دقیقاً طراحی هنری بازی واقعاً حرفه ای و زیبا کار شده و اینو از آرت های بازی خیلی راحت میشه فهمید .
همونطور که قبلاً هم گفتم مطمئن باشید 343 از نظر گرافیکی سنگ تموم میزاره واسه شماره چهارم و تفاوت گرافیکی بین هیلوهای این نسل بانجی از نظر گرافیکی با این شماره قشنگ محصوص میشه ... از نظر کنترل بازی و عناصر گیم پلی خب هنوز یکم زوده که بخوایم حرفی بزنیم ولی از اونجایی که 343 رسما جزو دردانه های میکروسافت حساب میشه (
) طبیعتاً دستشون رو برای خیلی کمک ها باز میزاره ضمن اینکه اگه اشتباه نگم شرط ورود به این استودیو این بوده که ملت بازیساز تو هر شاخه ای که هستن فن هیلو باشن که خب از این نظر خیلی هر طور نگاه کنیم یه فن تا جایی که بتونه توان خودش رو برای انعطاف پذیری بازی الخصوص گیم پلی که یکی از پایه های اصلی FPS ـی مثل هیلو میزاره .
نگرانی من فقط روی داستان ، نوع روایتش و پرداخت به چیف ـه ! چون این ها دارن یه سه گانه رو پایه ریزی میکنن و انقدری ازشون انتظار میره که یه داستان قوی و زیبا برای بازی در نظر بگیرن ؛ نوشتن داستان به کنار نوع کارگردانی کار و قرار گیری سین ها و غیره خودش یه داستانه و مهم تر از اون پرداخت شخصیتی چیف هست که به گفته خودشون قراره زاویه های دیگه شخصیتی چیف رو ببینیم ... حالا حساب کنید تمام این موارد تحت الشعاء یه چیز قرار میگیره و اونم فشاری که از طریق رسانه ها ، منتقدا و گیمرا روی 343 هست و رو راست باشم همه انتظار یه گیم فوق العاده رو از Halo 4 دارن .
anyway ، فکر میکنم قسمت اعظمی از این قضایا امشب تو کنفرس مطبوعاتی میکروسافت جواب داده بشه .