Halo 3

امتیاز شما به HALO3


  • مجموع رای دهنده‌ها
    292
من گرفتم فوق العادس
گرافیک بازی تو نورپردازی و سایه پردازی عالیه و افکت های توپی داره.فقط بعضی از تکسچر ها و ابجکت ها تو چشم میزنه ولی به هر حال گرافیک خیلی خوبی داره به طور مثال من تو مرحله 1 یه صحنه دیدم که هنوز باور نمیکنم کشتی فضاییFlood ها منفجر شد انچنان افکتی در این صحنه دیدم که به جرات میتونم بگم اصلا انتظار نداشتم بسیار بسیار زیبا بود.جالبتر اینکه بازی در 60 فریم اجرا میشه و هیچ افتی در فریم ریت دیده نمیشه
مرحله ی 1 رو رد کردم گیم پلی بازی از همون راستای شماره قبل پیروی میکنه البته تا اینجا یه سری چیزها عوض شده به طور مثال یه چیزهایی میگیری مثل یه سپر مثل اون چیزی که تو تریلرش نشون میده و یه هاله دورت رو میگره که گلوله بهت اثر نمیکنه.کنترل بازی هم فوق العاده روونه.
موسیقی بازی همون حال و هوای ارکستری و حماسی روداره.
تا به الان خیلی حال داده .و 4 نفر همزمان میتونن co-op بازی کنن.49 تا اچیومنت داره.
عکس هم حال ندارم بندازم.فقط اینو بگم هیچ مشکلی هم پیش نیومد که میگفتین افلاین وانلاین کنسول رو از کار میندازه.برید این بازی رو بگیرید و یه درود به bungie بفرستید.
 
Halo 3 Preview: Part 2-a

نیز در واقع یکی دیگر از ساخته های دکتر هالزی بود که تا آن زمان شش مدل از آن، از Mark I تا Mark VI طراحی شده بود. MJOLNIR در افسانه های اسکاندیناوی، پتک و سلاح Thor، خدای رعد و تندر بوده است. این پوشش از صدها کیلوگرم آلیاژ و تجهیزات مدرن ساخته شده بود. تست های اولیه بر روی انسان های معمولی نشان داد که آنها توانایی فیزیکی و ذهنی لازم برای استفاده از این پوشش را ندارند به همین خاطر اولین باری که این لباس با موفقیت بر روی یک انسان تست شد هنگامی بود که John و در پی آن دیگر اسپارتان ها آن را به تن کردند. مدل اولیه آن با نام Mark I مشکلات و محدودیت های بسیاری داشت و فقط جهت تست طراحی شده بود، این مدل برای فعال شدن احتیاج به اتصال با یک کابل به یک رآکتور داشت بنابراین عملا در میدان جنگ غیر قابل استفاده بود. مدل بعدی Mark II مدل سبک تر و کوچکتری بود ولی همچنان عیب Mark I یعنی نیاز به اتصال به منبع تغذیه را داشت. مدل سوم Mark III مجهز به یک گیرنده انرژی بود که می توانست بدون نیاز به کابل، انرژی لازم را از رآکتور دریافت کند اما هم چنان مشکل برد و رینج آنها مطرح بود هم چنین اگر رآکتور از بین می رفت، سرباز در یک لباس از چند صد کیلو آهن پارۀ بی مصرف گرفتار می شد. اما مدل Mark IV از لحاظ تکنولوژی به کار رفته شاهد یک جهش بزرگ بود و دارای سیستمی بود که توسط کاشت های عصبی به سیستم اعصاب سرباز متصل شده و بدین ترتیب حرکت دادن این پوشش بسیار سنگین توسط سرباز به راحتی و تنها با کمک مغز ممکن می شد. هم چنین در این مدل از کریستال مایع یک فلز رادیواکتیو برای افزایش توان حرکتی استفاده شده بود که به طور قابل ملاحظه ای قدرت و سرعت سرباز را افزایش می داد. این مدل موازی با آموزش اسپارتان ها طراحی شد به همین خاطر سعی شد تا اسپارتان ها به حدی برسند که قادر به استفاده از آن باشند چرا که تست آن بر روی افراد معمولی به خاطر تشعشعات رادیواکتیو منجر به مرگ یا مجروحیت آنها شده بود هم چنین استفاده از آن تمرکز فکری بالایی می طلبید چرا که قدرت حرکتی MJOLNIR به حدی بالا بود که ممکن بود استخوان های فرد درون خود را خرد کند!

Heads Up Display یا به اختصار HUD و آن چیزی که سرباز در صفحه جلوی صورت خود مشاهده می کرد به پردازنده ای متصل بود که اطلاعاتی از اسلحه، وضعیت بیولوژیکی سرباز، وضعیت MJOLNIR، اطلاعات جغرافیایی و موقعیتی و... در اختیار سرباز قرار می داد هم چنین به خاطر ارتباط MJOLNIR با سلاح می توانست یک reticule نشانه روی را برای سرباز به نمایش درآورد تا با دقت بیشتری قادر به شلیک باشد. این پوشش دارای ویژگی های بسیار دیگری نظیر سیستم تهویه هوا، مخزن اکسیژن برای 90 دقیقه، مقاوم در خلا، چراغ قوه با منبع تغذیه جداگانه، یک جا بر روی پای راست و جای دیگری در پشت برای قرار دادن و حمل سلاح، محل تزریق biofoam در هنگام جراحت سرباز و... بود.

MJOLNIR Mark V بر تن چیف

با این که Mark IV مدل کاملی به نظر می رسید اما با معرفی Mark V مدل قدیمی دیگر آن چنان کارآمد به نظر نمی رسید. تنها یک روز قبل از حمله Covenant یه سیاره Reach تمام Mark IV ها با مدل Mark V جایگزین شد. این مدل صدها پیشرفت جزئی نسبت به مدل قبلی داشت، اما دو قابلیت بزرگ نیز به آن اضافه شده بود. یکی از آنها سپر انرژی بسیار پیشرفته و دینامیکی بود که خود به خود شارژ می شد. دکتر هالزی از روی سپر انرژی Jackal ای (یکی از گونه های Covenant) که اسیر شده بود پی به این ویژگی و مکانیزم آن برده بود. این سپر انرژی در برابر برخورد اجرام و هم چنین شلیک های انرژی مقاوم بود بنابراین می توانست در برابر اسلحه انسان ها و کاونانت مقاومت کند، با این حال هر گونه تاثیری بر روی این سپر انرژی، مقداری از نیروی منبع تغذیه را تخلیه می کرد، اما این سپر در صورتی که برای چند لحظه مورد اصابت گلوله قرار نمی گرفت انرژی خود را دوباره بازمی یافت. با این که این سپر انرژی در برابر شلیک پلاسما و گلوله های بالیستیک مقاوم بود، اما قدرت لازم برای جلوگیری از صدمه دیدن مثلا به خاطر سقوط از ارتفاع را نداشت هر چند به خاطر لایه Hydrostatic Gel به کار رفته در MJOLNIR شدت چنین آسیب هایی کاهش یافته بود. در واقع MJOLNIR برای مقابله با سلاح هایی پلاسمایی کاونانت طراحی شده بود و با افزوده شدن این سپر انرژی مقاومت آن در برابر این نوع سلاح ها بسیار افزایش یافته بود. MJOLNIR عملا غیر قابل تخریب بود و می توانست مقدار زیادی آسیب را متحمل شود و با این حال هنوز کار کند. اما سرباز درون آن آسیب ناپذیر نبود.

MJOLNIR Mark VI بر تن چیف

و اما دومین ویژگی بزرگ اضافه شده به Mark V استفاده از یک ماده سوپر هادی به عنوان پردازنده بود، یعنی همان ماده ای که برای هسته یک هوش مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه مدل جدید کاشت های عصبی مورد استفاده در Mark V این اجازه را می داد که AI یا همان هوش مصنوعی در فاصله بین MJOLNIR و مغز سرباز مستقر شود. حال با کمک هوش مصنوعی اطلاعات بسیار بیشتر، دقیق تر و دینامیک تری در اختیار اسپارتان قرار می گرفت، به علاوه این که توانایی ذهنی و سرعت واکنش های اسپارتان نیز با کمک AI افزایش می یافت و بدین ترتیب می توانست سریع تر و بهتر تصمیم بگیرد.

بعد ها به واسطه تجهیزاتی جدید می شد Mark V را به یک Mark VI ارتقا داد. البته مدل حقیقی و خارجی Mark VI نیز وجود داشت که اولین بار توسط 062-Maria امتحان شد (او بعد ها بازنشسته شد و گفته شد که تشکیل خانواده داده!!) این لباس بعد ها از یک آزمایشگاه بر روی زمین به یک ایستگاه MAC با نام Cairo فرستاده شد تا توسط چیف مورد استفاده قرار بگیرد. سپر انرژی Mark VI در مدت زمان کمتری انرژی خود را باز می یافت، قادر به تحمل صدمات بیشتری بود، HUD این مدل قابلیت هدفگیری همزمان دو سلاح را داشت، هم چنین سایز آن کمی کوچکتر شده بود با این حال از مدل قبلی مستحکم تر بود.

MJOLNIR Mark VI بر تن سربازان Spartan III

در سوم فوریه سال 2525 یک شیئ ناشناخته در رادار یکی از سفینه هایی که در مدار سیاره Harevst در حال گردش بود شناسایی شد، این شیئ از ماده ای ساخته شده بود که تا به حال بشر نظیر آن را ندیده بود. از آن پس ارتباط UNSC با این سیاره به طور کامل قطع شد به همین خاطر ارتش سفینه Argo را جهت تحقیق به سیاره فرستاد اما پس از این که پیام فرود بر سطح سیاره را مخابره کرد ارتباطش قطع شد. سپس سه سفینه تخریب گر Heracles و Arabia و Vostok به این سیاره فرستاده شدند، با رسیدن به سیاره انسان ها متوجه شدند که سطح سیاره به طور کامل glass شده (سطح سیارات با شلیک اشعه پلاسما در دمای بسیار بسیار بالا می سوزد، به این پروسه glass گویند!) و 3 میلیون ساکن این سیاره به طرز فجیعی کشته شده اند. در همین حین آنها شیئ مرموز را در حالی که در مدار سیاره می گشت پیدا کردند. اما سفینه دشمن در یک حمله غافلگیر کننده دو سفینه را از بین برد و تنها Heracles آن هم در شرایطی که شدیدا آسیب دیده بود توانست از مهلکه بگریزد و خود را به Reach برساند. اما Heracles با یک پیام تهدید آمیز که به صورت ترجمه شده برای آنها فرستاده شده بود بازگشت، "انهدام شما خواسته خدایان ما هست و ما نیز ابزار آنها هستیم".

با تشکر از حمید رضا دشتی عزیز
منبع
 
آخرین ویرایش:
فريدون جان ! انقدر Preview نذار به فكر Review باش بازي اومد ديگه !!:)
عزیز من این متنی که حمید زجمت کشیده نوشته preview نیست بلکه داستان و تاریخچه Halo هست که مطمئنن 95% افراد در اینجا نمی دونن داستان این بازی چیه. پس بهتره شما هم مطالعه بکنیش!;)
 
دست حمیدضا دشتی درد نکنه یه چیزایی از داستان بازی میدونستم ولی نه انقدر دقیق و کمل!. ولی چون Halo2 رو بازی نکردم خیلی از چیزارو نمیدونم مثلا همین جمله معروف:finish The Fight
یکی توضیح میده که تو Halo2 چه اتفاقات مهمی رخ داده؟
 
درود
آقا این مسائلی که حمید خان نوشتن تاریخ چه Halo بوده و اساس شکل گیری این بازی رو شرح میده. در اینجا از داستان هیچ کدوم از 3 قسمت چیزی گفته نشده.
 
آقا یه سوال من این بازی را امروز گرفتم ولی باهاش زیاد حال نکردم نمی دونم چرا من 7 ساله با دستگاههای سونی بازی می کنم بازیهای اون بیشتر حال میده البته 100%وقتی بچه های اینجا می گن خوبه خوبه سلیقه ی من بده
 
Halo 3 Preview: Part 2-b

این پیامی بود که از سوی Covenant برای انسان ها فرستاده شده بود. کاونانت یک اجتماع بزرگ از موجودات فضایی از نژاد های مختلف هست که در کنار یکدیگر زندگی می کنند. آنها Forerunners را می پرستند. فوررانرز در واقع نژادی بوده است که هزاران سال پیش زندگی می کرده اما به دلیلی نسلشان منقرض شده که در ادامه به آن اشاره می کنیم.کاونانت در واقع اجتماعی است که شدیدا بر مسائل مذهبی خود تعصب دارد، آنها توسط سه Prophet (پیامبر) رهبری می شوند و در کنار آنها High Council قرار دارد که شورایی متشکل از مقامات عالی رتبه Elite (یکی از نژادهای کاونانت) و پیامبران جزء است. کاونانت از بسیاری از تکنولوژی ها و artifact هایی که از فوررانرز به جای مانده استفاده می کند و این یکی از دلایل پرستیدن فوررانرز ها است. تکنولوژی فوررانرز بسیار پیشرفته و پیچیده است به طوری که کاونانت از بسیاری از آنها سر در نمی آورند و فقط طبق دستور العمل از آنها استفاده می کنند و توانایی ساخت و درک مکانیزم آنها را ندارند. پایتخت کاونانت High Charity هست یک ایستگاه فضایی متحرک و بسیار عظیم هست. بنیان عقیدتی کاونانت Great Journey نام دارد که در واقع نوعی عروج و زیارت معنوی به حساب می آید و هدف نهایی کاونانت است یعنی همان رستگاری! در داستان مشخص می شود که کاونانت برای انجام Great Journey باید حداقل یکی از هفت artifact فورانرز به نام HALO را فعال کند و همین مسئله تبدیل به مهمترین بخش داستان در دنیای Halo می شود.

نژاد های کاونانت بدین شکل هستند:


Prophets: که در بین کاونانت با نام San 'Shyuum معروف هستند آنها عالی رتبه ترین کاونانت هستند و رهبری سیاسی و مذهبی کاونانت را به طور کامل به عهده دارند. سه تا از این پیامبران اعظم هستند (Hierarchs) که عبارتند از پیامبر راستی و درستی (Truth)، پیامبر رحم و شفقت (Mercy) و پیامبر افسوس و پشیمانی (Regret). آنها از لحاظ فیزیکی ضعیف و سست هستند و همواره روی تخت های نشسته اند که به وسیله آن حرکت می کنند، اما از لحاظ ذهنی بسیار ورزیده و زیرک هستند، البته ناتوانی فیزیکی آنها به هیچ عنوان مانعی برای سلطه همه جانبه آنها نیست. آنها محافظان شخصی از نژاد Elite دارند که حتی اگر آنها هم در محافظت از پیامبر شکست بخورند تخت آنها مجهز به یک سلاح قدرتمند است. آنها اطلاعات زیادی در مورد فورانرز، تاریخ و تکنولوژی آنها دارند و همواره با وعده Great Journey محافظان و کاونانت را نسبت به خود وفادار نگه می دارند. آنها از سادگی و جهالت کاونانت در مورد مسائل مذهبی سوءاستفاده کرده و دروغ های زیادی به آنها گفته اند و حتی Great Journey را نیز به صورت غیر حقیقی به کاونانت فهمانده اند.


Elites: آنها با نام Sangheili در بین کاونانت معروف هستند و هسته مرکزی ارتش کاونانت را تشکیل می دهند و محافظان مخصوص پیامبران هستند. آنها همواره در صف مقدم جبهه های کاونانت قرار دارند و فیزیک مناسب و قدی بیش از 2.5 متر آنها را به جنگجویانی توانمند، باهوش و بی رحم تبدیل کرده است. Elite ها از هر انسانی قوی تر هستند (به جر اسپارتان ها) و معمولا کمتر با یکدیگر دیده می شوند و در عوض دسته هایی از Grunt را فرماندهی می کنند. آنها اولین نژادی بودند که پس از کشف Great Journey توسط پیامبران وارد اجتماع کاونانت شدند. درجات آنها بر اساس رنگ armor ای است که به تن دارند و به نظر می رسد بالاترین مقام در بین آنها Honor Guard باشد که از Regret محافظت می کند.

Brutes: آنها با نام Jiralhanae در بین کاونانت معروف هستند و جدیدترین گونه ای هستند که به کاونانت ملحق شده اند. با بیش از 2.7 متر قد و قدرتی بسیار زیاد آنها جنجگجویانی بسیار سرسخت هستند. چهره آنها شبیه به گوریل هست و معمولا در دسته های چندتایی حمله می کنند. رهبری آنها را یک بروت به نام Tartarus به عهده دارد. آنها نیز در چهار رنگ هستند و عالی رتبه ترین آنها به رنگ سفید هستند. آنها بسیار مایلند تا نقش و نفوذ بیشتری در کاونانت داشته باشند و خود را به پیامبران نزدیک کنند. آنها به دلایل نامعلوم با Elite سر ناسازگاری دارند و در حالی که از Elite قدرتمند تر و سریع تر هستند اما دیسیپلین و ذکاوت آنها را نداشته و قدرت مدیریت و رهبری آنها در حد Elite نیست.



Hunters: موجوداتی بسیار خطرناک و وحشی که با قدی بیش از 3.5 متر یکی از بزرگترین کاونانت هستند. آنها بیشتر به خاطر تخصصشان در انهدام و دفاع سنگین به خدمت گرفته شدند. آنها به صورت دو نفری در میدان جنگ کنار یکدیگر می جنگند و یکدیگر را bond brothers خطاب می کنند. بر خلاف دیگر کاونانت، هانتر ها دارای استخوان بندی داخلی و سیستم عصبی مرکزی نیستند! هانتر ها در حقیقت از اختلاط و کلوخه شدن کرم های همزیگر به وجود می آیند! که در درون لباس جنگی آنها جمع شده اند. آنها همواره نسبت به گونه های پست تر کاونانت بی رحم و ظالم هستند و حتی در میدان جنگ اگر آنها جلوی دست وپای هانتر ها را بگیرند با بی رحمی تمام کشته می شوند! آنها رابطه چندانی با دیگر گونه های کاونانت برقرار نمی کنند البته به جز گونه Elite. گفته می شود که آنها عقاید مذهبی خاص خود را داشته و حتی در اوقات فراغت به سرودن شعد و مدیتیشن می پردازند. جثه بسیار بزرگ آنها، لباس جنگی غیرقابل نفوذشان، سپر های بزرگشان و fuel-rod cannon هایی که روی دستشان نصب شده آنها را به تانک های قدم زن در میدان جنگ تبدیل کرده است! البته زره آنها در قسمت گردن و پشت دارای نقطه ضعف هست به همین خاطر با شلیک های دقیق می توان آنها را از پای درآورد. همانطور که گفته شد آنها همواره به صورت جفت جفت هستند و اگر یکی از آنها بمیرد دیگری با سپر خود به سمت دشمن حمله ور می شود. آنها خیلی وقت پیش به صورت اجبازی به کاونانت پیوستند و از همان ابتدا تنها برای Elite ها احترام قائل بودند. ولی هانتر ها در میدان جنگ به واقع رام نشدنی هستند!

Jackals: در بین کاونانت با عنوان Kig-Yar نامیده می شوند. آنها در واقع حکم دیده بان و تک تیرانداز را برای کاونانت دارند. درجه آنها بالاتر از Grunts است و از حواس پنجگانه قوی تری نسبت به انسان ها و حتی دیگر کاونانت ها برخوردار هستند. آنها مجهز به یک سپر انرژِی، یک plasma pistol و یا beam rifle هستند. سپر آنها در مقابل سلاح انسان ها مقاوم است اما زیر آتش پلاسما دوام نمی آورد. جکال ها جثه کوچکی دارند به همین خاطر معمولا در یک حالت تدافعی دیده می شوند که از پشت سنگر و یا بلندی شلیک می کنند. آنها معمولا وقتی که دشمن در حال مبارزه با دیگر کاونانت ها است حمله می کنند تا مورد حمله دشمن قرار نگیرند.




Grunts: و اما گرانتز که با نام Unggoy در بین کاونانت شناخته می شوند (Unggoy در زبان فیلیپینی به معنای میمون هست!) آنها به عنوان اولین پیاده نظام کاونانت شناخته می شوند و پایین ترین درجه را در بین آنها دارند. معمولا به صورت تکی یا دو تای آنها کوچکترین تهدیدی برای دشمن ندارند اما در صورتی که تعدادشان زیاد باشد، با plasma pistol های خود حسابی از خجالت دشمن در می آیند. معمولا وقتی تعدادشان کم هست و یا مورد حمله شدید قرار می گیرند، می ترسند و از ترس جانشان به این طرف و آن طرف می دوند! اما وقتی یک Elite با آنها همراه است به خوبی می جنگند. بر خلاف انسان ها و دیگر کاونانت آنها در محیط هایی که اکسیژن وجود دارد قادر به نفس کشیدن نیستند و باید از وسیله ای به نام SCUBA استفاده کنند که گاز متان مورد نیاز آنها را تامین می کند. قد آنها در حدود 1.5 متر است ولی با همین جثه کوچک قادر به استفاده از اکثر سلاح ها نظیر plasma turrets و fuel rod gun های قابل حمل هستند.

Engineers: که با نام Huragok در بین کاونانت معروف هستند. همانطور که از نام آنها پیداست متخصصان و مهندسان کاونانت هستند که به واسطه شاخک های خود که می توانند به تارهای کوچکتر تقسیم شوند قادر به نفوذ و دستکاری در هر سیستم و ماشین آلاتی هستند. یک بار مستر چیف با چشمان خودش یک Engineer را دید که موتور یک ماشین را پایین آورد، آن را به دلخواه خود تغییر داد و دوباره سر هم کرد، سپس دوباره موتور ماشین را پایین آورد و آن را به شکل اولیه خود بازگرداند و تمام اینها تنها چند ثانیه به طول انجامید!!! انگیزه آنها مشخص نیست و حتی آنها هیچ مرزی بین دوست و دشمن قائل نیستند و تنها دوست دارند به دستکاری ماشین آلات و تکنولوژی ها بپردازند، آنها هیچ گونه توان تهاجمی ندارند و تنها به دنبال تعمیر کردن هستند. حتی یک بار یک Engineer ژنراتور سپر مستر چیف را تعمیر کرد و سپس رفت اما به خاطر این که ممکن بود تکنولوژی برتر سپر مستر چیف را به کاونانت انتقال دهد کشته شد! (Engineer ها تا به حال در بازی های Halo دیده نشده اند). در صورتی که یک artifact فوررانرز در حال تخریب باشد آنها صدای ناهنجار و تیزی از خود منتشر می کنند.


Drones: که با نام Yanme'e در بین کاونانت معروف هستند. آنها شبیه به حشره بوده و با صدا هایی کوتاه و شبیه به شادی و خنده! با یکدیگر ارتباط بر قرار می کنند، حرکات آنها باعث شده تا هدفگیری آنها مشکل شود. گفته می شود که آنها قادر به مبارزه و پرواز در محیط هایی شبیه به زمین هستند به همین خاطر احتمالا محیط زندگی آنها شبیه به زمین بوده البته با مقدار بسیار کمتری جاذبه چرا که در محیط های دیگر، آنها برای مدت زمان های کمتری قادر به پرواز هستند. آنها توانایی بالایی در مبارزات نزدیک دارند و هم چنین معمولا روی ماشین ها فرود آمده و با استفاده از چنگک های خود و حملات سنگین، به کسانی که درون ماشین هستند صدمه می زنند.

درود بر حمید عزیز
منبع
 
آقا یه سوال من این بازی را امروز گرفتم ولی باهاش زیاد حال نکردم نمی دونم چرا من 7 ساله با دستگاههای سونی بازی می کنم بازیهای اون بیشتر حال میده البته 100%وقتی بچه های اینجا می گن خوبه خوبه سلیقه ی من بده
بله به سليقه هم مربوط ميشه نمومنش بعضي ها با BioShock حال نكردن ! اما خيلي ها اين بازي رو عالي ميدونند كه واقعا هم هست . در مورد Halo3 هم ممكنه با سليقه بعضي ها جور در نياد. ولي مهم نمره اي كه از سايت ها ميگيره مهم اونه كه ميگه بازي خوبه يا بد.
 
شاهكار بودن بازي يه طرف ، GamerScore دادنشم يه طرف!
الان كه داشتم ليست Achievment هاي بازي رو توي سايت Xbox360achievments.org ميديدم ، ديدم اگه درس و زندگي اجازه بده و يه خورده به خودم زحمت بدم650-700 امتياز رو حداقل كاملا گرفتم! البته زمان زيادي ميخواد چون دقيقا مصادف با شروع مدرسه است و روزي 1 ساعت بتونم بازي كنم فكر كنم تو يك ماه بتونم اين امتياز رو بگيرم!‌چون تازگي ها خيلي پايه Achievment گرفتن شدم و تا 99 درصد آفلاين هاشو نگيرم بيخيال نميشم!
شما هم ليست Achievment هاي بازي رو ببينيد:
http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=274
اگر خدا بخواد تمام‌ Achievment هاي افلاين بازي رو ميگيريم!!!!!!( با كمي اغراق)
به طور كلي اگر درست جمع زده باشم بازي 900 امتياز آفلاين داره!
 
آخرین ویرایش:
امین میدونه من عاشق تم اصلی Halo هستم. :((

منم عاشقشم ایا جون=halo theme song
175.gif


پ.ن:اریا نمیری ازادی؟
39.gif
اگه ارژانتین نزدیک تره برو اونجا
45.gif
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or