اکشن فیگورهای ساخته شده توسط Square Enix
تو Comic-con بانجی Forge 2.0 رو معرفی کرد.
توضیحاتی در مورد Forge میدم.
به طور خلاصه: Forge که اولین بار توی هیلو 3 معرفی شد، یه چیزی مثل ادیتور میمونه و هیلو 3 هم تنها بازی کنسولی است که همچین ادیتور عظیمی داره که حتی میتونه با ادیتور های بازیهای PC هم رقابت کنه. شما تو Forge میتونید Map رو به دلخواه خودتون تغییر بدید، توش جای اشیاء رو تغییر بدید، ساختمان ها رو تغییر بدید، در واقع بهتر بگم، Map خودتون رو بسازید! یکی از دلایل اصلی که Halo 3 بعد از 3 سال هنوز تو لیست Live اوله همین Forge است.
حالا توی Reach بانجی Forge 2.0 رو معرفی کرده که به طرز وحشتناکی عظیمتر و کامل تر شده! تمام باگهای اون که توی Halo 3 بود برطرف شده و کلی قابلیتهای جدید بهش اضافه شده. شما کنترل کامل روی Spawn شدن افراد، روی مُد های مختلف، روی هر چیزی که فکرش رو بکنید که توی Multiplayer هستند، دارید. نکته جالبی که اینجا وجود دارد Forge 2.0 علاوه بر اینکه تمام مپ های بازی رو ساپورت میکنه، بانجی Mapـی به نام Forge World طراحی کرده مختص همین کار، یعنی ساختن Map با سلیقه خودتون. Forge World راحت بگم، عظیم ترین محیطی است که تا حالا تو یه بازی Halo دیده شده و جالبتر اینکه تو Reach نیست و در یک Halo است
(اگه Halo 1 رو بازی کرده باشید میدونید چی میگم
). به طور خلاصه بگم، بانجی یه کاری کرده که Reach تا آخر عمر X360 توی لایو اول باشه و هیچی تکونش نده
مطلب VG247 رو خوندم چیز جالبی گفته بود! روی این قابلیت نام Little Big Halo گذاشته!! (استعاره از Little Big Planet). یعنی دیگه Halo: Reach فقط یه بازی نیست، یک کارخانه بازی سازی است!
این ویدیو رو دانلود کنید تا بگیرید مطلب رو