Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]

بهترین مرحله بازی از نظر شما کدام مرحله (ها) است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    234

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
925
نام
30avash
میخواستم بدونم آخرین نسخه ‏HALO‏ کدومه؟
Halo Reach ولی من پیشنهاد میکنم نسخه های قبلی رو هم بری!
و سوال دوم اینکه کدوم نسخه کنیکت ساپورت میکنه؟
هیچ کدوم:d احتمالا نسخه چهارم هم پشتیبانی نخواهد کرد!

پ.ن:نمیدونم این چه عادتیه که جواب تازه کار ها رو نمیدن تو BC!دوستان مثل اینکه فراموش کردن یه زمانی خودشون هم اینجوری بودن:d!
Halo Combat Revolved که Remake شده ساپورت می‌کنه کینکت رو
biggrin1.gif
:d :d :d :d :d
 
آخرین ویرایش:

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
Halo Reach ولی من پیشنهاد میکنم نسخه های قبلی رو هم بری!

هیچ کدوم:d احتمالا نسخه چهارم هم پشتیبانی نخواهد کرد!

پ.ن:نمیدونم این چه عادتیه که جواب تازه کار ها رو نمیدن تو BC!دوستان مثل اینکه فراموش کردن یه زمانی خودشون هم اینجوری بودن:d!
Halo Combat Revolved که Remake شده ساپورت می‌کنه کینکت رو:D
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
@ همه (:D)

300 نفر متخصص که حداقل 5 ساله توکار بازی سازی هستن حتماً 100% بدون شک بدون تردید میدونن چه ارزشی داره این افکتها پس میمونه محدودیت سخت افزاری که تا همینجاش ام سنگ تموم گذاشتن.
نیمه پُره لیوان رو ببنید.
واقعا دستشون درد نکنه halo واقعا برای جون گرفتن به یه آپگرید گرافیکی محسوس احتیاج داشت که انجام دادن ولی احتمالا همون محدودیت سخت افزار محتمل تره که این افکتهارو حذف کردن... ولی اگر لحظه آخر اضافه کنن من 360 ـمو یه بوس میکنم :d
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
واقعا دستشون درد نکنه halo واقعا برای جون گرفتن به یه آپگرید گرافیکی محسوس احتیاج داشت که انجام دادن ولی احتمالا همون محدودیت سخت افزار محتمل تره که این افکتهارو حذف کردن... ولی اگر لحظه آخر اضافه کنن من 360 ـمو یه بوس میکنم :d

والا مهدی موشن بلور افکت سنگینی نیست که بخوایم ربطش بدیم به سخت افزار ! کلا بازیهای سریع را دقت کنی زیاد افکت موشن بلور رو بازی نمیزارن یا سعی میکنن خیلی ظریف ازش استفاده کنند !
ولی خودم گفتم اگه بتونن بلور افکتهای ابجکتیو و پیکسلی به صورت بهینه بزارن منم موافقم :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,639
نام
محمد
فکر نمیکنم اضافه کردن Motion Blur کار خیلی پیچیده ای باشه، یکی از بازی های خیلی معروف سال پیش هم موقع عرضه افکت Motion Blur نداشت ولی بعد از یک ماه با یه آپدیت افکت رو به بازی اضافه کرد :D
 

ahmad mashti

کاربر سایت
May 27, 2011
265
نام
احمد رضا
همونطور که همه میدونن هیلو به داشتن گیم پلی سریعش معروفه ... پس فکر نمیکنم گذاشتن این افکت موشن بلور خیلی مناسب این بازی باشه...
به خاطر همینم من با هیلو 3 از نظر گرافیکی خیلی بیشتر حال کردم ... چون تصاویر خیلی شفاف تر بود و انگار زنده تر بود ...
فقط دوستان مطلع که از آهنگ ساز بازی خبری دارن بیزحمت یه توضیح بدن که لول کاریش در چه حده ؟؟
کاملا بعید میبینم که کسی بتونه در حد مارتی آهنگسازی کنه برای سری هیلو ...
سالروز آشنایی بنده با سری هیلو...:)
دو سال پیش در چنین روزی هیلو ریچ رو شروع کردم و بعد از اون هیلو 3 و مولتی ریچ و اینکه سینگل ریچ رو به تنهایی 20 بار رفتم....
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
یه افکتی توی Reach بود که به نظرم اینجا نیست و حسش نمیکنم و از این جهت خوشحالم ! :D یعنی افکتش بعضی وقتا تصویر رو یه جوری میکرد و یه حالتی داشت که من زیاد باهاش حال نمیکردم. کسی میدونه کدوم افکت رو میگم و اسمش چیه ؟! :-"

فکر کنم افکت film grain رو میگی که دونه دونه های خاکستری خیلی ریز متحرک تو صفحه ایجاد میکنه.

والا مهدی موشن بلور افکت سنگینی نیست که بخوایم ربطش بدیم به سخت افزار ! کلا بازیهای سریع را دقت کنی زیاد افکت موشن بلور رو بازی نمیزارن یا سعی میکنن خیلی ظریف ازش استفاده کنند !
ولی خودم گفتم اگه بتونن بلور افکتهای ابجکتیو و پیکسلی به صورت بهینه بزارن منم موافقم :D

والا فرخ :d موشن بلور افکت سنگینیه خودت bf3 رو روی pc بازی کن وقتی موشن بلور رو روشن کنی متوجه افت fps میشی فکر میکنم حداقل 10-15 درصد فریم ریت رو میاره پائین اگرم الان به pc یا بازی دسترسی نداری benchmark های بازیو تو google یه سرچ بزن مثلا من یه تیکه از منبع نقل و قول میکنم برات:
Neither video card was able to play with Motion Blur enabled at these settings

HARDOCP -
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
فکر کنم افکت film grain رو میگی که دونه دونه های خاکستری خیلی ریز متحرک تو صفحه ایجاد میکنه.
والا فرخ :d موشن بلور افکت سنگینیه خودت bf3 رو روی pc بازی کن وقتی موشن بلور رو روشن کنی متوجه افت fps میشی فکر میکنم حداقل 10-15 درصد فریم ریت رو میاره پائین اگرم الان به pc یا بازی دسترسی نداری benchmark های بازیو تو google یه سرچ بزن مثلا من یه تیکه از منبع نقل و قول
اخه حرفه تو زمانی صحت داره که بخوای یه بازی را با بیشترین جزئیات افکت موشن بلور را هم فعال کنی :D
الان خیلی از بازیسازها به خاطر اینکه ضعف جزئیاتشون تو محیط کم هست یا مشکل تکسچر دارند قشنگ یه موشن بلور روش فعال میکنن که این ضعفها پوشش داده بشه و مثلا بازی را سینماییتر کنه . چیزی که تو هیلو 4 کاملا معلومه سطح جزئیات فوق العاده است از اون طرف تکسچرهای بسیار خوبی هم داره حتی از نزدیک هم کیفتشون را زیاد از دست نمیدند حالا تو تریلر ها بعضی جاها مشکل داره به خاطر نسخه بتا بودنه بازیه که خودشون هم گفتند . خصلت بازیه هیلو هم همینه که بازیسازها و خیلی فنهاش همین مورد که تو هیلو 4 هست بیشتر ترجیح میدند :D ولی با همین سطح جزئیات اگه یه موشن بلور بهینه روش سوار کنن چه بهتر :D

نمیدونم تریلر 380 مگی direct feed بازی را دیدی یا نه ؟! ( اینو میگم خیلی فرق میکنه با ماله یوتوب که تو تشخیص عمق تکسچرها و سطح جزئیات خیلی فرق میکنه ) ولی من همین تریلر را ریختم تو فلش مموریم و زدم روی پلاسما tv سری vt30 نگاه کردم :D تا ببینم مثلا وقتی بازی کنم چی روی tv میبینم ؟:D خدایی کاری که 343 کرده معرکست ! از عبارات استفاده نمیکنم ! ولی کارشون شاهکاره ! از اون بازیهایی هست که گرافیکش حرف دله منو میزنه :D
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
Xbox 360 Feature: Halo 4: 343 devs talk AI, Spartan Ops, Forerunner decor and SmartGlass - Xbox 360 - The Official Magazine

Waypoint که دیگه همه میدونین چیه و احتیاج به ترجمه نداره

=============
Mike Cronin که تو 343 به عنوان Environment Artist یا همون طراح محیط مشغول به کاره در مورد سازه های Forrunner ها:

"Forrunner ها سخت ترین چیزی بودن که باهاشون سر و کار داشتیم، اما فکر میکنم در نهایت کارمون به سمت خوبی جلو رفته. Bungie تو سه گانه قبلی راه و تصوری که میشد رو نشون داد. بعد تمام تیم و مهم تر از همه Kenneth Scott زمان خیلی زیادی رو صرف این کردن که Forrunner ها باید چه جوری باشن (منظور سازه هاشون هست). بحث های زیادی بین تیم به وجود اومد که باید دلیل و منظوری داخلشون باشه یا باید شبیه سازه های یونان و روم و آثار باقی موندشون باشن. این بحث ها کار رو برای طراح ها و مخصوصا طراح های محیط خیلی سخت کرده بود. تا نهایت به جایی رسید که همه راضی بودن و طراح ها باید یاد میگرفتن که چجوری اونا رو (شیوه و مدل Forrunnerها) به وجود بیارن. پایه و اساس معلوم شده بود اما طراح ها باید با مهندسی و هنر کاری میکردن که سازه ها، فلسفه خودشون رو بدست بیارن.
گیم پلی یه چیز معلوم شده بود، اما برای قسمت Narrative سخت ترین کار ممکن بود. یه نژاد و فلسفه کامل وجود داره و برای این قسمت مثل اینه که وارد شرایطی بشی که خالیه و هیچی ازش نمیدونی. خب این میشه سخت ترین کار برای ما !

**توضیح در مورد Narrative بدم. کارگردان Narrative بازی آقای Armando Troisi (قبلا تو Bioware بوده) هست. ایشون باید روی قسمت داستانی نظارت داشته باشن و تو بازی پیاده کنن. یعنی فضای بازی و محیط و ... باید با شرایط داستان و رمان ها تطابق داشته باشه و اون جوری جلو بره

gmnf8e0c7o36bubzmb0v.jpg


=============
خانم Kiki Wolfkill دستیار تهیه کننده و یکی از افراد تیم تهیه کنندگی هم در مورد Spartan Ops حرف های قبلی رو گفته و چیز جدید نیست که بخوام بگم. مثل همون که میخواستیم قسمت Co-Op داشته باشیم و متفاوت باشه. در نتیجه براش داستان اضافه کردیم و .....

=============
آقای Ray Almaden که سمت Lead Level Designer رو داره (سابقه همین مقام تو GG و KZ2 :|:| که منو نگران میکنه) در مورد AI توضیح میده:
هر بازی که روش کار کردم، سعی کردم این مسئله رو (اول) یاد بگیرم که گیم پلی و سیستم اون بازی چه شکلیه و بعد چجوری لول ها رو به وجود بیارم که برای اون بازی بهترین باشه. که خب برای هیلو این موضوع فوق العاده پیچیده تر و سخت تر بود. چون یه بازیه Sandbox ـه. بانجی Level Design ـه فوق العاده ای در طول زمان درست کرده بود و ما برمبنای همون روند ساخت رو ادامه دادیم.
همه طراح ها باید کار کردن با سیستم AI بازی رو یاد میگرفتن و باهاش کار میکردن. (حتی در مورد اسلحه ها)
مثلا تو یه نقطه از Assault Rifle استفاده کردیم و بعد دفعه بعد با Battle Rifle تا ببینیم چه احساسی داره؟ یه جا مثلا از Rocket Launcher و ... تا ببینیم اون چه حسی داره ؟ میدونین بازی sandbox هست و این موارد همه باید درش امتحان بشه
 
آخرین ویرایش:

Saeed.x360

کاربر سایت
Oct 14, 2006
984
نام
سعيد
(سابقه همین مقام تو GG و KZ2 :|:| که منو نگران میکنه)
:|
هم از خداتون باشه !!:d جدای از شوخی KZ2 بدون روایت داستان بسیار افتضاح بنظر من به هیچ عنوان مشکل تکنیکی نداشت. اون بحث سنگین بودن و هاردکور پسند بودن گیمپلی اش رو که اصلا بزاریم کنار واقعا نمیدونم واقعا GG کجای کارش بد بوده و مطمئن باشید ایشون از لحاظ تکنیکی رزومه ی درست و حسابی داشتتند که به یکباره از GG به عنوان Lead Level Designer اومدند در جمع بقول شما افسانه ای 343 .
پ.ن : راستی یک پست رو از یکی از فعالان این تاپیک در مورد این یارو بوکمارک کردم واسه چنین روزی !:d اون موقع که سر از پا نمیشناختید ایشون هم به تیم 343 پیوسته بودند !:d
 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
:|
هم از خداتون باشه !!:d جدای از شوخی KZ2 بدون روایت داستان بسیار افتضاح بنظر من به هیچ عنوان مشکل تکنیکی نداشت. اون بحث سنگین بودن و هاردکور پسند بودن گیمپلی اش رو که اصلا بزاریم کنار واقعا نمیدونم واقعا GG کجای کارش بد بوده و مطمئن باشید ایشون از لحاظ تکنیکی رزومه ی درست و حسابی داشتتند که به یکباره از GG به عنوان Lead Level Designer اومدند در جمع بقول شما افسانه ای 343 .
پ.ن : راستی یک پست رو از یکی از فعالان این تاپیک در مورد این یارو بوکمارک کردم واسه چنین روزی !:d اون موقع که سر از پا نمیشناختید ایشون هم به تیم 343 پیوسته بودند !:d

تو پستم نگفتم کارش بده که :d دیگه اوج KZ همون 2 بود و مشکلی نداره. اما فضای KZ سنگینه و متفاوته ولی هیلو حماسی و شلوغ و سرعتیه. اینه که منو نگران میکنه. به هر حال هرجور حساب کنی از قبل تاثیر داره رو ذهن !

بازی 4 تا Lead Level و Lead Mission برای قسمت Campaign داره. دوتاش از GG که روی KZ2 بودن. یکی از SOny Online، یکی هم از Monolith که روی FEAR 1 همین نقش رو داشته. به طور کل تا بازی نیاد من یکم نگرانم :d اینا همه روی بازی هایی کار کردن که اون المان های هیلو رو نداشته :d هرچند دموی E3 و این تریلر ها نشون میده که همون روند سابق رو داره، ولی باز یکم نگرانم :d:d

اقا اجازه؟ من یه چیزی بگم !
biggrin1.gif
. بنظرم KZ2 دوتا ایراد داشت. یکی گیم پلی سنگین و سردردآورش دومی اون اسنایپر ابله هانه‌ش. هیچ مشکل خاص و عجیب غریبی نداشت که بخواد نگران کننده باشه
biggrin1.gif
.
(البته الان حظور ذهن ندارم ولی همین دوتا رو قشنگ یادمه).
منم همینو میگم دیگه :d اون سنگینه کلا، ولی هیلو نیست :d
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
تو پستم نگفتم کارش بده که :d دیگه اوج KZ همون 2 بود و مشکلی نداره. اما فضای KZ سنگینه و متفاوته ولی هیلو حماسی و شلوغی و سرعتیه. اینه که منو نگران میکنه. به هر حال هرجور حساب کنی از قبل تاثیر داره رو ذهن !

بازی 4 تا Lead Level و Lead Mission f برای قسمت Campaign داره. دوتاش از GG که روی KZ2 بودن. یکی از SOny Online، یکی هم از Monolith که روی FEAR 1 همین نقش رو داشته. به طور کل تا بازی نیاد من یکم نگرانم :d اینا همه روی بازی هایی کار کردن که اون المان های هیلو رو نداشته :d هرچند دموی E3 و این تریلر ها نشون میده که همون روند سابق رو داره، ولی باز یکم نگرانم :d:d
اقا اجازه؟ من یه چیزی بگم ! :D. بنظرم KZ2 دوتا ایراد داشت. یکی گیم پلی سنگین و سردردآورش دومی اون اسنایپر ابله هانه‌ش. هیچ مشکل خاص و عجیب غریبی نداشت که بخواد نگران کننده باشه :D.
(البته الان حظور ذهن ندارم ولی همین دوتا رو قشنگ یادمه).
 

Saeed.x360

کاربر سایت
Oct 14, 2006
984
نام
سعيد
تو پستم نگفتم کارش بده که :d دیگه اوج KZ همون 2 بود و مشکلی نداره. اما فضای KZ سنگینه و متفاوته ولی هیلو حماسی و شلوغ و سرعتیه. اینه که منو نگران میکنه. به هر حال هرجور حساب کنی از قبل تاثیر داره رو ذهن !

بازی 4 تا Lead Level و Lead Mission برای قسمت Campaign داره. دوتاش از GG که روی KZ2 بودن. یکی از SOny Online، یکی هم از Monolith که روی FEAR 1 همین نقش رو داشته. به طور کل تا بازی نیاد من یکم نگرانم :d اینا همه روی بازی هایی کار کردن که اون المان های هیلو رو نداشته :d هرچند دموی E3 و این تریلر ها نشون میده که همون روند سابق رو داره، ولی باز یکم نگرانم :d:d
Ach So !:d
اگر انصافا تریلرهای Halo 4 و Halo 3 رو جلوی یک فردی که هیچ پیش زمینه ای از این سری نداشته باشه بزارید اصلا فکر نکنم بتونه تشخیص بده که تو Crew تیم سازنده اینطور تغییراتی بوجود اومده که این افراد با این همه طیف کاری متفاوت اومدند رو بازی کار میکنند اما هنوز استایل و حس بازی سبک خودش رو حفظ کرده . اینجاست که تاثیر یک Executive Producer یا Game Director مثل فرانکی پیدا میشه :-&:d البته یک نکته ای که وجود داره این هست که همه این افراد حرفه ای هستند و مطمئنا بهتر از ما میدونند که از تجربشون چطور توی ساخت بازی استفاده بکنند که ازون خط قرمز ها عبور نکنند ! :d خلاصه stay cool and relax :d

---------- نوشته در 04:53 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:51 PM ارسال شده بود ----------

اقا اجازه؟ من یه چیزی بگم ! :D. بنظرم KZ2 دوتا ایراد داشت. یکی گیم پلی سنگین و سردردآورش دومی اون اسنایپر ابله هانه‌ش. هیچ مشکل خاص و عجیب غریبی نداشت که بخواد نگران کننده باشه :D.
(البته الان حظور ذهن ندارم ولی همین دوتا رو قشنگ یادمه).
اون 15 finger ات هم که باهاش اون زمان ما رو نمودی یادت رفت بگی ...:| :d ایراداتی که گفتی اصلا وارد نیست مشکل از خودته !:d
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,148
منم همینو میگم دیگه :d اون سنگینه کلا، ولی هیلو نیست :d
منظورت از سنگین همون لگ کنترل ـه دیگه؟:-/ :D
-----------------
اسلحه های Promethean:

BoltShot
2821524-web_preview.png


Binary Rifle
2821523-web_preview.png


Incineration Canon
2821525-web_preview.png


ScatterShot :x
2821527-web_preview.png


LightRifle
2821526-web_preview.png


Suppressor
2821528-web_preview.png


Pulse Grenade
2821529-web_preview.png

-----------------
انواع Crawler:

Crawler معمولی
2821513-web_preview.png


Crawler Snipe
2821515-web_preview.png


Alpha Crawler
2821514-web_preview.png

--------------

انواع Knight:

Knight معمولی
2821519-web_preview.png


Knight Commander
2821518-web_preview.png


Knight Battlewagon
2821517-web_preview.png


Knight Lancer
2821520-web_preview.png
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
از سنگین همون لگ کنترل ـه دیگه؟
:-/
:biggrin1:
هی من دارم جلوی خودم رو می گیرم چیزی نگم، دیدم یکی پیدا شد:D! آقا جان به اون چیزی که توی گانینگ کیلزون 2 هست و یه سری بهش مینازن و بعنوان نماد هاردکُریت(!) علمش کردن ما میگیم لَگ. Fact بود این کامنت من:D!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر