Multi Platform Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

سازنده
Grove Street Games
تاریخ انتشار
November 2021
ناشر
Rockstar
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
GTA T2.png

سازنده: Grove Street Games
ناشر: Rockstar Games
پلتفرم: PC , Switch , Stadia , کنسول های نسل 8 و 9 و Android
تاریخ عرضه: 11 نوامبر , اندروید 2022
پس از سال ها لیک و شایعات نامعتبر, مجموعه ای کلاسیک از Grand Theft Auto توسط راکستار معرفی شد, تا سه تجربه فوق العاده را به پلتفرم های حال حاظر منتقل کند.

براساس اطلاعات موجود:

1. بازی توسط راکستار داندی, توسعه دهنده عناوینی چون halo master chief collection و آپگرید نسل نهم GTA 5 ساخته شده, و در مراحل پایانی توسعه قرار دارد.

2. این ریمستر شامل عناوین GTA 3 , Vice City و San Andreas میشود.

3. بازی ها با استفاده از Unreal Engine ساخته شده, و گرافیکی قدیمی و جدید درش ترکیب شده است, این پیشرفت های گرافیکی شامل لاتینگ جدید, تکسچرهای با کیفیت و Draw Distance میشود.

4. براساس گفته منبعی, این ریمستر شباهت زیادی به نسخه های ماد شده دارد.

5. رابط کاربری بروز شده, اما استایل قدیمی اش را حفظ کرده است, و به گفته راکستار حس بازی تا حد ممکن به نسخه های اصلی وفادار خواهد بود.

6. با این حال, گیم پلی بازی شامل کنترل و سیستم های GTA 5 میشود.

7. راکستار تا هفته های آینده بازی را نشان خواهد داد.

 
آخرین ویرایش:
مگه میشه تغییر نداشته باشه ؟ بعیده . SA اخرین نسخه این پک هست کافی یه نگاه به سیستم مورد نیازش زمانی که عرضه شد بندازین با این مقایسه کنید شما اصلا بگو بهینه هم نباشه بازم خیلی تفاوته ، ولی من موافقم احتمال مادهای بازی رو خریدن از کسایی که میسازن چپوندن تو بازی اگه نه اینا دو ساله الان دارن نسخه V کار میکن همون همونه بعد چه جوری یهو 3 تا نسخه رو اومدن اپگرید گرافیکی کردن .

  • OS: Microsoft Windows 2000/XP.
  • Processor: 1Ghz Pentium III or AMD Athlon Processor.
  • Memory: 256MB of RAM.
  • Graphics: 64MB Video Card (Geforce 3 or better)
  • Hard Drive: 3.6GB of free hard disk space.
 
  • Like
Reactions: ArMaN458
مگه میشه تغییر نداشته باشه ؟ بعیده . SA اخرین نسخه این پک هست کافی یه نگاه به سیستم مورد نیازش زمانی که عرضه شد بندازین با این مقایشه کنید شما اصلا بگو بهینه هم نباشه بازم خیلی تفاوته

  • OS: Microsoft Windows 2000/XP.
  • Processor: 1Ghz Pentium III or AMD Athlon Processor.
  • Memory: 256MB of RAM.
  • Graphics: 64MB Video Card (Geforce 3 or better)
  • Hard Drive: 3.6GB of free hard disk space.
در کل هم حتی اگه بازی تغییری نکنه نمیان سیستم مورد نیاز اون زمان رو اعلام کنن.خیلی بازی ها بوده سازنده یه سیستم بالا پرونده برای ریمستر معمولی.واقعا دوست دارم تغییر زیادی کرده باشه.بیشتر این مقدار hard drive مورد نیاز امیدوارم کرده.
 
آخرین ویرایش:
هنوز هیچ تصویری از بازی نیومده . کمتر از دو ماه دیگه باید عرضه بشه البته اگر تاخیر نخوره .
80 درصد من احتمال میدم تاخیر بخوره اگرم نخوره با توجه به ثابقه راکستار معمولا بازیاشو تو نوامبر دسامبر میده بیرون
 
  • Like
Reactions: ArMaN458
مگه میشه تغییر نداشته باشه ؟ بعیده . SA اخرین نسخه این پک هست کافی یه نگاه به سیستم مورد نیازش زمانی که عرضه شد بندازین با این مقایسه کنید شما اصلا بگو بهینه هم نباشه بازم خیلی تفاوته ، ولی من موافقم احتمال مادهای بازی رو خریدن از کسایی که میسازن چپوندن تو بازی اگه نه اینا دو ساله الان دارن نسخه V کار میکن همون همونه بعد چه جوری یهو 3 تا نسخه رو اومدن اپگرید گرافیکی کردن .

  • OS: Microsoft Windows 2000/XP.
  • Processor: 1Ghz Pentium III or AMD Athlon Processor.
  • Memory: 256MB of RAM.
  • Graphics: 64MB Video Card (Geforce 3 or better)
  • Hard Drive: 3.6GB of free hard disk space.

اصولا سیستم مورد نیاز بسته به استاندارد های روز تعیین میشه زمانی که GTA SA منتشر شد استاندارد PC گیمینگ به زور 720 بود الان استاندارد روز رسیده به 4K 60 به عبارتی GTA SA با استاندارد های روز قطعا به سیستم بالاتری نسبت به اونی که سال 2005 منتشر شده نیاز داره حالا اینم اصلا نخوایم حساب کنیم بازم سیستم مورد نیاز به خودی خود چیزی رو ثابت نمیکنه هر چقدر هم که بالا باشه . وقتی سازنده ها میخوان بازیشون رو منتشر کنن میان براساس بروز ترین سخت افزار معقولانه ترین سیستم مورد نیاز رو براش انتخاب میکنن و رو همون اصل بازی رو بهینه میکنن . الان طبق شایعات تریلوژی پورت شده داخل UE4 تمام تکسچر هاش تا خرخره افزایش رزولویشن داشته یک سریاش هم ز کل تغییر پیدا کرده و از نو روش کارش این وسط چند تا افکت و مدل جدید هم گرفته در کنار همه ی اینا همونجور که گفتم سازنده نیازی نمی بینه بازی رو واسه سخت افزار های قدیمی بهینه کنه نیازی نمی بینه فایلا بازی رو فشرده کنه چون میدونه 40-50 گیگ الان استاندارد محسوب میشه . همه اینا دست به دست هم میده که اختلاف سیستم مورد نیاز نسخه اصلی با نسخه ریمستر زمین تا آسمون بشه (سوای استاندارد های روز) خلاصه رو این قضیه نباید اصلا حساب کرد .

چند تا مثال میزنم :

Persona 4 یـ بازی مال زمان PS2 که پارسال واسه PC منتشر شد:

1634738012850.png
Core i5 ، گرافیک 460 که یـ زمانی واسه بتلفید 3 پیشنهاد میشد ! 4 گیگ رم !! 14 گیگ فضای مورد نیاز ...

RE4 بازی انحصاری GC که سال 2014 رو استیم منتشر شد :

1634738651992.png

Mass Effect™ Legendary Edition یـ پکیج نسل هفتی :

1634738762835.png
120 گیگ فضای مورد نیاز !!! i7 7700 !! گرافیک 1070 ...

چیزی که باعث شده هایپ من بیشتر بشه ایناست:
۱-استفاده از عنوان definitive edition به جای Remastered به راحتی می‌تونستن از عنوان ریمستر استفاده کنن اگه صرفن یه بهبود معمولی و نچندان مهم بود، مخصوصن که ‏definitive edition مافیا ۱ که بازی هم عصر GTA3 بود در حقیقت یه ریمیک بود
۲-حجم بازی، حجم اعلام شده نشون از تغییرات قابل توجهی داره، البته من برخلاف بعضی دوستان روی سیستم اعلام شده برای pc هایپ خاصی ندارم چون کلن سیاست عرضه بازی روی pc اینه که حتی اگه بتونن یک بازی رو با یک pc خیلی ضعیف تر بهینه کنن، اینکار رو نمی‌کنن، هم برای راحت تر شدن کار خودشون و هم اینکه سیاستی ست برای فروش سخت افزار


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
1 .Remastered ، Definitive Edition و فلان ادیشن و غیره اینا هیچ معنی نمیدن و فقط یـ سری اسمن واسه مارکتینگ .یـ بازی تگ DE میخوره نهات همون ریمسترـه یـ بازی هم تگ ریمستر میخوره ولی سازنده عملا میاد بازی رو ریمک میکنه (MW2 به عنوان مثال) یـ سری بازی هم هستن عملا از صفر تا صد ریمیک هستن ولی اسمای عجیب غریب برا خودشون میزارن (به عنوان مثال Crash Bandicoot N. Sane Trilog) خلاصه ربطی نداره
2. تو نوشته بالا توضیح دادم مثال Mass Effect™ Legendary Edition رو هم اوردم الان 40-50 گیگ استاندارد ـه بازی تکسچراش افزایش رزولویشن داشته + چند تا خرت و پرت دیگه در کنارش سازنده نیازی به فشرده سازی نمیبینه نتیجه میشه حجم بالا واسه یـ ریمستر نسل ششمی
 
بله درست می‌گید، تازه این 45 تقسیم بر 3 سهم هر بازی میشه 15 گیگ
قضاوت درباره ی عنوان ریمستر رو بر اساس تجربه های خودم گفتم،اما منظور شما از MW2 همون cod هست دیگه ؟! چون من این رو برای ps4 گرفتم، و یه ریمستر معمولی هست،چیزهای جدید و نوآوری خاصی ندیدم من


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
بله منظورم COD ـه ، MW2 ز کل ریمیک شده ریمیک 1 در 1 ولی چون اختلاف گرافیکی با نسل هفت اونقدرا نیست زیاد به چشم نمیومد . تمام کات سیناش از نو موشن کپچر و تمام مدل های تو بازی از نو ساخته شده بودن در کنارش حجم جزئیات و ابجکت هایی که تو بازی بود زیاد شده بود حتی یک سری جاها NPC به صحنه اضافه شده خلاصه به هیچ وجه یـ ریمستر ساده نبود .
 
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition | Rockstar Store

رسمی 11 نوامبر به صورت دیجیتالی و 6 دسامبر به صورت فیزیکی بازی منتشر میشه

و همچنان هیچ خبری از اسکرین شات Ingame نیست :|

توضیحات رسمی هم با اونایی که لیک شده بود فرقی نداره :

1634903047526.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or