PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
خوشم میاد اکثریت کسایی که تو تاپیک ای تری از بازی بد میگفتن و خیلی باهاش حال نکردن حالا با دیدن تریلر با کیفیت بالا و دقت به مبارزات حرفشون رو برگردوندن:D
دیدین گفتم تنوع کامبت بازی خفنه کسی باور نمیکرد باز حرفه خودتون رو میزدین:D
البته طبیعیه بنظرم همگی بعد از فاجعه مایکرو و این که سطح انتظارمون از سونی چند برابر شد که دیگه بره تیر خلاص رو بزنه که نزد بچه ها نمیدونستن کجا خالی کنند رفتن عقده ها رو ریختن سر بازیا انحصاری تازه من دیدم طرف داشت از دی ال سی انچارتد ایراد میگرفت:))
خلاصه دوستان بازی قراره رویایی بشه:x
تغییر زاویه دوربین هم که بعضیا ایراد ازش دارن فکر کنم تو این تریلر بخاطر این بود که دشمنای بازی خیلی بزرگ نبودن صد در صد در مواجع با باس ها یا دشمنای عظیم دوربین عقب تر هم میره ولی نه در حد سه گانه:D
 
به این زودی که اودین کله پا نمیشه! بعد من جایی ندیدم که شاخ داشته باشه :-"
اون یارو جسده رو وقتی تو تریلر دیدم گفتم نکنه Thor باشه! خیلییییی گنده ـست! (خداها یک زمانی در GOW I و II خیلی گنده بودن:-" ) ، و یک چکش هم کنارش افتاده!
ولی خوب...به همون دلیلی که نمیتونه اودین باشه اون کله،اینم Thor نخواهد بود! :-" ، اون زنه هم که میگفت خداها از اینکه بدونند یک خارجی اینجاست خوشحال نمیشن! پس قاعدتا باید هنوز باشن! و سقوط نکرده حکومتشون:-"
خدایی نمیشه بگی اون thor نیست!پتکش که کنارشه !!نزدیک همون کوهی هم هست که پارسال تو تریلر نشون دادن(همون آخر تریلر رعد و برق میزه:-").
ولی بازم من خودم شک دارم!یعنی thor به این زودی تو بازی میمیره:-")
شایدم کریتوس این دفعه با کل خدا ها تو جهان دعواش شده تو این قسمت اسکاندیناوی رو تموم میکنه بعد میره مصر :))
 
همونطور که دیروزم گفتم تریلر یکم منسجم نبود ولی گرافیک و مبارزات فوق العادس........
اصن به نظر من مبارزات 10 برابر بهتر از شماره های قبل شده.....خیلی حس درگیری بیشتری به ادم دست میده وقتی اینطور از نمای نزدیک مبارزه می کنه

اگه این نوع مبارزات جواب بده به احتمال زیاد تو اینده خیلی از بازیهای هم سبک نمای دوربین رو بیارن نزدیکتر....واقعا حس و حال طبیعی تر، سنگین تر و خوبی داره

.
 
همونطور که دیروزم گفتم تریلر یکم منسجم نبود ولی گرافیک و مبارزات فوق العادس........
اصن به نظر من مبارزات 10 برابر بهتر از شماره های قبل شده.....خیلی حس درگیری بیشتری به ادم دست میده وقتی اینطور از نمای نزدیک مبارزه می کنه

اگه این نوع مبارزات جواب بده به احتمال زیاد تو اینده خیلی از بازیهای هم سبک نمای دوربین رو بیارن نزدیکتر....واقعا حس و حال طبیعی تر، سنگین تر و خوبی داره

.
دقیقا. اصلا دقیقه 05:10 رو ببینی مبارزات و کومبو زدن کریتوس واقعا فوق العادست.
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
دقیقا. اصلا دقیقه 05:10 رو ببینی مبارزات و کومبو زدن کریتوس واقعا فوق العادست.
درسته
فقط یه نگرانی هست اونم اینه که وقتی مبارزه شلوغ بشه یا چند تا موجود سریع (مثه اون سگهای آتشین شماره 3) تو صحنه باشن این دوربین دیگه سخت بتونه جواب بده.....یعنی اگه مثلا اون سگ یهو از سمت چپ تصویر بپره سمت راست تصویر عملا بخاطر نزدیکی زیاد کریتوس به دوربین و بسته بودن زاویه نمیشه ردشو گرفت و تشخیصش داد.
برا اینکار دو تا راه حل دارن فک کنم:
  • یکی اینکه تو مبارزات مختلف بسته به دشمنا و بزرگی صحنه مبارزه دوربین جلو و عقب بشه و زاویه های مختلف بگیره به خودش(مثه شماره قبل فقط کمی نزدیکتر و متفاوت تر)
  • یکی هم اینکه قید دشمنای باهوش و سریع رو بزنن و فقط دشمنای کم تعداد یا نه چندان چابک باشه تو بازی

که فک کنم هر عقل سلیمی میره دنبال راه حل اول:Dفقط باید از اینم یه تریلری بیاد تا دلمون قرص بشه

.
 
من با تغيير دوربين موافقم اما اينطور هم نباشه كه اصلا دوربين به عقب نره و ما يك نماى عريض همراه باس هاى غول پيكر نبينيم. براى من مثلا وقتى دوربين عقب ميرفت و كريتوس كوچيك ميشد و با يك محيط بزرگ يا غول عظيم روبرو ميشدم و از اونجا عبور ميكردم يا غول رو از پا در مى اوردم، عظمت كارى كه انجام داده بودم خيلى بيشتر از موقعى هست كه دوربين بخواد نزديك باشه و با يك محيط يا غول حالا هرچقدر هم بزرگ روبرو بشم. من با اين نمايش بازى خيلى نااميد شدم كه نتونستم همچون صحنه اى رو ببينم.
 
درسته
فقط یه نگرانی هست اونم اینه که وقتی مبارزه شلوغ بشه یا چند تا موجود سریع (مثه اون سگهای آتشین شماره 3) تو صحنه باشن این دوربین دیگه سخت بتونه جواب بده.....یعنی اگه مثلا اون سگ یهو از سمت چپ تصویر بپره سمت راست تصویر عملا بخاطر نزدیکی زیاد کریتوس به دوربین و بسته بودن زاویه نمیشه ردشو گرفت و تشخیصش داد.
برا اینکار دو تا راه حل دارن فک کنم:
  • یکی اینکه تو مبارزات مختلف بسته به دشمنا و بزرگی صحنه مبارزه دوربین جلو و عقب بشه و زاویه های مختلف بگیره به خودش(مثه شماره قبل فقط کمی نزدیکتر و متفاوت تر)
  • یکی هم اینکه قید دشمنای باهوش و سریع رو بزنن و فقط دشمنای کم تعداد یا نه چندان چابک باشه تو بازی

که فک کنم هر عقل سلیمی میره دنبال راه حل اول:Dفقط باید از اینم یه تریلری بیاد تا دلمون قرص بشه

.
زمان دقیق نمایش رو نمیدونم اما اون صحنه ای که چندتا از دشمنای بازی به همراه اون دشمن گولاخی که تو تریلر اول بود ریحتن سر کریتوس اگه دقت کنی دوربین بازی بیشترین فاصله رو میگیره در حقیقت یه چیزی که من فهمیدم قابیلت لاک داشت که اگه رو یه دشمن بزرگ لاک کنی دوربین میره عقب رو یه دشمن کوچک لاک کنی میاد جلو,حالا یه چیز دیگه هم بود اونم اینه که وقتی تعداد دشمنا زیاد میشه دیگه لاک نمیکینی:D دقیقا مثل اون صحنه ای که کریتوس سپرش رو باز کرد و چند ثانیه بعدش تبرش رو گرفت دستش و یه حرکت چرخشی زد(این حرکتش منو یاد نسخه های قبل انداخت:D) بنظرم تو این قسمتش دیگه لاک رو شخصیت خاصی نبود و فقط کمبو زنی بود
خلاصه بنظرم فکر همه چیزش رو کردن و این جور فکرا که اگه این کارو نکنه ضرر میکنه ماله استدیو هایی هست که سابقه کار درخشانی ندارن نه سانتایی که بازی متا 90 تو کارنامش داره:D
 
اول اینکه اونا گرگ بودن نه سگ :D
دوم نزدیک شدن دوربین و ندیدن پشت سرتون یکی از هیجان انگیزترین تغییر در مبارزات بازیه که اجازه نمیده بدون استراتژی اتک کمبو به کشتن ادامه بدین و حس واقع گرایانه ای توی درگیریها دارین ، آترئوس هم حرکات جالبی میزنه مثل خشک کردن دشمن با رعد که ترکیب حملات رو از صد تا کمبو زدن بی مغز قشنگتر میکنه . دیدین که چطور روند مبارزه با حرکت آترئوس دیدنیتر شد ؟ اگه ندیدین گیفشو بزارم :D

حالا بیایم تکلیف H&S رو مشخص کنیم :
تعریفی که دوستان از این سبک دارن مثل DMC یا B ، یا همین گاو قدیمی ، کلا قبولش ندارم بیاین بحث کنیم مشکلی ندارم ، اینکه هر چی مبارزات سریعتر باشه H&Sی تره یا کمترش نه ، نظرات کاملا شخصیشونه و تعریفش کلا این نیس ، کریتوس یا حتی HB با توجه به عمق مبارزات نمیتونن سریعتر از این باشن ، سنگینی مبارزات حتی با یه نفر که در تریلرم مشهود بود ، بهتر از اینه که شمشیر یا تبرتو بیاری بالائو برات فرقی نکنه مقوا جلوته !!یا آدم ، فرتو فرت سلاحتو عقب جلو کنیو بعد مدتی فقط کمبوها سرگرمت کنه نه مبارزه دلچسب .
کاری که سانتا کرده عمق دادن به گیم پلی برای بهتر کردن حس مبارزس ، شما الان برو ببین مشت زدنای کریتوسو ، نصف کردن با تبرو ، پرت کردن تبرو ، کار با سپرو ، ترکیب کار با آترئوسو ، عصبانیتشو ، کلیت گیم پلیو ، همش جزییاته نه کلیات سریای قبل
 
اولین چیزی که منو عاشق لست کرد واقعگرا بودن بازی بود اینکه همه سلاحاش دیده میشد ۲ تا کمری ۲ تا اسلحه بزرگ و یک چوب یا میله . کوله پشتی و سقف چیزایی که توش جا میشد بعدم که با درک داستان و گیمپلی و شخصیتا عاشقش شدم واقعا .

الانم این حسو به گاد دارم اینکه از تو کونش سلاح در نیاورده تا الان خیلی خوبه حتی سپرشم رو دستش هست و فشرده میشه خیلی عالیه . یا وقتی میکشی مثل نسخه قبلیا گلبول هایه قرمزو رنگی رو هوا پخش نمیشن خیلی خوبه من که عاشقش شدم حالا با داستان و گیمپلی باید جواب بله رو بده :)
 
با دیدن تریلر با کیفیت بالا فکم چسبید به زمین~X(:o
نمیدونم خوابم میومد یا چون با کیفیت 360 دیدم اینجوری به نظرم میومد الان با دقت که دیدم چقدر افکت های خفن و پرحجم به بازی اضافه شده ، تازه گفتن رو ps4 معمولی اجرا شده ، موزیک تریلر و صحبت های پدر و پسر بکگراند تریلر آدمو روانی میکنه:x
رفتم لیست بهترین نمایش E3 رو ادیت کردم:D
خدایان ما رو عفو کنن[-o<
 
اول اینکه اونا گرگ بودن نه سگ :D
گرگ بودن؟
HADES CERBRUS ها گرگ بودن؟؟:|
In Greek mythology, Cerberus (/ˈsɜːrbərəs/;[2] Greek: Κέρβερος Kerberos [ˈkerberos]), often called the "hound of Hades", is the monstrous multi-headed dog that guards the gates of the Underworld to prevent the dead from leaving

قبل غلط گیری یه مطالعه اولیه ای داشته باشین حداقل

.
 
کلا این بازی هر سبکو شکلو فزمی باشه عالی هستش
ولی این تریلر جدید اون حس عظمت و شکوه بازیهای قبل رو به ادم نمیده
البته فقط این تریلر چون بازی چند 10 ساعت هستش نمیشه زود قضاوت کرد
البته اینا همه نظره شخصی بود
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ
کوری Barlog واقعا ذهن خلاقی داره فوق العادس این بشر هیچوقت فکر نمیکردم کریتوس انقدر یکجورایی لطیف شده ببینم کسی که واقعا دیگه اون کریتوس خشن نیست اونجاهایی که پسر رو کولش بود از صخره میرفت بالا یا اون کات سینی که رو پاش خوابیده بود فوق العاده بود با داستانی عمیق به نظر میرسه روبهروییم هر چند تو مبارزات یکجاهایی اون خشن بودنش باز بروز میکرد ولی تو صحنه ها با پسر خیلی تاثیر گذار بود حالتاش و لحن سنگینش بعد RDR2 این دومین بازی که شدیدا انتظارش میکشم
 
  • Like
Reactions: pbgame and s.snake2

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or