Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
خیلی خوب بود ! موسیقی عالی. صحنه هایی که نشون دادن هم خیلی خوشم اومد. فقط میمونه وسعت بازی که زیاد چیزی ندیدم که در چه حده

کلا هم Blue Team :bighug:
 
یه خبر خوب از طرف خودم بدم ! تریلر را دیدم گرافیک محیطی خیلی خوبه ولی بعشی صحنه ها به شدت مشخصه رزولوشن بسیار غیر استاندارد اجرا میشه یعنی زیر 720 که تو انالیز df هم اشاره شده یعنی زیر استاندارد حتی نسل قبل !

ولی خبر خوب اینجاست که اینها اگه شاهکار کنن تو این مدت کم شاید بتونن همین افت فریم را ثابت نگه دارند یعنی از نظر منطقی تو این زمان قید این را بزنید که اتفاقی سر بهبود رزولوشن بیفته ! یعنی با اینی که هست خوش باشید لول ! مگر اینکه اینها همش دروغ بوده باشه و بخواند ما را سوپرایز کنن !
60 فریم شدن بازی باعث میشه ما تو این نسل یه بازی انجام بدیم که زیر ساتانداد نسل قبل باشه ! هر چند از نظر خودم هیچ لزومی نداشت بازی 60 فریم باشه چون 60 فریم شدن بازی باعث خیلی از مشکلات تکنیکی مربوط به گیم پلی هم میشه از جمله به دست اوردن هوش مصنوعیه مطلوب از جمله تعداد دشمنهای توی صحنه از جمله محیط بزرگ و شلوغ . حالا بر فرض بزاریم که اینها که نام بردم تو بازی هست ولی به نظرتون نمیتونست بازی با 30 فریم شدن از اینی که هست هم این موارد بهتر میشد ؟! و ما هیچ باگی تو هوش مصنوعی و تعداد دشمنها و .......نمیدیدیم ؟ یا مثلا با 30 فریم شدن بجاش به مسائل فیزیکی هم اضافه میکردند که باز تنوع گیم پلی را بیشتر میکرد ؟

حالا اینم اضافه کنم که در حالت خوشبینانه که بازی را 60 فریم کردند باید دست به دعا شد که بازی خوب از اب در بیاد و متای خوبی کسب کنه اگه نکنه که مورد تمسخر قرار گرفتند ip که به کنار ولی شخصا خود من دهن اشخاص طرفدار 60 فریم شدن از جمله امیر علی Timeless One را اینجا سرویس میکنم :دی


الان بیشتر میدونم اون نابغه ای به نام جان کارمک نسل قبل چیکار کرد با rage . من جای مایکروسافت بودم با یه دست مزد عالی و به زور چوماق جان کارمک را میکشیدم تو 343 .
 
60 فریم شدن بازی باعث میشه ما تو این نسل یه بازی انجام بدیم که زیر ساتانداد نسل قبل باشه
Halo 3 تو سال 2007 شصت فریم نبود و 30 فریم بود و رزولوشن هم 640P بود! ولی متاش شد 94، نزدیک 15 میلیون نسخه هم فروش داشت :دی ضمن اینکه خود 343 گفته رزولوشن نهایی تو آخرین مراحل ساخت مشخص میشه و مطمئن باش دیگه نمیان رزولوشن 720P و کمتر واسه بازی در نظر بگیرن، احتمال خیلی زیاد همون 900P هست که اگه بتونن فریم رو روی 60 نگاه دارن واقعا عالیه.
الان بیشتر میدونم اون نابغه ای به نام جان کارمک نسل قبل چیکار کرد با rage
Rage جناب نابغه متاش شد 81، همچین میگه انگار Goty با متای 96 ساخته :دی
 
  • Like
Reactions: agent 360
وقتی ویدئو رو پلی کردم ثانیه اولش که دیدم یاد ویدئو The Magic Behind هیلو 4 افتادم :( یادش بخیر نزدیک 100 بار بیشتر اونو دیدم :|
بلو تیم هم که عشقه :x
 
آخرین ویرایش:
Halo 3 تو سال 2007 شصت فریم نبود و 30 فریم بود و رزولوشن هم 640P بود! ولی متاش شد 94، نزدیک 15 میلیون نسخه هم فروش داشت :دی ضمن اینکه خود 343 گفته رزولوشن نهایی تو آخرین مراحل ساخت مشخص میشه و مطمئن باش دیگه نمیان رزولوشن 720P و کمتر واسه بازی در نظر بگیرن، احتمال خیلی زیاد همون 900P هست که اگه بتونن فریم رو روی 60 نگاه دارن واقعا عالیه.

Rage جناب نابغه متاش شد 81، همچین میگه انگار Goty با متای 96 ساخته :دی
از اون کابرای شنگول هستی که کج متوجه میشی :دی هیلو 3 رزولوشن زیر استاندارد نسل حاضرش اجرا میشد ولی نصف نبود ولی هیلو 5 داره تو بعضی صحنه ها زیر رزولوشن استاندارد نسل قبل اجرا میشه یعنی از نصف کمتر ! فرقش خیلی زیاده . در ضمن هیلو 5 هنوز متاش مشخص نیست پس زیادی مانور نده که خراب کنه همین 60 فریم را هم را رو سرتتون خراب میشه :دی
900p ثابت نمیشه اینجوری که مشخصه اگر امکانش بود سیستم رزولوشن داینامیک تو بازی طراحی نمیکردند قشنگ مشخصه ما رزولوشن های زیر این رزولوشن و شاید همون زیر 720 هم داشته باشیم . زمان کم مونده نمیشه معجزه رخ بده همینطور که گفتم اینها تو e3 مشکل ثبات فریم ریت داشتند یعنی شاهکار کنند همون فریم را ثابت نگه دارند رزولوشن پیش کش ! لول :دی مگر اینکه سر کارمون گذاشته باشند !

بعد من این جواب را از شما جناب عالی دارم شما 60 فریم بودند را ترجیه میدی یا ترجیه میدی محیطهای بزرگ با دشمنهای زیاد و باهوش داشته باشی ؟! چیز زیادی هنوز مشخص نیست تو همین حال اگه کسی بگه 60 فریم شدن مهمتر از این موارد هست بره کوزش را فوت کنه که گرد خاک گرفته روش را :دی

استاد شنگول rage را واسه گرافیک مثال زدم :دی مغز کل وقتی میگم کارمک یعنی این که دارم میگم با 60 فریم بودن بازی کار شاخی انجام داد .
 
از اون کابرای شنگول هستی که کج متوجه میشی :دی هیلو 3 رزولوشن زیر استاندارد نسل حاضرش اجرا میشد ولی نصف نبود ولی هیلو 5 داره تو بعضی صحنه ها زیر رزولوشن استاندارد نسل قبل اجرا میشه یعنی از نصف کمتر ! فرقش خیلی زیاده . در ضمن هیلو 5 هنوز متاش مشخص نیست پس زیادی مانور نده که خراب کنه همین 60 فریم را هم را رو سرتتون خراب میشه :دی
900p ثابت نمیشه اینجوری که مشخصه اگر امکانش بود سیستم رزولوشن داینامیک تو بازی طراحی نمیکردند قشنگ مشخصه ما رزولوشن های زیر این رزولوشن و شاید همون زیر 720 هم داشته باشیم . زمان کم مونده نمیشه معجزه رخ بده همینطور که گفتم اینها تو e3 مشکل ثبات فریم ریت داشتند یعنی شاهکار کنند همون فریم را ثابت نگه دارند رزولوشن پیش کش ! لول :دی مگر اینکه سر کارمون گذاشته باشند !

بعد من این جواب را از شما جناب عالی دارم شما 60 فریم بودند را ترجیه میدی یا ترجیه میدی محیطهای بزرگ با دشمنهای زیاد و باهوش داشته باشی ؟! چیز زیادی هنوز مشخص نیست تو همین حال اگه کسی بگه 60 فریم شدن مهمتر از این موارد هست بره کوزش را فوت کنه که گرد خاک گرفته روش را :دی

استاد شنگول rage را واسه گرافیک مثال زدم :دی مغز کل وقتی میگم کارمک یعنی این که دارم میگم با 60 فریم بودن بازی کار شاخی انجام داد .
شما مگه Halo 5 رو بازی کردی که رزولوشنش رو هم مشخص کردی؟ بزار بازی بیاد و رزولوشنش پایین باشه بعد زانوی غم بغل کن :دی هنوز چند ماه تا عرضه بازی مونده. بعدش اینا دارن از تکنیک های گرافیکی میزنن تا محیط های بزرگتر داشته باشن، از کجا میدونی به خاطر 60 فریم بودن محیط ها کوچک هست و هوش مصنوعی دشمن ها بالا نیست؟ البته نمیگم حتما اینجوری هست ولی تا وقتی چیزی قطعی نشده که نباید نظر منفی داد :دی من تو تاپیک رزولوشن هم گفتم، اصلا نمایش E3 بازی واسه نتیجه گرفتن در مورد کیفیت نهایی نباید مد نظر باشه، چند تا بازی هم مثال زدم که نمایش E3 ـشون جالب نبود ولی نتیجه نهایی خیلی خوب بود.

چه کار شاخی انجام داد؟ بازی گرافیکش عالی بود ولی بقیه چیزهاش در حد گرافیکش نبود. مایکروسافت قرار باشه Showcase گرافیکی بسازه که همین 343 میتونست خیلی راحت همین کار رو انجام بده، دیگه نمی خواست مزاحم استاد بشن :دی
 
آخرین ویرایش:
شما مگه Halo 5 رو بازی کردی که رزولوشنش رو هم مشخص کردی؟ بزار بازی بیاد و رزولوشنش پایین باشه بعد زانوی غم بغل کن :دی هنوز چند ماه تا عرضه بازی مونده. بعدش اینا دارن از تکنیک های گرافیکی میزنن تا محیط های بزرگتر داشته باشن، از کجا میدونی به خاطر 60 فریم بودن محیط ها کوچک هست و هوش مصنوعی دشمن ها بالا نیست؟ البته نمیگم حتما اینجوری هست ولی تا وقتی چیزی قطعی نشده که نباید نظر منفی داد :دی من تو تاپیک رزولوشن هم گفتم، اصلا نمایش E3 بازی واسه نتیجه گرفتن در مورد کیفیت نهایی نباید مد نظر باشه، چند تا بازی هم مثال زدم که نمایش E3 ـشون جالب نبود ولی نتیجه نهایی خیلی خوب بود.

چه کار شاخی انجام داد؟ بازی گرافیکش عالی بود ولی بقیه چیزهاش در حد گرافیکش نبود. مایکروسافت قرار باشه Showcase گرافیکی بسازه که همین 343 میتونست خیلی راحت همین کار رو انجام بده، دیگه نمی خواست مزاحم استاد بشن :دی
باز شنگول بازی در اوردی ؟:دی منظورم اینه که دارید با فنبوی بازیه تمام از 60 فریم دفاع میکنید به فکر حرف من باش که اون چیزهایی که گفتم تو بازی نباشه اونوقت حالتون را میپرسم :دی
در ضمن چندماه نمونده همش 3 ماه مونده و از اون 3 ماه 1 ماهش میره اسه کارهای انتشار و .... بازی یعنی فقط 2 ماه وقت دارن . سوم اینکه این ویدئو جدید که واسه دیروز بود باز تابلو هست به شدت کمبود رزولوشن داره و وقتی سیستم رزولوشن داینامیک دارند از رزولوشن باز تو بعضی صحنه ها میزنن که افت فریم نداشته باشند نسبت به نمایش E3 که افت فریم داشته .

عقل کل میگم RAGE را واسه گرافیک 60 فریمی مثال زدم نه چیز دیگه با چه زبونی بگم ؟:دی
 
باز شنگول بازی در اوردی ؟:دی منظورم اینه که دارید با فنبوی بازیه تمام از 60 فریم دفاع میکنید به فکر حرف من باش که اون چیزهایی که گفتم تو بازی نباشه اونوقت حالتون را میپرسم :دی
در ضمن چندماه نمونده همش 3 ماه مونده و از اون 3 ماه 1 ماهش میره اسه کارهای انتشار و .... بازی یعنی فقط 2 ماه وقت دارن . سوم اینکه این ویدئو جدید که واسه دیروز بود باز تابلو هست به شدت کمبود رزولوشن داره و وقتی سیستم رزولوشن داینامیک دارند از رزولوشن باز تو بعضی صحنه ها میزنن که افت فریم نداشته باشند نسبت به نمایش E3 که افت فریم داشته .

عقل کل میگم RAGE را واسه گرافیک 60 فریمی مثال زدم نه چیز دیگه با چه زبونی بگم ؟:دی
آدم شنگول باشه خیلی بهتر از اینه که خنگول باشه! :دی مثل اینکه متوجه نمیشی چی میگم، بیا مثالم رو با عدد به صورت کامل توضیح میدم، دیگه متوجه نشدی تقصیر من نیست :دی

بازی Call of Duty: Advanced Warfare

نمایش E3
رزولوشن: 882 * 1568
فریم: بین 30 تا 40

نسخه نهایی
رزولوشن: داینامیک بین 1080 * 1360 تا 1080 * 1920
فریم: تقریبا 60 ثابت

می بینی که بعد از نمایش E3، هم فریم افزایش داشته و هم رزولوشن. فاصله از نمایش تا عرضه هم به اندازه همین زمان Halo 5 تا عرضه بوده، بعدش مگه چه خبره 1 ماه واسه انتشار؟ فوقش میتونن Day 1 Patch بدن دیگه. حالا بگذریم از اینکه 3 ماه و 20 روز مونده lol :دی پس یه کم صبر داشته باشی بهتره :دی اگر بازی عرضه شد و همین وضعیت باقی می موند اون موقع میتونی انتقاد کنی ولی الان به نظرم انتقاد کردن منطقی نیست چون بازی در حال ساخته و اینا هم جایی نگفته بودن چند ماه قبل از عرضه همه چیز رو کامل نشون ملت می دیم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or