Ghost of Tsushima

NaRiiMaN

کاربر فعال
Jun 5, 2010
2,461
9,636
نام
نریمان

Developer: Sucker Punch Productions
Publisher: Sony IE
Genre: Action-Adventure, Stealth
Release Date: TBA


Become The Ghost



وقایع بازی مربوط به سال 1274 و حمله ی امپراطوری مغول به جزیره ی سوشیما می باشد. شما در نقش Jin Sakai یکی از آخرین بازماندگان سامورایی، به مصاف مهاجمان خواهید رفت. اما در این راه تاکتیک ها و اصول رایج کارساز نخواهد بود و شما باید به استاد شدن در یک شیوه ی دیگر بپردازید.
...The Way of the Ghost



اطلاعات کلی:
  • بازی Open-World می باشد.
  • بازی بر اساس واقعیت ساخته شده، المان های ماورایی در بازی وجود ندارد.
  • بازی شبیه ساز تاریخی نیست.
  • ار کار های قبلی ساکر پانچ به شدت بزرگ تر است.
  • بازی دارای صداگذاری ژاپنی خواهد بود.

داستان، شخصیت ها، ماموریت ها:
  • شخصیت اصلی داستان Jin Sakai نام دارد.
  • جین به شوگانی خدمت میکند که هنوز معرفی نشده.
  • محور اصلی داستان مقابله ی جین و مغول ها خواهد بود.
  • رهبر مغول ها قاتل بسیار معقولی است که قصد مرعوب کردن قهرمان را دارد.
  • Ghost of Tsushima لقب جین است.
  • دموی E3 2018 مربوط به یک مرحله ی فرعی است.
  • مناطق مختلف بازی مضمون های مختلفی برای روایت های مختلف داستانی دارند.
  • داستان های مختلفی در بازی وجود دارد که ممکن توسط بازیکن ها کشف نشود.
  • شخصیت های فرعی بسیاری در بازی وجود دارد که اکثر آن ها دارای ماموریت های فرعی هستند.
  • جین از NPC ها چیز های جدیدی خواهد آموخت.
  • اسب جین Nobu نام دارد.
  • جین در مناطق بارانی لباسی مخصوص به نام Mino بر تن میکند. لباس ها دارای اهمیت داستانی هستند.

مبارزه، پیشروی:
  • جین برای مقابله با مغول ها، به چیزی بیشتر از تمرین ها و تاکتیک های پیشین احتیاج خواهد داشت.
  • مضمون نبرد، گِل، خون و فولاد است. سازندگان خوستار حس خطر و تنش هستند.
  • مقیاس نبرد در بازی میتواند از مبارزه با یک حریف تنومند تا حمله به گروهی از مقول ها متفاوت باشد.
  • در حال حاضر فقط کاتانا معرفی شده اما احتمال حضور سلاح های دیگر وجود دارد.
  • کاتانا قابل شخصی سازی است.
  • سازندگان میخواهند چرخش سلاح حسی واقعی داشته باشد. اصابت هر ضربه، زخمی به جا خواهد گذاشت.
  • بازیکنان میتوانند انتخواب کنند که با یکی از استایل های سامورایی یا گوست به پیشروی در مراحل بپردازند.
  • جین از ابتدا قادر به استفاده از Grappling Hook نیست. برخی شیوه های دیگر نیز به منظور از میان برداشتن آرام دشمنان باید توسط بازیکن یاد گرفته شود.
  • دوئل ها در بازی به شدت وابسطه به روند داستان هستند.
  • فیلم های Kurosawa و جان فورد منابع الهام بازی هستند.
  • تمام مناطقی که در پس زمینه دیده میشوند مثل پاگوداها و گشتی های مغول قابل جستجو و کاوش هستند.
  • دکمه ی مربع، شمشیر را به حرکت در میاورد.
  • با یک دکمه ی اختصاصی میتوان خون روی شمشیر را پاک کرد.
انجین گرافیکی:
  • سیستم روز/شب و آب و هوای پویا.
  • ابر های بازی شبیه سازی شده پویا بوده و نقاشی نیستند. هیچوقت بیشتر از یکبار دیده نخواهند شد.
  • اگر در زمین گِلی غلت بخورد کاملا گِلی خواهید شد. باران گِل و خون روی لباس را میشورد.
  • تمام آیتم های محیطی متحرک بوده و باد، باران و... واکنش نشان خواهد داد.
  • نما ها در بازی از جنگل های بامبو در خارج از شهر تا مناطق شهری و قلعه ها متغیر خواهد بود.
  • HUD بازی مینیمال خواهد بود.
  • بازی دارای فوتو مود خواهد بود.
  • تمام انیمیشن های شمشیز زنی موکپ شده.
  • انمیمیشن های مربوط به اسب موکپ شده.
Source
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
6,211
12,808
نام
مازیار
لازمه پرفکت بودن; %100 فان بودنه. چیزی که پرفکت نباشه فان هم نیست مثل GTA 3 Halo 3 Mario 64 Zelda BotW Street fighter 3 Bioshock Diablo 2. حتی اگر گرافیک رو از اینها حذف کنی بازم تاثیر روی کلیت ماجرا (فان تمام و کمال) نمیزاره.

پ.ن اسمی از horizen و uncharted و GoW نیاوردم چون درحق بازی های دیگه ظلم میشد :D.
خوب حالا با فرض پرفکت بودن (که نیست) ربطش به got چیه ؟؟؟ بگیم سازنده؟؟؟ خوب الان بایوور هم سازنده مس افکت و انتمه

..........

بازی از هر لحاظ پرفکته ، گیم پلی هم در نوع خودش جدید و جذاب به نظر میاد ، لاکن به نظرم دوام ندارن ، ویچر با اون عظمتشم ، سادگی و ابتدایی بودن شمشیر زنیش مثل یه داغ خورده تو پیشونیش ! Got هم برای چند ثانیه نمایش گیم پلی جذاب به نظر میاد ولی تصور کنید بیست ، سی ساعت قراره این مبارزات تک ضربه ای رو تکرار کنیم ،


مطمینم گیم پلی نهایی این نخواهد بود ، یعنی امیدوارم این نباشه،
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: noctis-sm3

Cpt. price

کاربر سایت
Dec 7, 2015
637
3,114
Got هم برای چند ثانیه نمایش گیم پلی جذاب به نظر میاد ولی تصور کنید بیست ، سی ساعت قراره این مبارزات تک ضربه ای رو تکرار کنیم ،
حقیقتا به من 30 ساعت همچین چیزی تحویل بدن بیشتر برام مثه رویا میمونه... :D
GOT_Screen_PS4Pro_4K_E32018_00008_1528773449.jpg GOT_Screen_PS4Pro_4K_E32018_00007_1528773451.jpg
 

Cpt. price

کاربر سایت
Dec 7, 2015
637
3,114
این که چشم انداز و آرت و گرافیکه، گیمپلی توش نمی‌بینم ،
والا حقیقتش عکس دم دستی نداشتم :D ولی اون دوئل فوق العاده بود! بعدم بنده خدا فقط دو نفرو یه ضرب کشت که اونم یحتمل بخاطر اسکیل و ابلیتی هایی هست که باز شده برای کارکتر (جدا از اون تیکه های مخفی کاری که طبیعیه با یه حمله بکشه).
کلا میخوام بگم شخصا هیچگونه نگرانی بابت گیمپلی ندارم، فقط مشتاقم بیشتر ازش ببینم و بدونم. :D و اینکه محض رضای خدا حداقل مشخص کنن 2020 باید منتظر بازی باشیم یا امسال.
 

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
708
2,186
حقیقتا به من 30 ساعت همچین چیزی تحویل بدن بیشتر برام مثه رویا میمونه... :D
همون موقع که این تریلر اومد یه بازیساز توییت زد که این draw distance و موشن بلور مال نسل بعده
موافق و مخالف زیاد داشت ولی نکته اینجاس این بازی قطعا بین نسلی میشه
اگه قرار باشه کیفیت خروجی نهایی این باشه من یکی که شگفت زده میشم.
توی همین صحنه نورپردازی و کیفیت بافت و فیزیک جداگونه هر برگ واقعا تخیلیه


اینم چنتا آرت شوکیس از پنل 2017 که دیدنش خالی از لطف نیست
E3 2018 Ghost of Tsushima Showcase[(000140)2019-02-25-12-37-34].JPG
E3 2018 Ghost of Tsushima Showcase[(002432)2019-02-25-12-37-58].JPG
E3 2018 Ghost of Tsushima Showcase[(007387)2019-02-25-12-38-35].JPG E3 2018 Ghost of Tsushima Showcase[(005321)2019-02-25-12-38-13].JPG
 

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
811
1,983
همون موقع که این تریلر اومد یه بازیساز توییت زد که این draw distance و موشن بلور مال نسل بعده
موافق و مخالف زیاد داشت ولی نکته اینجاس این بازی قطعا بین نسلی میشه
اگه قرار باشه کیفیت خروجی نهایی این باشه من یکی که شگفت زده میشم.
توی همین صحنه نورپردازی و کیفیت بافت و فیزیک جداگونه هر برگ واقعا تخیلیه


اینم چنتا آرت شوکیس از پنل 2017 که دیدنش خالی از لطف نیست
سسسسسسسسسسسس
نگو بازی بین نسلی الان میان فوشت میدن و میگن اسپم نده:-$
 
  • Like
Reactions: gamer1998y

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
1,721
7,752
نام
علی


یکی از اعضای مهم IGN بوده که به تازگی از اونجا رفته و به عنوان مدیر ارتباطات به SP پیوسته , قبلا هم گویا تو کار مارکتینگ Gearbox بوده
کامنت ها هم میدیدم رفیقاش تو IGN حسابی کف خون قاطی کرده بودن :D
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
457
229
نام
babi
یه بازی با این تم باید ساخته میشد.سامورایی ها فیلم و بازی باحالن. گرافیک بازی هم که اعلاس البته بعد دیدنrdr2 بایداینطور باشه.گرافیک این بالاتره یا last part2یا strandingکوجیمانمیشه گفت باس عرضه بشن.چی میشد بازیهای میازاکی این گرافو داشت.تعجب آوره از ساکر پانچ فنهای سونی بت گراف نساختن اینفیمس هم عالی بود :d
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
614
476
نام
شهاب
یه بازی با این تم باید ساخته میشد.سامورایی ها فیلم و بازی باحالن. گرافیک بازی هم که اعلاس البته بعد دیدنrdr2 بایداینطور باشه.گرافیک این بالاتره یا last part2یا strandingکوجیمانمیشه گفت باس عرضه بشن.چی میشد بازیهای میازاکی این گرافو داشت.تعجب آوره از ساکر پانچ فنهای سونی بت گراف نساختن اینفیمس هم عالی بود :d
چقدر خواندن متنی که نوشتی سخته! کاش یه ویرایش بکنی
 

AhmadGr

کاربر سایت
Jan 17, 2014
523
368
نام
Ahmad
یه بازی با این تم باید ساخته میشد.سامورایی ها فیلم و بازی باحالن. گرافیک بازی هم که اعلاس البته بعد دیدنrdr2 بایداینطور باشه.گرافیک این بالاتره یا last part2یا strandingکوجیمانمیشه گفت باس عرضه بشن.چی میشد بازیهای میازاکی این گرافو داشت.تعجب آوره از ساکر پانچ فنهای سونی بت گراف نساختن اینفیمس هم عالی بود :d
چی شد الان ؟:-??
 
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟