Gran Turismo 6 [پست اول حتماً خوانده شود]

به دور از فن بازی
به شخصه فورزا رو ترجیح میدم چون مثل گرن توریسمو 5 نیست تو گرن توریسمو 5 با 280 تا میرفتم مثل این بود 50 تا میرم.ولی به شخصه اگه همین یه مورد رو درست کرده باشن خیلی سریع از فورزا به گرن توریسمو روی میارم.:bighug::dظاهر دمیج هم برام مهم نیست فقط گیم پلی عالی.
بالاخره هر کدوم معایب و خوبی های خودشونو دارن فورزا دمیج رو به زیبایی نشون میده و سرعت توش کاملا حس میشه ولی در عوض گرن توریسمو تعداد ماشینهاش قابل مقایسه با هیچ عنوانی نیست و چرخه شب و روز داره و بارندگی و ....
در ضمن دوستان فورزا هم 60 فریم به طور کاملا ثابت بدون حتی کوچک ترین افت فریمی و native 720p هستش.برای دوستانی که اطلاع ندارن گفتم
 
خدایی فن بازی در نیارید! ایراد داره که دمیج درست حسابی نداره دیگه!!! حالا بخاطر رزولیشین بیشتر بیان دمیج نداشته باشه خوبه؟؟ مثلا بازی شبیه سازه ها!! این چه شبیه سازیه با ۲۰۰ تا تصادف کنی هیچ خطی روش نیفته؟!!!!
مثلا بیایم بگیم من دوست دارم killzome :SF رزولیشین بالاتر باشه ولی بجاش ایرادی نداره تیر بخوره بهم ولی چیزیم نشه اسیب نبینه!!!
حالا نیاید بگید کیلزون 1080 هست و ..!!! میدونم.بطور مثال گفتم
واسه یه رسینگ شبیه ساز دمیج و اسیب دیدن ماشین ها تو برخورد مهمه
 
دوستان کیفیت نور چراغ ها در شب چطوره ؟ چراغ ماشینها مخصوصا سو بالا تو GT5 کیفیت خوبی تو شب نداشت الان چطوره ؟ با ماشینای استاندارد هم میشه چراغ روشن و خاموش کرد ؟
 
منم به زودی بازی به دستم میرسه فقط نگران این اپدیتم اگه اپدیت نکنم چی رو از دست میدم؟



فعلا مشخص نیست اما قراره که صدای بازی قراره با پچ بهبود پیدا کنه حالا این پچ حجیم روز اول شامل اون میشه یا نه معلوم نیست اما فکر میکنم صدا رو بعدا حل کنن

- - -ویرایش - - -

دوستان کیفیت نور چراغ ها در شب چطوره ؟ چراغ ماشینها مخصوصا سو بالا تو GT5 کیفیت خوبی تو شب نداشت الان چطوره ؟ با ماشینای استاندارد هم میشه چراغ روشن و خاموش کرد ؟

والا من که بازی نکردم آریا باید جواب بده اما یه ویدئو دیدم تو یوتیوب متاسفنه لینکشو الان ندارم شب بود و خیلی تاریک و کل منبع نور چراغ ماشینا بود طرف هم تصادف کرده بود چراغ ماشین یه خط در میون کار میکرد. یهو همه جا تاریک میشد بعد دوباره یه لحظه نور چراغ میفتاد رو محیط:x اون صحنه رو که دیدم داشتم زمینو گاز میگرفتم فوق العاده بود
 
آخرین ویرایش:
بازی تا چند روز دیگه دستم میرسه
یک سوال داشتم الان GT6 روزلیشن کامل 1080 و 60 فریم رو داره؟
60 فریم بودنش که هست منتها شماره ی 5 افت فریم داشت یعنی 60 بود گاهی تا 50 و حتی تو موارد اندکی تا 45 اینا پایین میومدمخصوصا تو شرایط بارونی و زمینهای Dirt. حالا اینکه 6 هم همینطور باشه از شواهد امر بر میاد این افت فریم خیلی کمتر شده
بصورت رسمی بازی 1080 هست اما دقیقترش میشه 1080*1440 که اگه شما ضرب و تقسیم کنی متوجه میشی که از 1080 کمتره ولی از 900 بیشتر که خودش عالیه با توجه به اینکه استاندارد این نسل 720 بود رسیدن به این رزولوشن و 60 فریم خودش دست آورد بزرگیه
 
بابا مسلمونا یکی بیاد یه خبری عکسی گیم پلی ای چیزی از زانتیا بذاره این رسمش نیست که یکی این ور دنیا درد بکشه یکی فقط بازی کنه بابا در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه . الان من PS3 ندارم :(( بابا خمارم میفهمید :((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((

500px-Citroen-xantia-3.0i-v6-exclusive-00.jpg
 
در مورد دمیج فیزیکی و مکانیکی بگم که در نسخه پنجم بازی با آپدیت اضافه شد و قابلیت فعال سازی در منوهای آپشن بازی رو داشت خصوصا در قسمت آنلاین بازی .

توی این شماره هم 100 درصد وجود داره منتها همونطور که آریا گفت مثکه توی قسمت Career نخواستن که ازش به اونصورت استفاده کنن . البته فکر میکنم یه سری Race در این رابطه تو همین قسمت Career بازی حداقل برای تنوع و به چالش کشیدن گیمرها باشه .
پس بی خودی شلوغش نکنید که دمیج فیزیکی و مکانیکی نداره یا نداشته این موارد از قبل بوده و هست . داخل GT5 که دمیج مکانیکی فوق العاده ای داشتیم اگر قبل از مسابقه توی گزینهای آپشن فعالش میکردید و به قول خودتون با 200 کیلومتر اگر با دیوار اثابت میکردید ، تمام اجزای مکانیکی ماشین به فنا میرفت و اصلا دیگه ادامه Race امکان پدیر نبود !

فقط کافی بود یه برخورد خیلی کوچیک با دیوار یا موانع کنار پیستها میکردید تا متوجهش میشدید تا چه حد دمیج مکانیکی دقیق عمل میکنه . حتی من که خیلی دوست دارم تا آخرین حد به اصطلاح Realistic ـی و واقعی بازی کنم همیشه برای جلوگیری از اعصاب خوردی یا اشتباهات کوچیکم Mechanical Damage رو روی حالت Off تنظیم میکردم ! بعد من متوجه نشدم شماها واقعا اینکه با 200 کیلومتر در ساعت به استقبال پیچ ها میرفتید رو جدی گفتید ؟ مگه NFS بازی میکنید ؟! مشخصه خیلی ها اصلا این مورد رو امتحان نکردن و فقط یه چیزی شنیدن ...

فقط دمیج فیزیکی بازی بود که زیاد دقیق طراحی نشده بود در حد کنده شدن و آویزون شدن سپرها و صدمه دیدن گلگیر و کاپوت ماشین بود . صدمه شدید با جزئیات بالا رو مثل عنوان Burnout Paradise داخل GT5 نداشتیم . البته خود یاموئوچی در ابن رابطه توضیح داده بود که در این مورد با بعضی از کارخونه ها صحبت کردن و اونا نمیخواستن توی این بازی ماشینشون رو به صورت یه آهن پاره ببینن و براشون خوشایند نبوده . به همین دلیل ایشون دمیج فیزیکی آنچنانی رو داخل Gran Turismo تا حالا پیاده سازی نکردن .
 
اون یکی خیلی جالب تره ! بهتون یه لیتر بنزین میده و باید یه مسیری (مثلاً 3500 متر) رو با همین یه لیتر بنزین حرکت کنین و محدودیت زمانی هم دارین. کلاً نحوه صرفه جویی در مصرف بنزین رو به خوبی یاد میگیرین ! :biggrin1:
اریا اینت مرحله را تونستی رد کنی من کشتم خودم را تونستم به 1700 متر برسم :d
 
صحبت از Forza به هیچ عنوان و دلیلی نبینم حتی اسمش هم نیاد خواستین مقایسه کنین یا هرچیز دیگه ای تاپیک بزنید اینجا فقط GT6

پست اول تاپیک هم ویراش شد و مثل تاپیک GT5 اجرای این چند بند الزامی است:

ویرایش :



  • Forza و مشتقات آن هیچ ارتباطی به تاپیک ندارد، پس هیج اسمی از Forza چه از دید موافق و چه از دید مخالف در این تاپیک برده نخواهد شد.
  • این تاپیک مربوط به نسخه کپی بازی نمی شود، پس هیچ پستی درباره نسخه کپی بازی و مساول و مشکلات آن در این تاپیک نخواهیم دید.
  • این تاپیک دکان یا نیازمندی ها نیست پس از این تاپیک برای خرید، فروش، معاوضه، مزایده و یا مناقصه استفاده نخواهد شد.

اجرای 3 بند بالا برای تمامی کاربران الزامی است و از آنجا که من با ویرایش این پست دقیقا در حال خط و نشون کشیدن هستم، با کاربر خاطی به شدت برخورد خواهد شد.
 
@Konami
ممنون دستتون درد نکنه داداش مدیر !‌
اینطوری نظم توی این تاپیک که خیلی هم مهمه ایجاد میشه !
:x
------------
بچه ها کسی خبر داره تو بازی ماشین Ford Mustang Boss 302 '13 هست ؟ کسی میتونه عکس از تو بازی با این ماشین بزاره ؟

راستی میخواستم بدونم دوربین تو حالت سوم شخص ثابته یا مثلا سرعت زیاده تکونکی میخوره ؟ {نمیدوتم منظورم رو خوب رسوندم یا نه} ;;)

---------

تا بازیم 5شنبه برسه اینطوریم من :
:drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling::drooling:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or