PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹🔹🔹
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:
اریک ویلیامز آدم کاردرستیه، کارکشته این کاره، اگه بزرگتر از کوری نباشه کوچیکتر اصلا نیست، مشکل رگناروک کارگردانیش نیست
از نظر من مشکل اصلی این بود که داستانی که قرار بود سه گانه باشه رو تلاش کردن توی قسمت 2 تمومش کن
ما 2018 ی شروع رویایی برای 3 گانه رو دیدیم که برای شروع بهتر از این نمی تونست مارو درگیر ماجرا کنه گاد 2018 واقعا در حد کمال بود برای من
وقتی تصمیم گرفتن داستان رو در قسمت 2 تموم کنن مجبور شدن داستان رو فشرده کنن و این شد که یک سوم آخر بازی کاملا ناباورانه سریع و ساده شد و اون حس ی مبارزه با شکوه پایانی که همیشه از گاد انتظار می رفت رو نداشت
رگناروک برای من مثل خوشمزه ترین غذای مورد علاقم بود اما به ظرف چسبیده بود، میدیدم که هستش بوش به مشامم می رسید لمسش می کردم ولی نمی تونستم بخورمش :D
خلاقه اینکه یکی از حسرتهای بزرگ دوران گیمریم همینه که می تونستیم ی سه گانه افسانه ایی ببینیم که برای همیشه در تاریخ موندگار بشه و بعد اون دیگه کسی جرات نکنه سراغ داستان های اساطیری نورس بره، ولی نشد :D و نفرین بر باعث و بانیش :D

مبارزه پاياني گاد ٢٠١٨ با بالدور حماسي بود؟
باس فايتهاي گاد ٢٠١٨ همشون اسون بودن و فقط اژدها يه مقدار حالت حماسي داشت
بنظرم فقط مبارزه با والكيريها خوب بود اونم يكي دوتا اول بقيهشون كپي بودن.
 
مبارزه پاياني گاد ٢٠١٨ با بالدور حماسي بود؟
باس فايتهاي گاد ٢٠١٨ همشون اسون بودن و فقط اژدها يه مقدار حالت حماسي داشت
بنظرم فقط مبارزه با والكيريها خوب بود اونم يكي دوتا اول بقيهشون كپي بودن.
اگه حماسه تو خونریزی می بینی قطعا نه! حماسی بودن هم به سختی و آسونی نیست :دی شکوه اون لحظه که آترئوس ورلد سرپنت رو صدا می زنه و باعث میشه هینت هایی که توی ذهنت داشتی تبدیل به ی جرقه ذهنی بشه با خودت بگی چی شددددددد؟
تکرار نشدنیه!
اون لحظه که بالدر طلسمش باطل میشه و شروع به حس کردن میکنه... اون لحظه که فریا تسلیم خواسته فرزند خودش میشه، تلاش کریتوس برای نجات هردوشون و در نهایت ناامیدیش، اون لحظه که کریتوس کارو تموم می کنه و میگه The cycle ends here, we must be better
و تیر آخر واکنش فریا...
در نهایت اون تالار جاینت ها و اون لحظه با شکوه به باد سپردن خاکستر فی... اینا چیزایی نیست که براحتی از یاد آدم بره و برای من لحظه با شکوه و حماسی همینه :دی
 
اگه حماسه تو خونریزی می بینی قطعا نه! حماسی بودن هم به سختی و آسونی نیست :D شکوه اون لحظه که آترئوس ورلد سرپنت رو صدا می زنه و باعث میشه هینت هایی که توی ذهنت داشتی تبدیل به ی جرقه ذهنی بشه با خودت بگی چی شددددددد؟
تکرار نشدنیه!
اون لحظه که بالدر طلسمش باطل میشه و شروع به حس کردن میکنه... اون لحظه که فریا تسلیم خواسته فرزند خودش میشه، تلاش کریتوس برای نجات هردوشون و در نهایت ناامیدیش، اون لحظه که کریتوس کارو تموم می کنه و میگه The cycle ends here, we must be better
و تیر آخر واکنش فریا...
در نهایت اون تالار جاینت ها و اون لحظه با شکوه به باد سپردن خاکستر فی... اینا چیزایی نیست که براحتی از یاد آدم بره و برای من لحظه با شکوه و حماسی همینه :D

خون كه نه منتهي به عظمت و قدرت باس ميبينم
مثلا مبارزه با هيديس تو ٣ از كل اينا حماسي تر بود يا خود هركول و زئوس


مثلا مبارزه با گايا يا كرونوس سخت نبود اما حماسي بود

يعني باس بايد يه كركتر خيلي خفن باشه وگرنه يكي باشه از خودمون كوچيكتر و سطح تر كه بچه زدن نداره :D

تعريف من از باس بطور دقيق تو سري سولزهاست

تو گاد توقع اون سختي رو ندارم اما عظمت رو چرا و تو گاد ٢٠١٨ عظمت نداشتن باسها واسه همين هم شكست دادنشون حسي نميداد
رگناروك هم پلي ندادم و نمي دانم :D
 
افسوس و صد حیف که هنوز بازی رو تجربه نکردم و الا یه تنه جلوی این همه حرفایی که پشت سر این بازی تو این چند وقته زده شده وایمیسادم :D
فعلا کظم غیظ میکنم :D
فقط میدونم عنوانی که متای۹۴ گرفته و بعد از الدن رینگ بهترین عنوان سال شده ۹۹ درصد ایراداتی که ازش میگیرن یا از رو غرضه یا از روی اینه که اونجوری که میخواستن باب سلیقه خودشون باشه نیست.
 
افسوس و صد حیف که هنوز بازی رو تجربه نکردم و الا یه تنه جلوی این همه حرفایی که پشت سر این بازی تو این چند وقته زده شده وایمیسادم :D
فعلا کظم غیظ میکنم :D
فقط میدونم عنوانی که متای۹۴ گرفته و بعد از الدن رینگ بهترین عنوان سال شده ۹۹ درصد ایراداتی که ازش میگیرن یا از رو غرضه یا از روی اینه که اونجوری که میخواستن باب سلیقه خودشون باشه نیست.
نه داداش اشتباه برداشت نکن :دی رگناروک فوقالعاده اس و یکی از بهترین تجربه های نسل هست بدون شک
بحث ما کمال‌گرایی در واقع، رگناروک میتونست به جای ی بازی خیلی خوب ی افسانه تکرار نشدنی بشه
حرف سر این بود :دی
 
مشکل بازیهایی مثل گاد سریالی بودنشون هست.چون کارگردان علاوه بر نسخه حاضر باید برا نسخه بعدی و به تبع درآمد بعدی هم پازل بچینه که این هم بده و هم خوبه.بدیش اینه که نمیتونه ایده اصلیش رو تو بازی بچپونه و باید با نسخه های بعدی هم هماهنگ کنه.به نظرم باید یه جوری بین بازار و شاهکار بودن تعادل برقرار کنن که کار بسیار سختیه
 
  • Cool
Reactions: Taha75
نه داداش اشتباه برداشت نکن :D رگناروک فوقالعاده اس و یکی از بهترین تجربه های نسل هست بدون شک
بحث ما کمال‌گرایی در واقع، رگناروک میتونست به جای ی بازی خیلی خوب ی افسانه تکرار نشدنی بشه
حرف سر این بود :D
الان یکی که هیچ شناختی از این بازی نداره بشینه ۳۰_۴۰ صفحه اخیرو بخونه تصورش یه بازی با متای ۸۴_۸۵ هست :D
این بازی فراتر از یه بازی خیلی خوبه و با جوایز و امتیازات قطعا یک شاهکار هست. شاید افسانه تکرار نشدنی نباشه اما اونطوری هم نیس که برا خیلی چیزاش افسوس خورد و گفت ای کاش اینطوری میشد یا اونطوری!
حالا بزار خودم تجربش کنم با دلیل و‌ مدرک حرف میزنم:D
 
الان یکی که هیچ شناختی از این بازی نداره بشینه ۳۰_۴۰ صفحه اخیرو بخونه تصورش یه بازی با متای ۸۴_۸۵ هست :D
این بازی فراتر از یه بازی خیلی خوبه و با جوایز و امتیازات قطعا یک شاهکار هست. شاید افسانه تکرار نشدنی نباشه اما اونطوری هم نیس که برا خیلی چیزاش افسوس خورد و گفت ای کاش اینطوری میشد یا اونطوری!
حالا بزار خودم تجربش کنم با دلیل و‌ مدرک حرف میزنم:D
همونطور که گفتی بازی با این امتیازاتش قطعا شاهکاره و مخصوصا برای کسانی که نسخه های قبل رو تجربه نکردن ولی کسی که بازی های قبلی رو (بعضا هر کدوم رو ۱۰ بار تا اخر رفته) تجربه کرده حسش فرق میکنه و بعد از تجربه اون با دیدن این همه تغییر باعث شوک میشه و همش میگه این که گاد اف وار نیست و ... مدام نسخه های کلاسیک یادش میاد .
 
  • Like
Reactions: ali-ps
الان یکی که هیچ شناختی از این بازی نداره بشینه ۳۰_۴۰ صفحه اخیرو بخونه تصورش یه بازی با متای ۸۴_۸۵ هست :D
این بازی فراتر از یه بازی خیلی خوبه و با جوایز و امتیازات قطعا یک شاهکار هست. شاید افسانه تکرار نشدنی نباشه اما اونطوری هم نیس که برا خیلی چیزاش افسوس خورد و گفت ای کاش اینطوری میشد یا اونطوری!
حالا بزار خودم تجربش کنم با دلیل و‌ مدرک حرف میزنم:D
آخه داش مشکلت اینه که الان توی ذهنت یه چیز ماورایی ازش ساختی
اسم بازی *رگناروک* هست ولی اون چیزی که برات به نمایش میذاره یه دنیا فاصله با رگناروک اصلی و افسانه ها هست
مشکل ماها این بود قبل بازی نشستیم ماجرای رگناروک و اون نبرد ها و حماسه ها رو خوندیم بعد که بازی اومد مثل آب روی آتیش بود
حالا خودت بازی کن به حرفام میرسی
 
  • Like
Reactions: FERYGAMER
تو گاد توقع اون سختي رو ندارم اما عظمت رو چرا و تو گاد ٢٠١٨ عظمت نداشتن باسها واسه همين هم شكست دادنشون حسي نميداد
رگناروك هم پلي ندادم و نمي دانم :D
گاو 2018 یه پیش درآمد بود و بار حماسی بازی بیشتر رو نقل و قول ها از خدایان و اینکه فلان خدا فلان قدرت رو داره و فلان اتفاقا می افته و .... گذشت.
در نتیجه به عنوان شروع یه حماسه گاو 2018 مناسب بود

ولی تو گاو رگناروک که پرونده همه چی قراره بسته بشه انتظار لحظات و فضای حماسی و پایان بندی شگفت انگیز می رفت که اصلا رخ نداد.
وگرنه بازی از بقیه جهات شاهکاره و بازی در سطحش نیست

افسوس و صد حیف که هنوز بازی رو تجربه نکردم و الا یه تنه جلوی این همه حرفایی که پشت سر این بازی تو این چند وقته زده شده وایمیسادم :D
فعلا کظم غیظ میکنم :D
فقط میدونم عنوانی که متای۹۴ گرفته و بعد از الدن رینگ بهترین عنوان سال شده ۹۹ درصد ایراداتی که ازش میگیرن یا از رو غرضه یا از روی اینه که اونجوری که میخواستن باب سلیقه خودشون باشه نیست.
بحث متا ربطی به بحث ما نداره
معیارهای یه منتقد با یه طرفدار بازی لزوما یکسان نیست. اهمیت داستان برای یه منتقد فرق میکنه با یه طرفدار و همینطور پارامترای دیگه.
برای مثال دارک سولز 1 متاش 89 هست ولی از خیلی از بازیها با متای بالاتر معروف تر، تاثیرگذارتر و پراهمیت تره تو صنعت بازی

.
 
آخرین ویرایش:
مبارزه پاياني گاد ٢٠١٨ با بالدور حماسي بود؟
باس فايتهاي گاد ٢٠١٨ همشون اسون بودن و فقط اژدها يه مقدار حالت حماسي داشت
بنظرم فقط مبارزه با والكيريها خوب بود اونم يكي دوتا اول بقيهشون كپي بودن.
حق ترین کامنتی که تو این تاپیک خوندم! اون ترولها رو بگو که فقط رنگشون عوض میشد.
گاد ۱۸ کلا روی هم یک باس فایت در حد گارم نداشت.
 
افسوس و صد حیف که هنوز بازی رو تجربه نکردم و الا یه تنه جلوی این همه حرفایی که پشت سر این بازی تو این چند وقته زده شده وایمیسادم :D
فعلا کظم غیظ میکنم :D
فقط میدونم عنوانی که متای۹۴ گرفته و بعد از الدن رینگ بهترین عنوان سال شده ۹۹ درصد ایراداتی که ازش میگیرن یا از رو غرضه یا از روی اینه که اونجوری که میخواستن باب سلیقه خودشون باشه نیست.
شما وقتی خودت هنوز بازی نکردی رو چه حسابی چنین حرفهایی میزنی و بدتر از اون به بقیه تهمت میزنی؟ خدا رو شکر خیلی از کسانی که به عنوان سوپر فن سونی هم در این فروم شناخته میشن ایراد های زیادی به این بازی گرفتن و دیگه اونا رو نمیتونی به جبهه منافقین بچسبونی:دی و اینکه خیر، هر کی هر ایرادی گرفت با برچسب "سلیقه" نمیشه روش ماله کشید.
یه سری مشکلاتی که این بازی داره اتفاقا مشکل ساختاریه و اگه دقت میکردی عموم بچه هایی که سرش بحث کردن در یه سری نقاط کاملا مشترک ایراد گرفتن. حالا اصلا متای بازی 120 باشه، دلیل نمیشه که بگیم پس نه هیچ حرفی نمیشه زد. بله این بازی از نظر پروداکشن بسیار بسیار بزرگ و حجیم هستش و خودشم جر بده از یه حدی نمیتونه بدتر بشه:دی ولی از همین بازی های ابر بزرگ هم میشه ایرادهای جدی در لول دیزاین و پیس روایی داستان و شخصیت پردازی و.... در آورد.
شما اول برو خودت بازی کن بعد ببین نظرت چیه. اتفاقا ما هم خیلی هایپ بودیم برای این بازی ولی خب نتیجه نهایی اونقد جالب درنیومد برامون.
 
همونطور که گفتی بازی با این امتیازاتش قطعا شاهکاره و مخصوصا برای کسانی که نسخه های قبل رو تجربه نکردن ولی کسی که بازی های قبلی رو (بعضا هر کدوم رو ۱۰ بار تا اخر رفته) تجربه کرده حسش فرق میکنه و بعد از تجربه اون با دیدن این همه تغییر باعث شوک میشه و همش میگه این که گاد اف وار نیست و ... مدام نسخه های کلاسیک یادش میاد .
الان اکثر کسایی که ناراضین بخاطر اینه که همش میخوان بازی رو با نسخه های اصلی مقایسه کنند همین ایرادات رو سر نسخه ۲۰۱۸ هم خیلیا می‌گرفتن ولی در این نسخه شدتش بیشتر شد.
کریتوس بی کله، کسی که به هیچکی اعتماد نکنه با هر کی که رو در شد پاره پورش کنه و .... چیزیه که اکثر اینا میخوان و نمیتونن با دنیایی که در اون احساس و رابطه عاطفی وجود داره و کریتوس فکر و تصمیم گیری داره و بار خشونت بازی کمتر شده رو قبول کنن.
شما وقتی خودت هنوز بازی نکردی رو چه حسابی چنین حرفهایی میزنی و بدتر از اون به بقیه تهمت میزنی؟ خدا رو شکر خیلی از کسانی که به عنوان سوپر فن سونی هم در این فروم شناخته میشن ایراد های زیادی به این بازی گرفتن و دیگه اونا رو نمیتونی به جبهه منافقین بچسبونی:D و اینکه خیر، هر کی هر ایرادی گرفت با برچسب "سلیقه" نمیشه روش ماله کشید.
یه سری مشکلاتی که این بازی داره اتفاقا مشکل ساختاریه و اگه دقت میکردی عموم بچه هایی که سرش بحث کردن در یه سری نقاط کاملا مشترک ایراد گرفتن. حالا اصلا متای بازی 120 باشه، دلیل نمیشه که بگیم پس نه هیچ حرفی نمیشه زد. بله این بازی از نظر پروداکشن بسیار بسیار بزرگ و حجیم هستش و خودشم جر بده از یه حدی نمیتونه بدتر بشه:D ولی از همین بازی های ابر بزرگ هم میشه ایرادهای جدی در لول دیزاین و پیس روایی داستان و شخصیت پردازی و.... در آورد.
شما اول برو خودت بازی کن بعد ببین نظرت چیه. اتفاقا ما هم خیلی هایپ بودیم برای این بازی ولی خب نتیجه نهایی اونقد جالب درنیومد برامون.
هر بازی ای قطعا ایراداتی داره اما اگه به قول خودت این ایرادات«ساختاری» و «جدی» و مهم بود بازی تحویل گرفته نمیشد ولی بازی حسابی تحویل گرفته شد. من حرفم اینه چیزایی که اینجا از بازی میخونم اصلا با نمرات و جایگاه بازی همخونی نداره.
اما حق با تو‌هست من تا بازی نکنم نمیتونم چیزی بگم و حرفی که زدم بر اساس موفقیت های بازی بود
بزار بازیش کنم خودم‌اون موقع جوابتو میدم:-w:D
آخه داش مشکلت اینه که الان توی ذهنت یه چیز ماورایی ازش ساختی
اسم بازی *رگناروک* هست ولی اون چیزی که برات به نمایش میذاره یه دنیا فاصله با رگناروک اصلی و افسانه ها هست
مشکل ماها این بود قبل بازی نشستیم ماجرای رگناروک و اون نبرد ها و حماسه ها رو خوندیم بعد که بازی اومد مثل آب روی آتیش بود
حالا خودت بازی کن به حرفام میرسی
من بازی نکردم و‌ اصلا صلاحیت نظر دادن ندارم و تمام حرفایی که گفتم بر پایه استنادم به نمرات بازی و جوایزش بود :D
کاری به اینکه ایراداتی داره یا نه ندارم ولی بر پایه نظر منتقدین گفتم بارها نظراتی در مورد بازی اینجا خوندم که بیشتر مناسبه یه عنوان متوسط هست نه بازی ای که حداقل برای من که‌متا یکی از ملاک ها و معیار های تشخیص کیفیت بازی محسوب میشه و این نمرات رو‌کسب کرده.
 
  • Like
  • Cool
Reactions: Sepi_60 and Taha75
يه نكته بگم براي طرفدارا
يه بازي كه تاپيكش ١٧٠ صفحه بره جلو و حتي كلي انتقاد هم بهش بشه قطعا بازي با ارزشيه
بازي هاي كم اهميت تر كلا مورد بحث نيستن

حالا بيشتر انتقادات هم اينه كه اون ذهنيت و خواسته ها يه عده براورده نشده
ولي مشخصا بازي تو المانهاي مختلف مثل گرافيك و گيم پلي و لول ديزاين همون متايي كه گرفته هست و يه بازي تاپ لول حساب ميشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or