God of War: Ascension

سه Boss Fight برتر سری GoW از نظر شما؟ (فقط به 3 گزینه رأی دهید)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    599

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,959
نام
malek
یعنی با این 30 دقیقه گیم پلی که الان دیدم قانع شدم که نیازی به نسل جدید نیستش.یه سر و گردن از GOW3 بالاتر بود مبارزاتش هم که خیلی بهتر شده.فکر کنم جایزه بهترین گرافیک سال رو از tlu بگیره.هر کی خودآزاری داره بره این گیم پلی 30 دقیقه ای رو دان کنه,من که نمیتونم تا اومدنش صبر کنم.بعد اون افتضاح گرافیکی نسخه مولتی CRYSIS3 این ویدئو در حد نسل بعد شارژم کرد:d
 

hbmss

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,312
نام
hosein
من باز میگم نگاه نمیکنم ولی معلوم هست که حتی کوچیکترین خراشی به بدن کریتوس میفته رو هم در داستان نشون میدن که داخل gow3 به اینصورت نبود !!!!


راستی اون چیز آبی رنگ که تو دست کریتوس هست گردنبد دخترش هستش (شاید خودتون اینو فهمیده باشید )
 
آخرین ویرایش:

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,543
نام
Nightwing
تصور کنید قوطی پیشتونه و اول سلفونشو باز میکنید بعد وقتی قوطی رو باز میکنید بوی مفرح دفترچه راهنما آدم رو مست میکنه:d
قوطی؟!؟!
من فکر کردم در کنسروش و میخوایی باز کنی! بوی گوشت کریتوس آدم و دیوونه میکنه و درست بشو هم نیست
 

armintn

کاربر سایت
Jan 11, 2012
1,618
نام
Armin
من به همه ی دوستانی که نمی خوان این 30 دقیقه رو ببینن توصیه می کنم که حتما برین ببینن . برای اینکه عملا چیز خاصی و اسپویل نمی کنه . فقط باعث میشه به مقدار بسیار زیادی در حد ده ها هزار سال نوری هایپ شید . :d
یعنی بهتر ازین نمیشد . بسی از انتظارات من فراتر بود . دوربین سینمایی بازی در هنگام اتفاقات سینماتیک به شدت قوی عمل می کنه و ایراداتی و که بعضا توی نسخه ی قبلی بود و برطرف کردن . گرافیک نهایت حد ممکنه . ( البته یه خورده کیفیت کپچر این 30 دقیقه پایینه ) جزئیات کریتوس دست کمی از کاتسینای سی جی گاد آو وار 2 نداره .
البته شخصا انتظار دیدن جنگ بربرهارو داشتم که حیف شد . حالا شاید این اپنینگ بازی نبود و یه جای دیگه بود . شاید .
 

Saeed.x360

کاربر سایت
Oct 14, 2006
984
نام
سعيد
Live Action بسیار زیبایی بود. هر چند که بنظرم یکم باید از آهنگ حماسی تر و خشن تری استفاده میشد ولی احساسی بودن آهنگ و زیبایی اش با تِم کلی God of War پارادوکس جالبی داشت. من خودم کنجکاو شدم ببینم اسم آهنگش چی بود که در فرومهای خارجی گویا دوستان فرمودند Background music اش :
Song: Ellie Goulding - Hanging On

 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,949
نام
حسین
خوب سلام دوستان
دیشب دانلود کردم 30 دقیقه را گذاشتم بریم باشگاه با بقیه بچه ها ببینیم فقط این بگم وقتی شروع کردیم به دیدن گیم و کریتوس شروع کرد به داد زدن :dکل باشگاه تمرین ول کردن شروع کردن به دیدین 30 دقیقه گیم پلی
اما راجب خود بازی می تونم بگم که گرافیک خیلی بهتر از شماره 3 شده بود به نظرم و فیزیک هم خیلی خیلی بیشتر شده موزیک هم عالی .
چه کار می کنه این اژدها
 

T1SHTΛЯ

کاربر سایت
Dec 10, 2007
1,296
سوسک شاخ دار بکشم یا عقرب؟

خدا دیوید جفی رو بیامرزد ، حداقل یه فضا و موجوداتی خلق کرد که کارگردان های بعدی که نسخه های جدیدتر رو کار می کنند از نظر طراحی شکل و شمایل جانور ها کم نیارند و منبع اصلی داشته باشند که بعد ها کپی کنند.
من که موندم این سانتا چرا این جور وضعیتی داره ، از یک طرف یه دموی قابل بازی عالی میده بیرون که عطش ما رو 10 برابر می کنه و انتظار رو لذت بخش می کنه و از یه طرف میاد 10 تا ویدیو از قسمت مولتی نشون می ده ، نه به اون شوری نه به این بی نمکی ، حالا که می خواد تعادل رو برقرار کنه یکدفعه 30 دقیقه از بازی رو نشون میده اونم نه جوری که بشه بازیخور خودش بازی کنه و فضا رو تجربه کنه بلکه به صورت یک فیلم ضبط شده ، به نظر من که کار غیر حرفه ای بود که از هرجایی انتظار می رفت به جز سانتا ، شاید این سوال بوجود بیاد که بلاخره سانتا باید به ساز کی برقصه ؟ ولی این جواب داده میشه که مگر بقیه بازی ها و به خصوص GOW3 با اون همه عظمت این جفا در حقش شد.

به هر حال من که تشنه عظمت هستم چیزی که در این ویدیو 30 دقیقه ای نشان داده شد اما عظمت + فضای باستانی که در GOW1 شاهدش بودیم ، باز هم صبر می کنیم تا نسخه نهایی..... نهضت ادامه دارد.

در همین رابطه یه سری نکات مربوط به این ویدیو در پایین هست که خیلی جنبه اسپویل نداره ( گرچه تا الان همه این ویدیو رو چند بار مرور کردند)

ابتدای دمو وقتی که زئوس و هیدس و پوزایدون را درون دست اون تایتان دیدم ، دلم نمی خواست که در ادامه در بازی دوباره نقشی بر عهده داشته باشند ، چون می دونم که در GOW3 کراتوس همشون رو کشته و حضورشون در اینجا برام قابل هضم نیست که خوشبختانه تا بدین لحظه چه در این دمو 30 دقیقه ای و چه در دموی قابل بازی که قبلا ارائه شده خبری از این سه خدا نیست.

ساختار و فضای این دموی 30 دقیقه ای بسیار شبیه فضای بخش مولتی هست ، در زیر 2 عکس از قسمت مولتی هست که خودتان با این 30 دقیقه ای مقایسه کنید و نکته جالب حضور یکی از کاراکتر های بخش مولتی هست که در اواخر این ویدیو زمانی که اون سوسک بزرگ به کراتوس درون یک جعبه چوبی حمله می کنه ، قبل از اون وقتی که می خواد یک ضربه به شخص مورد نظر بزنه ، کاراکتر بخش مولتی غیب میشه.





سوسک های کله سبز شاخدار مانند عقرب هایی که در GOW3 دیدیم از زمین بیرون می آیند و همان فضا را تداعی می کنند اما نکته متفاوت نحوه ی عملکرد آنهاست که مانند یک انگل به سر انسان می چسبند و آن را به زامبی ! تبدیل می کنند و آن موجودات را به سمت کراتوس هدایت می کنند گرچه باز هم از نمای دور بسیار شبیه Satyre ها هستند.



در یک قسمت از ویدیو وقتی که به یک مقبره که جلویش نیزه هایی قرار دارد ، کراتوس با یکسری از این زامبی سوسک شاخدار مبارزه می کند دقیقا تداعی کننده یکی از مراحل پایانی GOW3 هست که آنجا هم کراتوس با Satyre ها مبارزه می کند.

باز هم شاهد حضور سایکلوپ ها در بازی هستیم که تکرار مکررات یعنی رفتن بر رویش و کشتن دیگر دشمنان بوسیله کنترل آن .

در آخر اینکه اون دموی قابل بازی کجا و این تصاویر کجا ، وقتی که مقایسه می کنم احساس می کنم آن دموی قابل بازی یک نسخه دیگر هست ، فضای باستانی و ساختاری در خور کراتوس .


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
APOLLO


پسر زئوس و لتو می باشد ، خدای خورشید - روشنایی و راستی ، با یک ارابه چهاراسب در آسمان به گردش می پردازد و خدایان اولمپ را با نواختن چنگ طلایی شاد می کند ، آپولو در شهر دلفی معبد با شکوهی دارد و هر ساله مردم بی شماری از سراسر یونان برای زیارت و مشورت با کاهن معبد به شهر دلفی سفر می کنند ، حیوان مورد علاقه آپولو دلفین است.
به این دلیل از فعل حال استفاده کردم که در بازی احتمالا شاهد حضور این خدا هستیم ، اما خواستم بدونم کسی اطلاعات بیشتری از نحوه حضور و نقش این خدا در این نسخه داره؟

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odysseus



پس از سقوط تراوا ، یونانی ها شروع به غارت شهر کردند و این وحشیگری باعث خشم آتنا شد ، آتنا نزد پوزایدون رفت و از او خواست تا یوناهی ها را هنگام بازگشت به یونان به سختی مجازات کند ، هنگامی که یونانی ها در راه بازگشت بودند خدای دریاها طوفانی را روانه آنها کرد که باعث شد کشتی های یونانی ها نابود شود و کسانی که به معبد خدایان اهانت کرده بودند ، در دریا غرق شوند ، از میان همه پهلوانان یونانی تنها اودیسه از مرگ نجات یافت ، او که برای نبرد تراوا ده سال از همسر و خانه اش به دور بود محکوم به این شد که سالیان دراز دیگری نیز در سرزمین های بیگانه آواره و سرگردان بماند ................ بعد از گذر از چند مرحله خطرناک و برخورد با سایکلوپ و فرار از آنجا به جزیره SIRENS سیرن ها رسیدند که زنانی بالدار با سر انسان و بدن شیر بودند که با آواز خواندن مردان دریا را فریب داده و آنها را می ربودند.خلاصه ای بود از قضیه Odysseus ، خواستم اگر از دوستان کسی اطلاع بیشتری از حضور این شخصیت در بازی داره ما رو هم در جریان بگذاره گرچه حضورش در قسمت مولتی یحتمل شده ولی در قسمت سینگل اطلاعی ندارم.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در مورد manticore هم به این نکته اشاره کنم که بر خلاف چیزی که قبلا فکر می کردم همین manticore که
در ویدیوی God of War_ Ascension - Unchained - The Manticore Takes Flight دیدیم ، از لحاظ جثه و هیکل همین اندازه باشه و اون چیزی که در تصویر آخر می بینیم یه جور بزرگنمایی بوده ولی به هر حال امیدوارم که به همین اندازه و یک نمونه ختم نشه.

این تصاویر طرح های اولیه از manticore هست که آخری طرح نهایی هست که در جریان هستید.









------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




ARES رو می بینید که در نسخه GOW1 حضور داشت اما در ASCENSION شاهد حضورش هستیم و به حتم در بخش مولتی حضور دارد اما در بخش سینگل رو اطلاعی در دست نیست ، در این عکس هم همان ARES را می بینیم اما با گرافیکی بالاتر
سوال اینجاست که آیا حضور ARES به همین تغییر گرافیکی خلاصه می شود؟



عکس زیر احساسی ترین تصویر که برگزیده کل نسخه های GOW هست (خودم اسکار دادم) .





:d
 
آخرین ویرایش:

reza_ps3

کاربر سایت
Oct 1, 2012
187
یعنی اینقدر این تاپیک فعاله که ادم لذت میبره..البته بازی gow این حسه فعالیتو به همه میده.. تا 1 ماه دیگه باید همه کف کنیم از این بازی
 

.:Joel:.

کاربر سایت
Jul 17, 2012
603
نام
دانيال
خوب من هم بالاخره موفق به ديدن ٣٠دقيقه شدم.....فقط gow 3 انگار شروعش يه مقداره خيلي كمي وسعطش بزرگتر بود وگرنه اين ٣٠دقيقه كه من ديدم كاملا نشون ميداد gow a گرافش يه سر و گردن از gow3 بالا تره و محيط هاش پر جزييات تره و همچنين جزييات خود كريتوس كه به وضوح توي اين gow a خودنمايي مي كنه.....همه چيز پيشرفت كرده بود....واقعا نگران گراف بازي بودم كه با اين چند تا تريلراخري خيالم راحت شد.
من كه دارم اماده ميشم باندل قرمز رنگ گاو رو بخرم.:d
 
آخرین ویرایش:

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,779
بعد دیدن این نیم ساعت و با کمی تامل به یه نکته پی بردم : تا الان هرچی بازی تولید و عرضه شده حکم آشغال های سر کوچمون رو داشته ...همین.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,106
نام
آریا
خب خوشبختانه یا متأسفانه تأیید شد که دمویی که میخوان بدن ، همین 30 دقیقه اول بازی هست ! :D
من که خیلی خوشحال شدم از این قضیه ! چون این 30 دقیقه رو دیدم و دیگه دمو قرار نیست علاوه بر این 30 دقیقه ، چیز دیگه ای رو لو بده. یه بار توی دمو انجامش میدیم و یه بار هم توی خود بازی 30 دقیقه اول رو دوباره میریم و بعدش تازه بخش اصلی Opening (که توی دمو نیست) شروع میشه و بقیه بازی هم تازگی داره ! :D

بعد دیدن این نیم ساعت و با کمی تامل به یه نکته پی بردم : تا الان هرچی بازی تولید و عرضه شده حکم آشغال های سر کوچمون رو داشته ...همین.
اغراق بیش از حد هم دیگه خوب نیست ! :D مخصوصاً وقتی با یه نسخه فرعی و بدون شماره طرف هستیم که از هر نظر یه بازی ریسکی محسوب میشه. هم مولتی پلیر بهش اضافه شده که باید امتحانش رو پس بده ، هم قراره داستان و خود شخصیت Kratos با نسخه های قبلی متفاوت باشه و ابعاد دیگه ای ازش ببینیم. یه سری تغییرات هم توی گیم پلی ایجاد شده. برای همین بهتره انتظارات رو در سطح مناسبی نگه داریم و امیدوار باشیم همه تغییرات خوب انجام شده باشن ! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر