God of War 4 و خواسته های David Jaffe

.Evanescence.

کاربر سایت
55985865598298131494.jpg

تا به حال شایعات بسیار زیادی از سری محبوب God of War منتشر شده است.این شایعات از لیست کاری Santa Monica برای ساخت شماره بعدی خدای جنگ گرفته تا احتمال معرفی شدن این بازی به همراه *Syphon ****** 4 در ماه فبریه ،حتی اضافه شدن قابلیت *co-op در God of War4 و .. تشکیل می شود، و به نظر می رسد این شایعات ممکن است به حقیقت تبدیل شود و حال خالق سری Gof of War یعنی David Jaffe در پستی بیان کرد که دوست دارد شماره بعدی این بازی چگونه باشد.
او گفت می خواهد اسطوره های چندگانه در سری Gof of War ببیند نه فقط از یونان، عمق دادن بیشتر به شخصیت Kratos و همچنین بیان کرد که او دوست دارد ساختار این بازی همانند سری پرطرفدار Zelda شود(احتمالا منظور او پایانی باز و پازل های بیشتر است) .
وقتی از او پرسیده شد که می خواهد God of War 4 به کدام سمت برود ،در جواب گفت " فرمول بازی های Zelda ، اسطوره های چندگانه،نکات بیشتر و دقیق تر در مورد Kratos "
منبع
 
آخرین ویرایش:
حرف جف به نظرم مسخرست. زلدا اصلا تایم لاین درست حسابی نداره. خوده میاموتو تا حالا دو سه بار سره تایم لاین بازی گاف داده اما داستان GoW خیلی عظیمه و واقعا حیفه بخواد مثل زلدا بشه ( که نمیشه :دی ). امیدوارم GoW4 باز هم بتونه یک داستان منسجم مثل شماره یک و دو را داشته باشه نه مثل سه که واقعا یک سری جاهاش منطق نداشت.

حرف جفی مسخره نیست بلکه این حرف سایت خجسته gamingbolt هست که تو پرانتز گذاشته! جفی منظورش فرمول گیم پلی زلدا هست نه داستانش! چون این دو تا بازی داستانشون و نحوه روایتش زمین تا آسمون با هم فرق داره. زلدا کلیت داستانش شبیه ماریو هست و توی همه قسمت ها زلدا و گنن شخصیت منفی سری هستن و اون تایم لاین هم که میگی واقعا پیچیده هست چون یکی دو شماره که منتشر نشده که بشه به همین سادگی حفظش کرد. اخیرا خود نینتندو یه تایم لاین منتشر کرده که کامل همه چیز توش شرح داده شده
من که فکر نمی کنم شماره 4 رو این نسل ببینیم بلکه یه شماره فرعی هست و فکر هم نمی کنم گیم پلی بازی رو دست بزنن بلکه دقیقا همون چیزی رو می بینیم که توی بقیه شماره ها دیدیم
اگرم بخواد سری تغییرات اساسی کنه دیگه میره واسه نسل بعد و شماره 4
 
حرف جفی مسخره نیست بلکه این حرف سایت خجسته gamingbolt هست که تو پرانتز گذاشته! جفی منظورش فرمول گیم پلی زلدا هست نه داستانش! چون این دو تا بازی داستانشون و نحوه روایتش زمین تا آسمون با هم فرق داره. زلدا کلیت داستانش شبیه ماریو هست و توی همه قسمت ها زلدا و گنن شخصیت منفی سری هستن و اون تایم لاین هم که میگی واقعا پیچیده هست چون یکی دو شماره که منتشر نشده که بشه به همین سادگی حفظش کرد. اخیرا خود نینتندو یه تایم لاین منتشر کرده که کامل همه چیز توش شرح داده شده
من که فکر نمی کنم شماره 4 رو این نسل ببینیم بلکه یه شماره فرعی هست و فکر هم نمی کنم گیم پلی بازی رو دست بزنن بلکه دقیقا همون چیزی رو می بینیم که توی بقیه شماره ها دیدیم
اگرم بخواد سری تغییرات اساسی کنه دیگه میره واسه نسل بعد و شماره 4

حالا بحث منحرف نکنیم اما همین دو سال پیش جیمز رولف ( مجری Angry Nerd ) که فن واقعی زلدا هست کلی تحقیق کرد یک تایم لاین جمع کرد اما اخر نتونست این موضوع را اثبات کنه. خوده میاموتو هم دو بار خط زمانی اشتباه درباره سری زلدا داده. من اصلا منظورم کیفیت نیست چون یادت باشه جز معدود کسایی بودم که با 10 زلدا موافق بودم اما کلا این تایم لاینشون پیچیده نیست بلکه خودشون هم نمی دونند چیه حالا بعد از خداد سال اومدن امار چاپ کردند.
.................
اتفاقا بعید نیست شماره 4 بیاد چون شماره دو هم زمانی اومد که PS3 عرضه شده بود.
 
سانتا مونیکا اگر تونسته یه کرکتر به این باحالی خلق کنه و گیم پلی و موزیک و فلان و ملان بازیش اینقدر عالیه، بازم هم میتونه. چرا دست از سرش برنمیدارید اخه؟ هر بلایی که ممکنه اتفاق بیافته واسه کریتوس افتاده. ممکن نیست بشه چیز بدتری سرش اورد. کریتوس هم ادمی نیست بره واسه رضای خدا; دنیا رو نجات بده. کلا Hero نیست و از این کارا بلد نیست.
کاش همونطور که ND عزیز Crash و Jak گذاشت و به یه چیز دیگر پرداخت، انها هم یه روزی از GOW دست بکشن.
 
حالا بحث منحرف نکنیم اما همین دو سال پیش جیمز رولف ( مجری Angry Nerd ) که فن واقعی زلدا هست کلی تحقیق کرد یک تایم لاین جمع کرد اما اخر نتونست این موضوع را اثبات کنه. خوده میاموتو هم دو بار خط زمانی اشتباه درباره سری زلدا داده. من اصلا منظورم کیفیت نیست چون یادت باشه جز معدود کسایی بودم که با 10 زلدا موافق بودم اما کلا این تایم لاینشون پیچیده نیست بلکه خودشون هم نمی دونند چیه حالا بعد از خداد سال اومدن امار چاپ کردند.
.................
اتفاقا بعید نیست شماره 4 بیاد چون شماره دو هم زمانی اومد که PS3 عرضه شده بود.
بحث منحرف نشه :دی مایک دامیانی یکی از ادیتور های GT و یکی از فن های سری که رکورداش توی مدت تموم کردن شماره های این سری ثبت شده یه تایم لاین خودش جمع کرد و توی سایت GT هم ویدئوش هست:دی سر همین تایم لاین زلدا کلی بحث شده و مخالف و موافق زیاد داره ( منم از چیزی طرفداری نمی کنم بلکه دارم اطلاعات خودم رو اینجا میگم)
اون موقع فرق داره با الان چون یه شماره بیشتر منتشر نشده بود و تقریبا اکثر بازی های PS2 توی اون 5-6 سال تریلوژی شده بودن و حتی یه سریهاشون Quadrilogy هم شده بودن و جا داشت یه شماره دیگه هم حتی منتشر بشه ولی الان دیگه واقعا بعد از سه و تکرار این مدل گیم پلی توی این 3 شماره و دو تا اسپین آف به نظرم بیشتر از این جا نداره و اونم اگه پریکوالی اسپین آفی چیزی باشه به نظرم بهتره.
 
آخرین ویرایش:
به نظرمن كلا GOW3 از همه لحاظ نسبت به دو شماره ي قبلي افت داشت.بايد اساسا يك تكوني بدن به گيم پلي بازي.

حتي يك سري كمبو و جادو و حركت كافي هم نداشت بازي.كلا همه جوره محدود كرده بودن بازي رو.به نظرم نكته قوتش گرافيكش بود وگرنه افتش خيلي بيشتر مشهود ميشد.يعني زير چتر گرافيك قايم شد.
 
ول كنيد اين كريتوس رو ، اينو بكنيد خداي خداها ، قربون علي بره به جنگش (يا هر اسمي كه دوست داشتيد) . من ميدونم اين كريتوس آدم با جنبه اي نيست ، قدرت دستش بياد مثه شماره 2 همه جارو به آتيش ميكشه يكي بايد جلوي اين مردك رو بگيره .
خیلی هم با جنبه ـست :دی رفیق خودمه :دی دست تقدیر اینجوریش کرده :دی
خسته شدیم از بس L1 گرفیتم مربع زدیم!
یادش بخیر اون اوایل فقط این کُمبو رو میزدم :دی
به نظرمن كلا GOW3 از همه لحاظ نسبت به دو شماره ي قبلي افت داشت.بايد اساسا يك تكوني بدن به گيم پلي بازي.
حتي يك سري كمبو و جادو و حركت كافي هم نداشت بازي.كلا همه جوره محدود كرده بودن بازي رو.به نظرم نكته قوتش گرافيكش بود وگرنه افتش خيلي بيشتر مشهود ميشد.يعني زير چتر گرافيك قايم شد.
از همه لحاظ ؟ فقط داستان یه مقدار افت داشت که اونم بار ها بحث شده و به این نتیجه رسیدیم که برا جم کردنش تو شماره 3 مجبور شدن این داستان رو پیاده کنن که بهترین پایان ممکن هم بود.
بازی 4 تا سلاح اصلی داشت که هر کدوم جادوی خودش رو با ارتقا هاش داشت + اون جادوی اولیه که اول بازی ازش میگیرن.لازم به ذکره که LoS که بعضی ها بهتر از GOW میدونن (!) فقط 2 تا جادوی ساده داشت.
 
خیلی هم با جنبه ـست :دی رفیق خودمه :دی دست تقدیر اینجوریش کرده :دی
یادش بخیر اون اوایل فقط این کُمبو رو میزدم :دی
از همه لحاظ ؟ فقط داستان یه مقدار افت داشت که اونم بار ها بحث شده و به این نتیجه رسیدیم که برا جم کردنش تو شماره 3 مجبور شدن این داستان رو پیاده کنن که بهترین پایان ممکن هم بود.
بازی 4 تا سلاح اصلی داشت که هر کدوم جادوی خودش رو با ارتقا هاش داشت + اون جادوی اولیه که اول بازی ازش میگیرن.لازم به ذکره که LoS که بعضی ها بهتر از GOW میدونن (!) فقط 2 تا جادوی ساده داشت.

تو اين دور و زمونه اگه يك بازي ثابت بمونه هم پسرفت حساب ميشه.پسرفت به اين معني نيست كه بازي با كله بخوره زمين.
 
کاملا با صحبت بعضی از دوستان موافقم GOWIII از لحاظ طراحی مراحل و همچنین جذابیت داستان هیچ حرفی در مقابل GOWI,II نداشت و فقط گرافیک داشت حتی الان که دارم GOW ای که برای PSP اومدرو بازی میکنم میبینم اوناهم از لحاظ پیچدگی و ریزه کاری طراحی مراحل و همچنین کیفیتشون خیلی از GOWIII سرترن مخصوصا GOW : GOS که از این نظر شاهکاره GOWIII بیش از حد ساده و راحت بود و اون پچیدگیا و ریزه کاریای نسخه های قبلیو نداشت یه حس خاصی تو نسخه های قبلی بود که تو نسخه ی سوم وجود نداشت GOWIII بیش از حد تجاری بود و انتظار من رو که عاشق نسخه های یک و دو بودم و تو نسل قبل بهترین بازیایی بودن که انجام داده بودم رو براورده نکرد
البته با این حرف که سیستم مبارزه ی بازی باید عوض شه کاملا مخالفم چون حتی اگه این سیستم تا 10 نسخه ی دیگه ام تغییر نکنه بازم از همه ی بازیای H&S سرتره و ایرادی نداره اصلا ایراد GOWIII سیستم مبارزاتش نبود بلکه همون طراحی مراحل و داستان ضعیفش بود که در حد نسخه های قبلی نبودن
البته با تمام این اوصاف و ضعف های نسخه ی سوم بازم لذت بخش ترین بازی H&S و کلا یکی از بهترین بازیای نسل بود هرچند حتی نصف جذابیت دو نسخه ی اولم نداشت
 
خوشم میاد دوستان دارن مهم ترین فاکتور بازی که همه تحسین ـش کردن یعنی گیم پلی تو نسخه سوم ـو زیر سوال میبرن.

میخواید گیر بدید به داستان گیر بدید که یکم جای گیر داره واسه کسی که خوشش بیاد.
 
Last edited by a moderator:
کاش همونطور که ND عزیز Crash و Jak گذاشت و به یه چیز دیگر پرداخت
کراش که به رحمت خدا رفت اما Jak و ول نمی کنن:دی
بعدشم همیشه بیخیال شدن یه سری از بازی های موفق و شخصیت های معروف جواب گو نیست
اما حداقل حال و هوای بازی رو باید تغییر بدن نه اینکه قبلی بود اما واسه تنوع و جلوگیری از خطی شدن بازی
 
واقعا یه چیزهایی دوستان میگن که مخ آدم سوت میکشه! مقایسه GoW III با Ghost of Sparta!
GoW های PSP که از لحاظ level design تعطیل بودن، یه سری مراحل تکراری با رنگ آمیزی تکراری تر... از لحاظ گیم پلی هم مقایسه کردن یک بازی کنسول دستی با GoW III شوخی مضحکی بیش نیست! فقط تو BC بزرگترین نقطه قوت یه بازی رو میشه به نقطه ضعفش تبدیل کرد!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or