Halo 3 : ODST

  • Thread starter Thread starter 54M113
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
ببخشید کسی میدونه قضیه این نسخه زود منتشر شده هیلو تو ایران چیه من به سایتهای فروشنده بازی سرزدم ازشون سوال کردم فقط گفت این بازی تو چند کشور بی قاعده قانون مثل ایران کپی رایت شدهاش منتشر شده و ودی وی دی*بازی هیچ مشکلی نداره و زبان بازی هم انگلیسی هست ریجنش هم فرییه:confused:
 
من با هر سه تایی تون مخالفم:laughing:به نظرم یه چیزی که تو Halo مهمه اینه سرعت فریم بازی بالا باشه همونطور که Halo3 رو 60 بود!حالا اگه بخوان رو UE3 بسازن و روش کار کنن سرعت فریم حداکثر 30-40!البته به هر حال میشه با گرافیک بهتر از Halo3 رو 360 آدم 60 فریم رو بگیره ولی یه تحول اساسی به وجود نمیاد!:smile:
 
ببخشید کسی میدونه قضیه این نسخه زود منتشر شده هیلو تو ایران چیه من به سایتهای فروشنده بازی سرزدم ازشون سوال کردم فقط گفت این بازی تو چند کشور بی قاعده قانون مثل ایران کپی رایت شدهاش منتشر شده و ودی وی دی*بازی هیچ مشکلی نداره و زبان بازی هم انگلیسی هست ریجنش هم فرییه:confused:
عزیز جان من گرفتم زبونش اینگیلیش نیست فرنچ هستش ;)
 
منو ببخشید . اما من با هر دو ی شما مخالفم به نظر من اصلا گرافیک توی بازی هیلو جایگاه خاصی نداره . زمانی که هیلو 3 اومد مگه گرافیکش چی بود . خیلی بازیا بودن که به لطف UNREAL 3 گرافیکشون بسیار بهتر از هیلو بود. (البته به خاطره همینه که تو ایران زیاد طرف دار نداره) . به نظر من هیلو توی 3 فاکتور داستان.گیم پلی و صداگزاری خلاصه میشه پس خواهشن زیاد به گرافیک بازی گیر ندید. ;)

کسی نگفت که جایگاه خاصی داره :-" اگه اینطور بود که میگفتم انصافا گرافیکش واسه
این نسل پایینه !! اما همونطور که گفتید گرافیک تو این بازی زیبا زیاد نقشی نداره :love:
بحث سر این بود که آقا فریدون میگفتم هیچ تغییر گرافیکی نداشته من گفتم نه یکم
بهتر شده :-"
 
اقا یه سوالی.....
این هالو ODST که میاد مراحل هالو 3 رو هم داخلش داره یا نه؟؟؟

فقط مپ ها و DLC های قسمت مولتی پلیر هیلو 3 رو در یک دیسک جداگانه میدن ( ارجینال ) و اگه کپی میخری فقط دیسک اصلی رو بهت مبدن ! البته اگه ...
 
سایت Teamxbox یه مقاله در مورد 9 ویژگی Halo 3: ODST که شاید برای ما جالب باشه نوشته. این 9 تا رو به اختصار می نویسم و به نظر خودم چیز خاصی نداره ولی برای دوستانی که نمیخوان چیزی براشون لو بره توی Spoiler میذارم :
نحوه داستان گویی متفاوت با بازیهای قبلی Halo
در بازیهای قبلی Halo داستان تفاوت خاصی با سایر بازیهای FPS نداشت (در نحوه روایت) ولی اینجا تفاوتهای ریز و درشتی رو می بینیم. با اینکه داستان بازی خیلی طولانی و بزرگ نیست , ولی نوع روایتش جالبه و در طول بازی به وسیله پیدا کردن قطعات مختلف میتونین از سرگذشت بقیه مطلع بشین و بفهمین در اون منطقه چه خبر بوده.

می فهمیم Superintendent ها چه کسانی هستند
یکی از اولین چیزهایی که از Halo: Recon (نام قبلی همین بازی) دیدیم , لوگویی از یک صورت بدون دهان بود که فقط دو تا چشم داشت. بعدها فهمیدیم Superintendent ها شخصیتهایی هستن که هر اتفاقی که در New Mombasa می افته رو زیر نظر دارن و می بینن و به شما اطلاعات و راهنمایی های مفیدی ارائه میدن.
در این بازی متوجه میشین Superintendent ها چی هستن و چه نقشی دارن.
nn6jwao8h7oulmflq99c.jpg


داستان در داستان
بازیهای زیادی مثل Batman: Arkham Asylum وجود دارن که در درون بازی تعداد ویدئو یا فایل صوتی و ... قرار داده شده تا با جزییات بیشتری از داستان یا شخصیتها آشنا بشیم. در ODST هم از این جور چیزها وجود داره ولی ارتباط اونها با داستان بازی بسیار تنگاتنگ هست و بعضی از اونها خیلی جالب و پیچیده هستن. با پیدا کردن هرکدوم از 30 تا Audio Log به اسلحه ها و مهمات بیشتری دست پیدا می کنین.

Elite ها در بازی حضور ندارند
همون طور که میدونین تعدادی از نیروهای Covenant رو Elite ها تشکیل میدن که با سپر مخصوص و رنگ خاص خودشون شناخته میشن و قدرت زیادی دارن. اونها توی این بازی وجود ندارن ولی جسد بعضی از اونها رو در گوشه و کنار میتونین ببینین. البته بقیه دشمنها مثل Brute ها , Jackal ها , Grunt ها و ... مثل قبل در بازی دیده میشن.

تا آخرین لحظه پای بازی بنشینید

در انتهای بازی یک Epilouge (چیزی که در انتهای فیلم , بازی یا کتاب وجود داره) جالب هست که به نظر من دست سازنده ها رو برای ساختن ادامه ای برای بازی باز نگه میداره.

حالت Firefight شما رو به شدت جذب میکنه
ممکنه بعضی ها بگن Firefight یه تقلید کامل از حالت Horde در Gears of War 2 هست ولی با اینکه از اون بازی الهام گرفته , اصلآ نمیشه بهش تقلید صرف گفت. Firefight به شدت اعتیادآور هست و شما رو ساعتها درگیر خودش میکنه. نقشه های بازی تنوع خیلی خوبی داره و از نقشه های کوچیکتر تا نقشه های بزرگ با وسایل نقلیه رو شامل میشه. این حالت به تنهایی میتونه Halo 3: ODST رو به صدر جدول XBOX Live برسونه.

وسایل نقلیه در بازی وجود خواهند داشت
به من گفته شده در این مورد زیاد توضیح ندم. فقط میتونم بگم مآموریتهای بزرگی با وسایل نقلیه وجود داره که مانند اونها رو تا حالا در سری Halo ندیدین.

Skull ها هم در بازی وجود دارند
Skull های معروف Halo 3 برگشتن و البته این بار نقش بیشتری دارن. در حالت Firefight یا حالت داستانی میشه از اونها استفاده کرد و لحظات مفرحی رو به وجود آورد. بعضی از Achievement های سخت بازی هم شما رو مجبور میکنن از Skull خاصی استفاده کنین تا بازی رو دشوارتر از قبل ادامه بدین.

شما میتونین حالت Firefight رو بدون کلاهخود بازی کنین !
این بار به خاطر اینکه خبری از Spartan ها در بازی نیست , میتونین قیافه شخصیتها رو ببینین ! البته به غیر از شخصیت اصلی بازی یعنی Rookie ! در قسمت Firefight میتونین تغییرات کمی هم در زره و پوشش شخصیتها بدین.
 
سایت Teamxbox یه مقاله در مورد 9 ویژگی Halo 3: ODST که شاید برای ما جالب باشه نوشته. این 9 تا رو به اختصار می نویسم و به نظر خودم چیز خاصی نداره ولی برای دوستانی که نمیخوان چیزی براشون لو بره توی Spoiler میذارم :
نحوه داستان گویی متفاوت با بازیهای قبلی Halo
در بازیهای قبلی Halo داستان تفاوت خاصی با سایر بازیهای FPS نداشت (در نحوه روایت) ولی اینجا تفاوتهای ریز و درشتی رو می بینیم. با اینکه داستان بازی خیلی طولانی و بزرگ نیست , ولی نوع روایتش جالبه و در طول بازی به وسیله پیدا کردن قطعات مختلف میتونین از سرگذشت بقیه مطلع بشین و بفهمین در اون منطقه چه خبر بوده.

می فهمیم Superintendent ها چه کسانی هستند
یکی از اولین چیزهایی که از Halo: Recon (نام قبلی همین بازی) دیدیم , لوگویی از یک صورت بدون دهان بود که فقط دو تا چشم داشت. بعدها فهمیدیم Superintendent ها شخصیتهایی هستن که هر اتفاقی که در New Mombasa می افته رو زیر نظر دارن و می بینن و به شما اطلاعات و راهنمایی های مفیدی ارائه میدن.
در این بازی متوجه میشین Superintendent ها چی هستن و چه نقشی دارن.
nn6jwao8h7oulmflq99c.jpg


داستان در داستان
بازیهای زیادی مثل Batman: Arkham Asylum وجود دارن که در درون بازی تعداد ویدئو یا فایل صوتی و ... قرار داده شده تا با جزییات بیشتری از داستان یا شخصیتها آشنا بشیم. در ODST هم از این جور چیزها وجود داره ولی ارتباط اونها با داستان بازی بسیار تنگاتنگ هست و بعضی از اونها خیلی جالب و پیچیده هستن. با پیدا کردن هرکدوم از 30 تا Audio Log به اسلحه ها و مهمات بیشتری دست پیدا می کنین.

Elite ها در بازی حضور ندارند
همون طور که میدونین تعدادی از نیروهای Covenant رو Elite ها تشکیل میدن که با سپر مخصوص و رنگ خاص خودشون شناخته میشن و قدرت زیادی دارن. اونها توی این بازی وجود ندارن ولی جسد بعضی از اونها رو در گوشه و کنار میتونین ببینین. البته بقیه دشمنها مثل Brute ها , Jackal ها , Grunt ها و ... مثل قبل در بازی دیده میشن.

تا آخرین لحظه پای بازی بنشینید

در انتهای بازی یک Epilouge (چیزی که در انتهای فیلم , بازی یا کتاب وجود داره) جالب هست که به نظر من دست سازنده ها رو برای ساختن ادامه ای برای بازی باز نگه میداره.

حالت Firefight شما رو به شدت جذب میکنه
ممکنه بعضی ها بگن Firefight یه تقلید کامل از حالت Horde در Gears of War 2 هست ولی با اینکه از اون بازی الهام گرفته , اصلآ نمیشه بهش تقلید صرف گفت. Firefight به شدت اعتیادآور هست و شما رو ساعتها درگیر خودش میکنه. نقشه های بازی تنوع خیلی خوبی داره و از نقشه های کوچیکتر تا نقشه های بزرگ با وسایل نقلیه رو شامل میشه. این حالت به تنهایی میتونه Halo 3: ODST رو به صدر جدول XBOX Live برسونه.

وسایل نقلیه در بازی وجود خواهند داشت
به من گفته شده در این مورد زیاد توضیح ندم. فقط میتونم بگم مآموریتهای بزرگی با وسایل نقلیه وجود داره که مانند اونها رو تا حالا در سری Halo ندیدین.

Skull ها هم در بازی وجود دارند
Skull های معروف Halo 3 برگشتن و البته این بار نقش بیشتری دارن. در حالت Firefight یا حالت داستانی میشه از اونها استفاده کرد و لحظات مفرحی رو به وجود آورد. بعضی از Achievement های سخت بازی هم شما رو مجبور میکنن از Skull خاصی استفاده کنین تا بازی رو دشوارتر از قبل ادامه بدین.

شما میتونین حالت Firefight رو بدون کلاهخود بازی کنین !
این بار به خاطر اینکه خبری از Spartan ها در بازی نیست , میتونین قیافه شخصیتها رو ببینین ! البته به غیر از شخصیت اصلی بازی یعنی Rookie ! در قسمت Firefight میتونین تغییرات کمی هم در زره و پوشش شخصیتها بدین.

اقا مرسی استفاده کردیم:smile:
 
تاریخ رسمی عرضه بازی که تو امضام هست :دی.
میدونی چرا از کلمه ی DROP استفاده کردن.Prepare to drop. فکر کنم به خاطره اسم بازی. و میدونید که این سرباز های ODST که مخفف Orbit Drop Shock Troopers . اینها درو سیاره میچرخند (Orbit) و هر کجا که لازم شد یعنی هر کجا که در جنگ روی سیاره احتیاج به کمک نیروی پشتیبانی شد سربازان ODST در همون مختصات فرود میان (DROP) البته توی جعبه های مخصوصی هستند. کلمه ی Shock هم فکر کنم برای اینه که این سر بازان به صورت ناگهانی فرود میاند . و Trooper هم که یعنی همون یکان(لشگر) .

حالا داستان ODST هم همین هست که Rookie و هم رزم هایش در حین فرود مورد حمله قرار میگیرند که در همین حین Rookie منحرف میشه ودر مختصات نامعلومی فرود میاد.
 
میدونی چرا از کلمه ی DROP استفاده کردن.Prepare to drop. فکر کنم به خاطره اسم بازی. و میدونید که این سرباز های ODST که مخفف Orbit Drop Shock Troopers . اینها درو سیاره میچرخند (Orbit) و هر کجا که لازم شد یعنی هر کجا که در جنگ روی سیاره احتیاج به کمک نیروی پشتیبانی شد سربازان ODST در همون مختصات فرود میان (DROP) البته توی جعبه های مخصوصی هستند. کلمه ی Shock هم فکر کنم برای اینه که این سر بازان به صورت ناگهانی فرود میاند . و Trooper هم که یعنی همون یکان(لشگر) .

حالا داستان ODST هم همین هست که Rookie و هم رزم هایش در حین فرود مورد حمله قرار میگیرند که در همین حین Rookie منحرف میشه ودر مختصات نامعلومی فرود میاد.
ممنون از این بخش اول داستان بازی رو لو دادید :دی.
البته از ویدئو های منتشر شده کمی مشخص بود ولی نه تا این حد. شایدم کسی ندیده باشه و نخواد بدونه.
 
ممنون از این بخش اول داستان بازی رو لو دادید :دی.
البته از ویدئو های منتشر شده کمی مشخص بود ولی نه تا این حد. شایدم کسی ندیده باشه و نخواد بدونه.
میبخشید باید در Spoiler میزاشتم . اما اگه کسی E3 ماکروسافت را دیده باشه نوشته های من دقیقا ترجمه ی صحبت های JOE STATEN بود. و 100% اقای STATEN نمیخواد که از جذابیت بازی کم بشه. اما با این حال باز هم ببخشید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or