Multi Platform Hades II

سازنده
Supergiant Games
تاریخ انتشار
Sept 25
ناشر
Supergiant Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Nintendo Switch
آخرین ویرایش:
چقدر حیف که روی کنسول ها نمیاد :-<
نسخه اولش فوق العاده بود یعنی منی که از این سبک خوشم نمیاد دیوانه وار بازیش میکردم​
 
اقا این بازی چرا یهو انحصاری شد؟ :D سوییچ هایجکش کرد! اصلا چرا باید انحصاری باشه.
شماره قبلش هم همینطور بوده اول فقط برای پی سی و سوییچ اومده و بعد یک سال برای بقیه کنسول ها، چیز جدیدی نیست.
هیدیس 1 با همین رویه انتشار کلی موفقیت به دست آورد، اینم همینه:دی تازه هیدیس 1 اگه اشتباه نکنم اولش رو استیم هم نیومد و فقط برای اپیک استور بود!
 
خب من ۳ ۴ ساعتی نسخه سوییچ را رفتم . early access هم تا الان نرفته بودم همه چی برام تازگی داشت.اول از همه خدا را شکر نسخه سوییچ از نظر گرافیکی و روون اجرا شدن اصلا مشکلی نداره کوچکترین افت فریمی من تا الان ندیدم.
واقعا بازی محشره باید خودتون بازی کنید تا بفهمید چرا انقدر بازی امتیازهای بالایی گرفته .بدون شک بهترین روگ لایت تاریخه شکی درش نیست تمام ران هایی که میرید پر از اتفاقات ریز و درشته .بازی اصلا نمیزاره تکراری بشه کلی اتفاق تو هر ران می افته کلی مکانیزم جدید هر دفعه معرفی میکنه .گرافیک از نسخه اول به وضوح بهتر و پر زرق و برق تره و موزیک بازی در یه کلام بی نظیره .من یادمه نسخه ps5 شماره یکو فقط چند دقیقه هر دفعه اهنگ منوی بازی را گوش میکردم .
واقعا صبر کردن برای نسخه ps5 جزو سخترین کارهای دنیاست چون اونجا بحث تروفی و پلات هم هست لذت بازی چند برابر میشه :x
 
من هیچ تجربه ای از سبک روگ لایک ندارم، فقط میدونم هر بار یه مسیر تکراری رو‌بازی میکنیم و قویتر‌میشیم و برمیگردیم از اول، اونقدر تکرار میشه تا اونقدر قوی میشیم تا بازی رو تموم میکنیم، یعنی دائماً باید یه صحنه تکراری رو بازی کنیم هر بار که میمیریم؟ خیلی حوصله سر بر نمیشه؟ بعد یعنی بر فرض محال کسی اونقدر بازیش خوب باشه که اصلا نمیره یک ضرب میتونه بازی رو تا آخر بره؟ هیچ سیوی نیست توی بازی؟
نه اینطوری نیست.
اصلا چرخه گیم پلی بازی روی این بنا شده که شخصیتت هر بار بمیره و برگردی به هاب بازی و اون رو قوی تر کنی و ران بعدی رو شروع کنی.
اما این وسط موارد جدید رو یاد میگیری و قوی تر از دفعه قبل برمیگردی.
مثل سری سولزبورن/لایک که اصلا مردن جزو لوپ گیم پلیه ، اینجا هم اینطوره.

Hades هم روگلایته و به نسبت روگلایک خیلی در دسترس تره.
وقتی میمیری پیشرفت و ارتقاهای شخصیتت (در نسخه اول زاگروس و تو نسخه دوم ملینویی) ، بخش های داستانی و... حفظ میشن و بازی به جلو حرکت میکنه.
تو هر ران هم میتونی یه بیلد جدید بسازی ، مثلا دفعه قبل که رسیدی به فلان باس و جواب نگرفتی و مردی ولی دفعه بعد یه بیلد دیگه میبندی که بتونی بندازیش.

فقط بدون که بازی اینطور نیست که تکراری باشه و هربار که مردی باید از اول شروع کنی.
این نگاه برای دوستانی که با سبک آشنایی ندارن عادیه(هممون اینطور فکر میکردیم) ولی خب بدون که کاملا اشتباست.

مثل سولزبورن/لایکها هر بار مردن و از اول شروع کردن از جذابیتهای بازیه و اصلا اعتیاد بهش از همینجا شروع میشه.
این بازی خیلی جذابه ، همینطور دنیا و شخصیتهاش ، داستان پشت بازی و...
کمی بازی کنی کاملا دستت میاد.
 
نه اینطوری نیست.
اصلا چرخه گیم پلی بازی روی این بنا شده که شخصیتت هر بار بمیره و برگردی به هاب بازی و اون رو قوی تر کنی و ران بعدی رو شروع کنی.
اما این وسط موارد جدید رو یاد میگیری و قوی تر از دفعه قبل برمیگردی.
مثل سری سولزبورن/لایک که اصلا مردن جزو لوپ گیم پلیه ، اینجا هم اینطوره.

Hades هم روگلایته و به نسبت روگلایک خیلی در دسترس تره.
وقتی میمیری پیشرفت و ارتقاهای شخصیتت (در نسخه اول زاگروس و تو نسخه دوم ملینویی) ، بخش های داستانی و... حفظ میشن و بازی به جلو حرکت میکنه.
تو هر ران هم میتونی یه بیلد جدید بسازی ، مثلا دفعه قبل که رسیدی به فلان باس و جواب نگرفتی و مردی ولی دفعه بعد یه بیلد دیگه میبندی که بتونی بندازیش.

فقط بدون که بازی اینطور نیست که تکراری باشه و هربار که مردی باید از اول شروع کنی.
این نگاه برای دوستانی که با سبک آشنایی ندارن عادیه(هممون اینطور فکر میکردیم) ولی خب بدون که کاملا اشتباست.

مثل سولزبورن/لایکها هر بار مردن و از اول شروع کردن از جذابیتهای بازیه و اصلا اعتیاد بهش از همینجا شروع میشه.
این بازی خیلی جذابه ، همینطور دنیا و شخصیتهاش ، داستان پشت بازی و...
کمی بازی کنی کاملا دستت میاد.

نه اینطوری نیست.
اصلا چرخه گیم پلی بازی روی این بنا شده که شخصیتت هر بار بمیره و برگردی به هاب بازی و اون رو قوی تر کنی و ران بعدی رو شروع کنی.
اما این وسط موارد جدید رو یاد میگیری و قوی تر از دفعه قبل برمیگردی.
مثل سری سولزبورن/لایک که اصلا مردن جزو لوپ گیم پلیه ، اینجا هم اینطوره.

Hades هم روگلایته و به نسبت روگلایک خیلی در دسترس تره.
وقتی میمیری پیشرفت و ارتقاهای شخصیتت (در نسخه اول زاگروس و تو نسخه دوم ملینویی) ، بخش های داستانی و... حفظ میشن و بازی به جلو حرکت میکنه.
تو هر ران هم میتونی یه بیلد جدید بسازی ، مثلا دفعه قبل که رسیدی به فلان باس و جواب نگرفتی و مردی ولی دفعه بعد یه بیلد دیگه میبندی که بتونی بندازیش.

فقط بدون که بازی اینطور نیست که تکراری باشه و هربار که مردی باید از اول شروع کنی.
این نگاه برای دوستانی که با سبک آشنایی ندارن عادیه(هممون اینطور فکر میکردیم) ولی خب بدون که کاملا اشتباست.

مثل سولزبورن/لایکها هر بار مردن و از اول شروع کردن از جذابیتهای بازیه و اصلا اعتیاد بهش از همینجا شروع میشه.
این بازی خیلی جذابه ، همینطور دنیا و شخصیتهاش ، داستان پشت بازی و...
کمی بازی کنی کاملا دستت میاد.
ممنون از توضیحاتت. ریترنال هم همین حالته؟ برای شروع یه بازی که زیاد سخت نباشه و جذاب باشه کدوم مناسبه؟ اگر اشتباه نکنم یه بازی هم اسمش dead cell بود و تو همین سبک بود
 
  • Like
Reactions: sami_19
ممنون از توضیحاتت. ریترنال هم همین حالته؟ برای شروع یه بازی که زیاد سخت نباشه و جذاب باشه کدوم مناسبه؟ اگر اشتباه نکنم یه بازی هم اسمش dead cell بود و تو همین سبک بود
آره Dead cells هم خداست ولی Hades حتما بازی بهتر و پالیش شده تریه.
اون رو میتونی بعدها روی گوشی هم بازی کنی که عالی درآوردنش.

اما به نظرم Hades خیلی برای شروع این سبک هم بهتره و سر راست تره.
اصلا نیاز به پیش زمینه نداری چون بازی پیچیده ای نیست ، بپر تو :D

حتی میتونی نسخه اول رو هم بازی نکنی و یکسره همین نسخه رو شروع کنی.
حتما از لحاظ داستانی ارتباط دارن ، ارجاعاتی میشه و... ولی تقریبا بازی مستقلیه.
خلاف بازیهای دیگه تجربه نسخه اول الزامی نیست.
 
نسبت به early access فرق خیلی خصای کرده ؟
پایان های بازی اضافه شده قبلا تموم میکردی به صفحه ثابت میومد الان ادامه داستانو نشون میده.
چند تا اسپکت جدید و اسکین برای حیوون ها و شخصی سازی های بیشتر برای کراس رود.
تو توضیحات نوشته بود keepsake جدید هم دادن ولی من هنوز پیدا نکردم.
 
  • Like
Reactions: mjmk and BLACK-MYTH
خب من تونستم در نایت 14م باس آخر کرونوس رو شکست بدم:دی واقعا نفس گیر بود آخراش! انقدم صفحه شلوغ پلوغ شده بود که یه جاهایی نمیفهمیدم دارم چیکار میکنم اصلا:دی به رسم بازی قبلی هم شکست دادن باس آخر تازه شروع داستانه:دی اوایل همین ران انقد Boon های بدردنخوری اومد سمتم که میخواستم بیخیال ران بشم و ریستش کنم ولی مقاومت کردم و تقریبا از وسطهاش خیلی بهتر شد همه چی!
 
از سال 2018 که RDR2 اومد تا الان اینقدر از یه بازی لذت نبرده بودم واقعا کیف کردم از همه چیز تموم بودن بازی. به نظرم تا سال‌ها تو ژانر روگ لایک و هک اند اسلش رو دستش نمیاد. یاد و خاطره سه‌گانه اول GOW رو برام زنده کرد. هرچقدر از کامل بودن و خفن بودن بازی بگم کم گفتن؛ فقط آب دست‌تون هست بذارید زمین و این بازی رو تجربه کنید.

 
چه عجیب که کسی اینجا در مورد این بازی صحبت نمیکنه!
من در شب 50م! موفق شدم ترو اندینگ رو ببینم:دی یکم پایان بازی آندرولمینگ و سرسری بود ولی خود لوپ گیم پلی بقدری جذاب و درگیر کننده هست که اونقدری اهمیت نداشته باشه:دی مثل بازی قبل هم محتوای پست اندینگ طولانیه و به گرایند زیادی هم نیاز داره که از حوصله من خارجه:دی احتمالا چند تا ران دیگه هم میرم و دیگه با بازی خداحافظی میکنم:دی در کل که خیلی لذت بخش بود و هم اندازه شماره قبلی حال داد. بخصوص که محتوای بازی هم خیلی بیشتر و متنوع تر شده بود (تقریبا دو برابر شماره قبل!!)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or