PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
نمیدونم دقت کردین یا نه! اون چند نفر برهم زننده تاپیک که قبل عرضه اینجارو بهم ریخته بودن و dlc dlc میکردن و ووک چسبونده بودن بهش و هرروز غر میزدن و غصه ساکرپانچو میخوردن از بعد نمرات و عرضه بازی یه پست هم اینجا ندادن!
کسی خبر داره کجان؟ مگه نمیگفتن فن واقعین که نگران وضعیت بازین پس کوشن؟ :D
ینی حتی بازیم نخریده بودن و اینجارو به فنا داده بودن با پستای سمیشون؟! :))
رفتند تو رزرو تا با بازی بعدی و نظرات انتزاعی شون دوباره برگردند :D

از همه بیشتر از الان در حال گرم کردن برای اینترگلکتیک هستند که طبق معمول سر مسائل "حاشیه" ای فضا رو خراب کنند :D

حالا خوبه اینترگلکتیک نمیشه بهش "دی ال سی بازی قبلی هست" بست و رنگ تکنیکی به حواشی اش داد، برای همین تمرکز میکنند رو مسائل 100 درصد حاشیه ای و فرومری :D

اسیبی که اینا به انتقاد درست از ووکیسم زدند مشابه اسیبی هست که چ *پول ها به انتقاد درست از یک سری مسائل دنیا میزنند، رسما کاری میکنند که پدیده اشغالی مثل ووک هم ادم از گیر دادن بهش زده بشه، اینقدر که اینا سر چرت و پرت بهش گیر دادن... همیشه گفتم بزرگ ترین دوست ووک های فعلی، همین نئو انتی ووک های وسواسی هستند... اینا کاری میکنند که ووک ها برند تو نقش قربانی و محق.... اینا کاری میکنند که انتقاد به ووک دچار دافعه زیادی بشه...
 
نميخواستم تا تموم كردن سايلنت هيل دانلودش كنم ولى انقد تعريف كرديد گذاشتم دانلود يه ٢-٣ ساعت ديگه ببينيم چه خبره :D
دکتــر جایــزه امسالُ باید ببره وگرنه در حقش جفا شده
 
  • Like
Reactions: Thundersky
رفتند تو رزرو تا با بازی بعدی و نظرات انتزاعی شون دوباره برگردند :D

از همه بیشتر از الان در حال گرم کردن برای اینترگلکتیک هستند که طبق معمول سر مسائل "حاشیه" ای فضا رو خراب کنند :D

حالا خوبه اینترگلکتیک نمیشه بهش "دی ال سی بازی قبلی هست" بست و رنگ تکنیکی به حواشی اش داد، برای همین تمرکز میکنند رو مسائل 100 درصد حاشیه ای و فرومری :D

اسیبی که اینا به انتقاد درست از ووکیسم زدند مشابه اسیبی هست که چ *پول ها به انتقاد درست از یک سری مسائل دنیا میزنند، رسما کاری میکنند که پدیده اشغالی مثل ووک هم ادم از گیر دادن بهش زده بشه، اینقدر که اینا سر چرت و پرت بهش گیر دادن... همیشه گفتم بزرگ ترین دوست ووک های فعلی، همین نئو انتی ووک های وسواسی هستند... اینا کاری میکنند که ووک ها برند تو نقش قربانی و محق.... اینا کاری میکنند که انتقاد به ووک دچار دافعه زیادی بشه...
باور کن اینا اصلا نفهمیدن ووک چی هست. صرفا ۴تا مطلب و ویدیو دری وری توی اینستاگرام و یوتیوب دیدن و فک کردن خیلی حالیشونه. دنیارو هم همیشه همین جماعت که اطلاعات و درک درستی ندارن ولی ادعای همه چیز فهمیشون میشه به فنا دادن. اگه مینشستن چهارتا مفهوم و مطلب ارزشمند میخوندن و سواد نداشته خودشونو بالا میبردن، توی فضای مجازی (اعم از همین فروم) اینقدر سمپاشی نمیکردن.
خداروشکر همیشه هم خیط میشن. چه همین یوتی باشه و چه فردا روزی اینترگلکتیک.
 
این توری‌گیت‌ها حتی از نسخه قبل هم بهتر شدن. چه حالی میده پلتفرمینگشون. بعد میرسی بالاشون، علاوه بر اینکه منظره‌ی خیلی خفنی بهت میدن، میتونی مقدار زیادی لوکیشن هم مارک کنی واسه خودت. نمیدونم MIIKE رو تست کردین یا نه اما خیلی عجیب غریبه. علاوه بر اینکه موقع مبارزه خون بیشتری ازشون میپاشه بیرون، وقتی میفتن زمین هم خون ازشون فواره میزنه و صدای بلندیم تولید میکنه :D یعنی به معنای واقعی جر خوردنشون رو میشه دید. در مورد آتسو هم به نظرم خیلیا نظرشون نسبت بهش برمیگرده. از جماعت ترول که بگذریم، بخشی از ملت نگاه مثبتی به آتسو نداشتن ولی خب واقعا خیلی خوب طراحیش کردن. تو تمام دیالوگاش میشه دید با کسی شوخی نداره کلا. داری رد میشی یکیو میبینی وسط راه بعد سریع یارو رو تهدید به مرگ میکنی ولی خب در مواقعی طرف میدونه باید راشو بکشه و بره :D
 
من تا الان بیشتر دوئل و بانتی زدم تا داستان رو پیش برم. یکی از یکی جذاب‌تر و قشنگ‌تر. فقط یه دونه پلتفرمینگ هم رفتم که رسیدم قله کوه یوتی و چقدر دلچسب بود اون بالا :D
ولی از بانتی‌ها، چندتا توی ذهنم مونده

یکی توی قبرستون با گل‌های آبی، یکی زیر درخت‌های زرد (که البته کلا یه کوئست لاین جدید رو باز می‌کنه و باید بعدا برمش) و سومی هم توی غار بود که به خاطر یه فلوت کلی آدم کشته بود. واقعا این آخری و صحنه بعد از دوئل، شاهکار بود. جایزه‌ش هم خوب بود، یه آرمور داد.
 
این تاپیک برا من زجرآور شده :(
میای تاپیک شیطون قولت میزنه که بازی رو زود بگیری و بازیش کنی ولی از اون طرف وجدانت یادت میندازه که 2-3 تا بازی دم دست داری و به خودت قول دادی تا تمومشون نکنی بازی جدید نگیری :((
با این قیمت دلار شده اکانتو بگیر زودتر که دستت بمونه فقط. الانم بازی نکردی نکردی.
---
سر بعضی از اکتیویتی ها یه دسته روباه میان پیشت و بسته به کاری که انجام میدی واکنش نشون میدن و چقدررررر بامزه و جذابه واکنششون! :D
 
افرین به سونی، همه جوره این بازی رو (مثل تمام بازی های اصلی سینگل پلیر) خوب مدیریت کرده، هم بازی در بازخورد موفق شده هم گیمر ها سوپر راضی هستند...

مارکتینگ هم ظاهرا در بهترین حالت قرار داره،

بدبخت سونی با وجود این خدمات سطح بالا باز این همه فحش میخوره، حداقل خوبشم بگیم :D

به غیر از پلن گس سازی انبوه و درگیر کردن استودیو های ذاتا سینگل پلیر ساز، و نبود بکوارد نسل هفت، واقعا سونی خوب کار کرده، هر سال یک تا چند سوپر بازی فوق العاده با کیفیت منتشر کرده حتی بیگ وینر گوتی گرفته طبق رسم نسل های قبل،، کنسول خوب و با کیفیتی ساخته، کنترلر خیلی خوبی داره، درسته یک سری تفاوت هم وجود داره مثلا های لایت های هنری مثل جرنی یا بازی های کوانتیک دریم جاشون خالیه تو فرست و سکند پارتی ها، پلاس کمتر از حد انتظار هست، اما در مجموع واقعا سونی لایق این همه فحش خوردن نیست، کیلویی هم حساب کنیم وزن بازی های شاهکار منتشر شده خیلی از کمبود ها بیشتره...

تازه هنوز کلی مونده، هنوز بازی های اصلی نسل جدید سانتا و ناتی داگ مونده یعنی بمب افکن های اصلی هنوز نیومدن به میدون،

اره نمایش ها خوب نیست، اما مگه قراره با "نمایش" بازی کنیم؟ با بازی قراره بازی کنیم دیگه :D

به نظرم تنها ایراد اصلی همون تشویق استودیو های سینگل ساز به مولتی ساختن بود که فاجعه بود، این مدیریتش مشکل داشت وگرنه خود بازی مولتی درست ساختن مثل اچ دی 2، مگه بده؟

خلاصه مبارک باشه و ایشالا سال های بعد بهتر هم بشه،

*بخش مهمی از انتقادات به سونی کاوری هست برای انتقاد به ووک، یعنی وسواس رو ووک و تعصب رو ایده ال های شخصی شون باعث میشه از در و دیوار ایراد بگیرند. وگرنه اگر مولفه هایی که روش حساس هستند تو استودیو و بازی ها نبود الان نیمی از این انتقادات هم نبود.... خدا نکنه یک چیزی مد روشنفکری بشه مثل فحش دادن به سونی :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or