Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
بازیای مثله THE GETAWAY و LA NOIRE وDRIVER (نسخه آخری) ماشینا لایسنس با تخریب بود
ولی مسئله اینه که میشه تخریب ماشین ها اکثرا شبیه به هم باشه یا اول بازی بزنه که تخریب خودرو ها شبیه سازی نشده
The gettway که بازی نکردم اطلاعی ندارم ، la noire هم که ماشینا همه قدیمیه مثل مافیا ۱( الان تو ذهنم نیست ولی فک میکنم لایسنس بود) ظاهراً تو این مورد سخت گیر نیستن
در مورد Driver sf باز چیزی تو ذهنمه نهایت تخریب در حد دود کردن از کاپوت بود
این چیزی هم که گفتم برمیگرده به یه مقاله تو مجله مربوط خودرو که ۷.۸ سال پیش میخوندم در مورد این قضیه توضیح داده بود (ترجمه بود )
 
جدای از این مسئله یکی از بهترین ویژگی‌های سری GTA اینه که فرهنگ آمریکایی و کاپیتالیسم و consumer culture رو در قالب satire مسخره و نقد می‌کنه. حتی تو اسم برندهای داخل بازی مثل LifeInvader که معادل فیسبوکه یا نوشیدنی معروف Pisswasser هم این قضایا مشهوده :D ماشین‌ها هم استثنا نیستن از این قضیه، اسم‌هاشون و تبلیغاتشون تو رادیو و تلویزیون و اینترنت GTA در همین راستاست
دقیقا چیزی که من همیشه در مورد gta دوست داشتم همین بوده، اصلا دلم نمی خوام واقع گرایانه بشه چون دیگه دستش برای طنز و شوخی بسته میشه
همینطور لایسنس ماشین ها هم اگر بگیره باید فاتحه تخریب پذیریشون رو خوند، و اینکه اصلا منطقی هم نیست وقتی دنیای بازی بر پایه فانتزی از دنیای واقعی بنا شده ماشین ها لایسنس بشن :دی
همیشه 1 ماه بعد از ریلیز مدسازهای عزیز ماشینارو اتوماتیک لایسنس می کنن :دی
 
نیست اتفاقا، از اونجایی که ساخت محصول کاملا بی‌نقص امر محاله، هر چیزی رو میشه در جایگاه خودش نقد کرد که نهایتا به سمت رشد و بهتر شدن بازی‌ها بریم. بازی مورد علاقه همه دوران‌های من ویچر ۳ئه ولی میتونم چندین صفحه راجع به ایراداتش بنویسم. راکستار هم یک استدیوئه، قدیس نیستن که کارشون ایراد نداشته باشه.

منظورم از مثال GTA 3 رو نگرفتی، دقیقا یک لحظه طراح مرحله دستش رو از گلوی بازیکن برداشته و بجای اینکه هلش بده به اون سمتی که می‌خواد، اجازه داده یکم از خلاقیت خودش استفاده کنه (حالا اسمش رو میخوای بذاری باگ، که باگ نیست. یچیزی تو تریگرهای ماموریت رو کنترل نکردند) ولی مسئله اینه که اون حس آزادی عملی که GTA صرفا ادعا می‌کنه به بازیکن میده رو فقط تو همچین شرایطی میشه دید که از همین می‌رسیم به نکته بعدی: اگر منطق و هدف غایی بازی‌های راکستار نشون دادن یک داستان احساسی با صحنه‌های سینماتیک و ست‌پیس‌های پرزرق‌ و برق به مخاطبه، چه نیازی هست اصلا جهان‌باز باشن؟ دوتا مثال برای همین قضیه، Max Payne 3 که با وجود خطی بودنش اون کاری که از نظر شما هدف نهایی راکستاره رو انجام داد و L.A Noire که عملا هیچ دلیلی برای Open World بودنش وجود نداشت، همون‌طور که دلیلی برای Open World بودن مافیا ۲ هم وجود نداشت وقتی تهش قراره از یک راهرو، به یک ست‌پیس، به راهروی بعدی به ست‌پیس بعدی و الی‌آخر حرکت کنه… چه نیازی هست دقیقا که یک جهان چندین کیلومتر مربعی با این حجم از جزئیات خلق بشه، میلیون‌ها دلار و ساعت‌ها وقت صرف بشه وقتی قرار نیست ازش استفاده خاصی صورت بگیره؟ من حتی بحث میکنم که اگر راکستار بی‌خیال ساخت open world بشه و تمرکزش رو بذاره روی بازی‌های خطی، داستان‌های بهتری با اکت سوم بسیار بهتر و گیم‌پلی و ست‌پیس‌های جالب‌تری خلق می‌کنه.

جدای از این من تاکید کردم opening scene ماموریت‌ها ایراد داره. مسلما تو همه بازی‌های جهان‌باز از نقطه به نقطه دیگه میریم ولی با مثال بخوام توضیح بدم:

تو بازی‌ای مثل فارکرای میری نقطه A، بهت گفته میشه اون ساختمونی که دقیقا بغل دستته رو از دشمن خالی کن و رهات می‌کنن که بری، میری انجام میدی و بعد همون مرحله با یک تعقیب و گریز تموم میشه، از ماشین که پیاده میشی ماموریت بعدی اتوماتیک شروع میشه و… همه چی زنجیره‌وار بهم وصله.

فرمول راکستار برای ماموریت‌هاش مثل رانندگی تو ترافیکه: گاز، نیش ترمز، گاز، نیش ترمز. میری نقطه A، اون خلافکار ژنریکی که ماموریت رو ازش می‌گیری سوار ماشینت میشه و بهت دستور میده ۳۰ کیلومتر رانندگی کنی/با کالسکه برونی تا برسی به یک جایی تو نقشه (در حالیکه میشد ماموریت همون جا تو نقشه شروع بشه) ولی این کار رو نمیکنن، چرا؟ ۱) چون راکستار باید وسواس‌طور مطمئن باشه که اون طرف قضیه از لحاظ فنی همه assetها و AI و تریگرهای داستانی درست کار می‌کنه. ۲) نویسنده بازی فرصت داشته باشه کاراکترهای ثانویه اکثرا کم‌عمق بازی رو یکم بهشون بپردازه و نویسندگیش رو flex کنه ۳) از همه مهم‌تر، یک توجیهی برای open world بودن بازی باشه

خود راکستار اینقدر به مورد ۳ آگاهه که اون حالت auto follow رو تو RDR 2 معرفی کرد، چون خودشون هم میدونن هیچ اتفاق جالب و هیجان‌انگیزی حین رانندگی/ارابه‌رانی به محل اصلی ماموریت اتفاق نمیافته و بازیکن فقط باید به بازی input بده و سرش هم توسط npc کنار دستیش خورده بشه.

اینها نظر شخصی نیست لزوما به اون معنای اصلی، حاصل کلی مقاله و ویدیو راجع به طراحی بازیه. من برای راکستار مشخصا مثل هر گیمر دیگه‌ای احترام قائلم، GTA San Andreas بازی نوستالژیک نوجوانی منه و IV و V هم در مجموع بازی‌های بسیار خوبی هستند. جدای از این بازی‌هاشون جزو مدال‌های افتخار این صنعت به حساب میان ولی بهترین چیزها هم بعد یک مدت فرسوده میشن و نیاز به نوآوری دارن
دقیقا هیچ بازی 100% بدون ایراد نیست و همیشه انتقاد ها به بهتر شدن عناوین آینده کمک میکنن، ولی منظور من این نبود، بازم میگم، این حجم از انتقاد برای بازی مثل RDR2 بیش از حد زیاده.
اتفاقا گرفتم چی میگی، فکر کنم شما پست منو با دقت نخوندی همه ی مثال هایی که زدی "Sysytemic Gameplay" دارن که بازیساز چندین راه به گیمر میده و همه چی به هم وصله، ولی راکستار "در مراحل اصلی" از این قاعده پشتیبانی نمیکنه"، این ربطی به کهنه بودن یا بروز نشدن راکستار نداره، این Direction بازیهای راکستاره که از قدیم اینجور بوده، چیزی که میگی جدید نیست همون موقع انتشار تو فروم های راکستار، همینجا، حتی خیلی از یوتیوبر ها ویدیو درست کردن درباره این خطی بودن مراحل، ولی خب، راکستار تا بوده همین بوده، برای شما و بعضی ها ایراد هست، ولی برای من و بعضی های دیگه نه، اکثر بازیهای جهان باز یه فرمول رو دنبال میکنن الان بخوایم یکی یکی مطرح کنیم خسته کننده میشه.
اینها از همون شروع کارشون، ایدشون به این شکل بوده به صرفا به جای مرحله و بازیهای خطی، جهانی واقع گرایانه خلق کنن که بشه گشت و گذار کرد و در کنارش مراحل داستانی انجام داد، حالا با گذر زمان و پیشرفت سخت افزارها، خیلی چیزهای دیگه به بازیهای جهان باز اضافه شد، اینکه شما میگی چه نیازی هست، همونطور که قبلا گفتن نمیشه که همه بیان بازی خطی بسازن، جهان باز و پویا جز DNA اصلی راکستار هست. هیچ سندی وجود نداره که تضمین کنه اگه راکستار به جای جهان بازی خطی بسازه موفق تر یا نتیجه بهتر میشه، مشکل اینجاست "داستان" رو همینجوری میگین و رد میشین، شناختی که گیمر از شخصیت آرتور و Character development اون در طول بازی 70 ساعته بدست میاره خیلی فرق میکنه با بازی خطی 20 ساعته، من هم همه نقاط مپ رو طی نکردم و قرار هم نیست، ولی هنوزم که هنوزه خیلی ها وقت میذارن جای جای نقشه رو میگردن.

اتفاقا عزیز نظر شخصی هست، بازیها همه الزاما لازم نیست یه مسیر رو طی کنن، علاقه شما بیشتر به سمت بازیهای RPG هست و از یه چهارچوب خاص نگاه میکنی، برای من داستان و شخصیت پردازی مهم و از یه چهارچوب دیگه، بعضی بازیها یه سری عناصر یا المان ها دارن که بازیهای راکستار نداره و این "ایراد" نیست و به تجربه من و خیلی ها آسیب نزده. اینکه بیاین بخاطر Systemic نبودن مراحل بازیهای راکستار ایراد بگیریم، زیاد Big deal نیست.
خطی بودن بنظرم با آزادی عمل متفاوته.
بازی مثل RDR2 یکی از دلایلی که اینقد روایت داستان و شخصیتای معرکه ای داره اینه که خطی هست و کل تمرکزشونو گذاشتن روی همون خط اصلی داستان که تونستن به پرفکشن برسوننش، این قضیه بنظرم نباید تغییر کنه و غیر خطی شدن باشه واسه بازیای RPG.
اما باز گذاشتن دست واسه نحوه انجام مرحله واقعا ربطی به خطی بودن داستان نداره اگه در نهایت نتیجه یکی بشه، اما روی تجربه خیلی تاثیر داره.
من RDR2 بهترین بازی نسلم هست اما اینکه بهت دستور میداد برو فلان جا فلان کار رو انجام بده به فلان روش، پاتو کج میزاشتی Failed میشد بزرگترین مشکلش بود، تقریبا تو همه بازیا راکستار این قضیه هست که بالاخره یک زمانی باید اوکیش کنن چون واقعا تاریخ مصرفش نهایت مال نسل 7 بود.

مشکل اینجاست تعداد کسایی که تو بازی به دنبال اینن که بازی رو به شکل دیگه ای جلو ببرن خیلی کمه و نمیتونه صرفا به خاطر چند هزار نفر وقت بیشتری بذاره که براش به صرفه نیست. بازی Stealth نیست که، من به شخصه در طول مراحل اصلی و نصف مراحل فرعی فقط 7 بار Failed شدم که 4 بارش جایی بود که با Adler میریم John رو نجات بدیم، انتقاد به این مرحله وارده ولی به کل مراحل نه، من چیزی که به تجربم لطمه بزنه واسم وجود نداشت.
آره غیر از این :D شما بازی های OW مثل BOTW نگاه کنی از A میتونی به B, C, D و... بری و مشکلی ایجاد نمیشه و تازه تو همون انتخاب B هزار و یک راه هست که بخوای به آبجکتیو برسی نه صرفا COD وار یه خط مستقیم بری و پاپت بازی باشی. و بقیه چیزایی که زیرش نوشتی هیچ ربطی به مشکلی از بازی های راکستار میگیرن نداره.
آزادی عمل تو بازی ختم میشه به انتخاب سلاح و ماشین یا اسب. مراحل اصلی به شدت اسکریپتد شدن و این ربطی به سینمایی شدن یا خلق لحظات حساس نداره. مگه MGSV یا BOTW از این لحظات ندارن؟ این که تا یه ذره خلاف چیزی که بازی میخواد جلو بری بدون هیچ دلیلی با صفحه mission failed رو به بشی یا بازی به خلاقیت گیمر بها نده تو هر بازیی یه ایراد. مخصوصا با استاندارد های امروز که حتی تو بازی های خطی هم این معیار ها اهمیت داره.
آره خب شما پاپت بازی نباش و Mission انتخاب نکن و تو دنیای بازی با هزار و یک راه برو هرجایی که خواستی خیلی هم خوشت نیومد میتونی کلا بازی نکنی تا پاپت نباشی :D
BOTW رو با RDR2 مقایسه میکنی؟ریلی؟:D بازی که یه عالمه المان RPG داره رو با RDR2 مقایسه میکنی؟ خب تو این یک مورد BOTW برد، اگه بخوایم همه جوانب رو در نظر بگیریم RDR2 زلدا رو 100 هیچ زده، مخصوصا با اون داستان آبکی، با اون مراحل فچ کوئست و ...
خود فن های MGS میگن نداره و رو گیمپلی بیشتر کار شده تا داستان، البته شما فنبوی استاد کوجیمایی... :) سبک ها هدف سازنده ها فرق میکنه، مقایسه هات درست نیست.
 

GTA 6 Rumored To Have Bitcoin-Like Cryptocurrency In-Game​

Reputable gaming leaker Tom Henderson stated on Twitter that he "heard recently" that GTA 6 will feature cryptocurrency. Players will reportedly be able to earn "bitcoin instead of cash" in missions from some characters that seek to transfer large and untraceable amounts of money, and Henderson also claims it can be traded on the stock market. Of course, since Rockstar doesn't use real brands or companies in Grand Theft Auto, the currency in question will likely be a parody of Bitcoin and/or other popular cryptocurrencies, like Dogecoin. Of course, fake GTA 6 rumors abound these days, so this information can be taken lightly for now even though it's from a trustworthy source.
GTA 6 Rumored To Have Bitcoin-Like Cryptocurrency In-Game
New GTA 6 Rumor Is the Wildest Yet

منظورش البته cryptocurrency به عنوان واحد پول داخل بازی (گیم پلی) هست صرفا و در قالب اون سبک parody که *R معروف هست بهش همیشه..
کاملا درست میگی من fictional ندیدم، ولی هیچ بعید نیست چیزی که گفتم زیاد دور از ذهن نیست، مخصوصا با این کمپانی های پول دوست تو آینده اتفاق بیفته.
 
آخرین ویرایش:

GTA 6 Rumored To Have Bitcoin-Like Cryptocurrency In-Game​

Reputable gaming leaker Tom Henderson stated on Twitter that he "heard recently" that GTA 6 will feature cryptocurrency. Players will reportedly be able to earn "bitcoin instead of cash" in missions from some characters that seek to transfer large and untraceable amounts of money, and Henderson also claims it can be traded on the stock market. Of course, since Rockstar doesn't use real brands or companies in Grand Theft Auto, the currency in question will likely be a parody of Bitcoin and/or other popular cryptocurrencies, like Dogecoin. Of course, fake GTA 6 rumors abound these days, so this information can be taken lightly for now even though it's from a trustworthy source.
GTA 6 Rumored To Have Bitcoin-Like Cryptocurrency In-Game
New GTA 6 Rumor Is the Wildest Yet

من نمیدونم لیکر و شایعه های قبلش چقدر درست بوده یا بولشت ولی چیزی که مشخصه از راکستار و تیک 2 بعید نیست این حرکت. بالاخره پای بیت کوین یه جورایی به بازی ها هم باز میشه تو آینده. همین الانش NFT برای خیلی از آرتیست ها سودهای کلان داشته و کارهای شخصیشون صدها هزار دلار به فروش میزارن و مردم حاضرن میلیون ها دلار تو این زمینه پول خرج کنن برای یک آرت دیجیتال یا یک قطعه موزیک 45 ثانیه ای برای اینکه منظورم واضح باشه به این لینک سر بزنید و ببینید همین الانش با چه قیمت نجومی عکس ها دیجیتال به فروش میره :
Foundation

حالا شما فرض کنید یک سیستم NFT این-گیم راکستار راه بندازه و برای یک ماشین پرمیوم صدها هزار دلار مزائده بشه که صاحبش فقط یک نفر تو کل GTA ONLINE هست. یعنی به طور واضح بخوام بگم راکستار و تیک 2 تو یک سال میتونن اندازه 2 برابر 8 سال سود GTA ONLINE کسب کنن.

منظورش البته cryptocurrency به عنوان واحد پول داخل بازی (گیم پلی) هست صرفا و در قالب اون سبک parody که *R معروف هست بهش همیشه..
 
The gettway که بازی نکردم اطلاعی ندارم ، la noire هم که ماشینا همه قدیمیه مثل مافیا ۱( الان تو ذهنم نیست ولی فک میکنم لایسنس بود) ظاهراً تو این مورد سخت گیر نیستن
در مورد Driver sf باز چیزی تو ذهنمه نهایت تخریب در حد دود کردن از کاپوت بود
این چیزی هم که گفتم برمیگرده به یه مقاله تو مجله مربوط خودرو که ۷.۸ سال پیش میخوندم در مورد این قضیه توضیح داده بود (ترجمه بود )
The Getaway تمام ماشینا لایسنس بود از 206 بگیر تا رنو بی امو بنز لتوس و ام جی و زانتیا و....
ولی چون سیستم ها ضعیف بود تخریب پذیری در حد خط و خش آتش گرفتن ماشین بود
در مورد درایور سان فرانسیسکو
بزن دقیقه 4:22
کلا اگه بخواد و اول بازی اعلام کنه که تصادفات واقعی نیست و تا حدودی شبیه به هم باشه میشه
همچین مطلبیو منم خوندم نمیدونم ماله 10 سال پیش شاید باشه
ولی gta همون موقعه هم قدرت تخریب پذیری بالای نداشت مثله sa اینکارو نکرد
من خودم یادمه یه بار sa یه ماشین از پشت زد بهم سپر جلو یهورش افتاد ?
دقیقا چیزی که من همیشه در مورد gta دوست داشتم همین بوده، اصلا دلم نمی خوام واقع گرایانه بشه چون دیگه دستش برای طنز و شوخی بسته میشه
همینطور لایسنس ماشین ها هم اگر بگیره باید فاتحه تخریب پذیریشون رو خوند، و اینکه اصلا منطقی هم نیست وقتی دنیای بازی بر پایه فانتزی از دنیای واقعی بنا شده ماشین ها لایسنس بشن :D
همیشه 1 ماه بعد از ریلیز مدسازهای عزیز ماشینارو اتوماتیک لایسنس می کنن :D
اگه میشد رو کنسول ماد زد میگفتم اوکی
ولی ما چه کنیم
 
  • Like
Reactions: AxeL90
سرور های نسخه ی نسل هفتم GTA Online پنجشنبه ، 25 آذر ماه برای همیشه خاموش خواهند شد.

gta6 و gta online که جدابشن (که رسما شدن) مزیت بزرگش اینه که دیگه نمیخواد 10 سال منتظر gta7 بمونیم، راک استار از آنلاین راحت میتونه شیردوشی کنه و نسخه بعدی بازی رو گروگان نمیگیره
 
این کامنت رو توی پست جی تی ای پنج هم
فرستادم ولی فکر کنم اینجا داغتره . ۲۰۱۳ جی تی ای ۲۰۱۸رد دد و ۲۰۲۳ gta vi هر پنج سال یه بازی جدید میده که این واقعا خسته کنندس طرف دو تا gta بازی کنه میشه چهل سالش ولی حد اقل میتونن نسخه های قبلی رو بدن به استدیوهای دیگه ریمیک کنن و اینجوری طرفدارا کمتر اذیت میشن
 
این کامنت رو توی پست جی تی ای پنج هم
فرستادم ولی فکر کنم اینجا داغتره . ۲۰۱۳ جی تی ای ۲۰۱۸رد دد و ۲۰۲۳ gta vi هر پنج سال یه بازی جدید میده که این واقعا خسته کنندس طرف دو تا gta بازی کنه میشه چهل سالش ولی حد اقل میتونن نسخه های قبلی رو بدن به استدیوهای دیگه ریمیک کنن و اینجوری طرفدارا کمتر اذیت میشن
ریمیک اونا خیلی کار داره و بیهودس . طرف دارای قدیمی حال نمیکنن باهاش .
 
بازیای مثله THE GETAWAY و LA NOIRE وDRIVER (نسخه آخری) ماشینا لایسنس با تخریب بود
ولی مسئله اینه که میشه تخریب ماشین ها اکثرا شبیه به هم باشه یا اول بازی بزنه که تخریب خودرو ها شبیه سازی نشده
اتفاقا تمام بازیای که نام بردی منقرض شدن و دیگه بر نمیگردن و این اصالت gta هست که ماشینای خودشو داره . چون از دیدن واقعی هاشون خسته شدیم
 
اتفاقا تمام بازیای که نام بردی منقرض شدن و دیگه بر نمیگردن و این اصالت gta هست که ماشینای خودشو داره . چون از دیدن واقعی هاشون خسته شدیم
یعنی میگی ما چون از مدل واقیی خسته شدیم gta خودش ماشین میسازه؟
حتما هم از FBI خسته شدیم از FIB استفاده میکنه
یا چون از LA خسته شدیم از LS استفاده میکنه
? ولمون کن عامو
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or