PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹️🔹️🔹️
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:

DoReMi

کاربر سایت
Feb 24, 2022
300
۵۹ ساعت و ۴۰ دقیقه وقتم رو گرفت برای پلت ولی...


بزرگترین مشکل بازی بعد از نبودِ cloak یا همون ردای مشکی کریتوس در منوی اول بازی، داستانش بود.
اصلا انتظار نداشتم رگناروک انقدر فیلم هندی طور تموم بشه. چرا پیش پا افتاده ترین پایان ممکن رقم خورد؟ مرگ اودین و ثور چیزی بود که اولین روز معرفی بازی همه بهش فکر کردن و دقیق همون رخ داد!
موسیقی فوق العاده، برخی محیط ها و ترکیب شون با موسیقی بشدت نوستالژیک. محیط بسیار بزرگتر از نسخه قبل. تقریبا کلی دلیل دارم که بگم نسخه ۲۰۱۸ در برابر این بازی یک شوخی بود ولی هرچی فکر میکنم داستان دو سه ساعت پایانی بازی اصلا برازنده ی اسم خدای جنگ نبود. حتی باس فایت Gna از اودین چالش برانگیز تر بود.



۹۵ درصد از بازی رو بشدت دوست داشتم. از ابتدا تا به انتها، هزار و یک مدل اتفاق جور واجور برای گیمر میوفته. آخرین بار این حس رو بعد از لست آو آس ۱ داشتم.

از ۱۰ به بازی ۹.۵ میدم. امیدوارم new game پلاس و اون مورد که تو اسپویل بود رو اضافه کنن به بازی.
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,230
نام
Мojtaba
به نظرم بازی تو همون قسمت قبل تکلیف داستان و جهت گیری شخصیت ها رو مشخص کرد.
کریتوس دیگه به دنبال انتقام و طی کردن اون مسیر سابق خودش تو یونان نیست راه دیگه ای در پیش گرفته و به خاطر اتریس و قولی که به همسرش داده بود راه و روشش رو تعیین کرده بود.
تکلیف این بازی تو همون نسخه قبل که کریتوس میگه ما باید متفاوت باشیم و بهتر باشیم، مشخص شد. کاملا مشخص بود از قبل بازی که کریتوس نخواهد مرد حتی همون زمان که تو انتهای بازی قبل تصویر پیشگویی مرگ خودش رو دید، میشد تشخیص داد که اون تصویر مرگش فقط برای اضافه کردن چاشنی درام به نسخه بعد اضافه شده بود. اتریس هم نمیمرد، چون دوباره سازنده ها نمیان سناریوی مرگ فرزند کریتوس رو پیاده بکنن که اگر اینکار رو میکردن در واقع باعث میشد برگردن تو همون چرخه انتقام سه گانه و تکرار مکررات میشد.
تو اینجور مواقع مرگ شخصیت های فرعی( تو این مورد مرگ بروک )میتونه حکم ضربه عاطفی و شکه کننده رو داشته باشه. البته من فکر میکردم فریا یا سیندری میمیرن یا یک بلایی سر میمیر میاد ولی خب رفتن سراغ بروک.
این نکته رو هم باید در نظر داشته باشید که مرگ کریتوس دیگه اون جنبه شکه کننده رو نداره بنده خدا دوبار مرد بازم برگشت اگر بار سوم هم میکشتنش دوباره مجبور بودن برش گردونن یا یک راهی برای بازگشتش میذاشتن . کلا مرگ برای کریتوس تو این دنیا تعریف نشده است. اینقدر شخصیت محوری و اصلی هست که نمیشه بدون اون GOW رو متصور شد. اصلا همه اینا به کنار اگر کریتوس رو میکشتن آیا واقعا اتریوس میتونست جایگزین بشه ؟؟ نه تنها جذبه و ابهت و قدرت کریتوس رو نداره بلکه از نظر مبارزات هم کریتوس با تبر و بلید او کیاس کجا اتریوس با تیرکمان کجا.
چند تا ایراد بازی داشت به نظرم که به مذاق من خوش نیامد.
یکی که شاید زیاد مهم نباشه کنار اومدن خانواده تور با اتریوس تو ازگارد هست به خصوص که اتریوس شخصا مودی رو کشت اما مادر و خواهرش زیاد این قضیه رو جدی نگرفتن.
یکی دیگه مبارزات بزرگ در حد و اندازه نسخه سوم با اون عظمتشون هست. انتظارم از مبارزه با تور خیلی بیشتر بود در پایان بازی و مبارزه با اودین هم همینطور، به نظرم خیلی ضعیف ظاهر شد.
طراحی ازگارد هم به نظرم بایستی خیلی با عظمت تر میبود . کلی وقت بذاری از اون دیوار بالا بری با خودت فکر کنی عجب شهری پشتشه برعکس با یک روستا روبرو بشی.
اما بزرگترین مشکلم با بازی تو این نسخه و نسخه قبل اینه که توضیحی برای انتهای قسمت 3 ندادن که چجوری کریتوس با اون زخم زنده موند و حتی به سرزمین های شمال آمد.
اصلا چجوری اومد به نورث اینجا میتونستن مثلا نشون بدن که نقشه فی (همسر کریتوس) بوده که اونو بیاره به این سرزمین ها فرصت زندگی دوباره بهش بده. میتونست یک جواب عالی باشه برای پایان نسخه سوم .
تو نسخه قبل منتظر بودم به پایان قسمت 3 اشاره کنن و چگونه زنده موندن و رسیدن کریتوس به سرزمین های شمالی رو شرح بدن گفتم صبر کن تو نسخه بعد مشخص میشه اما بازم اینکار رو نکردن.
 
آخرین ویرایش:

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,839
نام
نریمان
منم بازی رو تموم کردم.

گیم پلی اینجا به بلوغ رسیده. بازی علاوه بر استفاده بهینه از چیز های قبلی، کلی مکانیک و سیستم جدید ارائه میده که علاوه بر کامبت، سطح Traversal و پازل ها رو نسبت به شماره قبل ارتقا میده.

تنوع دشمن ها و باس ها (که یکی از مهم ترین مشکلات شماره قبلی بود) اینجا برطرف شده و خبری از ترول های کپی/پیست با رنگ های مختلف نیست!

تنوع لوکیشن های بازی هم خیلی دوست داشتم هیچ رلمی شبیه اون یکی نبود، حتی رلم هایی که تو شماره قبل بودن اینجا متفاوت کار شده بودن به خصوص Alfheim که زیبا ترین و ناراحت کننده ترین Favor رو داخلش داشت.

ثور رو موقع معرفی من خیلی با طراحیش حال نکرده بودم ولی دیدنش تو اولین کات سین، نظرم رو کاملا عوض و کرد و عاشقش شدم! ادین هم خیلی خوب کار شده بود اما بقیه شخصیت های جدید سطحی بودن و به نظرم میمیر و کوتوله ها همچنان بهترینان.
بحث میمیر شد یا یکی از بهترین دیالوگ های بازی افتادم.
میمیر: اون چیه که تا تا حرف بزنی میشکنه؟
کریتوس: سکوت.
میمیر: درسته!
کریتوس: جواب سوالت رو ندادم.
:))


با اینکه نیزه تنوع خوبی تو بازی ایجاد کرد اما واقعا ناامید شدم از اینکه چکش ثور رو نداد آخر.
بزرگترین Missed Opportunity بود. :(

داستان بازی هم خوب بود ولی من انتظارم یه مقدار بالا تر بود، هیچ حس خاصی آخر بازی بهم دست نداد. یه نکته ای هم که راجع به این بازی (و شماره قبلی) باید بگم اینه که بعضی از کاتسین های بازی خــیلی ریتمش کنده، مثلا کریتوس دستش رو میزاره رو شونه آترئوس و دوباره برمی داره ۳ دقیقه طول می‌کشه. :D احتمال میدم که به خاطر Seamless بودن بازی عوض شدن لوکیشن ها باشه اما در هر صورت تو چشه.

فعلا اینا تو ذهنم بود. :D
 

mansour2023

کاربر سایت
Feb 9, 2015
1,251
بازی عالی بود ولی یه نکته:

این ماسک لعنتی چی شد؟ پس این همه وقت دنبال نخود سیاه بودیم که اتریوس تصمیم بگیره از ماسکه استفاده نکنه؟ مگه مسخره شیم آخه 8-|:|
خو استفاده کن ببینیم اتفاقات بعدش رو لعنتی، کی جواب تو کف موندن مارو میده؟ 🚶‍♂️

پتانسیل هدر رفته ای رو شاهد بودیم

"میم عصبیم حمید لولایی" :D
 

.:HO3IN:.

کاربر سایت
Aug 20, 2011
886
نام
محمد حسین
بازی عالی بود ولی یه نکته:

این ماسک لعنتی چی شد؟ پس این همه وقت دنبال نخود سیاه بودیم که اتریوس تصمیم بگیره از ماسکه استفاده نکنه؟ مگه مسخره شیم آخه 8-|:|
خو استفاده کن ببینیم اتفاقات بعدش رو لعنتی، کی جواب تو کف موندن مارو میده؟ 🚶‍♂️

پتانسیل هدر رفته ای رو شاهد بودیم

"میم عصبیم حمید لولایی" :D

دقیقا همه دوست داشتیم ببینیم پشت ماسکه چیه ولی
در واقع مسئله اون پیشگویی که کریتوس میمیره همینجا معنی پیدا میکرد
اونجا کریتوس به پسرش گفت که من بهت اطمینان دارم
اگه اتریوس ماسک رو انتخاب میکرد در واقع اون چیزی که اودین از اول برنامه ریزی کرده بود رو انجام داده بود
و همین باعث میشد اون پیشگویی آخر GOW 2018 که نشون میداد کریتوس میمیره و اتریوس به اودین خدمت میکنه درست از آب در بیاد


از اون طرف چقدر حماسی بود لحظه گرفتنش به خصوص که تنها راه کشتن هایمدال هم همین نیزه بود و چه نبردی هم داشتیم باهاش بدبخت فکر هم نمیکرد این طوری لت و پار بشه قشنگ یاده هرمس توی گاد ۳ میفتاد آدم با دیدنش

هایمدال قشنگ حس گاد های یونان رو توی آدم زنده میکرد
به قول یکی از خارجی ها هایمدال یک خدای یونان وسط دنیای نورث بود :D
 

FOX VS XOF

کاربر سایت
Feb 26, 2022
169
منم بازی رو تموم کردم(فعلا اصلا مراحل فرعی نرفتم) بعد از تموم کردن از اون حس ها سراغ آدم می آید که ای کاش تموم نمیشد
اگه به صورت کلی بررسی کنیم باید بگیم یه اثر کامله همه چیز در بالاترین سطح. فقط من به شدت از تم طنزی که به بازی اضافه شده بدم می اومد.تا دو تا کاراکتر دیالوگ های حماسی میگفتن و میخواستی حس بگیری نفر سوم می اومد گند میزد به اون حس و حالت و این برمیگرده به خود شخصیت اریک ویلیامز(اگه مصاحبه اش با گیم اینفورمر رو میخوندین).توی مصاحبه هم میگه من بیشتر یه مهندس و یه فرد تکنیکال هستم تا مثل کوری بارلوگ یه هنرمند با احساس و توی بازی هم شاهد این بودیم.از این لحاظ دو سه ساعت اول و شش هفت ساعت آخر واقعا حماسی و فوق العاده بود بقیه تم طنز زیادی داشت که متاسفانه باب سلیقه من نیست.
از اسلحه ها هم راضی بودم ولی حیف که حسرت
پتک ثور
توی دلمون موند
داستان و روایت هم اگه اون تم طنز اواسط بازی رو در نظر نگیریم خوب دراومده بود و دوس داشتنی بود
در مورد شخصیت پردازی
اودین عالی بود ثور هم خوب بود ولی قبل عرضه بازی یه تصور دیگه(مثل کریتوس یونان)از ثور داشتم که متاسفانه محقق نشد.تیر فیک هم جالب و سوپرایز کننده بود.عوض شدن شخصیت سیندری هم جذاب بود.از بانوها هم از همه بیشتر مجذوب همسر محترم ثور شدم: d واقعا بانوی با کمالاتی بود و ای کاش به جای بانو فریا کریتوس ایشون رو برای ادامه زندگی انتخاب میکرد مخصوصا این که بچه هاشون عاشق هم دیگه بودن و موارد مشترک زیادی داشتن: d انگرابودا هم از معدود کاراکترهای شادی بود که کیوت بود و به دلم نشست
در مورد باس فایتها
gram و اودین و ثور و هایمدال فوق العاده بودن و حس حماسی داشتن مراحل فرعی رو نرفتم که ببینم باس های اونا چطوری هستن
در کل اون حس طنز رو فاکتور بگیریم نمره کامل میگیره ولی من gow بارلوگی رو بیشتر دوس داشتم(با اینکه این کامل تر بود)به خاطر حماسی تر بودن، مرموز و پر رمز و راز بودن و پیچشهای بیشتر روایی
به امید گوتی شدنش
 

blak

کاربر سایت
Dec 31, 2010
1,318
بعد از اتمام بازی این باس های Berserker چقد سخته رو Give Me God of War
دهنمو صاف کردن
این رو بالای ۵۰ دفعه رفتم تا شد :
اقا لولت چنده ؟
منم اینو رفتم دو سه باری دیدم هنوز لولم بالا نیست گفتم بریم بیایم 😂 الان سه تاشون راحت زدم ولی این تو مخ بود
فقط اینا دقیقا چندتا هستن ؟
 

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
958
بعد از اتمام بازی این باس های Berserker چقد سخته رو Give Me God of War
دهنمو صاف کردن
این رو بالای ۵۰ دفعه رفتم تا شد :
ضرباتش مخصوصا برق رو میشد با گارد گرفت ؟ یه جورایم مثل والکریها بود ... قدرت بهت چی میده بعد از کشتنش ؟
باحال بود ...
مثل 2018 نیس ضربها خون بیشتری از دشمن میگیرن ...
 

AminMoradiX

کاربر سایت
Nov 24, 2017
846
اقا لولت چنده ؟
منم اینو رفتم دو سه باری دیدم هنوز لولم بالا نیست گفتم بریم بیایم 😂 الان سه تاشون راحت زدم ولی این تو مخ بود
فقط اینا دقیقا چندتا هستن ؟
لولم اینجا ۸ ه آره خیلی سختن در کل
۹ تا هستن به نظرم
اون رییسشون از همه سخت تره گویا
ضرباتش مخصوصا برق رو میشد با گارد گرفت ؟ یه جورایم مثل والکریها بود ... قدرت بهت چی میده بعد از کشتنش ؟
باحال بود ...
مثل 2018 نیس ضربها خون بیشتری از دشمن میگیرن ...
فک نکنم برق رو میشد با گارد گرفت
یه حمله داشت این که رو زمین دایره های قرمز میزد کلا بول شت تر از اون چیزی ندیدم من میرفت بالا اونو بزنه من ریست چک پوینت میکردم
 
  • Like
Reactions: blak

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
بنظر من والکری های نسخه قبل سخت تر از برزرکر های این نسخه بودن ، حداقل برا من اینجوری بود .
توی رگناروک جوری بود تا لول زیر 7 زدن برزرکر ها سخت بود من وقتی 7 شدم توی زدن هیچکدوم مشکلی نداشتم
فقط برزرکر آخری رو بعد از تموم کردن بازی و رو لول تقریبا 9 زدم ک اون خداییش یکم برام سخت بود بخاطر تنوع حمله هایی ک داشت و دمیج کمی ک میخورد
ولی همونم بعد چند بار قلقش میومد دست آدم دیگه.
 

SurTr

کاربر سایت
Dec 2, 2022
29
بنظر من والکری های نسخه قبل سخت تر از برزرکر های این نسخه بودن ، حداقل برا من اینجوری بود .
توی رگناروک جوری بود تا لول زیر 7 زدن برزرکر ها سخت بود من وقتی 7 شدم توی زدن هیچکدوم مشکلی نداشتم
فقط برزرکر آخری رو بعد از تموم کردن بازی و رو لول تقریبا 9 زدم ک اون خداییش یکم برام سخت بود بخاطر تنوع حمله هایی ک داشت و دمیج کمی ک میخورد
ولی همونم بعد چند بار قلقش میومد دست آدم دیگه.
موافقم
نه فقط والکری ها، بلکه فکر میکنم درجات سختی رگنا روی حالات مشابه به نسبت نسخه ی اول، به کل آسون تر شده بودن
گیو می استوری در 2018 یه چیزی نزدیک به حالت بالانس در رگناروک بود:D
 

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
958
بنظر من والکری های نسخه قبل سخت تر از برزرکر های این نسخه بودن ، حداقل برا من اینجوری بود .
توی رگناروک جوری بود تا لول زیر 7 زدن برزرکر ها سخت بود من وقتی 7 شدم توی زدن هیچکدوم مشکلی نداشتم
فقط برزرکر آخری رو بعد از تموم کردن بازی و رو لول تقریبا 9 زدم ک اون خداییش یکم برام سخت بود بخاطر تنوع حمله هایی ک داشت و دمیج کمی ک میخورد
ولی همونم بعد چند بار قلقش میومد دست آدم دیگه.
یادمه بعد از کشته شدن باسه یعنی پسر ثور , اون شی نارنجی گرفتم , سریع رفتم سروقت والکری اول و با لول 5 زدم ... البته وقت گیره چون لولت پایینه و خون کمتری ازشون میره ..
لولم اینجا ۸ ه آره خیلی سختن در کل
۹ تا هستن به نظرم
اون رییسشون از همه سخت تره گویا

فک نکنم برق رو میشد با گارد گرفت
یه حمله داشت این که رو زمین دایره های قرمز میزد کلا بول شت تر از اون چیزی ندیدم من میرفت بالا اونو بزنه من ریست چک پوینت میکردم
وقتی میره بالا باید بهش تبر پرت کنی تا گیج بشه بیوفته پایین .. بعد بپری کله ش خخخخخ باکریتوس بزارش زیر لقد
 
  • Like
Reactions: blak

blak

کاربر سایت
Dec 31, 2010
1,318
یادمه بعد از کشته شدن باسه یعنی پسر ثور , اون شی نارنجی گرفتم , سریع رفتم سروقت والکری اول و با لول 5 زدم ... البته وقت گیره چون لولت پایینه و خون کمتری ازشون میره ..

وقتی میره بالا باید بهش تبر پرت کنی تا گیج بشه بیوفته پایین .. بعد بپری کله ش خخخخخ باکریتوس بزارش زیر لقد
اقا در راستای حرف دوستان به نظرتون
با فریا هم تیم بشی بهتره یا اتریوس من خودم به شخصه فریا رو ترجیح میدم 😅
 
  • Like
Reactions: .:HO3IN:.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • PXG
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر