Gran Turismo 6 [پست اول حتماً خوانده شود]

واقعا سایه های کنار پیست اون قسمتی که طرف دوربین بیرون ماشین رو میزنه به طرز مسخره ایی میلرزیدن ... جناب راننده هم راننده نبود.

- - -ویرایش - - -

خدا کنه تو این سری عقربه های مربوط به بنزین و لاستیک و روغن موتور داخل کاکپیت ماشین کار کنه تا دیگه نیازی به هاد مربوط به لاستیک و بنزین نباشه.
 
In Polyphony we Trust :دی
خیالت تخت این یامائوچی هر چی رو خراب کنه گیم پلی رو خراب نمی کنه :دی فاجعه ی 5 هم کم کاری تیم سر بخش های تکنیکی و گرافیکی بود :دی

کم کاری تکنیکی رو که با آپدیت ها جبران کردن ! گرافیکی هم یجورایی قابل بخششه ! چیزی که قابل بخشش نبود و کلا تجربه GT5 رو خراب کرد اون Career بدرد نخورش بود . آدم این Career رو با GT4 مقایسه میکنه چاره ای جز Facepalm نداره ! تو GT4 هر Manufacturer برای خودش مسابقات جدا گونه داشت ، هر قاره مسابقات مخصوص خودش رو داشت ، مسابقات Endurance جدا بودن و تازه جدا از همه ی اینا ( که خود اینا بیشتر از Career GT5 هستن ) یک بخش مسابقات جدا گونه وجود داشت فقط اگر میخواستی اون Ticket هاشونو Scroll کنی به تهش برسی بیشتر از یک دقیقه طول میکشید و من بعد از چد سال مداوم GT4 بازی کردن ( که آخر سر همین GT4 اعظم PS2 به ملکوت پیوست ) بازم به آخر این مسابقات نرسیدم !

با همین گرافیک ، با همین تعداد ماشین های Premium بیان یک Career در حد GT4 بذارن برای GT Fan ها بسه !
 
من واقعا نا امید شدم به عنوان یکی از فن های این سری.
اخه نمیدونم نسل پیش چی نسبت به این نسل داشتن که 3.4 شاهکار رو ساختن{مخصوصا 3} الان باید 5 پر از مشکل رو ببینیم که بعد از اون همه هایپ و زمان ساخت میاد اینجوری انتظارات رو براورده میکنه؟
اینم از 6 که بیشتر از اینکه یک شماره ی جدید باشه یک complete edition برای 5 هست{ که اونم درست انجام نمیده}
من این تریلر جدید رو دیدم هنوز سایه ها همون وضع رو دارن و ازون بدتر گرافیک هنوز همون حالت کدری قبل رو داره که واقعا ادم رو زده میکنه.AI هنوز هم بده.:|
فیزیک هم که میگن همونه میشه یک نفر به من بگه امیدم رو چی باشه؟
روشون هم کم نمیشه این ماشینای استاندارد هم درست کنن.حالا بازی میاد میبینیم که باید از بخش ماشین های دست دوم بوگاتی و فرمولا جی تی بگیریم.
هر چقدر قبلا به YAMAUCHI ایمان داشتم الان ازش متنفرم.چون که داره یکی بهترین و پرفروش ترینIPها رو به باد میده.
 
آخرین ویرایش:
به عنوان کسی که هیچ تعصبی رو این بازی ندارم روی پلتفرمش هم ندارم و حتی کپی خورش هم می کنم :دی (پایرت کینگ) واقعاً ناراضی ام!
راضی بودم بازی بره برای PS4 ولی اینطوری نیاد اسمش رو بزاره 6
البته اینا هنوز اولیه اس من میدونم بازی نهایی اصلاً ورای اینهاست....
 
درختا درست بودا :دی
ویدئوی دوم که فراری F40 هست مربوط به GT5 ـه با GT 6 اشتباه نگیرید :دی
نه بابا من ویدیو اول اول اولو می گم اونی که یک مرده با فرمون ماشین KTM رانندگی میکنه وقتی رانندگی میکنه محیط اطراف ودرختان رو نشون میده که فقط سایه محیط ویکم جزئیات ساختمان ها بالا رفته وگرنه هنوز همون GT5 هست درختا مثل GT5 هستش!!!
 
نه بابا من ویدیو اول اول اولو می گم اونی که یک مرده با فرمون ماشین KTM رانندگی میکنه وقتی رانندگی میکنه محیط اطراف ودرختان رو نشون میده که فقط سایه محیط ویکم جزئیات ساختمان ها بالا رفته وگرنه هنوز همون GT5 هست درختا مثل GT5 هستش!!!

توی همین ویدئوی اخیر که صفحه ی قبل هست یه پیست روی توی GT5 و GT6 مقایسه میکنه که کیفیت درخت ها بسی بهتر شده :دی توی یه ریسینگ سیمولیشن نباید توقع درخت های FC3 و TLOU داشته باشین یه سر به بقیه هم بزنین همینه :دی
 
توی همین ویدئوی اخیر که صفحه ی قبل هست یه پیست روی توی GT5 و GT6 مقایسه میکنه که کیفیت درخت ها بسی بهتر شده :دی توی یه ریسینگ سیمولیشن نباید توقع درخت های FC3 و TLOU داشته باشین یه سر به بقیه هم بزنین همینه :دی
منظورت این ویدیو است؟؟
01952246787644802729.jpg


HD---SD
 
منظورت این ویدیو است؟؟
01952246787644802729.jpg


HD---SD

نه اون دو تا که لینک یوتوپ ـه :دی خودمم مستقیمش کردم ولی فکر نکنم الان دیگه کار بکنه :دی

====
میشه دوباره لینکشو بزارید

این پیستی که توی GT 5 بوده :

http://www.rodfile.com/4v0thpnwrgkc

اینم همون پیست توی GT 6 :دی

http://www.rodfile.com/bczj54qir20i

بازم اگر قانع نشدی و فکر میکنی یه ریسینگ سیمولیشن باید رئال ترین درختهای بازیها رو داشته باشه برای جلوگیری از بحث مقایسه یه پ.خ بهم بزن اونجا عکس های مقایسه ای بهت نشون بدم :دی
 
آخرین ویرایش:
یاماوچی و دارودستش :d برای یه سری بررسی و تحقیق برای صدای ماشین رفتن پیست نوربرگ ...

ماشینی هم برای تست برده بودن GT-R .....بگرخین :d
 
خب بعد از غُرهایی که زدیم ، یه کم هم به چیزهای مثبت برسیم ! :دی
IGN یه پیش نمایش مختصر از بازی نوشته که بعضی از نکاتش رو اینجا میذارم :
Visually, the game’s on another level
. That’s easy to say and often harder to quantify, but even from the early build shown, the difference is clear. The lighting and texturing alone already look better than anything seen in GT5, and wire-frame models of individual components like light fixtures or interior dashboards reveal a level of detail and intricacy that invites madness if you stare at it for too long

More obvious is the improved physics, with cars leaning near-perfectly into corners

But how does it handle? Jumping behind the wheel of a virtual Nismo 350Z and taking it around the newly included International Circuit at Silverstone reveals that the greatest improvement so far is a quantum leap in responsiveness. In fact, handling was so significantly improved – particularly when using the immersive force-feedback steering wheel and floor pedals – that it took a few laps to get to grips with it, as the initial tendency was to put more effort into steering than proved necessary. Figuring out when to change gears proved key, with a first-lap schoolboy error on approach to a particularly sharp corner leaving me struggling to regain power and acceleration on the straight.

My immediate reaction was frustration, quickly replaced by determination as I realised the game was doing exactly what it set out to do – provide an incredibly close approximation of how the car in question would actually respond under the same conditions. Instead of powering around like it was just a game, the car demanded to be treated as a real vehicle would beit felt like I was actually driving, which is perhaps the highest accolade a driving game can be given

While roaring around Silverstone for a few laps can’t reveal anything on those fronts, it does provide a promising first glimpse. Polyphony appears to have squeezed everything it can into the game, and the past three years seem to have been well spent fine tuning every aspect inone way or another. I’ll be eager to see how the rest of Gran Turismo 6 shapes up as we race towards its holiday launch

یه تیکه هم در مورد چیزی که خیلی ها مثل خودم ازش کلی ایراد گرفتیم ، نوشته. یعنی کم بودن تعداد مسابقات. واقعاً این یه مورد رو میتونم بدترین قسمت GT5 بدونم و امیدوارم توی GT6 با این همه ماشین و پیست جبرانش کنن و یه چیزی مثل GT4 بسازن که آدم مدت ها سرگرمش باشه. در مورد بخش آنلاین GT5 هم انتقاد کرده و گفته که باید بهبود پیدا کنه.
 
آخرین ویرایش:
خب بعد از غُرهایی که زدیم ، یه کم هم به چیزهای مثبت برسیم ! :دی
IGN یه پیش نمایش مختصر از بازی نوشته که بعضی از نکاتش رو اینجا میذارم :
Visually, the game’s on another level
. That’s easy to say and often harder to quantify, but even from the early build shown, the difference is clear. The lighting and texturing alone already look better than anything seen in GT5, and wire-frame models of individual components like light fixtures or interior dashboards reveal a level of detail and intricacy that invites madness if you stare at it for too long

More obvious is the improved physics, with cars leaning near-perfectly into corners

But how does it handle? Jumping behind the wheel of a virtual Nismo 350Z and taking it around the newly included International Circuit at Silverstone reveals that the greatest improvement so far is a quantum leap in responsiveness. In fact, handling was so significantly improved – particularly when using the immersive force-feedback steering wheel and floor pedals – that it took a few laps to get to grips with it, as the initial tendency was to put more effort into steering than proved necessary. Figuring out when to change gears proved key, with a first-lap schoolboy error on approach to a particularly sharp corner leaving me struggling to regain power and acceleration on the straight.

My immediate reaction was frustration, quickly replaced by determination as I realised the game was doing exactly what it set out to do – provide an incredibly close approximation of how the car in question would actually respond under the same conditions. Instead of powering around like it was just a game, the car demanded to be treated as a real vehicle would beit felt like I was actually driving, which is perhaps the highest accolade a driving game can be given

While roaring around Silverstone for a few laps can’t reveal anything on those fronts, it does provide a promising first glimpse. Polyphony appears to have squeezed everything it can into the game, and the past three years seem to have been well spent fine tuning every aspect in one way or another. I’ll be eager to see how the rest of Gran Turismo 6 shapes up as we race towards its holiday launch
مثل اینکه بر بچه های PD بخصوص یامائوچی رگ غیرتش زده بیرون میخواد تاریخ رو تکرار کنه :دی! عجیب غریب تعریف کرده ازش IGN !!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or