Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
یه تریلر جدید لیک شده که لینک و توضیحات رو داخل اسپویل میذارم :دی

watch?v=Hh0osuwkO2s

همون تریلر Vidoc ـی هست که چند مدت پیش اومده بود ولی تصاویر داخل بازی جدید نشون میده که یه قسمتش مستر چیف داره با لاک مبارزه می‌کنه :دی
 
آپدیت waypoint هست که بیشتر به همین تریلر آخر بازی و ساختش ربط پیدا میکنه.
توضیحات رو Brien Goodrich، کارگردان قسمت های سینماتیک 343، و Greg Towner، انیماتور ارشد 343 میدن. در مورد سوابق این دو نفر:

Brien Goodrich:

Zippity Interactive
Gnomon School of Visual Effects
Rhythm and Hues
FASA Studios
Turn 10 Studios


Greg Towner:

Industrial Light and Magic
Valve


=======================
Sor9X.jpg


Greg Towner سمت چپ و Brien Goodrich سمت راست


Brien: سلام. من Brien Goodrich هستم کارگردان سینماتیک 343

Greg: و من هم Greg Towner هستم انیماتور ارشد 343 که تمام کارهای موشن کپچر، انیمیشن و ساخت و ... تریلر رو بر عهده داشتم.

Brien: ساخت تریلر یه تجربه خیلی لذت بخش بود. از سکانس کارکترها و صحبت هاشون گرفته تا صحنه جنگ های بزرگش. به نظرم تجربه موفقی بود که با همکاری های زیادی به وجود اومد.

Greg: همه چیز با یک اسکریپت ساده برای معرفی تیم Osiris شروع شد که ما از ساده ترین مدل های مربع شکل برای به وجود آوردن یک دید کلی استفاده کردیم.

Brien: اول قرار بود داخل "پلیکان" (وسیله ای که اول تریلر داخلش بودن) تصویر لسکی روی دیوار پخش بشه. ولی خب با وجود 4 تا اسپارتان زیاد به نظرمون درست نیومد.

Greg: در نتیجه ما از دیسک استفاده کردیم که فرصت میداد اسپارتان ها دورش باشن و هرکدوم فرصتش رو داشته باشن که شخصیتشون رو نشون بدن. مدل های مکعبی به اندازه کافی مفید بودن که بتونیم دید دوربین ها رو به دست بیاریم.

Brien: آره این مدل مکعبی ها خیلی به دردمون خوردن. اولین چیزی که دیدم، این بود که Greg روی یه سری مکعب که جای اسپارتان ها بودن انیمیشن اضافه کرد که واقعا خوب بود و از همون زمان تجربه لذت بخشی شد که روش کار کنیم.

xio0o8cchetst12arhk9.jpg



این Buck ـه :d


Greg: ولی همه چیز برای ادامه سکانس ها پیچیده شد. نکته اساسی انیمیشن ها زمانی بود که Osiris از پلیکان پایین میپریدن. با استفاده از همون مدل های مکعبی و کمی با سختی یک دید کلی از پرش و بزرگی محیط و نبرد در جریان پایین به دست آوردیم. قبل از 343 من روی فیلم های Transformers کار کرده بودم که خب این موارد و جنگ های بزرگ توشون زیاد دیده میشه.

Brien: آره کل پروسه سکانس پرش و بعدش جنگ روی دامنه کوه خیلی جالب بود. Greg یک موزیک تم خوب و SFX برای مسیر پیاده کرد بود که کمک زیادی به ما میکرد تا بتونیم اندازه و وسعت سکانس رو تصور کنیم. از اینجا بود که ما کارمون رو شروع کردیم تا محیط و نبرد و Blur print ها رو پیاده سازی کنیم.


sdocrb1mcocx8ew9qhmh.jpg

پرش از پلیکان

Greg: زمانی که Blue Print ها رو به خوبی در آوردیم، مساله زمانی تریلر کمی تغییر کرد. بیشتر مدت سعی میکردیم انیمیشن رو بتونیم روی مدل های مکعبی پیاده کنیم. چون سرعت سکانس ها به قدری بالا و زیاد بود که جایی برای اشتباه و دور شدن از بهترین حالت رو اصلا نمیداد. از تعداد زیادی اطلاعات و نتایج تیم موشن کپچر و داده های تیم بدل کاری در LA استفاده کرده تا بتونم انیمیشن ها رو به خوبی اجرا کنم.

Brien: ما یه تیم خیلی قوی به رهبری Thom Williams آوردیم تا بتونیم انیمیشن ها رو شبیه سازی کنیم. تمام دختر ها و پسرهای تیم خیلی نترس بودن در طول ساختش.
a6kancz2fvwfn4om406f.jpg

بدل کاری فرود Locke

Greg
: با تموم شدن ساخت انیمیشن ها، من با Eric Black کار کردم تا بتونیم انیمیشن ها و داده ها رو به AXIS بفرستیم.

Brien: ما AXIS رو از مراحل اولیه ساخت در جریان قرار میدادیم و همکاری خیلی خوبی در زمینه Pipeline ها داشتیم. این همکاری یک تحول خوب در زمینه ساخت و وسعت سکانس ها و کیفیت به وجود آورد.

Greg: در نهایت ما بعد از اینکه قسمت عمده انیمیشن و دوربین ها رو ساختیم، بعد بقیش رو به AXIS فرستادیم تا کار رو تموم کنن.

Brien: استودیو AXIS کارشون تو ادامه و تموم کردن قسمت های مختلفی مثل Look DEV، GEO Layout، FX، شبیه سازی، نورپردازی و ... خیلی خوب بود.

Greg: البته باید این نکته رو بگم که AXIS محلش در گلاسکوی اسکاتلند هست و 343 در سیاتل.

Brien: درسته. تهیه کنندگی سینماتیکمون، Damon Conn (سابقه EA، Activion)، به سختی کار میکرد تا همکاری بین دو استودیو به خوبی پیش بره.

Greg: آره به خوبی نظرات رو جمع میکرد و مسائلی که باید به اشتراک گذاشته میشد رو به خوبی مدیریت کرد.

Brien: تمام صورت های فوق العاده Osiris که در تریلر دیدید، همه به طور کامل داخل خود 343 ساخته شده بودن و بعد AXIS به مرحله رندر رسوند.

3hsi4btxtvjc7am8tvk5.jpg


Greg: موشن کپچری هم که انجام دادن به خوبی پیش رفت. البته بعد از انجامش من تغییراتی دادم. ولی نتیجه کارشون عالی بود.

Brien: همونطور که Greg گفت، بیشتر صحنه ها انیمیشنشون فریم به فریم ساخته شده. ولی در کنارش جاهایی هم بود که باید ضبط میکردیم و تمام صحنه های کارکترها رو در استودیو Profile ضبط کردیم.

Greg: استودیو Profile مدل شبیه (mock) از داخل پلیکان ساخت. هنر پیشه ها باید انیمیشن های لایه های قبلی رو اجرا میکردن. ولی ما آزادی عمل هم در اختیارشون گذاشتیم تا بعضی جاها حرکات خودشون رو اجرا کنن.

Brien: البته ما تمام سکانی اول رو با حضور همه کارکتر ها ساختیم. حتی لسکی و پالمر. درسته که داخل ویدیو بودن، ولی باید اونجا ضبط میشدن تا مطمئن بشیم که زمان بندی درسته.

Greg: تمام سکانس پلیکان پشت سر هم و در یک ضبط گرفته شد و یه صحنه کوچیک فقط اجازه دادیم تا Nathan Fillian نقش تنهاش رو اجرا کنه.

Brien: درسته. البته Nathan به خاطر وقتش نمیتونست تو مرحله اول ضبط باشه و حتی خود مجبور شدم یه جا نقش Tanaka رو اجرا کنم تا مطمئن بشیم زمان بندی داره دست پیش میره.

1v8x9g0wmccdbduxle1p.jpg


Greg: به طور کل فکر میکنم بهترین و جالترین کاری که کردیم دوربین بود که به طور یکنواخت انجام شد. یعنی در واقع یه دوربین داشت صحنه ها رو نشون میداد.

Brien: آره این مسئله دوربین خیلی کار سختی بود. دوربین حرکات و وزنش به خوبی حس میشه Greg به خوبی این موارد رو اجرا کرد. دوربین نقشش تو تریلر خیلی مهم بود.

Greg: جواب و نظراتی هم که دریافت کردیم جالب و مثبت بود. مردم خیلی با تریلر حال کردن و در موردش صحبت میکنن. فکر میکنم که وقتی آینده تریلر رو ببینین، از جزئیاتی که دوباره اضافه کردیم، لذت میبرین.

Brien: دلم میخواد در آخر از تمام اعضای تیم WB و 343 به خاطر صداگذاری فوق العاده ای که انجام دادن تشکر کنم. و همینطور Kazuma Jinnouchi به خاطر موزیک فوق العاده ای که ساخته. Brian Reed به خاطر Blue Print هاش (نویسنده اصلی Halo 5 و با سابقه Blizzard، Marvel و هیلو از 2011)، Stuart Aiken، Debbie Ross و کل تیم AXIS هم تشکر میکنم. تهیه کنندمون Damon Conn و کارگردان انیمیشنمون، Steve Dyck (سابقه EA و ***tant Entertainment و halo4). و در آخر هم از Josh و Tim و کل تیم 343 به خاطر حمایت فوق العادشون.


==========================
توضیحات مربوط به مولتی پلیر هم بعد اضافه میکنم :d
 
آخرین ویرایش:
این ویدئو از Xbox FanFest در کره جنوبی گرفته شده که همون مرحله بلو تیم که چند مدت پیش تریلر B-Roll ـش اومده بود رو شامل میشه :دی

watch?v=EAG6X5YFt6A

من که نگاه نکردم :دی
 
این ویدئو از Xbox FanFest در کره جنوبی گرفته شده که همون مرحله بلو تیم که چند مدت پیش تریلر B-Roll ـش اومده بود رو شامل میشه :دی

watch?v=EAG6X5YFt6A

من که نگاه نکردم :دی
level design 10/10
کف کردم موزیکشم عالی و اپیک بود
و با اینکه تو یه فضای بسته بود این مرحله ولی کاملا به قول خودشون عمل کردنو محیط ها بسیار بسیار بزرگ شده و سند باکس
عالی بود
 
این ویدئو از Xbox FanFest در کره جنوبی گرفته شده که همون مرحله بلو تیم که چند مدت پیش تریلر B-Roll ـش اومده بود رو شامل میشه :دی

watch?v=EAG6X5YFt6A

من که نگاه نکردم :دی

الان یوتیوب چک کردم مثل اینکه به درخواست مایکرو کلا ویدئو برداشتن از یوتیوب ! جالبه !
 
^

عکس از گیمفا (!!) کپی میکنید حداقل نیم خط توضیح بدین ملت بدونن در مورد چیه :دی

این عکس ها رو Darren Bacon (لید کانسپت آرتیست) که حدود 1 سال پیش از بانجی به مایکروسافت اومده بود و در حال حاضر داره روی هیلو 5 کار میکنه توی پروفایل آرت استیشن ـش گذاشته بود . نکته جالبش اینجاست که عکس دومی و سومی که گیمفا گذاشته هیچ ربطی به هیلو نداره ! :دی

===

84mfoyv165wed5zcn683.png


===

جاش هولمز و سرگرد دارن یه ویدئو در مورد ادییشن ها و باندل و کنترلر و ... تهیه میکنن :دی

tw7xie84zi13c4csbc57.jpg
 
^

عکس از گیمفا (!!) کپی میکنید حداقل نیم خط توضیح بدین ملت بدونن در مورد چیه :دی

این عکس ها رو Darren Bacon (لید کانسپت آرتیست) که حدود 1 سال پیش از بانجی به مایکروسافت اومده بود و در حال حاضر داره روی هیلو 5 کار میکنه توی پروفایل آرت استیشن ـش گذاشته بود . نکته جالبش اینجاست که عکس دومی و سومی که گیمفا گذاشته هیچ ربطی به هیلو نداره ! :دی

===

84mfoyv165wed5zcn683.png


===

جاش هولمز و سرگرد دارن یه ویدئو در مورد ادییشن ها و باندل و کنترلر و ... تهیه میکنن :دی

tw7xie84zi13c4csbc57.jpg

باورم نمیشه ...میجر سرشو از تویتر آورده بیرون...!
 
مصاحبه با Noah Eichen نویسنده و تهیه کننده HTT
We just wrapped up writing season 2 and we’re now in full on production mode
I can say that the story of season 2 is dramatically different from season 1
We’ve still got some incredible returning characters and cameos from season 1 and we will be introducing some fan-favorite Halo characters into season 2
Also some of the actors we’ve cast for season 2 are going to blow people minds


Talking To Showrunner Noah Eichen About The Creaton Of Halo Audio Series HUNT the TRUTH
 
کلی اطلاعات جدید از بازی اومده که اگه کسی حوصله داشت ترجمه کنه بزاره :دی
https://www.halowaypoint.com/en-us/community/blog-posts/halo-5-guardians-building-an-epic-campaign

اینک گیم پلی جدید از بازی:
Halo 5: Guardians – Swords of Sanghelios Gameplay Capture
http://mohammadfro.dl2.rapidpars.co...ds%20of%20Sanghelios%20Gameplay%20Capture.mp4

لینک از یوتــــــیوب:
v=57AD5inbKAs

تازه گذاشتم واسه دانلود ولی گویا خیلی فک برانداز هست :دی
 
محیطا:| چقدر بزرگه:d یارو اصلا هم تیمی ها رو ندید فقط دستور میداد:d
(Halo Waypoint برای شما هم باز نمیکنه بدون هیلتر شکن؟:|)
پ.ن:توی متن جالب بود چقدر اشاره کرده بودن به AI هم تیمی ها که خب خیلی خوبه..
پ.ن2: اشاره شده که میریم به یکی از کلونی‌های خارج از دسترس UNSC اینم جالبه!:d
پ.ن3: 27 اکتبر چقدر دیر به نظر میاد:|:d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or