خب پنل استدیو برگزار و اطلاعات جالبی هم منتشر شد :
- یک تیم واقع در ژاپن، اطمینان حاصل کرده که تریلر معرفی بازی متناسب با فرهنگ ژاپن خواهد بود و خارج از چارچوب ها نباشه
- برای تریلر معرفی از یک اسب واقعی برای ماشن کپچر استفاده کردن ! ؛ سه نفر هم مراقب بودن که اسبه نشانگرهای ماشن کپچر رو نکنه !!
- البته این بیشتر یه تست بوده که اگه جواب داد بازم ازش استفاده کنن
- دلیل اینکه استدیو خواسته این عنوان رو بسازه اینه ک اونا برای یه مدت طولانی رو inFAMOUS کار کرده بودن و میخاستن روی یه چیز جدید کار کنن. البته این برای استدیو ریسک بزرگی بوده ولی ارزشش رو داشته
- مراحل پیش تولید ساخت بازی توی فقط یک ماه تموم میشه و پروژه فورا توی مرحله اصلی تولید قرار میگیره که دلیلش هیجان زیاد اعضای استدیو برای کار روی این عنوان بوده
- کارگردان بازی میگه در حین ساخت بازی هر روز چیزای جدیدی یاد میگیرن ؛ آقای Katami (تهیه کننده بازی) هم میگه این برای او هم مستثنی نیست چون جزیره تسوشیما برای خود ژاپنی ها هم یه جای ناشناختست
- بازی بر اساس اتفاقات تاریخی واقعی هستش اما داستانی ک روایت میشه کاملا اورجینال و جدید هست . استدیو میگه ما یه مستند یا یه شبیه ساز تاریخ نمی سازیم پس بازی شامل شخصیت ها و حوادث خیالی هم میشه
- اعضای استدیو دو بار و در قالب دو تیم به جزیره تسوشیما سفر کردن ک از اتفاق بار دوم همزمان با فستیوال یادبود حمله مغول ها به جزیره بوده . آقای Harper (کارگردان انیمیشنهای بازی) این رو یک تجربه شگفت انگیز می دونه . همچنین تیم سازنده از یک مدرسه هم برای دیدن اثرهای تاریخی مربوط به اون زمان بازدید کردن
- اونها با رهبر قبیله ای به نام Sou هم ملاقات داشتن و صحبتهایی هم با هم داشتن . این قبیله در طول حمله مغولها، بر جزیره حکمرانی میکردن. در ادامه هم می تونین عکس یه روزنامه محلی رو ببینین ک جزئیات این ملاقات رو چاپ کرده و نزدیک بوده همه چی رو لو بده ولی خب از شانس خوبشون این خبر جایی نشت نکرده !
- تعدادی تصویر از سفرشون رو هم می تونید ببینید :
- همچنین دو تا کانسپت آرت نیز منتشر کردن :
- استدیو برای ساخت بازی با افراد زیادی خارج از استدیو همکاری داشته ک این شامل افرادی از آیینهای بودایی و شینتو (آیین روح پرستی در ژاپن) میشه
- طرح لوگوی بازی از میان چندین لوگو ک توسط آقای Connell (آرت دایرکتور بازی) طراحی شده است انتخاب شده . همچنین به گفته آقای Katami دو نشان مثلثی شکل در لوگو با کوههای تسوشیما همخوانی دارد و نشان خانوادگی " Jin Sakame " (اسم شخصیت اصلی بازی) نیز هست
- در انتهای پنل نیز آقای Nate Fox (کارگردان بازی) از حضار پرسید که آیا علاقه دارن بازی رو با دیالوگ هایِ به زبان ژاپنی بازی کنن، ک جواب
مثبت بود !