Dinosaur
Loyal Member
باز دوباره مثل GT5 یه لیست عظیم از اسامی پیست های نسخه های قبلی GT داخل بازی کشف شده! یه نفر هست که توی فایل های بازی میچرخه و بعضی وقت ها به چیزهای جالبی برخورد میکنه که اکثراً توی آپدیت های بعدی منتشر میشن. حالا هم اومده گفته که اسامی این پیست ها توی یکی از فولدرهای بازی دیده میشه:
campo
grandcanyon
hongkong
icerace
infineon
paris_tarmac
routex
seattle
smokey mountain south
tahiti maze
valencia
yosemite
yosemite_dirt
این قضیه توی GT5 هم وجود داشت و یه دفعه یه لیست 20،30 تایی از پیست ها توی فایل های بازی پیدا شد و حتی توی سایت خود PD هم ملت تونستن توی یه لینک مخفی اینا رو پیدا کنن.
به نظر میاد از دو حالت خارج نباشه:
1. اینا همین طوری از قبل توی فایل های بازی باقی موندن و بروبچ هم به علت تنبلی زیاد حوصله ندارن گرد و خاکش رو بگیرن و پاک کنن!
2. PD از زمان GT5 تصمیم داشته اینا رو به عنوان DLC منتشر کرده ولی هنوز این کار رو نکرده! البته کار خیلی ضایعی هست، چون پیست های استاندارد خیلی توی ذوق میزنن و بیشتر از ماشین های استاندارد ضایع بازی درمیارن و خیلی عجیب هست که یه دفعه بیان کلی پیست با کیفیت PS2 رو منتشر کنن، ولی خب PD هست و هر انتظاری میشه داشت.
شاید توی GT5 پشیمون شدن و دوباره توی GT6 این فکر به سرشون زده، شاید هم همون قضیه اول درست باشه. در مجموع هر دو مورد رو میشه از PD انتظار داشت! 
رفت توی لیست وعده های قبلی PD!
کلاً یا از اول یه چیزی گفتن و به اجراش فکر نکردن، یا PS3 نتونسته خوب پردازش کنه و گذاشتن برای PS4. چون چیز کمی نیست که شما توی ماشینت رانندگی کنی و بعد اطلاعات رو وارد بازی کنی و بر اساس اون نقشه بسازه.
البته چند وقت پیش گفتن این ویژگی هنوز در دست ساخت هست و نمیدونم توی فاز آلفا و بتا و این چیزا هست، ولی خب خبری نشده دیگه.
یه مورد دیگه هست که البته شاید فقط به درد 0.001% از دارندگان GT6 بخوره! به این شکل که سوار ماشین های مخصوصی مثل Toyota 86 میشین و توی پیست های واقعی رانندگی میکنین. بعدش اطلاعات رو از ماشین درمیارین و وارد بازی میکنین و توی بازی شبیه سازی میشه. یعنی هر کاری توی واقعیت کردین، توی بازی هم به صورت مجازی نمایش داده میشه و بیشتر به درد نمایش مهارت توی رانندگی واقعی میخوره، ولی خب همون طور که گفتم درصد افرادی که هم اون ماشین های خاص رو داشته باشن و هم به پیست های معروف دسترسی داشته باشن، انقدر کم هست این قابلیت خود به خود بی استفاده می مونه.
campo
grandcanyon
hongkong
icerace
infineon
paris_tarmac
routex
seattle
smokey mountain south
tahiti maze
valencia
yosemite
yosemite_dirt
این قضیه توی GT5 هم وجود داشت و یه دفعه یه لیست 20،30 تایی از پیست ها توی فایل های بازی پیدا شد و حتی توی سایت خود PD هم ملت تونستن توی یه لینک مخفی اینا رو پیدا کنن.
به نظر میاد از دو حالت خارج نباشه:
1. اینا همین طوری از قبل توی فایل های بازی باقی موندن و بروبچ هم به علت تنبلی زیاد حوصله ندارن گرد و خاکش رو بگیرن و پاک کنن!
2. PD از زمان GT5 تصمیم داشته اینا رو به عنوان DLC منتشر کرده ولی هنوز این کار رو نکرده! البته کار خیلی ضایعی هست، چون پیست های استاندارد خیلی توی ذوق میزنن و بیشتر از ماشین های استاندارد ضایع بازی درمیارن و خیلی عجیب هست که یه دفعه بیان کلی پیست با کیفیت PS2 رو منتشر کنن، ولی خب PD هست و هر انتظاری میشه داشت.

اون که آخرش هم نیومد!اون برنامه ای رو که میگفتین باهاش میشه از طریق جی پی اس مسیر یه پیست رو ساخت رو از کجا باید تهیه کنیم؟ اصلا اومده؟ چطوری نقشه برداری کنیم و به بازی بدیم؟
کلاً یا از اول یه چیزی گفتن و به اجراش فکر نکردن، یا PS3 نتونسته خوب پردازش کنه و گذاشتن برای PS4. چون چیز کمی نیست که شما توی ماشینت رانندگی کنی و بعد اطلاعات رو وارد بازی کنی و بر اساس اون نقشه بسازه.
یه مورد دیگه هست که البته شاید فقط به درد 0.001% از دارندگان GT6 بخوره! به این شکل که سوار ماشین های مخصوصی مثل Toyota 86 میشین و توی پیست های واقعی رانندگی میکنین. بعدش اطلاعات رو از ماشین درمیارین و وارد بازی میکنین و توی بازی شبیه سازی میشه. یعنی هر کاری توی واقعیت کردین، توی بازی هم به صورت مجازی نمایش داده میشه و بیشتر به درد نمایش مهارت توی رانندگی واقعی میخوره، ولی خب همون طور که گفتم درصد افرادی که هم اون ماشین های خاص رو داشته باشن و هم به پیست های معروف دسترسی داشته باشن، انقدر کم هست این قابلیت خود به خود بی استفاده می مونه.