کارگردان بازی یه مصاحبه داشته و اطلاعات جالبی از بازی داده. اونایی که برام جالب بودن رو ترجمه کردم، بقیهش رو میتونید
اینجا بخونید.
حسابی از Shadow of Colosus و Zelda الهام گرفتن.
یکی از چیزایی که باهاش تو تریلر مشکل داشتم، این زیادی براق بودن آیتما و گیاهایی بود که Jin جمع میکرد. مثل اینکه شدت درخشان بودن اونا رو هم میشه تنظیم کرد.
خود کارگردان بازی به RDR II اشاره میکنه و میگه با اینکه خودش دوستش داره، ولی نمیخواستن با انیمیشنای اضافی ریتم بازی رو بهم بزنن. برای همین از روی اسب هم میشه آیتم برداشت.
اون سیستم Morality که توی inFAMOUS ازش استفاده کردن قرار بود تو Tsushima هم استفاده بشه، اما تصمیم میگیرن بیشتر روی تغییر کردن شخصیت Jin بخاطر شرایط که توش به اجبار قرار گرفته تمرکز کنن تا اون سیستم سابق.
“It definitely plays with the notion of, you're born and raised into this certain way of life. There's expectations of you, the way you should perform. And then at some point, because some events happen, in this case a war, you have to challenge those things. And not everybody's going to love the fact that you're going to challenge an assumption that's made upon your life,” he explained.
راجب سازی که Jin توی تریلر داشت استفاده میکرد گفته:
The instrument that we see Jin playing in the video will be the only one present in the game and
Jason did not want to say what it would be used for.
و در آخر هم گفته خیلی از کسایی که بازی رو تست کردن روزانه 6-7 ساعت بازی میکردن، اما خط داستانی رو وقت نکردن تموم کنن؛ چون توی دنیای بازی و انجام دادن کارای جانبی غرق میشدن.
طرف میپرسه پس تا 50 ساعت هم میشه درگیر بازی شد؟ و کارگردان تایید میکنه و میگه اگه دوست داشته باشین میتونید فقط مراحل اصلی رو برین، اما خودش پیشنهاد میکنه حسابی Tsushima رو بگردین. چون کلی چیز کشف کردنی توش وجود داره.
من هر چی بیشتر impressionهای سایتها رو میبینم بیشتر از جو اینجا و اتفاقاتی که بعد منتشر شدن تریلر افتاد خندهام میگیره.
![21 :)) :))](/styles/default/xenforo/smilies/meep/21.gif)
فکر کنم هیچ کدوم بینایی کاربرای اینجا رو نداشتن تا افتضاح بودن و داغون بودن و دانگریدشو بتونن ببینن. تقریبا همه با وجود ضعفهایی که تریلر داشت، به شدت براش هیجان زدهان.