Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]

بهترین مرحله بازی از نظر شما کدام مرحله (ها) است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    234
به جز حرکت خودجوش موارد دیگه ای هم هست :d
یه استودیوی نرمال به اعضاش (نه کارگردان و Lead Designer و ...) سالی 120 هزار دلار حقوق میده ! (استودیو های ضعییف تر کمتر و بقیه بیشتر). استودیو های FP بیشتر میدن. مثلا سالی 150 تا 170 هزار تا که میشه ماهی حدودا 13 هزار دلار متوسط. حالا یه جایی مثل 343 با سابقه ای که دارن، دیوانه نیستن مثلا Sony Picture رو ول کنن بیان بازی بسازن. حدس میزنم اینا سالی 250 تا رو میگیرن راحت ! پس کلا همه دوست دارن برن توش به صورت خودجوش :d
یه مشکلی که داره اینه که عضو گیری اینا 90% ش از روی آشنایی بوده :d مثلا Kenneth Scott تو id رو پروژه هایی که بوده، افرادی که به نظرش خیلی خوب بودن رو آورده :d بعد حالا بخوای بری توش باید چیکار کنی ؟! :d

باید خودش ثابت کنه :-/:d البته همینی که گفتی تیم اصلی قبلا آشنایی قبلی داشتن یا یکسری از بانجی اومدن ولی واقعا پیوستن به 343 سخته رزومه نفر به نفر مقایسه کنیم مشخصه تازه کار یا یکی که معمولی و متوسط باشه توشون نیست انقدر تیم قوی بستن که توپ تکونش نمیده البته باز اونایی که اختلاف داشتن جدا شدن بعد هم که انعطاف پذیری خوبی هم از خودشون نشون دادن ولی فضای ساخت Halo 4 خیلی اروم بود فشار فن ها و رسانه ها رسما گرفته بودن و تو یک سالی که بازی تایید شده ملت تشنه کردن برای اینکه یک ثانیه از گیم پلی ببینند :d
دیگه هرکی میخواد بیاد خیلی ها هم آرزشون هست همچین کارایی ازشون سر میزنه بصورت خودجوش :d البته ریشو بودن هم از شروط میباشد :-"
پ.ن:وضع ویکتوریا هم اینجوریه فکر کنم :|:d
 
بچه ها میدونستید اگه هیلو 3 رو با درجه سختی Legendary تموم کنید ، یه دمو تازه آخرش نشون میده ، کو توش این سیاره که الان شماره 4 هست رو نشون میده ؟؟

من کفم برید !
 
yy0itfrb2dnhat3lwrx.jpg

MULTIPLAYER WRAP UP HALO 4
HD
SD
 
شایعه: 343 در حال کار بر روی Halo 2: Anniversary Edition می باشد.
طبق بخش شایعات آخرین شماره از Official Xbox Magazine شرکت 343 Industries در حال کار بر روی Halo 2: Anniversary Edition می باشد.
" بعد از موفقیت remake Halo: Anniversary حال 343 در حال کار بر روی انتشار Halo 2: Anniversary می باشد.
منبع
 
به به، به به:دی
image.axd

343 ویدیو و توضیحات کامل از Infinity Slayer (مُد جدید slayer هیلو 4) گذاشته. بیس سیستمش هم روی امتیاز گرفتن و پر شدن خط Ordnance و در نتیجه spawn یه اسله قوی یا گرفتن power up دلخواهه.

این ویدیو کامل که MLG بازی میکنه و توضیح میدن. (ویدیو رو ببینید حتما، کلی صحنه جدید داره، حتی از Campaign:دی)
اینم توضیحات:
Infinity Ordnance - During each Infinity Slayer experience, the UNSC Infinity drops ordnance at the start of the match. So, what used to be a shotgun leaning against the wall in previous Halos is now dropped from Infinity. At carefully-tuned intervals, Infinity resupplies the map with power weapons.

The distance at which you can see these weapons is tuned by map. The more lethal weapons (Rocket Launcher, Scattershot, and Sniper Rifle, for instance) are always on your screen. Mid-tier weapons and grenades are not.

After initial ordnance, the Infinity drops semi-randomized weapons within very specialized constraints, set up specifically by playlist and map settings. These drops occur every few minutes. When Infinity is ready to drop a weapon, it looks at all pre-determined, designer-scripted locations, and then selects one.

You will be able to customize Infinity ordnance in Forge.
Personal Ordnance - As you earn medals, you fill up your ordnance meter. When that meter is full, you earn a reward drop for yourself from the Infinity. The reward comes in the form of three randomized power weapons, grenades, or powerups (two of the former, one of the latter). You can then choose which one you want, and the Infinity will drop the ordnance (if you’re inside, it will teleport in). You won’t get the highest tier power weapons (e.g., rockets) in personal ordnance, but everything you do get is powerfully awesome. And awesomely powerful. And everything in between.

We are still fine-tuning the system but in its current iteration, each successive ordnance takes 30% more to get. On average, each player gets 1-2 ordnance per game. Solid playing may net you three; however, I’ve been unable to confirm. For obvious reasons.


Powerups are one of the biggest new impact features, and there will be three powerup selections available in Infinity Slayer. Overshield is making a return along with two new additions: Damage Boost and Speed Boost. Powerups are different colors, both on your screen and your character. Overshield is green, Speed Boost is blue (and leaves trails), and Damage Boost is red.

Powerups have a limited duration but are incredibly fun and combo well with the new weapons and Armor Abilities in Halo 4. For instance, the Energy Sword pairs well with the Overshield. Or, if you have a Magnum, selecting the Speed Boost is beneficial so you can quickly reach a power weapon. There are numerous on-the-fly choices and combinations to discover.

Some additional features of Infinity Slayer are perspective scripting and dynamic music, but you’ll hear more about those things later. For now, it’s time to move on to Halo: Reach.
image.axd

image.axd

فری به سایز عکس ها گیر نده، بچه خودیَن اینجا:دی
 
آخرین ویرایش:
یه مشکلی که داره اینه که عضو گیری اینا 90% ش از روی آشنایی بوده :d مثلا Kenneth Scott تو id رو پروژه هایی که بوده، افرادی که به نظرش خیلی خوب بودن رو آورده :d بعد حالا بخوای بری توش باید چیکار کنی ؟! :d
البته یه سریها به صورت موقت کار میکنن و بعد از تموم شدن قراردادشون استودیو رو ترک میکنن. بعد 343i هنوز درحال رشد هست و هروز لیست شغلیش بروز میشه (قافیه ها رو حال کن! :دی).
بعد از تموم شدن halo 4 یه تیم باید روی فصل های بعدی Spartan Ops کار کنه، تیم Map Pack DLC ،تیم halo 2 anniversary و تیم ارتقاع انجین واسه نسل بعد :دی. حالاحالاها نیروی انسانی نیاز دارن.
البته ریشو بودن هم از شروط میباشد :-"
Obviously :دی.
 
البته یه سریها به صورت موقت کار میکنن و بعد از تموم شدن قراردادشون استودیو رو ترک میکنن. بعد 343i هنوز درحال رشد هست و هروز لیست شغلیش بروز میشه (قافیه ها رو حال کن! :دی).
بعد از تموم شدن halo 4 یه تیم باید روی فصل های بعدی Spartan Ops کار کنه، تیم Map Pack DLC ،تیم halo 2 anniversary و تیم ارتقاع انجین واسه نسل بعد :دی. حالاحالاها نیروی انسانی نیاز دارن.

Obviously :دی.

قراردادیشون که کمه کلا :d ! مثلا Kenneth Scott برگشت یه بار گفت که دیگه تا آخر دوران کاریم همین جا هستم :d تیم Spartan Ops که از روز اول بوده :d یعنی بعده H4 چیزی از تیم کم نمیشه واسش. انجین و کلا گرافیک بیشترشون با توجه به آگهی Incubation رفتن واسه نسل بعد و دیگه روی H4 نیستن :d منظورم به جز کسایی هست که باید پولیش و تغییرات رو بدن. اما خب همه چیش آمادس و رفتن واسه نسل بعد. که باز تنها نیستن و حداقل 3 سال زمان دارن. یه چیزایی مثل H2 Anniverssary که ته آپدیتش مثل H1 هست هم خب استودیو های خوبی مثل Certain Affinity و اینا هستن و بعید میدونم خود 343 به جز نقش نظارتی مثل H1 بخواد روش کار کنه.
یه نکته که داره تو آگهی های خود 343 مینویسه مثلا فلانی رو میخوایم برای : New experience set in halo universe ! که به نظرم اینم یعنی مثلا بازیی مثل Halo Wars. اون تیم اصلی H4 رو کلا به نظر نمیاد تغییری بکنه یا راحت بخوان کسی رو بیارن توش :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or