Robin Hood
کاربر سایت
با کیوان و فردین موافقم!
ما از همون اول هم همینارو میگفتیم کو گوش شنوا! دیگه خستمون کردین ....
گرافیک GOWIII با اینکه هنوز در مراحل ساخت به سر میبره فوق العادست.
مسئله مهم تر از گرافیک، داستان و گیم پلی بازیه که این بازی رو از بقیه متمایز میکنه.
یه مقایسه جالب هم بین GOW2 و GOW3 در بخش اخبار گذاشته شده بود حتما خوندینش
در ضمن اگر از مسئله ای اطلاع ندارید لطف کنید در موردش اصلا اظهار نظر نفرمایید .
کی گفته خون در GOW3 دو بعدیه !
امیدوارم بعد از این شاهد نظرات بی ارزش نباشیم.
ما از همون اول هم همینارو میگفتیم کو گوش شنوا! دیگه خستمون کردین ....
گرافیک GOWIII با اینکه هنوز در مراحل ساخت به سر میبره فوق العادست.
مسئله مهم تر از گرافیک، داستان و گیم پلی بازیه که این بازی رو از بقیه متمایز میکنه.
یه مقایسه جالب هم بین GOW2 و GOW3 در بخش اخبار گذاشته شده بود حتما خوندینش
در ضمن اگر از مسئله ای اطلاع ندارید لطف کنید در موردش اصلا اظهار نظر نفرمایید .
کی گفته خون در GOW3 دو بعدیه !
برید یه بار دیگه این تاپیک رو بخونید .بازی از سیستم حجمی خون استفاده میکنه و استفاده از Particle ها برای قطرات خون یک معنی خیلی خوب داره : اینکه قطرات خون نسبت به نور واکنش نشون میدن و میتونن بدرخشن و یا تیره بشن و یا حتی نوعشون رو با نزدیک شدن به نور به نمایش بگذارند...حتی به خاطر اینکه قطرات خون جزو کلاس ذرات هستند، این قطرات به هنگام پاشیدن دارای فیزیک اختصاصی و سایه پردازی پیشرفته خواهند بود...
این افکت در نسل پیش شامل افکت ذرات حالت پایه بود بدین معنی که خونها مثل بازی Tekken فقط یک لحظه معلوم میشدن و مثل اسپری بودن و بعدش غیب میشدند ! نه زمین میریختن و نه به جایی میچسبیدن ! فقط ظاهر و بعدش غیب میشدن !
امیدوارم بعد از این شاهد نظرات بی ارزش نباشیم.
آخرین ویرایش: