Gran Turismo 5 [پست اول حتماً خوانده شود]

مناسب ترین ماشین GT5 (نسبت به قیمت و کارایی) از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    483
رامین برم یه امتحانی بزنم ببینم من چند میرم!! با 2007 دیگه?

اره با f2007 اون ١:٠٧ رفته من با f10 تو cote de azur سريعترم حدود 1:13 راحت ميرم با f2007 ميانگين 1:15 ميرم

نه اصلا نمیزاره Tunning ماشینو تغییر بدی

الان Lvl 31م اون Formula GT هم دارم F 2010 هم دارم F 2007 هم دارم

ولی بیشتر با F2007 میرم تا بقیشون

شما f2007 رو هيچ تغييري نده برو توي tuning setting aero part جفتشو تا اخر ببر جلو يعني
Front 150
rear 200

Down force رو تا اخر ببري بالا ماشين وحشي ميشه :دي

رفقا nürbergring nordchilfe بزنن ببين ميتونن چقد برن - من اخرين بار توي 5:08 تونستم تمومش كنم با f2007:d اما بعضا هستن راحت 4:42 رفتن فيلمشم هست :(
 
البته بستگی به پیست هم داره

Down force بالا برا پیستایی با پیچای زیاد خوبیه اما اگه مسیر صاف زیاد داشته باشه Down force پایین خوبه چون Down force بالا باعث میشه سرعتت بیاد پایین البته زیاد تو چشم نیست اما برا رکورد زدن خیلی مهمه
 
البته بستگی به پیست هم داره

Down force بالا برا پیستایی با پیچای زیاد خوبیه اما اگه مسیر صاف زیاد داشته باشه Down force پایین خوبه چون Down force بالا باعث میشه سرعتت بیاد پایین البته زیاد تو چشم نیست اما برا رکورد زدن خیلی مهمه

راستش قصدم راهنمايي بود

اول كه down force بالا براي جلوگيري از understeer و oversteer توي سرعت هاي بالاست يعني توي سرعت هاي بالا ماشين خوب به زمين ميچسبه grip كافي واسه پيچيدن رو محيا ميكنه و باعث ميشه توي time نهايي پيست كلي جلوتر باشيد و - تو سرعت پايين كه اصلا aero down force معنايي نداره دوست من چون فشار باد اونقد كمه باعث ايجاد down force نميشه -براي F1 ها نهايت كردن اين يك ضرورته به نظر بزرگترين f1 باز gt دنيا IMMORTAL PILOT :دي (الاخصوص f2007 كه واجبه حالا f10 نه چون اون كلا بد فرمونتره نسبت به f2007 شتاب و top speed اشم كمتره)

مورد بعد

ببين عزيز اگه ركورد top speed و accelerate ميخواي چرا بوگاتي فول تيون ور نميداري؟؟:دي

سنجش قدرت واقعي ماشين ها توي پيست هست- و بهترين سنجش براي ماشين هاكه ببينيم چند مرده حلاج ان مسابقه granturismo all stars هستش

شما بوگاتي رو تا اخر تيون كن بعد برو مسابقه granturismo allstars رو بزن- ببينم همون ابتدا هم دووم مياري- اول بازي همرو جاميزاري به خاطر شتاب زيادت ميتركوني- اما پيچ ها كه برسن محو ميشي و باي باي اساسي

بعد شما يه كاري كن-

اگه از b-spec ماشين mazda furai رو جايزه گرفتي برو فول تيونش كن قدرتش ميشه 650 اسب گمونم (نصف بوگاتي) - بعد برو توي همون granturismo all stars اول مسابقه شما به خاطر شتاب كمت توسط اونا محو ميشي اما يكم كه بگزره ميبيني تو اونارو محو ميكني با ماشيني در حد ٦٠٠ اسب نصف قدرت بوگاتي انچنان handling و corner speed cut اي داره كه ماشين هاي ديگه سر خم ميكنن(بهترين ماشين بازي در رده road car ها همين mazda furai هست من همه ماشين هاي ديگرو تست كردم تويall stars اما هيچكي عددي در برابر اين نبودن :d

قدرت ماشين ها توي جاده مستقيم نيست- اونجوري شاكار نكردن- توي واقعيت و پيسته كه خودشونو نشون ميدن -top fuel ها ماشين هاي ٨٠٠٠ اسب بخاري واسه اين كارن 0-450 رو توي 4 ثانيه ميرن اما توي جاده از يه فولوكس كمترن :)) حالا برو همه جا داد بزن ماشين من 0-100 رو توي ٢ ثانيه ميره اما توي جاده يه corvete zr1 race mode مياد محو ات ميكنه ؛)

قدرت فرمول ١ شتاب فوقولادشون يا حتي topspeed اشون نيست بلكه fast corner cutting اشونه الاخصوص بيشترين اثري كه من ديدم روي ferrari f2007 جواب بوده ماكسيمم كردن down force بوده توي nurbergring nord chilfe ركوردمو از 5:25 رسوند به 5:08 كه 17 ثانيه واسه خودش يه عمره :دي
 
آخرین ویرایش:
رامین DownForce‏ بالا باشه فرمونت تیزتر میشه اما خب معایبی هم داره!! در کل تاثیرش انقدا هم که میگی نیس

اوه اوه اينكارو با redbull x1 نكني كه ماشين نابود ميشه :)) اما خوب تاثيرش بهت گفتم تو نوربرگرينگ واسه من بين 5-15 ثانيست كه وحشتناكه

توي پيست ها سرعتي مثل fuji speed way بيشترم ميشه
 
آره خب ! مخصوصا جاده هایی که کرنر وحشتناک دارن که شاهشون سوزوکاس , البته باتوجه به تجربیاتم این Down Force‏ رو ماشینای ناسکار بیشترین تاثیر رو داره
 
راستش قصدم راهنمايي بود

اول كه down force بالا براي جلوگيري از understeer و oversteer توي سرعت هاي بالاست يعني توي سرعت هاي بالا ماشين خوب به زمين ميچسبه grip كافي واسه پيچيدن رو محيا ميكنه و باعث ميشه توي time نهايي پيست كلي جلوتر باشيد و - تو سرعت پايين كه اصلا aero down force معنايي نداره دوست من چون فشار باد اونقد كمه باعث ايجاد down force نميشه -براي F1 ها نهايت كردن اين يك ضرورته به نظر بزرگترين f1 باز gt دنيا IMMORTAL PILOT :دي (الاخصوص f2007 كه واجبه حالا f10 نه چون اون كلا بد فرمونتره نسبت به f2007 شتاب و top speed اشم كمتره)

مورد بعد

ببين عزيز اگه ركورد top speed و accelerate ميخواي چرا بوگاتي فول تيون ور نميداري؟؟:دي

سنجش قدرت واقعي ماشين ها توي پيست هست- و بهترين سنجش براي ماشين هاكه ببينيم چند مرده حلاج ان مسابقه granturismo all stars هستش

شما بوگاتي رو تا اخر تيون كن بعد برو مسابقه granturismo allstars رو بزن- ببينم همون ابتدا هم دووم مياري- اول بازي همرو جاميزاري به خاطر شتاب زيادت ميتركوني- اما پيچ ها كه برسن محو ميشي و باي باي اساسي

بعد شما يه كاري كن-

اگه از b-spec ماشين mazda furai رو جايزه گرفتي برو فول تيونش كن قدرتش ميشه 650 اسب گمونم (نصف بوگاتي) - بعد برو توي همون granturismo all stars اول مسابقه شما به خاطر شتاب كمت توسط اونا محو ميشي اما يكم كه بگزره ميبيني تو اونارو محو ميكني با ماشيني در حد ٦٠٠ اسب نصف قدرت بوگاتي انچنان handling و corner speed cut اي داره كه ماشين هاي ديگه سر خم ميكنن(بهترين ماشين بازي در رده road car ها همين mazda furai هست من همه ماشين هاي ديگرو تست كردم تويall stars اما هيچكي عددي در برابر اين نبودن :d

قدرت ماشين ها توي جاده مستقيم نيست- اونجوري شاكار نكردن- توي واقعيت و پيسته كه خودشونو نشون ميدن -top fuel ها ماشين هاي ٨٠٠٠ اسب بخاري واسه اين كارن 0-450 رو توي 4 ثانيه ميرن اما توي جاده از يه فولوكس كمترن :)) حالا برو همه جا داد بزن ماشين من 0-100 رو توي ٢ ثانيه ميره اما توي جاده يه corvete zr1 race mode مياد محو ات ميكنه ؛)

قدرت فرمول ١ شتاب فوقولادشون يا حتي topspeed اشون نيست بلكه fast corner cutting اشونه الاخصوص بيشترين اثري كه من ديدم روي ferrari f2007 جواب بوده ماكسيمم كردن down force بوده توي nurbergring nord chilfe ركوردمو از 5:25 رسوند به 5:08 كه 17 ثانيه واسه خودش يه عمره :دي

دقيقا با حرفات موافقم چون دقيقا اين موارد رو تجربه كردم مخصوصا ويرونو
-------------------------------------------------------------------------------------
ميگم واسه برنز گرفتن چلنجاي سباستين فتل چيكار بايد كرد من توي برنزشم موندم به همون برنز قانعم:(
 
دقيقا با حرفات موافقم چون دقيقا اين موارد رو تجربه كردم مخصوصا ويرونو
-------------------------------------------------------------------------------------
ميگم واسه برنز گرفتن چلنجاي سباستين فتل چيكار بايد كرد من توي برنزشم موندم به همون برنز قانعم:(

من نميدونم چرا هنوز درست درمون نشستم پاي وتل :)) :)) اخه ماشينشو دارم زورم مياد:d

مصطفي جان اگر ورژن بازيت update هست يه كاري كن واسه سوزوكا شما contrl sensivity رو١٠ كن ببين چي ميشه- اگه فرمون داري بزار روي 5
 
من نميدونم چرا هنوز درست درمون نشستم پاي وتل :)) :)) اخه ماشينشو دارم زورم مياد:d

مصطفي جان اگر ورژن بازيت update هست يه كاري كن واسه سوزوكا شما contrl sensivity رو١٠ كن ببين چي ميشه- اگه فرمون داري بزار روي 5

نه فرمون ندارم
بازيمم اريجه و اخرين اپديتو داره
 
رامین من الان رفتم 2007 رو ورداشتم,فقط سه تانوربورینگ هستش کدومو باید برم?راستی یه گزینه Gripنمیدونم چی چی , تو منو فرمولا هستش که یکی از گزینه هاشم , رئال هستش,چیه اون
 
رامین من الان رفتم 2007 رو ورداشتم,فقط سه تانوربورینگ هستش کدومو باید برم?راستی یه گزینه Gripنمیدونم چی چی , تو منو فرمولا هستش که یکی از گزینه هاشم , رئال هستش,چیه اون

من اين گزينه هارو ندارم مهدي جان اينا تو اپديت ها اضافه ميشن - واسه f2007 براي ركورد بهتر يكم sensivity رو بالاببري بهتره - من كه اصلا ندارم بايد بسوزمو بسازم:d

مپ هم nürbergring nordchilfe نه اون چندتاي ديگه جيگر نه:x
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or