camer تو قسمت suspension هست همون که تایر ماشین زاویشو تغییر میدی . تو time trail مشکلی نداره ولی واسه drift بدجوری خراب شده و کنترل ماشینو داغون کرده کار بجایی کشیده از لاستیک comfort soft و medium نمیشه استفاده کرد فقط باید hard بندازی زیرش . GT5 تو camber خیلی بهتر از GT6 بود . من همون روز اول که drift event اضافه کرد اولین تستی که کردم دیدم خیلی خیلی داغون شده . بعد گفتم شاید من دارم اشتباه میکنم از چند تا از رفیقا که اونا هم همیشه زیر 10 نفر رکورد میزنن ازشون پرسیدم بنظر شما camber خراب نشده ؟؟!! هموشون گفتن چرا تو 5 چیز دیگه ای بود این اصلا افتضاحه. البته خیلی ها هم تو فروم اعتراض کردن یحتمل تو GT7 درستش کنن ولی من انتظار داشتم تو 6 با اپدیت درستش کنن
آها فک کنم گرفتم کمبرو. خب داداش باید دید این چیزی که تو 6 پیاده کردن به واقعیت نزدیک تره یا 5, بعد میشه گفت کدوم بد بود یا خوب, چون میدونی هدف این شبیه ساز چیه دیگه.
این تنظیم کمبر تو کلاس gt3 خیلی کاربردیه. اکثر اتومبیلا تو این کلاس ضعف هندلینگ داره نسبت به gt1.
یه چیزی مثل gtr رو میشه با تنظیم کمبر خیلی حرف گوش کن تر کرد.
البته میدونم تاپیک بیشتر قرار هست برای اخبار نسخه جدید جی تی استفاده بشه, ولی خب پیش اومد دیگه, بعد جی تی باز حرفه ای فکر نکنم بتونه در مقابل لذت بحث درباره ستینگ مقاومت کنه :d
- - -ویرایش - - -
فکر میکنم اگه پورتش کنن گرافیک یه چیزی شبیه به تریلر هایی بشه که قبل از ریلیز 5 نشون میدادن, همون چیزی که تو دموی اول پنج میدیدیم...!