانه بچه ها فکر میکنن چون هیلو بازی انحصاری xbox هست داریم ازش طرفداری میکنیم
واسه همین هم دیگه به دلیل ها اهمیت نمیدن
وقتی یه عنوان خوب باشه همه تایید میکنن...چه آنچارتد باشه چه استار کرافت و چه ماریو گالکسی
دوستان واقعا کم لطفی میکنن
نظرات رو نمیخونن و میگن دلیل ها قانع کننده نیست
خوب من چند تا از نظر ها رو که دو طرف راجع به این دو تا بازی {نه بازیی دیگه ای} گفتن رو میزارم ببینید با این نظرات قانع میشید....
نظرات مثبت در مورد هیلو
پست شماره 3 توی همین تاپیک :تعداد دشمن تو صحنه مبارزه : Halo:Reach
تنوع دشمنها : Halo:Reach
تنوع سلاح ها : Halo:Reach
تنوع وسایل نقلیه : Halo:Reach
تنوع مدها و امکانات جانبی برای بازی : Halo:Reach
تنوع Ability ها : Halo:Reach
هوش مصنوعی : Halo:Reach
____________________
پست شماره 6: بهترین گیمپلی رو هیلو داشت !
خیلی سریع بود ! هوش مصنوعی هم عالی بود !
___________________
پست شماره 22: به نظرم هیجانی که تو Reach بود اصلا تو C2 وجود نداشت (صرفا گیم پلی رو میگم)
_____________________
پست شماره 33: خب تو هیلو که باید حساب شده تر کار کنیم که ! مثلاً اگر بخوای نامرئی بشی سیستم یه چیزی هست، اگر دویدن سریع رو برداری سیستم یه چیزی هست، اگر هلوگرام رو برداری سیستم یه چیز دیگه ای هست و ... بجز این تو هیلو به سادگی کرایسیس 2 نمیشه مخفی کاری کرد چون معمولاً تو گروههای 3-4 نفره حرکت میکنن و همدیگرو پوشش میدن ولی مثلاً تو مرحله شبش که نامرئی هم میتونیم بشیم میتونی قدرت مخفی کاری خودت رو بسنجی ! باید خیلی نرم حرکت کنی تا دیده نشی از پشت سر نزدیک بشی و اسسین کنی دشمن رو ! یکاری هم نیست که جواب نده ولی تعداد دشمنها خیلی زیاده و حواسشون همه به همدیگه هست بر خلاف کرایسیس که تو گشت هاشون هر کی میره یه سمت واسه خودش و ...
&
در کل اساس گیم پلی هیلو در درگیری از نزدیک هست ( در بیشتر موارد، به خود بازیباز هم ربط داره ) ولی طراحی مراحلش جوری هست که بتونید همه نوع سبکی رو تو بخش داستانیش در پیش بگیرید !
_________________________
پست شماره 37: از اونطرف تو هیلو چه چیزهایی هست ؟ 7-8 تا قابلیت که قابلیت جابجایی آنی با همدیگه رو ندارن ( و من این قسمت رو دادم به کرایسیس تو پست اولم ) اینها هم قابلیت های Halo:Reach هستن :

Armor Lock ( برای مبارزه در دشت و مقابل وسایل نقلیه و زیر حملات سنگین بصورت لحظه ای مفید هست - جنگ های نزدیک )
Active Camouflage ( در صورت ایستا بودن یا حرکت با سرعت کم نامرئی میشید - برای تک تیراندازی و اسسین کردن مناسبه )
Drop Shield ( یک حفاظ کروی الکترومغناطیسی که میتونید همیشه همراه داشته باشید و در صورت استفاده شیلد و نوار سلامتی رو پر میکنه و جلوی عبور تیر و نارنجک رو هم میگیره - همه جا بخصوص برای جنگهای نزدیک و شلوغ )
Evade ( میتونید ملق بزنید - جاهایی که زیاد نارنجک میندازن در بخش چند نفره )
Hologram ( یک کپی برابر اصل از خودتون تولید کرده و به سمت دیگر میدان میفرستید - برای رد گم کردن لحظه ای در میدانهای نبرد کوچک و یا تک تیراندازی مناسبه )
Jet Pack ( برای تک تیراندازی و داشتن زاویه آتش بهتر خیلی خوبه )
Sprint ( میتونید یه بازه زمانی محدود سریع تر از دشمنهاتون بدوید و فقط افرادی میتونن مثل شما سریع باشن که این قابلیت رو برداشته باشن - همه جا بدرد میخوره )

و قبل از هر رویارویی اساسیی میتونید سبکی که میخواید مبارزه کنید رو انتخاب کنید و اون قسمت رو با این سبک پیش برید ( یک از قسمت های یک مرحله رو ) و بسته به اینکه محل مبارزه شما کجاست میتونید بین اونها سوئیچ هم بکنید ! فقط کافیه یه نگاه به سلاح هایی که در اختیار دارین (سلاح های معمول، نارنجک، وسیله نقلیه، تیر بار )، مشخصات میدان جنگ ( وسیع ، عمودی ، سر بسته مثل راهرو و ... )، تعداد دشمن ها، نوع دشمنهایی ( این قسمت خودش داستان داره ) که پیش رو دارین و توانایی های خودتون نگاه کنید تا بفهمید کدوم قابلیت بیشتر بدردتون میخوره ! تو همون مبارزه هم گزینه های مناسب رو گذاشتن در بازی و از این نظر مشکلی نیست !

در نتیجه هیلو برای مخفی کاری در تمام مراحلش ساخته نشده، این فقط یکی از فاکتورهای بازی هست که باید با 6 تا قابلیت دیگه و حدوداً 20 تا اسلحه و حدوداً 10 تا وسیله نقلیه بالانس میشده و بانجی هم این کار رو فکر میکنم خیلی خوب انجام داده

2 تا قابلیت ترکیبی کرایسیس 2 همونطور که یک امتیاز هست براش یه پوئن منفی هم هست، بازی رو زیادی ساده میکنه طوری که من بعد از بازی کردن روی پایین ترین درجه سختی رفتم سراغ آخرین درجه سختی و بدون هیچ مشکلی بازی رو تموم کردم ! هیلو اینطوری نیست !

هیلو رو باید حساب شده تر بازی کرد ! اون قابلیت زوم روی کلاه اسپارتانها ( که کرایسیس من رو اولین بار یاد هیلو انداخت با این قابلیتش ) و محدود کردن عمق دید هوش مصنوعی در بازی هم بخاطر همین هست که راحت محیط رو بررسی کنید دشمنها رو درو بزنید، فریب بدین و خب خیلی جاهای بازی هم اونها هستن که شما رو فریب میدن ( چند بارش فقط برای خودم رخ داده ) ولی تو کرایسیس من یک بار هم فریب هوش مصنوعی رو نخوردم که خیلی جالب نیست و همین نشون میده که با وجود زیاد بودن تعدادشون، حساب شده حمله میکنن و واکنش نشون میدن !
_________________________
پست شماره 38:
گیم پلی وابسته به قابلیت و نحوه بازی شماست
تعداد قابلیتهاش رو یادم نمیاد ولی خود من تا حالا بازی ندیدم که انقدر روی قابلیت های بازی عالی کار کنه و همشون رو کاربردی طراحی کنه
شما میتونید باهولوگرام دشمنان رو فریب بدید و از اشتباه اونها استفاده کنید و بهشون حمله کنید
یا میتونید از شیلد استفاده کنید تا علاوه بر جنگ رو در رو با دشمنان و مصونیت از صدمه دیدن , خونتون هم پر بشه
یا با استفاده از قابلیت نامرئی شدن به جای بهتری برای حمله کردن برید
و.....
واقعا تمام قابلیت ها در طول بازی مورد استفاده صحیح قرار خواهند گرفت
یکی از بزرگترین نقاط قوت هیلو نسبت به کرایسیس همینه
هوش مصنوعی دشمنان هم واقعا فوق العاده بود. به نظر من هوش مصنوعی دشمنان رو باید روی سخت ترین درجه سختی تست کرد
واقعا روی درجه سختی لجنداری عملکرد فوق العاده ای داشتند. عملکرد سریع. منطقی . بی نقص و صد البته بالانس شده
همین هوش مصنوعی باعث شد که بعد از هر بار کشته شدن تلاش بیشتری بکنم تا مرحله رو تموم کنم که یکی از نکات مثبت بازیه
دشمنها هم واقعا تنوع داشتند. به قول یه سری از بچه ها از اون قورباغه های نارنجک به دست تا اون الیت های وحشتناک
همین تنوع دشمن به بازی هم تنوع میده.
در حالی که توی هیلو با توجه به زره دشمنان باید برای کشتن هر کدوم یه استراتژی داشته باشید و نمیتونید از همه رو از راه دور و به طور ساده بکشید
تنوع اسلحه هم به قدری بالاست که نقریبا میشه گفت توی کمتر بازیی انقدر تنوع اسلحه داشته باشیم
طراحی اسلحه ها هم واقعا فوق العاده اس
ولی توی هیلو هر اسلحه کاربرد خاصی داره مثلا تفنگ پلاسمایی میتونه وسایل نقلیه دشمن رو چند لحظه از کار بندازه تا بتونید اونها رو ازبین ببرید و...
در کل هر چیزی که توی هیلو وجود داره واقعا کاربرد داره {واقعا کاربرد داره} حتی تفنگی که روی زمین افتاده یه موقع به درد خواهد خورد
_______________
پست شماره 39:گیم پلی هیلو بدو بپر بکش نارنجک بنداز دقت کن دهن دسته به f میره
________________
پست شماره 42:دلیل محبوبیت هیلو همینه که با انواع روشها میشه بازیرو تموم کرد!
________________
پست شماره 45:قابلیت ها توی Halo Reach به شکلی بودن که آدم رو مجبور میکرد کمی فسفور بسوزونه با توجه به موقعیت و سلاح ها و... یه چیز درست و حسابی انتخاب کنه &
تو میتونی هیلو رو 100 بار تموم کنی 100 تا تجربه متفاوت داشته باشی یکی از هزاران نکات مثبت توی Halo همین روند غیر خطی هست اگر C2 میتونستی یه مرحله رو به دو روش یا سه روش گیم پلی بری توی Reach واقعا دستت باز بود که تصمیم بگیری چیکار کنی؟ میتونستی از وسط تمام دشمنات رد بشی یا تک تکشون رو بکشی میتونستی یه سریشون بکشی یه سریشون رو بیخیال بشی میتونستی تا میان دشمن ها آماده جنگ بشند بکشیشون و... اینقدر توی Reach دستت باز هست
__________________
پست شماره 58:
من کلا عاشق بازی هایی هستم که آدم رو به زور هم که شده مجبور می کنند خلاقیت به خرج بدی.
مثلا توی همین Halo Reach بازی رو روی easy اگر تموم میکردی غیر ممکن بود بتونی همون روشی که روی Easy رفتی روی Hard هم بری باید اصلا یه دور نقشه جدید میچیدی این باعث می شد هر مرحله بازی برام جدید باشه و وقتی چند دفعه تمومش کردم تازه حس کردم باید یه بار دیگه هم برم.
________________
پست شماره 61:اما هوش دشمن قابل تحسین بود!امان بهت نمیدادن!کاور میگیرن با جت پک میان نارنجک منیندازن و.... & جنبه لباس و HUD از نظر وسعت صد البته هیل
______________
پست شماره 71:
هنوز که هنوزه برد و کشتن دشمن توی هیچ بازی ای نتونسته به اندازه کشتن همین جانوران توی هیلو{ریچ} بهم احساس رضایت بده.....
______________
پست شماره 82:.گیم پلی(که بحثش خیلی زیاده)
2.هوش مصنوعی
3.مولتی پلیر
4.داستان
5.موسیقی
6.شخصیت پردازی
.
_____________
پست شماره 84:
! Halo همیشه بهترین هوش مصنوعی ها رو داشته
______________
پست شماره 85:
آره واسه همین شخصیت پردازیش بوده که الان مسترچیف یکی از محبوب ترین کارکترهاست.اینو دیگه همه میدونن.هوش مصنوعی هم جهت اطلاعتون اگه نگیم بهترین ولی یکی از بهترین هوش مصنوعی های بازیهاس.کافیه فقط یه مرحله از بازی رو نمیگم رو Legendary ولی حداقل رو نرمال بری تا اینو بفهمی گرچه بعید میدونم همون قدر هم هیلو بازی کرده باشی.
_______________
پست شماره 91:
Noble 6 نیمده شخصیتش اینقدر معروف شد که حد نداشت خودم با اینکه همش میگفتم مسترچیف نباشه Halo حال نمیده اینقدر با N6 حال کردم که حد و حساب نداشت.
_____________________
پست شماره 97:
در مورد هوش مصنوعی که کلا نظرت رده چون واقعا هیچ ایرادی به هوش مصنوعی دشمنها تو هیلو نیست.اونم نه فقط رو درجه های سختی بالا بلکه حتی رو نرمال.
در مورد شخصیت پردازی هم که اگه بخوایم از سه گانه هیلو و مسترچیف چشم پوشی کنیم و فقط مقایسه رو بین ریچ و کرایسیس 2 انجام بدیم واقعا کرایسیس حرفی واسه گفتن نداره که میثم توضیحاتش رو داد.
_______________________
پست شماره 98:
از لحاظ گيم پلي، داستان، شخصيت‌پردازي، هوش مصنوعي و ... ريچ كاملا سرتر از كرايسيس هست
______________________
پست شماره 100:
اولا من هنوز متوجه نشدم مشکل بچه ها با هیلو چیه؟
با اون موجودات مشکل دارید که حداقل ۳ برابر یا بیشتر نسبت به کرایسیس تنوع داشت
یا با اون گیم پلی بالانس شده و عظیمش
یا با هوش مصنوعی که من به جز ریچ توی هیچ بازی ندیدم
من هم هیلو رو روی وتران و لجنداری تنها رفتم
کرایسیس رو هم روی دو درجه وتران و سوپر سولجر رفتم
نمیدونم اشکان جان شما هر دو رو روی سخت ترین درجه رفتید که دارید از هوش مصنوعی ایراد میگیرید ....امیدوارم که اینطوری باشه
ولی من که هر دو رو روی سخت ترین درجه ها رفتم به جرات میگم کرایسیس اصلا قابل مقایسه با هیلو نیست....حتی در خوشبینانه ترین حالت.به قول آریا فاصله در حد دو نسله
خواهشا انقدر هم از موجودات ایراد الکی نگیرید
توی کدوم بازی انقدر تنوع دشمن داریم که برای کشتن هر کدوم باید یه روش خاص به کار ببریم. هر کدوم یه نقطه ضعف و نقطه قوت دارند که توی تنوع گیم پلی بی تاثیر نیست
بعد من نمیدونم کرایسیس که سر جمع ۵ نوع دشمن بیشتر نداشت تو این زمینه چه برتری نسبت به هیلو داره که همه از از موجوداتش ایراد میگیرن
در کل اگه میخواید ایراد بگیرید سعی کنید با دلیل ایراد بگیرید
اگه دقت کرده باشید همه طرفدارای هیلو دارن ایرادات کرایسیس رو میگن ولی طرفدارای کرایسیس فقط ایراد بدون دلیل میگیرن.نمونه اش همین ایراد گرفتن از هوش مصنوعی و موجودات
________________________
پست شماره 105 :
ولی HALO شخصیت پردازی خوبی داشت!آدم حسش میکرد با اینکه تا دقیقه آخر کلاهش رو سرش بود
________________________
پست شماره 115:همیشه گفتم،بازم میگم. سرعتی که شما در هیلو داری و نشونه گیری درش خیلی کمرنگه، نبود کاور و سند باکس بودن گیم پلی سرعت فوق العاده زیادی به شما میده و عملا کاری میکنه که هاردکور رو بتونی درک کنی... کسانی هم که مولتی هیلو ریچ رو بازی کردن دقیقا حرفم رو میپرستند! با این اوصاف هیچ نکته اشتراکی بین این بازی نمیبینم که بخوام بگم گیم پلیش هم شبیه هم هست،(حتی 1%) کلا ریچ سروره مقابل همه هم سبکهاش!
____________________
پست شماره 121:
دیگه همه میدونن من طرفدار کاورگیری ام ، اما نمیشه نبودش رو یه ضعف تلقی کید ؛ اونم واسه یه بازی با گیم پلی سریع و درگیر کننده مث هیلو . که نبرد تن به تن از ارکان اصلی بازیه ...
____________________
پست شماره 125 :Halo : فقط برای Hologram !
جدا از شوخی جدا AA های Halo محشر بود .
_______________________
پست شماره 128:یه assassination تو halo:reach واسه برتریش بسه،دیگه از کلیت گیم پلی و AA و armor upgrade و forge و غیره صحبت نکنیم بهتره.(انصافا reach از نظر گرافیکی هم خیلی دست و پا بسته نیست)
_______________________
پست شماره 130:بخش برتری هیلو نسبت به تمام هم سبکایش تو گیم پلی بوده.مسلما گیم پلی هیلو بسیار روانتر هست و استفاده از قدرت هاش در حد کرایسیس نباشه کمترم نیست استفاده از وسایل نقلیشم عالی بود.
__________________
پست شماره 136:توی Halo Reach اگر در آخرین درجه میخواستی بزن و برو جلو بازی کنی تقریبا امکان تموم کردن بازی رو نداشتی یه Elite به اندازه کل دشمن های C2 دهن من رو سرویس می کرد توی HR ...
این هم یه سری نظرات مثبت در مورد کرایسیس:
پست شماره 3:سوئیچ کردن بین Ability ها : Crysis 2
_______________
پست شماره 5:گرافیک: crysis2
موسیقی کرایسیس
_______________
پست شماره 6:کرایسیس در مقایسه با هیلو فقط سویتی که داشت خوب بود !

_______________
پست شماره 11: تنها نکته مثبتش قدرت های Nanosuit بود که اونم 99% فقط از قابلیت ناپدید شدن (!) استفاده میکردم.

_______________
پست شماره 20:
من.Crysis 2 رو هم به Halo Reach ترجیح میدم چون دستم رو نسبت به Reach واسه ادامه دادن بازی بیشتر باز میزاره.مهم تر از همه اینکه امکان مخفی کاری رو بهم میده تو بازی.Crysis 2 از نظر من سندباکس شوتر ـه بهتریه نسبت به Halo Reach.
_______________
پست شماره 23:
من که به شخصه واقعا گیم پلی فوق العاده ی Crysis توی هیچ شوتری تو این 3-4 ساله برام تکرار نشد ، Crysis 2 هم از نظر من تلاش کرد که به شوترهای بازار نزدیک تر بشه ولی من عاشق گیم پلی کند و تاکتیکی Crysis َم
_______________
پست شماره 26:البته در مورد کرایسیس 1 هست
یه Sanbox واقعی ، هر طور میخواستی پیشروی میکردی ، من عجیب از کند بودنش خوشم میومد

دشمن ها هم واقعا خاص بودن ، محیط بدون جاذبه که بی نظیر بود ، باس های جالبی داشت و ...
_______________
پست شماره 31:
علاوه بر چیزایی که امیر حسین گفت,از این که تو Crysis بر خلاف اکثر بازیای شوتر دیگه این شمایی که اول یه محیط رو بررسی میکنی,بعد طرح و نقشه میریزی که چجوری به اون محیط نفوذ کنی و بعد به دشمن حمله میکنی.نه مثل بقیه ی شوتر ها که دشمن گله گله به سمتت میاد و تو فقط باید قبل از اینکه جونت تموم بشه اونها رو بکشی!
البته من منظورم این نیست که Halo جزو دسته ی دومه!بلکه منظورم اینه تو دسته ی اول,Crysis کامل تر از Halo هست.
_______________
پست شماره 34:
خُب اول بگم که من با Crysis original مقایسه کردم.چون ماکان گفت از چیه گیم پلی Crysis خوششون میاد طرفداراش.
خُب اینکه یه کاری مثل مخفی کاری تو Reach سخت تر باشه که دلیل بر برتریش نیست.در ضمن,اون مرحله فقط اوایلش به صورت مخفی کاری بود.خُب بالانس 15-10 دقیقه کجا,بالانس کل بازی کجا!تو Crysis تو کل بازی آپشن مخفی کاری رفتن رو دارین ولی تو Reach مخفی کاری رفتن به همون Stealth Killـش محدود بود(منهای اوایل اون مرحله ی شب).
من هم که نمیگم گیم پلی Halo محدوده,اتفاقا گفتم مثل Crysis دست آدم رو باز میزاره.ولی این میزان باز گذاشتن و کیفیتش به نظر من تو Crysis بیشتره.همین که شما میگی من Crysis 2 رو اینجوری(همونجوری که توضیح دادی) تموم کردم به علاوه ی توضیحایی که بقیه تو تاپیکش دادن که مشخص بود هر کس یه جور بازی رو انجام داده خودش نشون میده که حداقل پیاده کردن این قابلیت ها تو Crysis 2 خیلی کاربردی تر و قابل دسترس تر بود
_______________
پست شماره 41:
نگا کن crysis دقیقا تو نقطه مقابل بازیهایی مثل COD و امثال اون قرار داره. یه sandbox واقعی با کلی اپشن برای از پا در اوردن دشمنا. تو میتونی کرایسیس رو سه بار تموم کنی و سه تا تجربه متفاوت ازش بدست بیاری درحالی که بعد یه بار بازی کردن 99درصد fpsهای فعلی، باید بندازیشون تو سطل اشغال!
_______________
پست شماره 43:
البته شما تو قدرت های Crysis, قدرت Armor رو جا انداختی.در مورد Reach هم یا من اونو سرسری بازی کردم و درست یادم نمیاد یا شما از Halo های قبلی هم نام بردی تو قابلیت ها چون Active Camouflage و Evade رو من یادم نمیاد تو ریچ دیده باشم.در هر صورت هر چی باشه تو اصل قضیه تفاوتی ایجاد نمیشه.
قابلیت هایی که از Reach نام بردین,هیچ کدوم نحوه ی پیشبرد مراحل رو توش تغییری ایجاد نمیکنه,بلکه بیشترش تو روش مبارزه کردن تاثیر داره.اصلا چرا من حرفم رو بپیچونم؟یه بازی شوتر رو یا باید اکشن پیشروی کرد یا مخفی کاری یا ترکیبی از این دوتا!از این سه حالت که خارج نیست!؟وقتی من میگم دست آدم رو باز میزاره,مشخصا منظورم این هست که امکان مخفی کاری کردن رو در کنار اکشن رفتن میده.(چیزی که تو Reach نمیده)بقیه ی قابلیت هایی که کلا نام برده شد,چه قابلیت های Reach چه Crysis 2 (منهای Cloak) فقط تو نحوه ی مبارزات تاثیر دارن.یعنی با توجه به محیط و نوع دشمن ها,میتونی با استفاده از اون قابلیت ها یه روش خاص واسه کشتن دشمن ها انتخاب کنی.ولی تو نحوه ی پیشبرد مرحله یعنی همون سه طریقی که گفتم تاثیر زیادی ندارن.
البته من نمیگم اون مسائل دیگه مثل تنوع زیاد Ability ها و تنوع زیاد دشمنا و رفتار خاص هر نوع دشمن و بالانسشون و ... فاکتور مهمی نیست,اتفاقا هست.واسه همینه که Halo یه استاندارده تو اول شخص های کنسولی,ولی به شخصه به خاطر علایق و خصوصیات فردیم( )فاکتور مخفی کاری برام در ارجحیت قرار داره.واسه همین اون لذتی که از بازی کردن Crysis ها داشتم رو از Halo ها نداشتم.البته از Halo 1 و 3 و Reach که موفق به بازی کردنشون شدم خیلی لذت بردم ولی Crysis ها فرق دارن.
_______________
پست شماره 44:
حرفتون در مورد بالاتر بودن امکان استفاده ترکیبی از المانهای موجود در کرایسیس 2 رو قبول دارم ! اینکه قابلیت ها جزوی از زره نانوسویت هست این امکان رو به بازیباز میده که تو لحظه تصمیم بگیره ! یا به قول شما بازی رو پیش ببره !
_______________
پست شماره 55:
در ضمن,Crysis2 تو نیمه ی دومش به نسبت نیمه ی اولش کمی خطی ترشد ولی هنوز فرسنگ ها با گیم پلی اسکریپت شده ی COD فاصله داره
_______________
پست شماره 61:
اما از نظر گرافیک روی 360()کرایسیس فقط!!!
جنبه لباس و HUD از نظر وسعت صد البته هیلو اما در C2 هم اینا کنار هم بودن و آدم یجورایی راحت بود(آسون )و دیگه احتیاج به گشت و گذار تو محیط برای پیدا کردن اون ABILITY نبود!!
_______________
پست شماره 98:
تنها برتري كرايسيس تو گرافيكه... اون هم نه به لحاظ بصري بلكه به لحاظ تاكتيكال
_______________
پست شماره 99:
با اينكه بدجوري فنه HALO ام ، اما بايد بگم كه كرايسيس2 گيم پلي بهتري داشت نسبت به هيلو.

اون همه آپشن لباس ، پرش ها ، مخفي بازي و....

ولي در كل هيلو بهتر از كرايسيس 2 هستش در اين شكي نيست براي من ، اما گيم پلي C2
_______________
پست شماره 117:
خوب پویا جان این یکی از ضعف های بزرگ بازی بودش!!الان دیگه شما هر بازی FPS سیستم سنگر گیری میبینی!!حتی اگه اون بازی ارزش وقا گزاشتن نداشته باشه!!
_______________
پست شماره 124:
من با گیم پلی CRYSIS 2 خیلی راحت تر بودم و خیلی باحالتر بود به چند دلیل:
1-واقع گرایانه تر بودن
2-قدرت زوم برای همه اسله ها که نبود این قابلیت H:R بدجور رو اعصابم بود
3-تنوع فوق العاده اسلحه ها و اپگرید جالبش که خیلی رو گیم پلی تاثیر داشت
4-کاورر گیری جالب که خیلی برام جذاب بود.
5-قدرت های فرا بشری جالبتر و مهیج تر تو C2
6-نبرد های مخفیانه و گردن گیری
7-با سرعتش من بیشتر نسبت h:r حال کردم با اینکه اونم گیم پلی سرعتی داشت.
و...
_________________
پست شماره 131:
شما تو Crysis میتونستی مخفیانه یه مرحله رو تموم کنی , بزن و برو تموم کنی , فرار کنی یا از ترکیب قدرتات استفاده کنی ! واقعا ظلم که این Gameplay به این کاملی رو با Halo یکی کنیم .....
نظرات منفی در مورد هیلو:
پست شماره 23:
در مورد Halo هم با سلیقه ی من سازگار نیست

HALO نمونه ی بارز یک شوتر کنسولیه کامله ، گیم پلیش هم از همین تبعیت میکنه و من دقیقا با همین مشکل دارم
_____________________
پست شماره 65:
د من نمیدونم کشتن یک سری جانور چه لذتی داره که اینقدر تعریف میدن ازش
_____________________
پست شماره 61:
هوش مصنوعی هم تیمی تو هیلو اگه راستشو بخواین رو نرمال افتضاح بود!!!-دلیل هم دارم براش!
____________________________________
پست شماره 79:
اخه کجای این عنوان قابل مقایسه با کرایسیس 2 هستش.اونم از نظر گیم پلی!!کشتن چنتا موجود عجق وجق که دیگه این حرفارو نداره!!
_____________________
پست شماره 83:
مورد 6 به هیچ وجه قبول ندارم!!اخه کجای این بازی دارای شخصیت پردازی قوی هستش!!
هوش مصنوعی بازی هم که زیاد در حد خودش قابل قبول نبود!!
_____________________
پست شماره 95 :
یکی از نظر هوش مصنوعی که به اریا هم گفتم.دوم از نظر شخصیت پردازی(البته این نظر شخصی منه در مورد این بازی نه کل سری های هیلو)
_____________________
پست شماره 110:
ه کشتن چنتا موجود فضایی که این حرفارو نداره!!
_____________________
پست شماره 117:
به نظرم تخریب پذیری هیلو در مقابل کرایسیس هیچی نیست!!
خوب پویا جان این یکی از ضعف های بزرگ بازی بودش!!الان دیگه شما هر بازی FPS سیستم سنگر گیری میبینی!!حتی اگه اون بازی ارزش وقا گزاشتن نداشته باشه!!
_____________________
پست شماره 131:
بازی بود که نون بازیای قبلی و عنوان رو جلدشو خورد
بر خلاف Halo که یه بازیه سوپر خطی هست که فقط با وجود محیطای نسبتا بزرگ هیچ کاری جز کشتن به شیوه ی بزن و برو بند کرده بود
اینهم نظرات منفی در مورد کرایسیس:
پست شماره 11:
یعنی یه جورایی گرافیکش باعث شد تا آخر برم تا قسمت های مختلف رو ببینم وگرنه با اون هوش مصنوعی داغون و گیم پلی خسته کننده (از نظر من !!) اگه گرافیکش هم معمولی بود کاری باهاش نداشتم
___________________
پست شماره 12:
گیم پلیش خیلی تکراری و خسته کننده بود فقط بکش تا برسی به یه نقطه دوباره بکش تا برسی به نقطه بعدی ...
___________________
پست شماره 28:
یعنی اگه هویج تو بازی میزاشتن قویتر از هوش مصنوعی دشمنای C2 عمل میکرد.
___________________
پست شماره 33:
انصافاً کرایسیس 2 ( 1 رو بازی نکردم هنوز با وارهد ) رو همواره نامرئی میشدم میرفتم جلو خفت میکردم ! یه چرخه تکراری بود ! جاهایی هم که تیربار بود میرفتم رو حالت قدرت و آبکش مینمودم ! رو آسون ترین حالت همین بود برنامه رو درجه آخرش هم همین بود ! ولی خب قابلیت انتخاب بین همین 2-3 حالت ضمن اینکه بازی رو آسون تر کرده خودش یه مزیتی هست
___________________
پست شماره 37:
تا قابلیت ترکیبی کرایسیس 2 همونطور که یک امتیاز هست براش یه پوئن منفی هم هست، بازی رو زیادی ساده میکنه طوری که من بعد از بازی کردن روی پایین ترین درجه سختی رفتم سراغ آخرین درجه سختی و بدون هیچ مشکلی بازی رو تموم کردم !
لی تو کرایسیس من یک بار هم فریب هوش مصنوعی رو نخوردم که خیلی جالب نیست و همین نشون میده که با وجود زیاد بودن تعدادشون، حساب شده حمله میکنن و واکنش نشون میدن !
___________________
پست شماره 38:
کل گیم پلی بر اساس نانو سوئیت هست
نانو سوئیت هم فقط سه تا قابلیت قدرت و زره و پنهان شدن داره
ایده ی خوبیه ولی سازنده اصلا نتونسته روی قابلیت های بازی کار کنه و اونها رو بالانس کنه
تقریبا اکثر افرادی که بازی کردن اکثر بازی رو روی حالت مخفی کاری رفتند که نشون میده واقعا روی این قدرت خوب کار نکردن
وقتی اینطوری باشه بازی بعد از مدتی ساده تکراری و خسته کننده میشه
از اون دو تا قدرت دیگه هم گهگاهی توی مبارزات, زره به درد میخوره و دویدن و پرید زیاد کاربردی نیستند
از اونطرف هم موقع استفاده از نانو سوئیت هیچ محدودیت ندارید. خود من بازی رو روی سوپر سولجر بدون هیچ مشکلی توی چند ساعت تموم کردم
برای من که به سختی بازی اهمیت میدم {البته سختی بالانس شده و منطقی, نه مثل این بازیهای چرت جدید} واقعا نا امید کننده بود. از وتران هیلو {منظورم اون یکی مونده به آخری هست} خیلی خیلی راحت تر بود. چه برسه به لجنداری

دشمن ها هم هوش مصنوعیشون بد نبود ولی توی درجه سختی بالا که توقع دیدن یه دشمن بی نقص و حرفه ای رو دارید واقعا نا امید کننده بود
دشمن ها هم که اصلا تنوع نداشتند

تنوع اسلحه واقعا کم بود و به دو تا کلت و یه شاتگان و یه اسنایپر و یه تفنگ معمولی {بهش چی میگن؟} و چند تا تفنگ کم کاربرد {منظورم اینه که همیشه نمیشد ازشون استفاده کنیم, حالا یا به خاطر نوع مرحله بود یا خشاب یا...} دیگه ختم میشد

محیط ها هم به نظرم در حد هیلو بزرگ و صد البته کاربردی نبود
توی کرایسیس تمام دشمنها رو خیلی ساده میتونید بکشید {البته نه خیلی ساده ولی در کل 4 یا 5 تا راه بیشتر برای کشتن دشمنان ندارید}

توی کرایسیس شاتگان و کلت و اسنایپر و مسلسل همه یک کار انجام میدن. فقط قدرتشون متفاوته

در صورتی که توی کرایسیس خیلی موارد بدون کاربرد هستند{البته به جز پنهان شدن}
قابلیت چک کردن محیط رو هیچوقت استفاده نکردم
از زره و سرعت تقریبا میشه گفت استفاده نکردم
و....

___________________
پست شماره 39:
گیم پلی کرایسیس یواشکی برو Invis کن از پشت دخلو بیار بعد دوباره برو یه گوشه قایم شو سویتت شارژ بشه دوباره...
___________________
پست شماره 40:
در مورد دشمنها هم من که چیز جدیدی ندیدم موجودای سبز رنگ hunter بازی halo رو سفید کرده بودن گذاشته بودن تو بازی(حتی اون زخم پشت بدن hunter ها رو هم کپی کرده بودن)سزبازام که سباز بودن........ .
میمونه اون آدم آهنی ها که دیگه نمیشه گفت کل مجموعه دشمن جدیدی داشت.... .
___________________
پست شماره 45:
تو که کلا میخوای نامرئی بازی کنی ولی چیز که خیلی معلومه سیستم نامرئی توی Crysis 2 اینقدر بازی رو آسون کرده بود که تقریبا تفاوت بین درجه های سختی بازی رو از بین میبرد همین طور هم که گفتم بازی تقریبا یه Semi Sanbox بود و به نظرم آزادی عمل توی Halo Reach به مراتب بیشتر از Crysis 2 بود.

آهان بعد این رو میخواستم بگم، کلا نانوسوئیت و قابلیت تغییر سریع نیرو تو بازی اینقدر بد بود که شدیدا خلاقیت رو از آدم میگرفت توی نسخه ی اول به خاطر کیبورد و... کمی این کار سخت تر بود ولی توی این نسخه اینقدر آسون شده بود که حد و حساب نداشت. بعد وجود سیستم نامرئی تو بازی که کار رو تقریبا آسونه آسون کرده بود و یه جورایی بازی رو کرده بود هلو برو توی گلو ...
___________________
پست شماره 46:
البته تو شماره دوم بزرگترین مشکل، مسئله هوش مصنوعی بود، ازطرفی هم بازی به شدت اسون شده بود و اصلا با شماره اول قابل مقایسه نبود
___________________
پست شماره 52:
د ولی گیم پلی Crysis 2 شدیدا خسته کننده میشه. هر جور حساب میکنم میبینم خسته کننده میشه. مثلا تو همین تکنیک مخفی کاریش و نامرئیش میشد خیلی مانور داد ولی ندادن! خواستن از هر سبک و عنصر یه چیزی تو بازی گذاشته باشند.
همون که گفتم ناقصه کلا C2 ناقص بود .
___________________
پست شماره 58:
بازی رو روی Normal تموم کردم با یه شیوه و ترفند حالا رفتم روی آخرین ورژن یادم نیست چی بود Super Suldier بود فکر کنم که رفتم دقیقا همون ترفند هارو پیاده کردم و بازی رو تا نصفه رفتم بعد ولش کردم دیدم قرار نیست کار جدیدی بکنم البته اصلش یه باگ بود که دیگه نمیشد از اونجا جلو تر رفت برای همین ولش کردم دیگه اما به هر حال هیچ گونه نوآوری نیاز نبود توی SS انجام بدم.
___________________
پست شماره 61:
کرایسیس که بیشتر مواقع هم تیمی نبود(اصلا احتیاجی نداشت!)
و هوش دشمن هم که افتضاح!یادمه سازندگانش گفته بود: "کرایسیس 2 بهترین هوش مصنوعی تاریخ رو خواهد داشت
___________________
پست شماره 76:
در کل من از هر دو بازی لذت بردم ولی crysis2 یه مقدار روند تکراری به خودش میگره
___________________
پست شماره 84:
مورد 6ـش که از Crysis 2 خیلی بهتره !
هوش مصنوعیشون هم رسمآ در حد دو نسل اختلاف داره ! Halo همیشه بهترین هوش مصنوعی ها رو داشته و اون طرف Crysis 2 از نظر هوش مصنوعی میتونه تمشک زرین نسل رو بگیره ! (البته بین بازیهای بزرگ)
___________________
پست شماره 87:
روی درجه متوسط هم توی Crysis 2 اصلآ هوش مصنوعی جالبی دیده نمیشه و هرچند وقت یه بار هم دشمن بیچاره توی در و دیوار برای خودش راه میره !
___________________
پست شماره 89:
حالا باید Crysis 2 رو هم امتحان کنم ولی وقتی روی درجه متوسط هوش مصنوعیش اصلآ جالب نبود و کلی هم سوتی داشت , بعید میدونم توی درجه های بالاتر فرجی حاصل بشه !
___________________
پست شماره 91:
در در جات بالاتر شیرین میرن تو دیوار .
تو درجه های پایین تر یک کم خویشتن داری به خرج میدن به صورت جنتلمنی میرن تو دیوار .
پریشب بازیش میکردم یه فضائیه دوید طرفم تیر میزد و میومد طرفم گفتم مردم بعد یهو دیدم رفت تو دیوار . قیافم شده بود ... .
باید فیلم میگرفتم از این صحنه
&
عجق وجق؟ . الان دشمن های Crysis 2 چی بودن؟ بعضی هاشون که کپی برابر اصل دشمن های Halo بودن بقیه اشون هم که فامیلای نزدیک بودن اکثرشونم عجق وجق بودن تازه موهاشونم که بافته بودن تیریپ این خوانده های هیپ هاپی
&
الان C2 نه تنها شخصیت پردازی نداشت بلکه کاملا تعطیل بود در این بخش .
یارو دست کرد تو آب یکی رو کشید بیرون برد اون کنار ها گفت بیا این لباس منو بپوش من باید یه دقیقه بمیرم. بعدم که نصف مراحل رو میرفتی همه فکر کردن همون یارو هستی یه اِهِنی؟ یه اوهونی چیزی که بابا من فلانی نیستم من یکی دیگم هم نکرد .

شخصیت پردازی نداره خدایی Crysis 2 . اصلا کلا Crysis 2 در بخش داستانی تو تعطیلات بود.
___________________
پست شماره 97:
در مورد هوش مصنوعی که کلا نظرت رده چون واقعا هیچ ایرادی به هوش مصنوعی دشمنها تو هیلو نیست.اونم نه فقط رو درجه های سختی بالا بلکه حتی رو نرمال.
در مورد شخصیت پردازی هم که اگه بخوایم از سه گانه هیلو و مسترچیف چشم پوشی کنیم و فقط مقایسه رو بین ریچ و کرایسیس 2 انجام بدیم واقعا کرایسیس حرفی واسه گفتن نداره که میثم توضیحاتش رو داد.
___________________

پست شماره 100:
لی من که هر دو رو روی سخت ترین درجه ها رفتم به جرات میگم کرایسیس اصلا قابل مقایسه با هیلو نیست....حتی در خوشبینانه ترین حالت.به قول آریا فاصله در حد دو نسله

من نمیدونم کرایسیس که سر جمع ۵ نوع دشمن بیشتر نداشت تو این زمینه چه برتری نسبت به هیلو داره که همه از از موجوداتش ایراد میگیرن
___________________

پست شماره 102:
دشمنان c2 که یه جورایی کپی برداری شده از هیلو هستند حالا این صفت اجق وجق رو ادم رو به خنده میندازه:
___________________

پست شماره 103:
چه بخواهیم چه نخواهیم دشمنان crysis 2 منظورم اون فضاییها هست نه آدمها واقعا بد کار شده بودند برای یک بازی به این جدیت خیلی بچه گانه بودند مثله این میمونه توی crysis عمو ****گ دشمن باشه !
___________________

پست شماره 105:
یه جاهایی من به عقل سازنده تو C2 شک کردم!
خوب اون آلکاتراز که آخر بازی بلبل زبون شده بود چرا اون همه مدت همه به باد کتک میگرفتنش حرف نمیزد!
هی مثل عقب افتاده ها یارو رو نگاه میکرد!
میثم اون یه تیکه که گفتی دستشو کرد یارو رو از تو آب در اورد خیلی باحال بود آخه احمقانه ـس که یارو رو نمیشناسی لباس به اون خطرناکیو بهش بدی!
___________________

پست شماره 115:
! آلکاتراز آشغال ترین شخصیت پردازی عمرم رو داشت، دقیقا مقابل خطاب ها هم لال بود... هیچ وفت کسی نمیفهمید اصلا این چی میخواد از جون بازی خیلی مصنوعی بود، باز همچین چیزی توی Cod قابل درکت تره نه توی Crysis ...! اصلا! نوبل 6 که 60 تا نوع صدا مختلف (بستگی به انتخاب پلیر ) و هزاران واکنش داشت، که کلا کرایسیس محو میشه توی این یک مورد!
فضاهای کرایسیس هم که نسبت به نسخه اول تبدیل به آشغال شده بود، از اون محیط خدا و سند باکس و قابل تخریب و آزادی عمل و ... تبدیل شده بود به Cod نیمه سند باکس با فضاهای خیلی محدود..! واقعا مقابل هیلو هیچی نیست
___________________
پست شماره 125 :
ولی توی Crysis قدرت های جالب زیادی نداشتیم .
خیلی دوست دارم بچه ها چکیده نظرات قابل قبول رو بخونند {با اینکه اکثرا نمیخونن}
ولی اگه حس کردید که یکی از این دو بازی به نظرتون چرت میاد این نظرات رو حتما بخونید
اگر هم خواستید بگید که هیلو چی داشت که باهاش حال میکنید باز هم خواهش میکنم این نظرات رو بخونید
پ.ن:راستی یه چیزی رو بعد از خوندن یه سری از نظرات فهمیدم....شما میدونستید صنعت گیم به کرایسیس 2 مدیونه...؟باور کنید. مدارکش هم موجوده....دیگه پست نقل قول نمیکنم {بماند}
باشد که یه سری از بچه ها یه سری چیز ها رو نگن. شاید عبرتی شود برای آیندگان
 
آخرین ویرایش:
شما چندبار Halo هارو یا Halo Reach رو روی آخرین درجه تموم کردی؟ یه حس غریبی به من میگه تموم نکردی.

دوست من قدرت های C2 به هیچ کاری تو بازی نمیومد یه جورایی اپشن اضافه بودن وبس شما توی C2 در آخرین درجه اش میتونستی بزن و برو جلو بازی کنی ولی توی Halo Reach اگر در آخرین درجه میخواستی بزن و برو جلو بازی کنی تقریبا امکان تموم کردن بازی رو نداشتی یه Elite به اندازه کل دشمن های C2 دهن من رو سرویس می کرد توی HR ...

بازی ای که بین قدرت دشمناش و قدرتی که در اختیارت میزاره تعادل نداشته باشه، رو نمیشه گفت متنوع ...

چند درصد تو همین سایت بجزء مخفی کاری از قابلیت های دیگه ی C2 استفاده کردن؟
اینکه تو از قدرت ها استفاده نمیکردی(حالا یا دوس نداشتی یا بلد نبودی یا...) دلیل نمیشه که اون آپشن ها اضافی باشن.جنابعالی اگه یکی از اون آپشنها رو نداشتی اصلا نمیتونستی بازی رو یه جاهایی رد کنی!
میشه بگی به جز "بزن برو جلو" چه جوره دیگه ای میشد HR رو بازی کرد!؟چون تا اونجایی که من یاد گرفتم نقطه ی مقابل "بزن برو جلو","نزن نرو جلو"(:دی) یا همون مخفی کاریه که متاسفانه تو Reach امکانش تو کله بازی نبود.
 
بحث استفاده از قدرت ها باشه که من تو هیلو فقط از سرع+نامرئی+جت پک استفاده کردم!
و کرایسیس رو بخاطر دلایلی فقط نامرئی بودم:دی(آره دیگه من نوب هستم!)
مولتی هیلو بینظیر : زمین سازی+کاراکتر سازی(ویرایش کاراکتر)+مپ های بزرگ گرافیک خوب!
کرایسیس: گرافیک فوقالعاده عالی+صداگذاری+مولتی پلیر جذاب!کاراکتر ها باحال!
-هیلو: بعضی وقتها یکنواخت-دشمنها خیلی قوی میشدن!
کرایسیس: هوش-نبود تخریب برا همه چیز(مث WARHEAD نبود!)-شخصیت اصلی بیخود!-محدود کردن نانوسویت! یعنی هیچی نانو سویت 1 و وارهد نمیشه همه قابلیتا جدا بود.
 
اینکه تو از قدرت ها استفاده نمیکردی(حالا یا دوس نداشتی یا بلد نبودی یا...) دلیل نمیشه که اون آپشن ها اضافی باشن.جنابعالی اگه یکی از اون آپشنها رو نداشتی اصلا نمیتونستی بازی رو یه جاهایی رد کنی!
میشه بگی به جز "بزن برو جلو" چه جوره دیگه ای میشد HR رو بازی کرد!؟چون تا اونجایی که من یاد گرفتم نقطه ی مقابل "بزن برو جلو","نزن نرو جلو"(:دی) یا همون مخفی کاریه که متاسفانه تو Reach امکانش تو کله بازی نبود.
آقا بحث با توکه آخرش معلومه چی میشه.
ولی واقعیت امر این که قابلیت های C2 یه چیز اضافه بودن تو بازی و کلا به جزء چند قسمت اصلا اگر نبودن مهم نبود. ولی Halo چی؟ همه قابلیت هاش در یه بخش مخصوص بدرد میخوردن.

اتفاقا Halo Reach نسبت به C2 به مراتب کمتر بزن برو جلو هست، یه بازی که اگر بخوای بزنی و بری جلو کاملا وسطای بازی به گند کشیده میشدی. باید برنامه میریختی میومدی عقب تجدید قوا میکردی و بعد حمله میکردی، دورشون میزدی دشمن رو و... ولی C2 چی؟ نامرئی شو تک تک دشمن هارو بکش برو پی زندگیت ...
 
کریسیس و برادر ناتنیش که نمیشه اسمش رو اورد :d فقط یک FPS سطحی با گرافیک بالا هستن که هیچ هدفی به جزء بازار فروش ندارن که به حمد الله تو این زمینه هم با سر زمین خوردن..

اصلا قابل مقایسه نیستن این دو بازی شما باید این رو با همون برادر ناتنیش مقایسه کنی..

http://crysis.wikia.com/wiki/Crysis_2
http://halo.wikia.com/wiki/Halo:_Reach
 
کریسیس و برادر ناتنیش که نمیشه اسمش رو اورد :d فقط یک FPS سطحی با گرافیک بالا هستن که هیچ هدفی به جزء بازار فروش ندارن که به حمد الله تو این زمینه هم با سر زمین خوردن..

اصلا قابل مقایسه نیستن این دو بازی شما باید این رو با همون برادر ناتنیش مقایسه کنی..

http://crysis.wikia.com/wiki/Crysis_2
http://halo.wikia.com/wiki/Halo:_Reach
پس با این تفاصیر هیلو ریچ هم باید با برادرای تنیش مقایسه کنیم!!:d:d:d:d
هر چی باشه همون FPS به قول شما با مخ زمین خورده از نظر گرافیک و گیم پلی از هیلو ریچ بهتره!!
هیلو ریچ:بکش برو جلو!!:d:d:d:d
 
هر چی باشه همون FPS به قول شما با مخ زمین خورده از نظر گرافیک و گیم پلی از هیلو ریچ بهتره!!

گیم پلی..!!!؟
62287448750551394741.gif


شوخیش هم خوب نیست..

پس با این تفاصیر هیلو ریچ هم باید با برادرای تنیش مقایسه کنیم!!:d:d:d:d

برادر تنیش میشه کی..؟ حتما LP2
 
آقا بحث با توکه آخرش معلومه چی میشه.
ولی واقعیت امر این که قابلیت های C2 یه چیز اضافه بودن تو بازی و کلا به جزء چند قسمت اصلا اگر نبودن مهم نبود. ولی Halo چی؟ همه قابلیت هاش در یه بخش مخصوص بدرد میخوردن.

اتفاقا Halo Reach نسبت به C2 به مراتب کمتر بزن برو جلو هست، یه بازی که اگر بخوای بزنی و بری جلو کاملا وسطای بازی به گند کشیده میشدی. باید برنامه میریختی میومدی عقب تجدید قوا میکردی و بعد حمله میکردی، دورشون میزدی دشمن رو و... ولی C2 چی؟ نامرئی شو تک تک دشمن هارو بکش برو پی زندگیت ...
واقعیت امر اون چیزی نیست که جنابعالی بگی!!
جالبه واقعا,یعنی تو فک میکنی همه ی کسایی که Crysis2 خریدن و بازی کردن,مثل تو هستن که فقط نامرئی بشن برن جلو!؟چون تو فقط اینطوری بلدی بازی کنی یعنی همه همینطورن و این هم میشه واقعیت امر!!؟ شاید یکی دلش نخواد نامرئی بشه!!بخواد بزنه به دل دشمن.اونوقت هم قابلیت های نانو سوئیت اضافی میشه براش؟حتما باید درجه ی سختی بازی اونقدر بالا باشه که نتونی یه جا رو رد کنی,50 بار با استراتژی های مختلف بری,بعد وقتی رد کردی بگی واااای,چه تنوع گیم پلیی!؟
تو بر حسب تصادف جزو اون دسته آدما نیستی که موقع امتحانا که میشه تا کنسول یا PCـیشون رو جمع نکنن(کنایه از زور بالا سر آدم بودن!چون میدونم متوجه کنایه نمیشی توضیح دادم!) نمیرن درس بخونن!؟ چرا فکر میکنی دیگران هم تا زور بالا سرشون نباشه و بازی اونها رو مجبور نکنه,ساده ترین روش بازی کردن رو پیش میگیرن و خودشون یه ذره خلاقیت به خرج نمیدن!؟ نه میثم جان,این طوری که تو فکر میکنی نیست.
============
============
پ.ن:شاید من یه کم درباره ی Halo Reach تند رفته باشم.در بزرگی سری Halo شکی نیست.Reach هم همینطوره.بحث اصلی من تو این پست سره صحبتای بی پایه و اساس هست.لطفا Sony فنایی که از اینجا رد میشن جو نگیرتشون!:d
 
واقعیت امر اون چیزی نیست که جنابعالی بگی!!
جالبه واقعا,یعنی تو فک میکنی همه ی کسایی که Crysis2 خریدن و بازی کردن,مثل تو هستن که فقط نامرئی بشن برن جلو!؟چون تو فقط اینطوری بلدی بازی کنی یعنی همه همینطورن و این هم میشه واقعیت امر!!؟ شاید یکی دلش نخواد نامرئی بشه!!بخواد بزنه به دل دشمن.اونوقت هم قابلیت های نانو سوئیت اضافی میشه براش؟حتما باید درجه ی سختی بازی اونقدر بالا باشه که نتونی یه جا رو رد کنی,50 بار با استراتژی های مختلف بری,بعد وقتی رد کردی بگی واااای,چه تنوع گیم پلیی!؟
تو بر حسب تصادف جزو اون دسته آدما نیستی که موقع امتحانا که میشه تا کنسول یا PCـیشون رو جمع نکنن(کنایه از زور بالا سر آدم بودن!چون میدونم متوجه کنایه نمیشی توضیح دادم!) نمیرن درس بخونن!؟ چرا فکر میکنی دیگران هم تا زور بالا سرشون نباشه و بازی اونها رو مجبور نکنه,ساده ترین روش بازی کردن رو پیش میگیرن و خودشون یه ذره خلاقیت به خرج نمیدن!؟ نه میثم جان,این طوری که تو فکر میکنی نیست.
============
============
پ.ن:شاید من یه کم درباره ی Halo Reach تند رفته باشم.در بزرگی سری Halo شکی نیست.Reach هم همینطوره.بحث اصلی من تو این پست سره صحبتای بی پایه و اساس هست.لطفا Sony فنایی که از اینجا رد میشن جو نگیرتشون!:d

این همه میگی استراتژی و این حرف ها که Halo واقعا به این موضوع برای جول رفتن توش نیاز هست ! ممکنه بگی Reach رو چجوری بازی کردی ؟ :d
 
این همه میگی استراتژی و این حرف ها که Halo واقعا به این موضوع برای جول رفتن توش نیاز هست ! ممکنه بگی Reach رو چجوری بازی کردی ؟ :d
کلا در مبحث گرفتن منظور زیره خط فقری!:دی
به جز این:
حتما باید درجه ی سختی بازی اونقدر بالا باشه که نتونی یه جا رو رد کنی,50 بار با استراتژی های مختلف بری,بعد وقتی رد کردی بگی واااای,چه تنوع گیم پلیی!؟
که بعدا هم گفتم یه کم تند رفتم,من اصلا حرفی درباره ی Halo نزدم.حرف من درباره ی قابلیت های C2ـه که میثم میگه بدرد نمیخورن و اضافی هستن.
حداقل در مورد تو مطمئن هستم :دی
دور اول آره.ولی دور دوم نه:دی
 
قابل توجه بعضی دوستان:

http://forum.bazicenter.com/group.php?groupid=285
اگر احساس میکنید که به هیلو ستیزی دچار هستید میتونید در کلوپ مربوطه هرچی دل تنگتون میخواد بگید و در مکانی کاملا دوستانه تخلیه روانی بشید در اینصورت ما هم هم گفته های با ارزشتون بی نصیب میمونیم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or