Xbox GEARS OF WAR E-DAY

سازنده
The Coalition
ناشر
Microsoft studios
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
Gears-of-War_E-Day_Announce_Screenshot_6-f4080b1e36291f34bdad.jpg

سازنده: The Coalition
ناشر: Microsoft Studios
سبک: شوتر سوم شخص
پلتفرم: PC , Xbox Series
صفحه Steam : دارد
تاریخ عرضه: نامعلوم
بخش چند نفره : تایید نشده
Co-op : تایید نشده
GEARS OF WAR E-DAY نسخه بعدی از مجموعه بازیهای این فرنچایز میباشد که به عنوان سری اصلی محسوب میشود و نه به عنوان یک عنوان Spin-off. داستان E-DAY روایت اتفاقات هولناک و سلاخی شدن انسانها توسط موجودات ناشناخته زیر زمینی به نام لوکاست در امرجنس-دی را به تصویر میکشد. SERA بعد از 79 سال جنگ پندولوم بین دو ابر قدرت نظامی Union of the independent republic و Coalition of the ordered government بر سر منابع انرژی زیر زمینی ( Imulsion ) برای مدت کوتاهی روی آرامش رو به خود دید و مردمان Sera برای اولین بار به آینده روشن و بدون جنگ امیدوار شدند. در این زمان قهرمانان جوان جنگ یعنی مارکِس فینِکس و دامینیک سانتیاگو که در غم از دست دادن دوست و برادر خود یعنی کارلوس سانتیاگو شریک بودند و از فاجعه ای که در انتظارشان هست کاملا بی خبرند، تهدیدات و کابوس های مرگباری که فقط آن را در رویای تلخ و ناخوشایند خود تصور میکردند. هیولاهایی که از زیر تخت بیرون می آیند!

آپدیت و ویرایش این پست ادامه خواهد داشت.
 
آخرین ویرایش:
نصف تمام تریلر های خفنی که میبینی مثل سایبر پانک اساسین و ... مال همین BLUR هستن
15 ساله کارش تریلر ساختنه
بشنوه بهش گفتی گم نام فرار میکنه:Mrgreen:
چه ارتباطی به گمنام بودن استودیو داره ؟
99 درصد ملت ( بعد از توییت جف ) اولین بار اسم استودیو رو شنیدن

اول از همه باید بگم متوجه این هستم که چرا از دید شک و تردید به این موضوع نگاه میکنی و خود من از افرادی هستم که نتیجه نهایی برای من از همه چیز مهم تر هست وگرنه تریلر معرفی Gears of war 4 هم فوق العاده بود و در کل محتاط بودن در مورد هایپ و موارد اینچنینی رو درک میکنم.
در مورد اینکه کوالیشن چند سال بر روی 6 Gears کار میکرده درست حدس زدی ولی هیچ دلیل مدرکی وجود نداره که خروجی اولیه بد بوده باشه که البته باز هم میگم برای من قابل درک هست اگه کسی این سوالها تو سال 2024 براش پیش بیاد، برای همین برای اینکه بتونیم یک سری سر نخهایی رو بدست بیاریم باید به مصاحبه سال 2020 که ign با story director کوالیشن انجام داد ( درحال حاظر داخل سانتا مونیکا مشغول به کار هست ) و تاثیر خروج راد فرگوسن از استدیو رو بررسی کنیم.

Gears of War Devs Reveal Series Timeline and How the Gears Universe Can Grow - IGN

As for where they can go for the stories, well, that's what they've left all that negative space for. Mah mentioned they still have more to tell of Del's story, and they don't want to restrict their creative options for just the "here and now" of Gears either. She reiterated that the jump ahead 25 years from Gears of War 3 to Gears of War 4 shifted how they're able to think about their stories. And, she said so long as they think it's a story players will get excited about and that they're excited about, then stories set in the future are always something they'd be open to considering.
Negative space gives us a way of keeping some of our story a mystery
To this team, negative space means intentionally leaving gaps that they can be filled in later. That doesn’t mean always leaving continent-sized holes or decade-long breaks everywhere - this gap can be as short as the two weeks between Gears 4 and Gears 5. That time was used as an opportunity for a Gears 5 prequel book called Gears of War: Ascendance that featured a journey for Kait and Marcus.

"Negative space gives us a way of keeping some of our story a mystery,” said Mah. “For example, the origins of the Locust were talked about, talked around, in earlier games and novels, but because it wasn't defined in pure black and white. In Gears 5, we were able to actually take that question - ‘Where did the locust come from?’ - and tie it into Kait's whole journey," she says. "So those types of negative space little bits and nooks and crannies in our universe, when we're thinking about new stories, we do go and try to figure out what hasn't been explored yet, and where can we sneak our way in?"

It can also be a previously undefined battle or monumental moment, like where (and when) Gears Tactics takes place.

“It made sense to us to go back in time and set it right around the events of Gears 1 – but then we kind of locked in on the Hammer of Dawn offensive as a really dramatic way to start a game,” Bielman said. That particular moment in Gears history - when the COG deployed enough orbital lasers to permanently scorch the planet - helped the team tie in the new mechanics as well.

“This made a perfect sort of setting to start the player in a place where they don't have a lot of supplies, they don't have a big army at their back, they can't really call for reinforcements for a while. And so, once we locked into that event as being the kickoff of the game, then the rest of it just sort of fell into place." Bielman said.

در کل همیشه من تا جایی که یادم هست کوالیشن در مورد اهمیت negative story telling صحبت میکرد و پتانسیل هایی که در نقاط تاریخی مختلف حائز اهمیت هست که بهشون توجه خاصی نشده، برای همین مطمئن هستم که اینها میتونستن مثل سال 2015 یا 2018 از چندین پروژه هم زمان رونمایی کنن حتی با یک تیزر کوتاه ولی این کار باعث صدمه زدن به برند میشه کاری که راد فرگوسن پافشاری بسیاری زیادی سر این قضیه کرد و البته ماکروسافت مخالف این موضوع بود. من حتی خودم چندین سال پیش وارد یکی از پنل های کوالیشن شدم و هدف این بود که دلووپرها سوالهایی که طرفدارها دارن رو جواب بدن که باز هم یادم میاد این قضیرو خیلی پافشاری میکردن که فقط زمان حال نقطه داستانی براشون اهمیت نداره بلکه universe گرز حائز اهمیت هست.


در کل sera پر از گنجینه های تاریخی هست که کوالیشن میتونه از همشون یک trilogy در بیاره، چه از age of armageddon چه از پیدایش coalition of ordered government و من مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد مخصوصا که این فرنچایز وارد سینما هم خواهد شد.

این رو هم اضافه کنم همیشه برای ساخت DLC یا بازیهای Spin-off یا مپ های مالتی پلیر کوالیشن/اپیک با استدیوهایی مثل splash damage یا حتی people can fly همکاری کرده چه از RAAM SHADOW یا گرز جاجمنت ، Gears tactics یا مپ های مالتی پلیر نسخه 3 4 5 و چیزی که مشخصه Gears of War E-DAY رو خود کوالیشن میسازه به همراه استدیوهای کمکی و outsource های کانترکتی. البته من اطلاع دقیقی از انتشار کنسول های نسل آینده ندارم ولی میشه تصور کرد که این بازی همونطور که قبلا هم گفتم سر 20 سالگی فرنچایز یعنی سال 2026 که بهترین زمان ممکن هست ریلیز بشه و Gears 6 که به نظر میاد پروژه جاه طلبانه ای باشه که میفته اواسط نسل بعد.

در مورد راد فرگوسن من فکر میکنم این فرد با اینکه در مدیریت پروژه و شیپ کردن بازی در کوتاهترین زمان ممکن موفق عمل کرده و واقعا producer فوق العاده ای هست ولی اول آخرش ایشون تفکرات corporate داشت چه از قمار خونه ای که داخل Gears of war 4 راه انداخت چه از تصمیمات اشتباه و من در آوردی و پافشاری بر روی المان های کم اهمیت که با بزرگ جلوه دادنش لطمه به هویت بازی میزد که همه اینها در داستان سرایی شماره چهارم و پنجم تاثیر به سزایی داشت چون تمامی خروجی ها از زیر نظر ایشون رد میشد و حرف اولو آخر رو هم میزد. برای همین شما وقتی مصاحبه ایشون در پادکست unlocked ign رو گوش میدی ایشون صراحتا میگه مشکلی که من برای coalition به وجود آوردم رو نمیدونم چطوری میخوان هندل کنن و حتی کست های بازی هم از اون انتخاب آخر بازی ناراضی بودن. در کل راد فرگوسن با داشتن عادت های به شدت سمی مثل شیپ کردن چندین بازی پشت سر هم 5 تا Gears تو 6 سال قدرت تنفس رو از این فرنچایز گرفت و زمان توسعه کوتاه مدت بازی به دلیل اینکه راد فرگوسن عادت به شیپ کردن بازیها پشت سر هم داشت بزرگترین لطمه رو به سری زد حتی همون Gears of war judgment هم دست پخت و تز ایشون بود. چیزی که مشخصه Gears 6 به بیشترین زمان توسعه نیازمند هست و باید صبر کرد.


دقیقه 27:55 به بعد رو از زبون خود راد فرگوسن بشنوید که خودش گویای همه چیز هست.




در حاظر هم کل کوالیشن بیشتر به BLACK TUSK شباهت داره به خاطر اینکه تمامی افراد کلیدی کنترل استدیو رو دوباره به دست گرفتن.
بحث سر کیفیت بازی نیست ( بعد از رونمایی از گیم پلی مشخص می شه ) بحث سر این تریلر و هدفی که دنبال می کنه
coalition شرایط خوبی نداشته ( استودیو AAA که 2020 تا الان حتی یه ریمستر هم نداشته چه برسه به بازی AAA ) تلاش کرده با استفاده از احساسات پلیر چند سال دیگه زمان بخره
اصلا امکان نداره بازی از سال 2019 در دست ساخت باشه و حتی 1 ثانیه گیم پلی نداشته باشه
از 5 سال پیش تا الان فقط چند تا تکسچر و مدل اماده کردن تا یه استودیو دیگه تریلر CG بسازه ؟
E DAY یه RPG عظیم نیست که ساخت اش 8 سال طول بکشه :-?? حداکثر یه بازی نیمه خطی با 15 / 20 ساعت گیم پلی ( داستان / دنیا / شخصیت ها / ارت استایل اش اماده است ) + بخش انلاین :-??
در بهترین حال ساخت بازی یکسال پیش شروع شده و اواخر 2026 / 2027 عرضه می شه

----------
 
  • Smile
Reactions: Booker DeWitt
سه گانه گیرز آو وار و مخصوصا دو شماره اول از اون بازی هاس که بخوای ازش تعریف کنی واژه و اصطلاح و جمله کم میاری برا توصیفش!
شماره اول منو می‌بره به دوران نوجوانی و تعطیلات تابستون و بعد از ظهر گرم و پلی دادن استوری بازی برای n امین بار زیر باد کولر :D
از زیبایی های شماره دو هم نمیگم تا تکرار مکررات نباشه.
خلاصه سری گیرز آو وار حتی نسخه جاجمنت برای من خداوندگار لحظه های ناب و بارها بازی کردن خط داستانی و سیستم لینک کردن چند تا ۳۶۰ به هم برا مود هورد زدن و البته مولتی خفنش که البته خیلی لگ داشت برام ولی باز عشق کردم.
واقعا دیدن اینکه دارن به ریشه ها بر میگردن بهترین اتفاق ممکنه.
 
اگر غول چراغ جادو گیرم می اومد و میگفت سه تا آرزو بکن قطعا یکیش گرز دوران E-DAY بود.

امین من یه چیزی هست خیلی وقته میخوام بهت بگم فکر کنم الان بهترین وقته.
داستان "فاکر مادر" گفتنت به یه خارجی تو گیرز رو یادته؟ :D بدون شک یکی از آیکانیک‌ترین لحظات گیرز برای ما بود. فکر نکنم هیچوقتم از ذهنمون پاک شه. با مهرداد @Musician هم زیاد یاد اون لحظه میکردیم. واقعا دمت گرم برای رقم زدن همچین واقعه‌ی نابی :D امیدوارم آخر نسل بتونیم دوباره دور هم جمع شیم حتی برای مدت کمی هم که شده.
 
چه ارتباطی به گمنام بودن استودیو داره ؟
99 درصد ملت ( بعد از توییت جف ) اولین بار اسم استودیو رو شنیدن


بحث سر کیفیت بازی نیست ( بعد از رونمایی از گیم پلی مشخص می شه ) بحث سر این تریلر و هدفی که دنبال می کنه
coalition شرایط خوبی نداشته ( استودیو AAA که 2020 تا الان حتی یه ریمستر هم نداشته چه برسه به بازی AAA ) تلاش کرده با استفاده از احساسات پلیر چند سال دیگه زمان بخره
اصلا امکان نداره بازی از سال 2019 در دست ساخت باشه و حتی 1 ثانیه گیم پلی نداشته باشه
از 5 سال پیش تا الان فقط چند تا تکسچر و مدل اماده کردن تا یه استودیو دیگه تریلر CG بسازه ؟
E DAY یه RPG عظیم نیست که ساخت اش 8 سال طول بکشه :-?? حداکثر یه بازی نیمه خطی با 15 / 20 ساعت گیم پلی ( داستان / دنیا / شخصیت ها / ارت استایل اش اماده است ) + بخش انلاین :-??
در بهترین حال ساخت بازی یکسال پیش شروع شده و اواخر 2026 / 2027 عرضه می شه

----------
کوالیشن 2019 گیرز5 داده بیرون ، hivebusters ـو دسامبر 2020؛ (بخش آنلاین و ساپورتش در نظر نمیگیریم؛ اینکه کوالیشن تو این مدت در کنار پروژه خودش به استودیوهای دیگه مایکرو به لحاظ فنی کمک میکرده اینا هم هیچ!) اگه از ماه بعدشم پروژه جدیدشون شروع کرده باشن استارتش میشه2021!

2021 تا 2024 میشه چند سال؟ چجوری 5 سال حساب میکنی آخه! بعد اینکه پروژشون عظیم نیست نیمه خطیه ساختش حداکثر 3 سال زمان میبره کوالیشن شرایط خوبی نداشته! از کجا در میاری اینارو آخه؟!
 
حالا که تو مود خاطره بازی هستیم..

بعد از سالها دوری از کنسول گیمینگ (آخرین کنسولم PS1 بود!) Xbox 360 مادربورد جسپرم (کسانی که اکس باکس باز قدیمی هستند میدونن از چی حرف میزنم) رو بعد از کلی تحقیق و بررسی سفارش داده بودم از یه فروشگاه و گفتم همراهش برام ASSASSINS CREED رو بفرستید. (قبلتر در موردش توی هفته نامه کاغذی دیبازی خونده بودم و برای تجربه ش دل تو دلم نبود). فرداش زنگ زد و گفت آساسینس (!) رو ندارم و بجاش یه بازی خفن جدید و داغ داغ میفرستم. دروغ گفتم اگر بگم نخورد تو ذوقم. ولی خب.. هیجان و شوق کنسول جدید خیلی بیشتر ازین حرفها بود که با همچین ضدحالی تحت الشعاع قرار بگیره.

یه عصر گرم تابستونی;
یه تلویزیون CRT بزرگ HITACHI, یه کنسول X360, یه کپی (کپی به معنای واقعی!) از Gears of War 2 و سیلی از تجربیات جدید که انتظارم رو میکشید..
اتمسفر سنگین بازی, معماری گاتیک, سواری روی اون هیولای لوکست غول پیکر اواخر بازی و احساس قدرتی که بهت میداد.. اون مرحله زیر بارون کریستالی مرگبار .. پیشروی توی امعاء و احشاء یه موجود غول و پیکر در حالیکه گلوله عظیمی از حاصل گوارشات ایشون قل خوران تعقیقت میکرد و خیلی تجربیات دیگه.. چیزی نیس که به راحتی از ذهنم پاک بشه.
خب.. ۱۴ سالم بود. نمیتونم ادعا کنم چیز خاصی از دیالوگها و داستان بازی میفهمیدم اما حداقل تا اون زمان کم بازی انجام نداده بودم که بتونم بفهمم GeoW2 تجربه خاصی بود.. گیم پلی روون, سیستم کاورگیری خوشایند و گان پلی ارضاکننده ای که به لطف اون تریگرهای بزرگ و ماشه مانند گیم پد360, لذتش بیشتر هم میشد.


من فقط یه نسخه از Gears of War رو تجربه کردم و بخاطر همون یک تجربه برای این سری احترام خاصی قایل هستم..
 
آخرین ویرایش:
امین من یه چیزی هست خیلی وقته میخوام بهت بگم فکر کنم الان بهترین وقته.
داستان "فاکر مادر" گفتنت به یه خارجی تو گیرز رو یادته؟ :D بدون شک یکی از آیکانیک‌ترین لحظات گیرز برای ما بود. فکر نکنم هیچوقتم از ذهنمون پاک شه. با مهرداد @Musician هم زیاد یاد اون لحظه میکردیم. واقعا دمت گرم برای رقم زدن همچین واقعه‌ی نابی :D امیدوارم آخر نسل بتونیم دوباره دور هم جمع شیم حتی برای مدت کمی هم که شده.
هنوزم یک عده از بچه ها منو گیر میارن میگن یک فا.کر مادر بگو! :D دوران خوبی بود ولی فعلا از بین رفته نصفش تقصیر کیلف بی و اپیک بود که بازی ول کردن نصفشم تقصیر مهرداد بود که PC خرید و رفت! تو این مدت مهران خیلی سعی کرد بچه ها رو جمع کنه ولی الان خودش دوساله غیبش زده و همه رو بلاک کرده. خودتم که خیانت کردی :| خلاصه اتم میخورد وسطمون کمتر خسارت میدیدم
 
آقا Gears of War E-Day برای ما فن هاش ساخته شده در وهله اول. یعنی بازی هست، که فرض میکنه شما تریلوژی اصلی رو بازی کردی، یحتمل از 4 و 5 هم دل خوشی نداری، و حالا میخواد اون چیزی رو بهت بده که میخوای، یعنی بازگشت مارکوس و گنگ اصلی، لوکست ها، داستان اورجینال و مخلص کلام همه چیزهایی که مارو عاشق این سری کرد.

کار این تریلر چی بود، نمایش گیم پلی؟ نه! توضیح داستان؟ نه! معرفی شخصیت ها؟ نه! معرفی نوآوری ها؟ نه! پس چی؟ معرفی خود بازی! اینکه یه چیز نوستالژی و برای فن های قدیمی داره ساخته میشه. یه چیز پرامیسینگ. همین! چرا خود کوآلشن نساخت پس؟ چون تریلر ساخت وقت گیره و تمرکز تیم رو تولید بازی هاست. آیا این به این معناست که گیرز 6 داشته ساخته میشده، بد بوده، کنسلش کردن، بعد دیدن است ها داره ویست میشه، گفتن یه آشغالی سر هم بندی کنیم به اسم نوستالژیک بخورد ملت بدیم، و چون هیچی نداریم تریلر هم میدیم یکی دیگه سر هم بندی کنه... اجازه بدید این چیزهارو نپذیریم! فکر نمیکنم جز اعضا استدیو و مدیران مایکروسافت از این اطلاعات باخبر باشن!

من که بعید میدونم داستان این باشه! تصمیم برای ساخت E-Day یه چیز یه شبه نیست! کل فضای بازی با گیرز 6 فرق داره! بخوادم نمیتونه از دل اون پروژه بیرون امده باشه! من برعکس فکر میکنم بعد رفتن راد فرگوسن اعضا فهمیدن اکثر فن ها این تغییر رویه گیرز و دنیای تازه رو دوست ندارن، خواستن برگردن به ریشه ها. و با یه تصمیم هوشمندانه خواستن گیرز رو مجدد زنده کنن. باز برعکس فکر میکنم این بازی به شدت فکر شده است! یعنی کلی ایده پشتش هست و یه شبه از رو شکم نرفتن سراغش! و کلی چیز خوب تو بازی هست.

حالا ما باید نسبتمون به بازی چی باشه؟ چون CG بود و گیم پلی نشون ندادن بزنیم تو سرمون؟ من فن بازی اینکارو نمیکنم! فعلا با معرفی این بازی عشق میکنم. منتظر میمونم بعدا گیم پلی نشون بدن. اگه بد بود نفر اول فحش میدم، در غیر این صورت نهایت لذت رو میبرم.
 
آقا گیم‌پلی گیرز رو هم نشون میداد سال دیگه عملا چیز زیادی برای کنفرانس باقی نمی‌موند :D به نظرم بیشتر یه حرکت بازاریابی بوده، همین معرفی بازی خودش یه سورپرایز خفن بود، حالا سال بعد همه منتظر نمایش گیم‌پلی هستن و به نظرم منطقی هست چیزی نشون ندادن و قطعا هیچ ربطی به شرایط وخیم استودیو نداره! هنوز خبرهای Perfect Dark رو یادمون نرفته‌ها :D

Microsoft's Perfect Dark reboot reportedly in "a very rough state" and a "big, protracted mess"

تاریخ مقاله ۸ می ۲۰۲۴! نتیجه چی بود؟ نمایش گیم‌پلی اونم با کیفیت بالا.
 
عجب
پس همه چیز اماده بود ( در حدی که حتی 1 ثانیه گیم پلی نمایش ندادن 8-| تاریخ انتشار هیچ , پلتفرم مقصد بازی مشخص نیست ) اما کوالیشن با جوانمردی اجازه داد یه استودیو گمنام ثواب ساخت این تریلر ببره 8->
تیپیکال ترین پست شما که هیچ چیز منطقی توش دیده نمیشه. فقط و فقط چون بازی رقیبه باید یه چیزی ازش در بیاری و بهش حمله کنی. برادر من، عزیز من، بیخیال شو. نشستیم داریم برای حرکت و بازی خوب جشن میگیریم. چه وقت متلک و VS هست. بازی خوب روی هر کنسولی که باشه باید ازش قدردانی بشه. نمیدونم این بازی چطور در میاد ولی فعلا که شروعش رو درست رفتن. میدونم حرفام هیچ فایده ای نداره......
 
کلا تایم لاین Emergence day به شدت غمگین و ترسناکه مخصوصا که همون اوایل جنگ دام 2 تا از بچه هاش رو از دست میده و ماریا بعد از افسردگی شدید به حالت جنون میفته و به دنبال بچه هاش میگرده و همین باعث میشه که دام رو ترک کنه و به استرندد ها به پیونده که باقی ماجرا میدونیم چطور تموم میشه، کلا دوران E-DAY شدت جنگ و تلفات به قدری بوده که chairman prescott با ایجاد فارم های تولید مثل دختر های 10 ساله رو به هورمون تراپی و پروسه منستوریشن مجاب میکنه چه به صورت داوطلبانه یا به صورت تجاوز که هر زنی قابلیت باردار شدن نداشت رو به خط مقدم میفرستادن. در کل دوران بسیار سیاه و تاریکی هست.

Screenshot 2024-06-10 220112.png


امین من یه چیزی هست خیلی وقته میخوام بهت بگم فکر کنم الان بهترین وقته.
داستان "فاکر مادر" گفتنت به یه خارجی تو گیرز رو یادته؟ :D بدون شک یکی از آیکانیک‌ترین لحظات گیرز برای ما بود. فکر نکنم هیچوقتم از ذهنمون پاک شه. با مهرداد @Musician هم زیاد یاد اون لحظه میکردیم. واقعا دمت گرم برای رقم زدن همچین واقعه‌ی نابی :D امیدوارم آخر نسل بتونیم دوباره دور هم جمع شیم حتی برای مدت کمی هم که شده.
ازین سخنرانی ها به شدت زیاد بود اون زمان:D یاد زمانی بخیر که حسین برای پیمان کامیک بوک درست کرد به اسم پیمان همر یا عکس کارت امتحان دانشگاه پیمان رو میمون کرد به خاطر اینکه wallbounce های بی مورد مثل مانکی میزد که آخرش میمرد و کابل میکشید بعدش appear offilne میکرد.:D خداییش خیلی بچه ها اون زمان زیاد بودن فکر کنم بالای 150 نفری فقط تو دوران گرز 2 لابی های متنوع و موج موج میومدن و میرفتن شبانه.:D کلا چیزی که باعث شد مالتی پلیر بازی جاودان بشه اینه که هر کدوم از بچه ها کاراکترهایی که بر میداشتن دقیقا با شخصیتشون سازگار و نزدیک بود مثلا میدونیم کسی که همیشه baird برمیداشت شخصیت a-hole داشت ولی در عین حال قلب مهربون و دهن همرو با وال بانس سرویس میکرد. یا یکی کارماین برمیداشت میدونستیم try-hard که آخرش به f میره. :D اصلا همین چیزها باعث شد که رابطه بین سینگل پلیر و مالتی پلیر عمق به شدت زیادی پیدا کنه که ملت حاظر باشن رو دست خودشون لوگو بازی تتو کنن. یه مدت کلیف بی کارش این بود که داستانهای تاثیر گذار ملت به خاطر این بازی شکل گرفته بود رو توییت میکرد. در کل دوران فوق العاده ای بود.
کوالیشن 2019 گیرز5 داده بیرون ، hivebusters ـو دسامبر 2020؛ (بخش آنلاین و ساپورتش در نظر نمیگیریم؛ اینکه کوالیشن تو این مدت در کنار پروژه خودش به استودیوهای دیگه مایکرو به لحاظ فنی کمک میکرده اینا هم هیچ!) اگه از ماه بعدشم پروژه جدیدشون شروع کرده باشن استارتش میشه2021!

2021 تا 2024 میشه چند سال؟ چجوری 5 سال حساب میکنی آخه! بعد اینکه پروژشون عظیم نیست نیمه خطیه ساختش حداکثر 3 سال زمان میبره کوالیشن شرایط خوبی نداشته! از کجا در میاری اینارو آخه؟!
اصلا از زمانی که کرونا شروع شد تا سال 2021 اکثر استدیو ها در بحران بودن و فقط مختص صنعت بازی سازی نیست ولی ازونجایی که ماکروسافت بیشتر نیروهاش رو از طریق کانترکت جذب میکنه برای همین کسایی که به صورت حضوری در استدیو به صورت رسمی استخدام میشن پروسش کند تر شد که تو اون شرایط به نظرم کاملا امر طبیعی بود مثلا بعضی از سمت ها تا یکسال طول کشید تا استخدام صورت بگیره که باز هم میگم همه جا همینطور بوده. در کل طبق گفته یکی از سنیور تکنیکال آرتیستای کوالیشن تو زمان کرونا هم ماکروسافت هم کوالیشن ساپورت بسیار قوی از کارمنداشون داشتن.

dima-goryainov-dg-witch-queen-12.jpgdfdf.png

حتی یادمه تو بخش مالتی پلیر Gears 5 تو زمان کرونا دولوپر ها به شدت تو فروم فعالیت داشتن و با پلیرها خیلی در مورد فیدبک ها صحبت میکردن، که حتی بعضی هاشون که استدیو کوالیشن رو هم ترک کردن تا همین یکسال پیش قبل اینکه فروم گرز بسته بشه باز هم به خاطر علاقه و عشقی که به گرز داشتن به فعالیت خودشون ادامه میدادن و به فروم دائم سر میزدن.

Screenshot 2024-06-10 215906.png


هنوزم یک عده از بچه ها منو گیر میارن میگن یک فا.کر مادر بگو! :D دوران خوبی بود ولی فعلا از بین رفته نصفش تقصیر کیلف بی و اپیک بود که بازی ول کردن نصفشم تقصیر مهرداد بود که PC خرید و رفت! تو این مدت مهران خیلی سعی کرد بچه ها رو جمع کنه ولی الان خودش دوساله غیبش زده و همه رو بلاک کرده. خودتم که خیانت کردی :| خلاصه اتم میخورد وسطمون کمتر خسارت میدیدم

کلا امین هر چیزی دوران خودش رو داشت باور کن من همچنان دوست دارم بشینم مولتی بازی کنم ولی دیگه از یک سنی به بعد مشغله ها بیشترو بیشتر میشه و ترجیح میدی به جای اینکه وقتتو صرف بازی کردن بکنی مخصوصا مالتی پلیر به کارای دیگه برسی و دوم اینکه من خودم 3 4 ماه بعد ریلیز Gears of war 4 کلا مالتی پلیر رو گذاشتم کنار چون واقعا دیگه تکرار مکررات شده بود و من همیشه دوست داشتم Gears تو زمینه مالتی پلیر پاشو فراتر بزاره که این امر محقق نشد و با توجه به اینکه مولتی پلیر بسیار خوش ساختی داشت ولی برای من کافی نبود که برگردم چون ما بهترین دورانش رو سپری کرده بودیم و نیازی به تکرار و مکررات نمیدیدم. بعدش من کلا دلیل اصلی خرید اکس باکس وان رو به خاطر gears of war ultimate edition بود وگرنه من همیشه ترجیحم پلتفرم پی سی بوده و ازونجایی ماکروسافت پشتیبانی قوی داره و منم به خاطر کارم مجبورم پی سی رو آپگرید کنم دیگه دلیل برای خرید کنسول اکس باکس نداشتم البته دلیلی برای خرید هیچ کنسولی دیگه ای هم ندارم. ببین من حافظم قویه یادمه اولین بار که تو مولتی گرز 2 دیدمت وسط مپ Blood drive بودی و بازی هم نمیکردی و بچه دانت میکردن و عملیات گنگ بنگ انجام میدادن، در کل یادش بخیر. :D حالا بزار Gears جدید بیاد ببینیم مولتی داره اگه داشت که میام دوباره بازی کنیم. مهران رو هم خودم میارمش.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or