تو بلاگ us پلی استیشن داشتم پست شخص کوری راجع به نمایش بازی میخواندم گفتم بد نیست ترجمه کنم اینجا هم بزارم غلط داشت شرمنده عجله ای انجام شد
نوشته های تو پرانتز نظر شخصی خودم نسبت به ان قسمت.
---
First Look: Santa Monica Studio’s New God of War on PS4
Everything, everywhere changes.
همه چیز همه جا عوض شده.
Change is an essential part of life. In creative development change is often the explosive spark that transforms
good enough into
truly memorable.
تغییر یکی از قسمت های حیاتی زندگیه. در توسعه خلاقانه تغییر همچنین یک جرقه منفجر کننده که "خوب به اندازه کافی" را تبدیل به "به معنای واقعی به یاد اوردنی و خاطره انگیز" میکنه.
Several years ago we at Santa Monica Studio began the journey of creating a new God of War. All of us recognized a special honor and responsibility to create a different and better and truly more memorable experience than before. I realized early on that we had to make changes in every aspect of the game.
چند سال قبل ما در سانتا مونیکا استودیو یک سفر جورنی برای خلق یک خدای جنگ جدید را شروع کردیم.
همه ی ما یک افتخار ویژه و احساس مسئولیت برای خلق یک تجربه خاظره انگیز تر و بهتر از قبل را تشخیص دادیم.(بهشون اطمینان کنیم) من خیلی زود این را فهمیدم که خیلی از جنبه های بازی باید تغییر کند.
I knew I didn’t want to simply reboot the franchise, starting over with a retelling of the origin story. I wanted to reimagine the gameplay, give players a fresh perspective and a new tactile experience while delving deeper into the emotional journey of Kratos to explore the compelling drama that unfolds when an immortal demigod makes a decision to change.
من میدونستم که نمیخوام خیلی ساده فرنچایز را ریبوت کنم. شروع به دوباره بازگو کردن داستان اصلی.(خوشحال نباشیم؟
)
من میخوام یک تصور جدید از گیم پلی داشته باشم. به بازیکنان یک دید تازه بدم. و یک تجربه جدید قابل لمس(
)
در حالی که عمیق تر به کاوش در سفر احساسی کریتوس برای سیاحت در درام جذابی که نشان میده یک نیمه خدای جاودان کی تصمیم به تغییر میگیره. (به نظرم این پاراگراف خیلی مهمه داستان و سبک بازی تغییر را توجیه میکنه اونم چه توجیهی
هایپ شید هایپ
)
(یک نکته هم تو این پاراگراف هست. که سانتا به معنای واقعی برای کریتوس ارزش قائله و شخصیت گاد اف وار را کریتوس میدونه. شایعات تغییر کاراکتر هم احتمالا کار خودشون بود که غافلگیر شیم
)
For Kratos, this change means breaking the cycle of violence, distrust and deception that his family, the Greek pantheon, perpetuated for so long. That cycle drove a whole host of bad decisions – the ill-fated deal with Ares, the murder of his family and a rage fueled descent into madness and vengeance that ultimately ended with the epic destruction of Olympus.
برای کریتوس این تغییر به معنای شکوندن چرخه خشونت بی اعتمادی و فریب خوردنی که خانوادش. معابد یونان. برای مدت طولانی همیشگی کرده بودند. چرخه ای که منجر به تمام تصمیم های بد میشد.
مریضی(همون داستان سفید شدن گوست اف اسپارتا که نمیفهمید کیو میکشه اینا فکر کنم). معامله سرنوشت ساز با ایریز. قتل خانوادش وشورشی که سوختش نزول به دیوانه گی و انتقامی که کاملا تموم شد با ویرانی المپوس(داره توضیح میده چرا و چگونه اخر gow3 را پیچونده که کاملا هم منطقی به نظرم)
It also means learning how to control his rage, the intensely turbulent monster that lives within him, steering him down ever-darker paths. Kratos needed to figure out how to put the monster back in the box, how to control when he does and does
not let that monster out.
این (تغییر) همچنان به معنی یاد گیری چگونگی کنترل خشمش میشه(کریتوس فهمیده
عالیه خیلی شخصیت کریتوس را بزرگتر کردند به نظرم)
یک هیولای یاغی مشتاق به سرکشی که در درونش زندگی میکنه. که به سوی مسیر های تاریکتر رهبریش میکنه.(هایپ نورس)
کریتوس نیاز داره تا یاد بگیره چظور هیولا را به جریان برگردونه. چه طور خودش را کنترل کنه زمانی که اجازه میده و نمیده که هیولابیرون بیاد.
Kratos’ rage has provoked a ton of bad decisions in his life, so I was fascinated to see what would happen if he actually made a good one. What would that look like? How would he struggle with this very difficult and unfamiliar road? And more importantly, why would he do this?
شورش و خشونت کریتوس به تعداد زیادی از تصمیماتش در زندگیش دامن زده. پس من جذب این شدم که چه میشه اگر او واقعا یک فرد خوب بشه.(بسته یندی کرد قضیه را
) (اسنشن و کریتوس جدید نطفه داستان جدید بوده همه چی رو برنامست)
اون کریتوس خوب چه شکلی میتونه باشه؟ چگونه اون با این مسیر جدید و نا شانا سرو کله میزنه؟ و از همه مهمتر چرا این کار را میکنه؟ (هایپ
)
The last question was answered in my own life with the birth of my son, a tremendously transformative event that had me thinking about all kinds of change in life. It is hard for human beings to truly change, but one thing that can really motivate us is the thought of being responsible for a life, and especially the life of our child. The weight of that responsibility drives the instinct to protect, to want to prevent the mistakes of our past being delivered upon them. There is no end to the lengths we will go, no adversity we will not overcome, to be better… for them.
اخرین سوال(چرا این کار ها را میکنه) در زندگی خودم با تولد فرزندم جواب داده شد(خدا نگه داره
) بک اتفاق دگرگون کننده فاحش که مجبورم کرد نسبت به همه مدل تغییر در زندگیم فکر کنم. این سخته که انسان به تغییر واقعی برسه. ولی یک مسئله که واقعا میتونه تحریکمون کنه در اندیشه ی مسئول بودن برای یک زندگی(منظور بچه) و خصوصا زندگی بچمون. سنگینیه ان مسئولیت غریره را به حمایت سوق میده(حمایت از بچه در تریلر و احتمالا بازی) . برای پیشگیری از خوردن اشتباهات گذشته به انها(بچه ها. کریتوس نگرانه بچست) . مسیری که طی میکنیم پایان نداره. هیچ بدبختی بر ما غلبه نمیکنه که برای انها (بچه ها) بهتر باشیم(خب بچه احتمالا بچه خود کریتوس یا مثل بچه خودشه در واقع امید دوباره کریتوس برای زندگی نمیره ریج جدید شروع شه صلوات
)
Once the decision to change was made, things got really interesting for Kratos and for all of us here at SMS. The road to creating a new God of War is a seemingly endless climb up an impossibly enormous mountain, filled with countless gut-wrenching failures and joyfully sweet successes.
وقتی تصمیم به تغییر گرفته میشه. مسائل برای کریتوس و ما اینجا در سانتا مونیکا استودیو(
) خیلی جذابتر میشه. راه ساخت یک خدای جنگ جدید به شکل بالا رفتن از یک کوه عظیم و غیر قابل ممکن زیباست.
پوشیده از بیشمار درماندگی های پیچ در پیچ روده ای و موفقیت های شیرین و لذت بخش.
Change is hard, but through it all we persevere, getting back up each time we are knocked down and celebrating each breakthrough, knowing that this journey ends in the realization of a collective vision – a great change in something we
all hold very dear – a chance for us all to be better.
This playable gameplay teaser is an early first glimpse at the new beginning for God of War. We are so very eager to show you more as the game continues to take shape.
Cory
تغییر سخته. ولی در میان تمام پشتکار هامون . دوباره سرپا شدن هر دفعه که زمین می خوریم. و جشن گرفتن هر پشیرفت و مانعی که رد میکنیم. دانستن این که این سفر با تحقق یافتن تمامی دیدگاه ها همراهه. یک تغییر بزرگ در چیزی که همه مان عزیزانه نگه میداریم. یک شانس برای هممون که بهتر باشیم.
این تیزر گیم پلی قابل بازی یک دید اجمالی در مراحل اولیه شروع جدید خدای جنگ محسوب میشه.
ما بسیار مشتاقیم که از بازی یه شما بیشتر نشان دهیم وقتی بیشتر شکل پیدا کنه
کوری.
---
Let The hype Begins
First Look: Santa Monica Studio’s New God of War on PS4