PlayStation Ghost of Tsushima

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
دوستانی که ظرفیت یک بودن و مشکل اپدیت ۶ گیگ روز ریلیز رو داشتن اگر بازیو تموم کردن بگن من الان اکت دو‌هستم و تقریبا فرعی هارم رفتم میخوام بدونم اون ۶ گیگ کجا برای ما داستان درست میکنه
 
دوستان من توی act 1 هستم.یه جای هست به نام komatsu forge که توی نقشه شکلش مثل چهار تا خونه قرمز هستش.من رفتم اونجا هیچی نیست فقط یه پرنده پیدا کردم که اونم اخرش یه هد بند داد بهم همین.حالا سوالم اینه که چرا اینجا توی نقشه قرمز هست و complete نمیشه و تیک نمیخوره.همه جاهای دیگه وقتی میری کارای اونجا رو انجام میدی complete میشه و تیک میخوره توی نقشه ولی اینجا نمیشه ایا چیزی هست که نگرفتم خواهشنا راهنمایی کنید
به ترتیب زرد ها برو گروه جمع کن بعد برو اونجا
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii
خب بعد از چهار روز یه ریز بازی کردن الان تموم شد خدایی این بازی متاش باید 83 باشه اساسین ادیسی هم 83 باشه?
راستی تو نقد گیم اسپات که میگفت نمیشه بامبو هارو قطع کرد پس اینایی که تو بازیه چیه؟
 
یه موقع هایی میری بالای یه صخره و غروب افتاب رو میبینی به همراه ساحل دور دست و ... اصلا دلیلی نمیبینی ادامه بدی بازیو ! قفل میشی نگاه کنی چند دقیقه فقط !
چقدر این گرافیک هنری بازی خوبه . اونقدری خوبه که اگهبعضی جاها ضعف فنی هم باشه کاملا میپوشونه اون ضعف رو .
 
واقعا انتظار چنین بازیی رو از ساکرپانچ نداشتم،فکر میکردم مثل بقیه ی بازی هاشون حالت فانی داشته باشه،یا شایدم فانتزی باشه:-" (فانتزی کمتر:D )
اما با این حال،دیدن IP جدید همیشه لذت بخشه!:x

ژاپن هم که دوست داریم! خیلی هم عالی!
>:)
 
امروز بازی رو تموم کردم. با این بازی استودیو ساکر پانچ هم به دسته اول بازی ساز های سونی پیوست. گیم پلی بازی همون چیزیه که انتظارش رو داشتم. از زمان slyها ساکرپانج تو گیم پلی همیشه خوب بوده ولی چیزی که سوپرایزم کرد داستان، موسیقی و سینماتوگرافی بود که در بالاترین سطح ممکن بود. ۱ ایراد هم که خیلی تو چشمم اومد گرافیک بازی بود که تو اکت ۳ نسبت به اکت اول و دوم افت شدید داشت. نکته دیگه هم که به نظرم یک missed uportunity بزرگی بود این بود که با توجه به اتمسفر و محیط بازی ساکر پانچ میتونست مثل RDR2 یا استالکر عمل کنه و جین بتونه تو کمپ یا یه دهکده بشینه کناره آتیش با بقیه npc ها تعامل کنه و از محیط لذت ببره و لحظاتی رو بوجود بیاره که فقط توی این مدیوم میشه تجربشون کرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or