اونا دیگه چیه استاد GT-R 2012 رو که اضافه کرد دست گلش درد نکنه یه حالی بده بیاد این ALPHA 12 رو هم اضافه کنه بقیه ی ماشین های توی GT 5 کاملاً بدون استفاده میشن >:d<حالا این به کنار ؛ بیان چند تا ماشین درست و حسابی اضافه کنن ! Car Pack 1 که کلا تعطیل بود ، Car Pack 2 هم که فقط Nissan GT-R 2012 ـش جالب بود !
به اضافه شدن Porsche که امیدوار نیستم ( اصلا و ابدا :biggrin1: ) ولی حداقل بیان Reventon یا Aventador رو اضافه کنن !
آقا اين Ferrari 458 Italia '09 چي داره كه من نميدونم؟:d ساختمش خفن ولي يه 330 مدل 67 مياد ميگيرتش:d اون قطعاتي كه HPـشو ميبره بالا همه رو خريدم ولي بقيه رو نخريدم...چيا رو بخرم كه يه خورده شتاب اوليش بيشتر بشه؟
كلا كسايني كه به اين راي دادن تو نظر سنجي:d يه توضيحي درموردش بدن،از همينجا ميبوسمشون...:d
جان بچتون فقط زود جواب بدين گير اينم!!:d
انتخاب لاستیک هم خیلی تاثیر داره. با توجه به پیست و تعداد دور های لاستیک های Soft تا Hard رو انتخاب کنید. با توجه به دیفرانسیل جلو و یا عقب و یا 4 چرخ متحرک ست های لاستیک رو انتخاب کنید. قدرت ترمز گیری روی محور عقب و جلو هم با توجه به خصوصیات بالا و تقسیم وزن ماشین تنظیم کنید.
Fully Customizable Transmission!
اینو ارتقا ندی که را نمیره ماشین!:d
امین red bull نداری؟یا یه چیزی تو همین مایه ها؟
سالم بر میگردونم به خدا:d
من هم مثل شما خیلی وارد نیستم اما چیزایی که خودم دستگیرم شده رو مینویسم.اينارو توضيح ميدين برام كه چه پيستهايي Soft بزارم چه پيستهايي Hard ؟ ممنون ميشم يه توضيح مختصري بدين در اين باره آخه لاستيكهاي اين فراريه و اكثر ماشينهاي ديگم با اينكه همشون رو گرونترين نوع لاستيك براشون ميخرم يكي دو دور كه ميرم دودشون در مياد:d
اينارو توضيح ميدين برام كه چه پيستهايي Soft بزارم چه پيستهايي Hard ؟ ممنون ميشم يه توضيح مختصري بدين در اين باره آخه لاستيكهاي اين فراريه و اكثر ماشينهاي ديگم با اينكه همشون رو گرونترين نوع لاستيك براشون ميخرم يكي دو دور كه ميرم دودشون در مياد:d
با این توضیح ها GT5 که هیچ توی پیست هم می تونی بریخب اومدن GT 5 هم نزدیکه بد نیست یه توضیحم در مورد انواع لاستیک ها بدم :d البته بازم می گم اینجا همه استادن ولی خب فرض رو بر این می زاریم که شاید فقط 1 نفر ندونه :d
برای توضیح دو نوع پیست رو در نظر می گیریم :d
اول پیست لمانز (Le Mans) رو در نظر بگیرید:
از 3 نوع لاستیک Sport میشه استفاده کرد :
soft , medium , quality
لاستیک های اسپرت دیر صاف میشن اما اصطکاک کمتری دارند ترمز , هندلینگ , تعادل و ... کمتری دارند اما برعکس لاستیک های Raceing اینایی که گفتم رو بیشتر می کنه ولی خیلی سریع صاف میشه. برای رانندگی در لمانز زیاد به لاستیک های racing نیازی نیست چون آسفالت چسبنده ای داره , شیب پیچ هاش کمه , گرانش جاده اش کمه و اگه یه راننده ی خوب باشید راحت می تونید با لاستیک های sport quality تا 4 دور توی پیست بزنید . لاستیک اسپرت یه لاستیک معمولیه که جنسش خیلی بهینه شدس و 3 مدل داره :
soft : این نوع لاستیک نرمه و خیلی دیر صاف میشه , ترمز و اصطکاک اش کمه.
medium : کاملا معمولیه. ترمز و اصطکاکش هم بد نیست
quality :لاستیکش سخته. تر مز و اصطکاکش هم خوبه و نسبت به دو تای قبلی خیلی بهتره.
حالا پیست نوربرگرینگ (Nürburgring) رو در نظر بگیرید :
مثلا برای ماشینی مثل پاگانی زوندا خیلی سخته که بخواد از لاستیک sport استفاده کنه چون شیب پیچ ها کمه , گرانش جاده کمه , نقطه ثقل پیچ ها کمه , در نتیجه بهتره از لاستیک RACING استفاده بشه. racing یه نوع لاستیکیه که ظاهرش کاملا صافه ! یعنی جوریه که فک می کنید هنوز حرکت نکرده سر می خوره :d اما نه ! اصلا اینطور نیست این نوع لاستیک با شکل آسفالت و شن های موجود در اون set میشه و مثل موم میره بینشون. این لاستیکها خیلی تعادلشون بالاس. اینا هم 3 نوع دارن :
soft , medium , quality
که تفاوتشون مثل همون 3 نوع sport هستش. ولی با این تفاوت که لاستیک racing quality فقط در 2 دور پیست Nürburgring صاف میشه و ترمز رو 4 برابر قوی تر میکنه ! اصطکاکش خیلی زیاده و تعادلش فوق العاده اس !!! در کل اگه بخوایید تو پیست Nürburgring حتی 24 ساعت هم با racing quality برونید بازم خسته نمیشید !
البته همه چیز لاستیک نیست :d این فقط نصف راهه بقیش به رانندگیتون بستگی داره که بتونید پیچ رو با سرعت ثابت و مهم تر از همه با چه سرعت ثابتی طی کنید, traction و rolling ماشینتون در چه حدی باشه , گرانش زمین توی اون جایی که پیست واقع شده چه جوریه و ... که همش رو به همین راحتی نمیشه توضیحید :d
من هم مثل شما خیلی وارد نیستم اما چیزایی که خودم دستگیرم شده رو مینویسم.
برای سرعت های بالا و مسافت های طولانی وپیست آسفالت باید لاستیک racing استفاده کنی.
معمولا جلو رو soft و عقب رو hard میزارن.
البته به نوع دیفرانسیل ماشینتم بستگی داره (FR,FF,4WD,...)که هنوز خودم دقیق نمیدونم.
اگه زمین برفی باشه که خوب تابلو هستش باید از لاستیک مخصوص خودش استفاده کنی.تو زمین های خاکی هم که اون یکی لاستیک رو استفاده باید بکنی.(اسم هاشون درست یادم نیست، ولی همون هایی هستند که soft و hard ندارن.)
بفرما (از داخل کلوب خودم ) :
با این توضیح ها GT5 که هیچ توی پیست هم می تونی بری
باکس شاتش دو لبه (!) هست. درست نمیدونم یعنی چی ولی مثل اینکه در حالت عادی این شکلی هست (هنوز پشتش معلوم نیست چیه )خداییش خیلی باکس شات قشنگی داره.....
دلم خواست:d
عاشق ماشین های Concept هستم ! یادش بخیر یه نسخه مخصوص فقط برای ماشین های Concept روی PS2 اومد که خدا بود !! کلی ماشین عجیب و غریب که مثلآ یکیشون رسمآ یه مکعب بزرگ بود که با سرعت لاک پشت میرفت جلو !ويديو را ببينيد همراه با نمايش فوق العاده ACURA NSX CONCEPT جديد در بازي شاهد پيست جديد هم هستيم:
"ACURA NSX CONCEPT Movie" now released - News - gran-turismo.com