PlayStation Ghost of Tsushima

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
اطلاعات لیک شده از بازی که بسیار هیجان انگیز به نظر میرسه
ممنون از دوست خوبم سپهر اسدی


۱- سامورایی ها بسیار مورد احترام بوده اند. برخی از افراد وقتی جین(شخصیت بازی) می اید به احترامش تعظیم میکنند اما برخی نیز از سامورایی ها میترسند و هنگامی که جین می اید پنهان میشوند. برخی از آنها به جین حمله میکنند تا شاید مهارت خود را ثابت کنند یا چیزی با ارزش از او بدزدند. این نکات باعث میشوند تا فضای بازی زنده به نظر برسد. صدا های ژاپنی در اصل بهترین برای درک حس اصلی و حماسی سامورایی است. اما زبان انگلیسی در این بازی به خوبی کار شده است.

۲- دموی E3 بیشتر تمرکز بر سفر با اسب و رفتن از نقطه آ به نقطه ب، نبرد سامورایی و نبرد شبح وار یا نینجا را دارد. سیستم هدف گیری شباهت زیادی به عناوین Tenchu و MGS دارد؛ اما در هنگام نبرد مانند عناوین NiOh و For Honor است. نبرد حالت های مختلفی خواهد داشت.

دشمن شما باهوش خواهد بود و نمیتوانید پشت سر هم به او حمله ور شوید‌. از آنجایی که دشمن گارد خواهد گرفت و یا به شما شبیخون خواهد زد. نبرد دارای صحنه های متعددی است. بستگی به نوع حمله شما، سر از بدن دشمن جدا یا یکی از اعضای او جدا میشود. بازی بدون شک دارای رده بندی M خواهد بود.

دشمنان شما تنها با یک یا دو ضربه خوب از پا در می آیند. و شما نیز به مانند آنها آسیب پذیر هستید‌. هر منطقه دارای داستان و کوئست لاین خود است. و تنها به این شکل نیست که شما سربازان را ببرید و روستایی را تصرف کنید. روستا ها میتوانند توسط مغول ها غارت شوند، اگر کوئست لاین را به خوبی پیش نبرید. بازی دارای دو شهر مرکزی و بسیاری روستا ها و مناطق کوچک است (مانند ویچر)

۳- در روند بازی NPC هایی هستند که به شما راه نینجا بودن را آموزش میدهند. این میتواند یک روند متفاوت و غیر محترمانه در زمینه مبارزه باشد. با این وجود نیز جین به خودی خود نمیداند که چگونه یک شوریکن را پرتاب، از کونای استفاده صحیح و از مواد شیمیایی مانند زهر ها و تله انفجاری استفاده کند و از بتواند با طناب برای رسیدن سریع به سقف ها استفاده کند.

داستان دارای دو درخت توانایی است. یکی سامورایی است که به مبارزه با شمشیر، تیر و کمان و دفاع کردن تمرکز دارد. دیگری روح است که شامل مخفی کاری و کیمیاگری است. توانایی های سامورایی از ابتدا باز هستند. اما برای باز کردن توانایی های روح باید کار های خاصی را انجام دهید.

انتخاب سامورایی یا روح بودن بر عهده شما است. جین به همراه لباس سامورایی خود نمیتواند از ساختمان ها بالا برود یا شنا کند. از آنجایی که لباس او بیشتر در برابر دفاع در برابر ضربات مقاوم است. اما شما میتوانید در روستا ها با خوابیدن روز را به شب برسانید، تا بتوانید ماموریت را به روش روح ادامه دهید. انتخاب با شماست. با این وجود ما راهکار سامورایی را پیشنهاد میکنیم.

فکر کنید که بالا رفتن از ساختمان ها به اندازه Assassin's Creed سریع است و طناب اندازی مانند Tenchu نیز آن را سریع تر می‌کند.

شما لازم ندارید تا همیشه لباس روح خود را به تن داشته باشید. از آنجایی که ممکن است برخی شما را با قاتلین اشتباه بگیرند و به شما کنند. پیشنهاد ما این است که در روز سامورایی و در شب روح باشید. البته لازم به ذکر است که برخی ماموریت ها فقط در هنگامی که در لباس سامورایی هستید برایتان موجود است. همچینین برای لباس روح. دو جانبه بودن در بازی بسته به انتخاب شما دارد
بعضی پستها رونمیشه به لایک بسنده کرد \m/میبرمش تاپیک E3
استارتر تاپیک @NaRiiMaN لطفا یه سروسامونی به پست اول بده .
 
اطلاعات لیک شده از بازی که بسیار هیجان انگیز به نظر میرسه
ممنون از دوست خوبم سپهر اسدی


۱- سامورایی ها بسیار مورد احترام بوده اند. برخی از افراد وقتی جین(شخصیت بازی) می اید به احترامش تعظیم میکنند اما برخی نیز از سامورایی ها میترسند و هنگامی که جین می اید پنهان میشوند. برخی از آنها به جین حمله میکنند تا شاید مهارت خود را ثابت کنند یا چیزی با ارزش از او بدزدند. این نکات باعث میشوند تا فضای بازی زنده به نظر برسد. صدا های ژاپنی در اصل بهترین برای درک حس اصلی و حماسی سامورایی است. اما زبان انگلیسی در این بازی به خوبی کار شده است.

۲- دموی E3 بیشتر تمرکز بر سفر با اسب و رفتن از نقطه آ به نقطه ب، نبرد سامورایی و نبرد شبح وار یا نینجا را دارد. سیستم هدف گیری شباهت زیادی به عناوین Tenchu و MGS دارد؛ اما در هنگام نبرد مانند عناوین NiOh و For Honor است. نبرد حالت های مختلفی خواهد داشت.

دشمن شما باهوش خواهد بود و نمیتوانید پشت سر هم به او حمله ور شوید‌. از آنجایی که دشمن گارد خواهد گرفت و یا به شما شبیخون خواهد زد. نبرد دارای صحنه های متعددی است. بستگی به نوع حمله شما، سر از بدن دشمن جدا یا یکی از اعضای او جدا میشود. بازی بدون شک دارای رده بندی M خواهد بود.

دشمنان شما تنها با یک یا دو ضربه خوب از پا در می آیند. و شما نیز به مانند آنها آسیب پذیر هستید‌. هر منطقه دارای داستان و کوئست لاین خود است. و تنها به این شکل نیست که شما سربازان را ببرید و روستایی را تصرف کنید. روستا ها میتوانند توسط مغول ها غارت شوند، اگر کوئست لاین را به خوبی پیش نبرید. بازی دارای دو شهر مرکزی و بسیاری روستا ها و مناطق کوچک است (مانند ویچر)

۳- در روند بازی NPC هایی هستند که به شما راه نینجا بودن را آموزش میدهند. این میتواند یک روند متفاوت و غیر محترمانه در زمینه مبارزه باشد. با این وجود نیز جین به خودی خود نمیداند که چگونه یک شوریکن را پرتاب، از کونای استفاده صحیح و از مواد شیمیایی مانند زهر ها و تله انفجاری استفاده کند و از بتواند با طناب برای رسیدن سریع به سقف ها استفاده کند.

داستان دارای دو درخت توانایی است. یکی سامورایی است که به مبارزه با شمشیر، تیر و کمان و دفاع کردن تمرکز دارد. دیگری روح است که شامل مخفی کاری و کیمیاگری است. توانایی های سامورایی از ابتدا باز هستند. اما برای باز کردن توانایی های روح باید کار های خاصی را انجام دهید.

انتخاب سامورایی یا روح بودن بر عهده شما است. جین به همراه لباس سامورایی خود نمیتواند از ساختمان ها بالا برود یا شنا کند. از آنجایی که لباس او بیشتر در برابر دفاع در برابر ضربات مقاوم است. اما شما میتوانید در روستا ها با خوابیدن روز را به شب برسانید، تا بتوانید ماموریت را به روش روح ادامه دهید. انتخاب با شماست. با این وجود ما راهکار سامورایی را پیشنهاد میکنیم.

فکر کنید که بالا رفتن از ساختمان ها به اندازه Assassin's Creed سریع است و طناب اندازی مانند Tenchu نیز آن را سریع تر می‌کند.

شما لازم ندارید تا همیشه لباس روح خود را به تن داشته باشید. از آنجایی که ممکن است برخی شما را با قاتلین اشتباه بگیرند و به شما کنند. پیشنهاد ما این است که در روز سامورایی و در شب روح باشید. البته لازم به ذکر است که برخی ماموریت ها فقط در هنگامی که در لباس سامورایی هستید برایتان موجود است. همچینین برای لباس روح. دو جانبه بودن در بازی بسته به انتخاب شما دارد

happy-dance-.gif


خيلي اطلاعات خوبن خيلييييييييييي ، با كاتانا قطع عضو كني، بعد خون رو شمشيرت رو مثل تريلر پاك كني :(

خيلي رويايي به نظر ميرسه
 
موفقیت بازی صد در هزاره! چرا؟
چون سونی به عنوان ناشر و مالیکت معنوی ساکر پانچ و حساسیت رو بازی های داستانی ناظر است:D
دو ! خودشون هم خوب میدوند سونی به هیچ کس رحم نمیکه و اگر موفق نشه، لطمه شدیدی به برند پلی استیشن وارد میشه، پس در نتیجه همون کاری رو که با سازنده های درایو کلاب و اوردر کرد با ایشان هم خواهد کرد، پس جای هیچ ریسکی نیست، و اونا تا اخرین لحظه رو بازیشون با تمام وجود کار میکنن.
سه، با توجه به موفقیت های قبلیشون و دوران فئودال ژاپن، اتمسفر و قدرت سامورایی ها میشه یک برگ برنده.
چهار البته این حرف ها در مورد بقیه انحصاری های سونی هم هست واسه همینه 99 درصد انحصاری های سونی همیشه موفق میشن:|
 
موفقیت بازی صد در هزاره! چرا؟
چون سونی به عنوان ناشر و مالیکت معنوی ساکر پانچ و حساسیت رو بازی های داستانی ناظر است:D
دو ! خودشون هم خوب میدوند سونی به هیچ کس رحم نمیکه و اگر موفق نشه، لطمه شدیدی به برند پلی استیشن وارد میشه، پس در نتیجه همون کاری رو که با سازنده های درایو کلاب و اوردر کرد با ایشان هم خواهد کرد، پس جای هیچ ریسکی نیست، و اونا تا اخرین لحظه رو بازیشون با تمام وجود کار میکنن.
سه، با توجه به موفقیت های قبلیشون و دوران فئودال ژاپن، اتمسفر و قدرت سامورایی ها میشه یک برگ برنده.
چهار البته این حرف ها در مورد بقیه انحصاری های سونی هم هست واسه همینه 99 درصد انحصاری های سونی همیشه موفق میشن:|
البته صد در هزار میشه همون ده درصد که عدد خیلی پایینیه :دی
 
هیچی چیز مهمی نیست :D گفتم شاید شباهت هایی داشته باشن و من خودم با سابقه sp زیاد حال نمیکنم
سابقه ی ساکرپانچ مگه چشه؟! :دی
اینفیمس 1 و 2 جزو بهترین بازیای ps3 بودن مخصوصا نسخه دو
فک نکنم کسی یادش بره اون رونمایی اولیه از ای پی و اون ایده خفنی که پشتش بود
قشنگ حکم هورایزن نسل پیشو داشت
قبل از اونم که اسلای کوپر رو میساختن که اون بازم جزو بهترین ای پی های سونی بود(من واقعا خودم دوست ارم ادامشو ببینم big thief رو)
در کل سابقه ساکرپانچ در حد بزرگترین استودیوهای سونیه من شک ندارم GOTهم بشدت میترکونه! :دی
 
سابقه ی ساکرپانچ مگه چشه؟! :D
اینفیمس 1 و 2 جزو بهترین بازیای ps3 بودن مخصوصا نسخه دو
فک نکنم کسی یادش بره اون رونمایی اولیه از ای پی و اون ایده خفنی که پشتش بود
قشنگ حکم هورایزن نسل پیشو داشت
قبل از اونم که اسلای کوپر رو میساختن که اون بازم جزو بهترین ای پی های سونی بود(من واقعا خودم دوست ارم ادامشو ببینم big thief رو)
در کل سابقه ساکرپانچ در حد بزرگترین استودیوهای سونیه من شک ندارم GOTهم بشدت میترکونه! :D
اینفیمس بازی نکردم اما بشخصه با اسلای اصلا حال نکردم از بیخود ترین پلتفرمرهایی بود که تجربه کردم:D در کنار ماریو64و گلسی
 
اینفیمس بازی نکردم اما بشخصه با اسلای اصلا حال نکردم از بیخود ترین پلتفرمرهایی بود که تجربه کردم:D در کنار ماریو64و گلسی
شما احیانا مطمئنی اصلا از پلتفرمر تنفر نداری؟؟ ماریو گلسی و ماریو 64 باب میلت نبوده؟ اسلای کوپر هم که اشغال! بعد چی خوبه دقیقا؟
ساکرپانچ اسلای هایی که روی پلی 2 ساخت به نظر من کیفیتشون از اینفمس ها بهتر بود. البته هر جفتشون بازی های خوبی هستن ولی اسلای ها رو خیلی بیشتر دوست دارم. فقط مشکلشون اینه که زیاد از نظر تجاری بازی هاش موفق نیست.
 
شما احیانا مطمئنی اصلا از پلتفرمر تنفر نداری؟؟ ماریو گلسی و ماریو 64 باب میلت نبوده؟ اسلای کوپر هم که اشغال! بعد چی خوبه دقیقا؟
ساکرپانچ اسلای هایی که روی پلی 2 ساخت به نظر من کیفیتشون از اینفمس ها بهتر بود. البته هر جفتشون بازی های خوبی هستن ولی اسلای ها رو خیلی بیشتر دوست دارم. فقط مشکلشون اینه که زیاد از نظر تجاری بازی هاش موفق نیست.
Jak.ratchet.crash این نظرشخصی خودمه و به هیچکس ربطی نداره که من از چه پلتفرمری خوشم میاد ملت هرچی میخوان بگن از نظرمن ماریو64 یه پلتفرمر worst
اینفیمس باید تو اولین فرصت تجربه کنم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or