God Of War 2

snakebigboos

کاربر سایت
Jan 19, 2007
27
\hso

با سلام اینم چند تا عکس از go of war2[/ATTACH][/ATTACH]
 

Attachments

  • 932295_20070117_screen001.jpg
    932295_20070117_screen001.jpg
    60.4 KB · مشاهده: 151
  • 932295_20060905_screen001.jpg
    932295_20060905_screen001.jpg
    58.4 KB · مشاهده: 147
  • 932295_20070117_screen002.jpg
    932295_20070117_screen002.jpg
    51.4 KB · مشاهده: 134

m_g_s

کاربر سایت
Jun 19, 2006
841
بنظر من این عکسای بالا یه موردی داره مثلا منم چند تا گیم پلیشو دیدم زمین تا آسمون با این فرق داره.
ولی فقط شما به اون اسبه تو عکس نگاه کنین...جزییاتش در حد پی اس وانه;) در صورتی تو تریلر همه شخصیت ها پر از جزییات و شفاف بنظر میرسن و هر کدوم از اشیا مخصوصا شخصیت ها دارای سایه های طبیعی و عالی هستن که تو پی اس تو نظیر نداره در صورتی که تو عکس انگار کریتوس و دشمنه اصلا سایه ندارن ! شاید دارن یه نسخه واسه پی اس وان می سازن;) :)
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
من درست نمیدونم ولی فکر کنم به خاطر اینکه رزولوشن بازیهای PS2 کمه توی عکسها این طوری میشه وگرنه توی تلویزیون فکر نکنم همچین مشکلی وجود داشته باشه !:biggrin1:
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
خودمونیم ها;) تا چند وقت پیش از این گرافیک داغون ترش رو هم بازی میکردیم و به به و چه چه مون هم براه بود . کلا PS2 قدرتش همینه دیگه . :biggrin1: خدا بیامورز PS2
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
یک خبر بسیار بسیار داغ
کوری بارلوگ کارگردان GOW 2 اعلام کرده که کار اصلی روی ساخت بازی به پایان رسیده است اما جزییات کار مانند باگ های بازی و اشکالات باقی مونده که باید رفع بشه خودش گفته که الان هر کاری که من باید برای این پروژه انجام میدادم انجام دادم و کارم تموم شده.گفته شده که دمو ی بازی در اوایل فوریه در دسترس خواهد بود و سرانجام سومین تریلر رسمی این بازی منتشر شد.اما جالبه بدونید گیم اسپات تاریخ ریلیز این بازی رو 13 مارچ زده یعنی دقیقه مانند شماره قبل ولی دو سال بعد یعنی 2007 باید بگیم که دو هفته بازی عقب افتاد.البته خود گیم اسپات هم گفته که این بازی تاریخ ریلیز دقیقی نداره و با یک تخمین ساده گذاشته تو مارچ ولی چیزی که مسلمه این که GOW II بزودی میاد :love: البته با سخنان بارلوگ میتوان انتظار داشت با پایان ساخت این بازی بازی زودتر از 13 مارچ عرضه بشه.
در آخر لینک دانلود تریلر 3 گاد اف وار حتما دانلود کنید
13 مگ WMV :
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_godofwar2_3.wmv
در آخر منتظر اطلاعات جدیدی از این بازی باشید;)
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
اقا این بازی شماره ی قبل خودش رو قورت میده خیلی زیبا شده مهمترین پیشرفت گیم پلی هست.فوق العادس 360 , PS3 کین GOW 2 رو بچسب فقط PS2 افسانه ای مطمئن باشید هیچ کنسولی تا به الان انقدر موفق نبوده و PS2 ترکونده
تریلر رو دانلود کنید خیلی باحاله بزارید یه توضیح بدم در موردش:
ابتده Mature نمایش داده میشه که به خاطر خشونت بالای بازیه.کریتوس با لگد یک در رو میندازه و یک منظره زیبا و زنده نمایش داده میشه بعد بکراندهای زنده بازی به رخ تمام بازیها کشونده میشه.کریتوس بر روی یک پل باریک داره میدوه که نمیدونم کجاست ولی دوربین بازی خیلی زیبا این صحنه رو به نمایش کشیده.بعد یک فلش بک از CG های شماره قبل به عنوان گذشته کریتوس نشون میده .جمله های زیبایی رو راوی میگه.بعد راوی داستان یه چیز باحال میگه در صحنه نشون میده که یک شهر که به احتمال زیاد آتن هست توی آشوب و جنگ است راوی میگه The Wrath Of Olympus Grows .بعد استفاده کریتوس از Ikarus Wings رو نشون میده.صحنه ی جنگ کریتوس با مجسمه که غول جدید بازیه رو نشون میده که من خودم هم نمیدونم مجسمه ی کیه ولی خیلی شبیه آپولو هست.صحنه ی جنگ کریتوس با فرمانده بارباریانها رو به تصویر میکشه که کریتوس با Blade Of Chaos پشت اسب را گرفته و بر زمین کشیده میشود.To Conquer His Demons.صحنه ی جنگ کریتوس با دشمنان را به تصویر میکشه.To Avenge His Death .در آخر صحنه ی ضربه کریتوس با Barbatian Hammer رو نشون میده که همون طو رکه حدس میزدم این دومین اسلحه ی کریتوس است. To Change Hid Fate .صحنه های زیبای نبرد کریتوس با غول ها و دشمنان به زیبایی تمام نشان داده میشود.جادو ها را هم میبینم .یک صحنه ی زیبا این است که کریتوس خود را بر یک تیرکمان عقب میکشد و رها میکند و با شمشیرش بر چشمان غول بازی یعنی همون مجسمه ضربه میزند.I'm with the gods have made me این جمله است که کریتوس در قبال آتنا موقعی که بهش میگه:Your Soul will never find peace that what have you become واقعا جملات این بازی تاثیر گذاره.صحنه ی نبرد هوایی کریتوس و در اخر
The End Begins March 2007 که صبر تا اون موقع بسیار سخته
این چند خط هم به خاطر درخواست یکی از اعضا که خواهش کرده بودم در مورد تریلر جدید بنویسم نوشتم
فقط تریلر رو دانلود کنید این بازی میترکونه قول میدم بهتون امتیازش بالای 9 میشه :love:
 

soroushq

کاربر سایت
May 5, 2006
350
نام
سروش دیگه!
سلام
توی این عکس این جادویی که کریتوس ازش استفاده میکنه همونیه که پوسیدون بهش داده بود؟


اما تو این عکس جمعیت رو نگاه کنین اون ته !! یه ذره جا خوردم وقتی اینو دیدم.


اما تاریخش رو رسوندن به آپریل نامردا. فکر مارو که انتظار میکشیم رو نمیکنن که:((
راستی جریان این دمو که بارلوگ در موردش گفته چیه؟
"It will be a NTSC disc that will be sent out to the peeps who responded a while back when I posted about it. Sorry to all who are hoping to get one now, but I am already waaay over the number I originally set out for," Barlog wrote in his blog.

"For the people who are hoping for a PAL demo, I am really, really sorry but with the time frame we have in front of us there just is not enough time to get both a PAL and NTSC demo done. I would love to do that, but I really want to ship this game on time."
موفق باشید:biggrin1:
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
نه کریتوس جادوهاش به کل فرق میکنه و اون Poseidon's Rage نیست ولی شبیه اونه با این تفاوت که این جادو به صورت برق میباشه و بصورت زنجیری به دشمنان دیگه میرسه مثل جادوی یکی از Hero های Warcraft تو Dotallstar ;)
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
2001860774658905682_fs.jpg

همونطوری که در عکس بالا میبینید نوشته دو دیسک ! این یعنی چی یعنی بازی تو دو تا دیسک 4.7 عرضه میشه یا بازی اصلی روی همون 9.4 عرضه میشه و یه دیسک مربوط به دمو و پشت صحنه است که هنوز معلوم نیست خداکنه دو تا 4.7 باشه تا مشکل زیادی برای دیسک های 9.4 بووجود نیاد.
همون که گفتم دومین اسلحه کریتوس Barbarian Hammer هست که از همون فرمانده بارباریان ها میگیره شما میتونید در میان بازی بازدن کلید r2 اسلحه هاتون رو عوض کنید به طور مثال همونطوری که کوری گفته میتونید با یک دشمن به هوا بروید و دشمن را به زمین بفرستید و همین لحظه Hammer را بردارید و با یک ضربه ی محکم بر سرش فرود آیید.
یه چیز جالب دیگر اینه که یک نفر از کوری پرسیده یا جادوی شماره قبل به طور مثال Poseidon ' Rage در این شماره هم هست کوری جواب داده که جادوها به کل عوض شد اما شاید در دنیای بزرگ GOW II شاید بتونید در صندوقچه ای Poseidon 's Rage رو بیابید و ازش استفاده کنید.حالا صحت این سخن کوری نمیدونیم تا چقدر درست باشه ولی اونطور که معلوم دنیای بازی از شماره 1 خیلی بزرگتره و همچنین بازی طولانی تره.
دمو گاد اف وار 2 هم تو فوریه میاد که فقط NTSC UC و پال هستش که هنوز جزییاتش معلوم نشده به نظر من نیارن ایران بهتره چون یه سری به اسم بازی اصلی میفروشنش .اینم باکس شاتش که روش نوشته که The collusus battle معلوم شد اون مجسمه یک کولوسیوس هست که اینو میدونستیم ولی اخه مجسمه کی هست من فکر میکنم آپولو باشه:confused: ولی اصلا با عقل جور در نمیاد فقط از نظر ظاهری شکل اونه یعنی امکان داره کریتوس به معبد اپولو در شهر دلفی بره:confused:
2001846499060285210_fs.jpg

مانند شماره قبل بازی 4 درجه سختی داره که یک درجه اش اول بازی باز نیست.که یک درجه سخت تر God mode به اسم Titan Mode به بازی اضافه شده.در دمو فقط یک درجه سختی گنجونده شده.
در مورد خدایان هم گفته شده که یه سری جدید بهشون اضافه شده ولی دمتر یکی ا زهمسران زئوس در بازی حضور نداره ولی احتمال میره دخترش یعنی پرسفونه زیبارو در بازی باشه.بزارید پرسفونه رو خدمتتون معرفی کنم این دختر همسر هیدیز یا پلوتو فرمانروای دنیای مردگان است که در اصل ملکه دنیای مردگان است جالبه بدونید شوهر او عموی او نیز میشود زیرا پدر پرسفونه زئوس است و هیدیز پرسفونه رو می دزد و به دنیای مردگان می آورد و این یکی از عواملی که هیدیز زیاد رابطه ی خوبی با زئوس ندارد زیرا زئوس با ازدواج این دو موافق نبود.
در آخر یک والپیپر از GOW 2 که هیچ جا ندیدید:
2000410234141872996_fs.jpg
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
یه نسخه از دمو بازی به گیم اسپات رسیده که نکات مهمش (خیلی تند تند ترجمه کردم ببخشید اگر خبو نشده )رو اینجا میزارم براتون در ضمن عکسای جدید بازی رو که از دمو تهیه شده حتما ببینید:اینم یه عکس جالب چرا کریتوس از ساختمونها بزرگتره تو این بازی چیزاری عجیب و تعجب اور زیاده.
932295_20070130_screen005.jpg

دمو به این گونه شروع میشه که کریتوس بر تخت خود نشسته است و شاهد نابودی شهرهای یونان یکی پس از دیگری است.آتنا الهه شهر ظاهر میشود و از کریتوس میخواهد که به این بی عدالتی و خونریزی پایان دهد زیرا آتنا مسوول این درجه بلند مرتبه کریتوس در المپیوس هست.کریتوس بر روی زمین باز میگردد و به شهر Rhodes میرود و شروع میکند با قدرت خود سربازان و ساختمانها را نابود کند.آتنا که بسیار زود رنج است رفتار کریتوس برایش قابل تحمل نیست و با قدرت خود کریتوس را به همان قد و اندازه انسانها در میاورد (لازم به ذکر است به خاطر قدرت خدای جنگ کریتوس قد و قواره ای اندازه آرس پیدا کرده است)و آتنا با قدرت خود کولوسیوس شهر Rhodes را به حرکت در می اورد و به حرکت در می اورد این کولوسیوس بر سر در بندر این شهرساخته شده است و حالا نوبت جنگ با کریتوس است.
در نبرد با کولوسیوس کریتوس با مقداری از سربازان پیاده نظام نیز میجنگند که فقط جنگ با کولوسیوس را سخت تر میکنند.شما باید کریتوس را به دور از مشت های سنگین کولوسیوس نگه دارید با ضربه زدن کافی به کولوسیوس او را از حس و حال ببرید.شما بوسیله منجنیق میتوانید کریتسو را شلیک کنید و بر روی کولوسیوس بفرستید. و جنگ را ادامه دهید.و سیستم مبارزه هیجان انگیز شروع میشود شما باید با زدن کلیدهایی که بر روی صفحه ظاهر میشوند به کولوسیوس ضربه بزنید. که این دمو شامل حرکات زیبای کریتوس است.
بعد از این سحنه کولوسیوس کریتوس به قسمت دیگری از شهر پرتاب میکند.که باید راه خود را از میون خرابه و زیرزمین شهر پیدا کنید.
مانند شماره قبل کریتوس حملات سنگینی با اسلحه اش انجام میدهد.کلید ضربدر برای پرش و فشردن دو بار کلید ضربدر حالت پرش دو زمانهو L1 برای بلوک کردنو L2 برای استفاده از جادو و R1 برای کارهای ویژه و R2 برای حملات ویژه کریتوس.
گرافیک بازی نسبت به قبل پیشرفت زیادی داشته و اضافه شدن جزییات زیاد از جمله ی آن است.
دمو گاد اف وار شامل جنگ با کولوسیوس است و اینطور که گفته شده چیزی حدود نیم ساعت زمان میبرد و تاریخ اصلی ریلیز GOD OF WAR II سیزده مارچ یعنی 23 اسفند ما هست فکر کنم شب عید باید بشینیم بازی کنیم که واقعا اند حاله:love:
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
عرضه شدن این بازی توی دو تا دیسک کم کم داره پر رنگ میشه که اگر بشه به احتمال 70 درصد روی دو تا 4.7 عرضه میشه که از خدامونه روی دو تا دی وی دی 9 هیچ بازی تا بحال چنین اتفاقی براش روی Ps2 پیش نیومده شماره یک 7 گیگ بود دیگه خیلی زیاد باشه میره روی 10 گیگ پس به احتمال زیاد همون دو تا دیسک 4.7 که خیلی خبر خوشحال کننده ای هست ولی هنوز بصورت رسمی اعلام نشده شاید در همون یک دیسک عرضه بشه;)
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
بله این بازی در 2 دیسک عرضه میشه که یک دیسک خود بازی هست و دیسک دوم شامل Bonus Materilas هست که شامل پشت صحنه و سخنان سازندگان در مورد ساخت بازی است و شمال یه سری فیلم دیگه هست.البته خود سونی اعلام کرده پک ویژه ای عرضه نمیشه و کلا این بازی توی دو دیسک همه جا عرضه میشه باید ببینیم میاد ایران چی میشه ;) که خدا رو شکر هنوز نگفته شده روی دی وی دی 9 عرضه میشه یا نه و لی اینطور که بوش میاد و با یک جساب منطقی دو تاش 4.7 :love: خدا رو شکر یه سری دستگاه قدیمی ها مثل دستگاه خودم نمیتونن 9 رو بیارن مجبور میشدم برم از در رو همسایه غرض کنم:love:
راستی دمو بازی اواسط فوریه عرضه میشه و خود بازی 13 مارچ و کوری گفته هیچ تاخیری توش نیست;)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر