Gran Turismo 5 [پست اول حتماً خوانده شود]

مناسب ترین ماشین GT5 (نسبت به قیمت و کارایی) از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    483
مرسی دستت درد نکنه.

یه چیزی تو قسمت بدنه برای تیون وجود داره improved rigidity یه یه چی نزدیم به این..
آره این استرس باره فکر کنم.میزارمش همیشه.گفتم شاید تو اون دو سه تای آخرم چیزایی باشه.من اصلا از اونها نمیخرم.نمیدونم به چه درد می خورن!(diversion و...)

چون انصافا 7 زیاده سرعتت رو هم خیلی میگیره..
سرعت رو که خیلی میگیره.با دسته آف میکردم چون رو پدالها کنترل داشتم ولی به این پدالهای فرمون عادت نکردم هنوز.
 
اطلاعات جالبي توي اين مصاحبه داده، البته مصاحبه براي اواخر سال قبل هست:

The FIA GT and DTM racing series were both planned for GT5, but eventually had to be taken out.
When asked if GT5 is so big that it will be released in “stages”, Kazunori responded “The effect of complexity and size to the development time is very big. Practically speaking I would have wanted another two years of development time.”
One frequent criticism of many GT games – including GT5 – is the large number of Japanese cars with slight variations in trim (the various GT-Rs, Mitsubishi Evos, Miatas, etc. all come to mind). This is one of the first interviews which Kazunori has acknowledged the criticism, saying “…it’s true that there is a lot of variations depending on the model, and that’s probably because we’ve been affected strongly by the automotive culture in Japan from the 1990’s. [...] Back then there was meaning to each of the fine differences, and the selection of which model variation to drive was important to a user. Looking at it now I also think that there’s too many.”
Kazunori also confirmed the PlayStation 3’s lack of memory was “a serious concern” during the development of GT5, saying that “we just have to do our best” to get what performance they can out of the hardware.
He also re-confirmed that “We [Polyphony Digital] are still continuing to work on creating premium models and new tracks, but whether it will be DLC or will become something like GT6, hasn’t been decided yet.” (Keep in mind this interview was conducted last year.)
 
He also re-confirmed that “We [Polyphony Digital] are still continuing to work on creating premium models and new tracks, but whether it will be DLC or will become something like GT6, hasn’t been decided yet.” (Keep in mind this interview was conducted last year.)
این حرفش به نظرم نشون دهنده GT6 هست ! اگه قرار بود پیست و ماشین پریمیوم توی DLC بیاد و سال پیش هم این بحث رو کرده باشه , حداقل تا الآن که 5 ماه از اومدن بازی گذشته یه چیزی باید می اومد ! :دی
 
من که به شدت منتظرم معرفی gt6 : prologue هستم!!
یعنی احتمالا امسال این بازی برای اواخر امسال یا اوایل سال بعد عرضه می شه و اواخر 2012 هم این بازی عرضه می شه!!یعنی یه جورایی سالی یه دونه gt!!مثل سالی تقریبا یه دونه halo(البته به غیر از سال های اول عرضه)!!سونی یه جورایی داره یاد می گیره از فرانچیز هاش به خوبی برای سود دهی استفاده کنه!!
البته تیم سازنده باید دو برابر الان بشه به نظرم تا بتونه به t10 یه رقابت خوبی داشته باشه!!
آریا خبری از بزرگ شدن تیم پلی فونی نیست؟؟
 
برای چلنج فراری چه ماشینی پیشنهاد میکنین؟458 خوبه؟

برای گالاردو هم باید ماشین بخرم؟جایزه نمیده؟
599is faster
در کل دل میگه 458 عقل میگه 599 ببین کدومش بیشتر از اون یکی بهت غلبه میکنه :d
برای گایاردو چلنج هم باید یه گایاردو بخری :d
 
من که به شدت منتظرم معرفی gt6 : prologue هستم!!
یعنی احتمالا امسال این بازی برای اواخر امسال یا اوایل سال بعد عرضه می شه و اواخر 2012 هم این بازی عرضه می شه!!یعنی یه جورایی سالی یه دونه gt!!مثل سالی تقریبا یه دونه halo(البته به غیر از سال های اول عرضه)!!سونی یه جورایی داره یاد می گیره از فرانچیز هاش به خوبی برای سود دهی استفاده کنه!!
البته تیم سازنده باید دو برابر الان بشه به نظرم تا بتونه به t10 یه رقابت خوبی داشته باشه!!
آریا خبری از بزرگ شدن تیم پلی فونی نیست؟؟
اگه خبری بشه به نظرم اواخر امسال نمیشه ! :دی شاید سونی به این فکر افتاده باشه ولی از PD بعیده ! :دی
متآسفانه این ژاپنی بودن PD خیلی مشکل سازه ! کلآ چیزی از زیر زبونشون نمیشه کشید بیرون ! فقط هر چند وقت یه بار یامائوچی یه مصاحبه ای میکنه یا یه چیز ژاپنی بی ربطی توی توئیتر مینویسه ! :دی برای همینه که خیلی ها میگن PD باید یه مدیر روابط عمومی ای چیزی استخدام کنه که یه کم در این زمینه ها فعال باشه و بیاد توی فروم ها بچرخه و جواب بده و ... :دی مثلآ یه تیمی مثل ND آدم مطمئن هست که اعضاش توی فروم های معروف میچرخن و نظرات ملت رو میخونن و بعضی وقتا (مثل همین تریلر مولتی پلیر U3) میان صحبت هم میکنن ولی PD ... !
 
دوستان تو قسمت b-spec براي فراري چلنچ من يدونه 458 ايتاليا رو تا خرخره تيون كردم ولي بازم نميتونه بهتر از سومي چيزي بدست بياره يدونه هم 599 تيون كردم شد حدود 850 اسب ولي حداكثر دوم ميشه چيكار كنم؟
 
دوستان تو قسمت b-spec براي فراري چلنچ من يدونه 458 ايتاليا رو تا خرخره تيون كردم ولي بازم نميتونه بهتر از سومي چيزي بدست بياره يدونه هم 599 تيون كردم شد حدود 850 اسب ولي حداكثر دوم ميشه چيكار كنم؟


دوای درد شما یک عدد Inzo هست :d
 
الان دوتا فراري كه گفتم رو كلي خرج تيونشون كردم ديگه زوردم مياد انزو بخرم
راستي تو ناسكار چلنچ من تو اين پيست دايتونا گير كردم يكي يه تنظيماتي بگه كه بتونم ردش كنم
 
دوستان یه سوال
شنبه رفتم یه فرمون G27 خریدم :> :d
بعد تو بازی وقتی دندرو هم روی حالت Manual میزارم و میخوام دنده عوض کنم اصلا نیازی به گرفتن کلاچ نیست !! :|
راهی نیست که بشه فقط با گرفتن کلاچ دنده عوض شه و بدون گرفتن کلاچ دنده جا نره ؟
( خیلی واسم جالب بود که اصلا دنده خلاص تو بازی وجود نداره )
در ضمن فرمون G27 توی Option بازی که میریم دکمه ها رو عوض میکنیم که بگیم کدوم چیکار کنه نیست !!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or