سازنده: The Coalition
ناشر: Microsoft Studios
سبک: شوتر سوم شخص
پلتفرم: PC , Xbox Series
صفحه Steam : دارد
تاریخ عرضه: نامعلوم
بخش چند نفره : تایید نشده
Co-op : تایید نشده
آپدیت و ویرایش این پست ادامه خواهد داشت.
آخرین ویرایش:
تیم سازنده گفته سه گانه رو ول نکردیم و ماجراجویی رو ادامه خواهیم داد.یه سوال الان گرز ۶ همچنان قراره بیاد؟
pc های اند ببندجوری هایپم براش که خیلی جلو خودمو گرفتم که همین الان سریز ایکس نخرم
چه ارتباطی به گمنام بودن استودیو داره ؟نصف تمام تریلر های خفنی که میبینی مثل سایبر پانک اساسین و ... مال همین BLUR هستن
15 ساله کارش تریلر ساختنه
بشنوه بهش گفتی گم نام فرار میکنه
بحث سر کیفیت بازی نیست ( بعد از رونمایی از گیم پلی مشخص می شه ) بحث سر این تریلر و هدفی که دنبال می کنهاول از همه باید بگم متوجه این هستم که چرا از دید شک و تردید به این موضوع نگاه میکنی و خود من از افرادی هستم که نتیجه نهایی برای من از همه چیز مهم تر هست وگرنه تریلر معرفی Gears of war 4 هم فوق العاده بود و در کل محتاط بودن در مورد هایپ و موارد اینچنینی رو درک میکنم.
در مورد اینکه کوالیشن چند سال بر روی 6 Gears کار میکرده درست حدس زدی ولی هیچ دلیل مدرکی وجود نداره که خروجی اولیه بد بوده باشه که البته باز هم میگم برای من قابل درک هست اگه کسی این سوالها تو سال 2024 براش پیش بیاد، برای همین برای اینکه بتونیم یک سری سر نخهایی رو بدست بیاریم باید به مصاحبه سال 2020 که ign با story director کوالیشن انجام داد ( درحال حاظر داخل سانتا مونیکا مشغول به کار هست ) و تاثیر خروج راد فرگوسن از استدیو رو بررسی کنیم.
Gears of War Devs Reveal Series Timeline and How the Gears Universe Can Grow - IGN
As for where they can go for the stories, well, that's what they've left all that negative space for. Mah mentioned they still have more to tell of Del's story, and they don't want to restrict their creative options for just the "here and now" of Gears either. She reiterated that the jump ahead 25 years from Gears of War 3 to Gears of War 4 shifted how they're able to think about their stories. And, she said so long as they think it's a story players will get excited about and that they're excited about, then stories set in the future are always something they'd be open to considering.
Negative space gives us a way of keeping some of our story a mysteryTo this team, negative space means intentionally leaving gaps that they can be filled in later. That doesn’t mean always leaving continent-sized holes or decade-long breaks everywhere - this gap can be as short as the two weeks between Gears 4 and Gears 5. That time was used as an opportunity for a Gears 5 prequel book called Gears of War: Ascendance that featured a journey for Kait and Marcus.
"Negative space gives us a way of keeping some of our story a mystery,” said Mah. “For example, the origins of the Locust were talked about, talked around, in earlier games and novels, but because it wasn't defined in pure black and white. In Gears 5, we were able to actually take that question - ‘Where did the locust come from?’ - and tie it into Kait's whole journey," she says. "So those types of negative space little bits and nooks and crannies in our universe, when we're thinking about new stories, we do go and try to figure out what hasn't been explored yet, and where can we sneak our way in?"
It can also be a previously undefined battle or monumental moment, like where (and when) Gears Tactics takes place.
“It made sense to us to go back in time and set it right around the events of Gears 1 – but then we kind of locked in on the Hammer of Dawn offensive as a really dramatic way to start a game,” Bielman said. That particular moment in Gears history - when the COG deployed enough orbital lasers to permanently scorch the planet - helped the team tie in the new mechanics as well.
“This made a perfect sort of setting to start the player in a place where they don't have a lot of supplies, they don't have a big army at their back, they can't really call for reinforcements for a while. And so, once we locked into that event as being the kickoff of the game, then the rest of it just sort of fell into place." Bielman said.
در کل همیشه من تا جایی که یادم هست کوالیشن در مورد اهمیت negative story telling صحبت میکرد و پتانسیل هایی که در نقاط تاریخی مختلف حائز اهمیت هست که بهشون توجه خاصی نشده، برای همین مطمئن هستم که اینها میتونستن مثل سال 2015 یا 2018 از چندین پروژه هم زمان رونمایی کنن حتی با یک تیزر کوتاه ولی این کار باعث صدمه زدن به برند میشه کاری که راد فرگوسن پافشاری بسیاری زیادی سر این قضیه کرد و البته ماکروسافت مخالف این موضوع بود. من حتی خودم چندین سال پیش وارد یکی از پنل های کوالیشن شدم و هدف این بود که دلووپرها سوالهایی که طرفدارها دارن رو جواب بدن که باز هم یادم میاد این قضیرو خیلی پافشاری میکردن که فقط زمان حال نقطه داستانی براشون اهمیت نداره بلکه universe گرز حائز اهمیت هست.
در کل sera پر از گنجینه های تاریخی هست که کوالیشن میتونه از همشون یک trilogy در بیاره، چه از age of armageddon چه از پیدایش coalition of ordered government و من مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد مخصوصا که این فرنچایز وارد سینما هم خواهد شد.
این رو هم اضافه کنم همیشه برای ساخت DLC یا بازیهای Spin-off یا مپ های مالتی پلیر کوالیشن/اپیک با استدیوهایی مثل splash damage یا حتی people can fly همکاری کرده چه از RAAM SHADOW یا گرز جاجمنت ، Gears tactics یا مپ های مالتی پلیر نسخه 3 4 5 و چیزی که مشخصه Gears of War E-DAY رو خود کوالیشن میسازه به همراه استدیوهای کمکی و outsource های کانترکتی. البته من اطلاع دقیقی از انتشار کنسول های نسل آینده ندارم ولی میشه تصور کرد که این بازی همونطور که قبلا هم گفتم سر 20 سالگی فرنچایز یعنی سال 2026 که بهترین زمان ممکن هست ریلیز بشه و Gears 6 که به نظر میاد پروژه جاه طلبانه ای باشه که میفته اواسط نسل بعد.
در مورد راد فرگوسن من فکر میکنم این فرد با اینکه در مدیریت پروژه و شیپ کردن بازی در کوتاهترین زمان ممکن موفق عمل کرده و واقعا producer فوق العاده ای هست ولی اول آخرش ایشون تفکرات corporate داشت چه از قمار خونه ای که داخل Gears of war 4 راه انداخت چه از تصمیمات اشتباه و من در آوردی و پافشاری بر روی المان های کم اهمیت که با بزرگ جلوه دادنش لطمه به هویت بازی میزد که همه اینها در داستان سرایی شماره چهارم و پنجم تاثیر به سزایی داشت چون تمامی خروجی ها از زیر نظر ایشون رد میشد و حرف اولو آخر رو هم میزد. برای همین شما وقتی مصاحبه ایشون در پادکست unlocked ign رو گوش میدی ایشون صراحتا میگه مشکلی که من برای coalition به وجود آوردم رو نمیدونم چطوری میخوان هندل کنن و حتی کست های بازی هم از اون انتخاب آخر بازی ناراضی بودن. در کل راد فرگوسن با داشتن عادت های به شدت سمی مثل شیپ کردن چندین بازی پشت سر هم 5 تا Gears تو 6 سال قدرت تنفس رو از این فرنچایز گرفت و زمان توسعه کوتاه مدت بازی به دلیل اینکه راد فرگوسن عادت به شیپ کردن بازیها پشت سر هم داشت بزرگترین لطمه رو به سری زد حتی همون Gears of war judgment هم دست پخت و تز ایشون بود. چیزی که مشخصه Gears 6 به بیشترین زمان توسعه نیازمند هست و باید صبر کرد.
دقیقه 27:55 به بعد رو از زبون خود راد فرگوسن بشنوید که خودش گویای همه چیز هست.
در حاظر هم کل کوالیشن بیشتر به BLACK TUSK شباهت داره به خاطر اینکه تمامی افراد کلیدی کنترل استدیو رو دوباره به دست گرفتن.
اگر غول چراغ جادو گیرم می اومد و میگفت سه تا آرزو بکن قطعا یکیش گرز دوران E-DAY بود.
کوالیشن 2019 گیرز5 داده بیرون ، hivebusters ـو دسامبر 2020؛ (بخش آنلاین و ساپورتش در نظر نمیگیریم؛ اینکه کوالیشن تو این مدت در کنار پروژه خودش به استودیوهای دیگه مایکرو به لحاظ فنی کمک میکرده اینا هم هیچ!) اگه از ماه بعدشم پروژه جدیدشون شروع کرده باشن استارتش میشه2021!چه ارتباطی به گمنام بودن استودیو داره ؟
99 درصد ملت ( بعد از توییت جف ) اولین بار اسم استودیو رو شنیدن
بحث سر کیفیت بازی نیست ( بعد از رونمایی از گیم پلی مشخص می شه ) بحث سر این تریلر و هدفی که دنبال می کنه
coalition شرایط خوبی نداشته ( استودیو AAA که 2020 تا الان حتی یه ریمستر هم نداشته چه برسه به بازی AAA ) تلاش کرده با استفاده از احساسات پلیر چند سال دیگه زمان بخره
اصلا امکان نداره بازی از سال 2019 در دست ساخت باشه و حتی 1 ثانیه گیم پلی نداشته باشه
از 5 سال پیش تا الان فقط چند تا تکسچر و مدل اماده کردن تا یه استودیو دیگه تریلر CG بسازه ؟
E DAY یه RPG عظیم نیست که ساخت اش 8 سال طول بکشه حداکثر یه بازی نیمه خطی با 15 / 20 ساعت گیم پلی ( داستان / دنیا / شخصیت ها / ارت استایل اش اماده است ) + بخش انلاین
در بهترین حال ساخت بازی یکسال پیش شروع شده و اواخر 2026 / 2027 عرضه می شه
----------
هنوزم یک عده از بچه ها منو گیر میارن میگن یک فا.کر مادر بگو! دوران خوبی بود ولی فعلا از بین رفته نصفش تقصیر کیلف بی و اپیک بود که بازی ول کردن نصفشم تقصیر مهرداد بود که PC خرید و رفت! تو این مدت مهران خیلی سعی کرد بچه ها رو جمع کنه ولی الان خودش دوساله غیبش زده و همه رو بلاک کرده. خودتم که خیانت کردی خلاصه اتم میخورد وسطمون کمتر خسارت میدیدمامین من یه چیزی هست خیلی وقته میخوام بهت بگم فکر کنم الان بهترین وقته.
داستان "فاکر مادر" گفتنت به یه خارجی تو گیرز رو یادته؟ بدون شک یکی از آیکانیکترین لحظات گیرز برای ما بود. فکر نکنم هیچوقتم از ذهنمون پاک شه. با مهرداد @Musician هم زیاد یاد اون لحظه میکردیم. واقعا دمت گرم برای رقم زدن همچین واقعهی نابی امیدوارم آخر نسل بتونیم دوباره دور هم جمع شیم حتی برای مدت کمی هم که شده.
تیپیکال ترین پست شما که هیچ چیز منطقی توش دیده نمیشه. فقط و فقط چون بازی رقیبه باید یه چیزی ازش در بیاری و بهش حمله کنی. برادر من، عزیز من، بیخیال شو. نشستیم داریم برای حرکت و بازی خوب جشن میگیریم. چه وقت متلک و VS هست. بازی خوب روی هر کنسولی که باشه باید ازش قدردانی بشه. نمیدونم این بازی چطور در میاد ولی فعلا که شروعش رو درست رفتن. میدونم حرفام هیچ فایده ای نداره......عجب
پس همه چیز اماده بود ( در حدی که حتی 1 ثانیه گیم پلی نمایش ندادن تاریخ انتشار هیچ , پلتفرم مقصد بازی مشخص نیست ) اما کوالیشن با جوانمردی اجازه داد یه استودیو گمنام ثواب ساخت این تریلر ببره
ازین سخنرانی ها به شدت زیاد بود اون زمان یاد زمانی بخیر که حسین برای پیمان کامیک بوک درست کرد به اسم پیمان همر یا عکس کارت امتحان دانشگاه پیمان رو میمون کرد به خاطر اینکه wallbounce های بی مورد مثل مانکی میزد که آخرش میمرد و کابل میکشید بعدش appear offilne میکرد. خداییش خیلی بچه ها اون زمان زیاد بودن فکر کنم بالای 150 نفری فقط تو دوران گرز 2 لابی های متنوع و موج موج میومدن و میرفتن شبانه. کلا چیزی که باعث شد مالتی پلیر بازی جاودان بشه اینه که هر کدوم از بچه ها کاراکترهایی که بر میداشتن دقیقا با شخصیتشون سازگار و نزدیک بود مثلا میدونیم کسی که همیشه baird برمیداشت شخصیت a-hole داشت ولی در عین حال قلب مهربون و دهن همرو با وال بانس سرویس میکرد. یا یکی کارماین برمیداشت میدونستیم try-hard که آخرش به f میره. اصلا همین چیزها باعث شد که رابطه بین سینگل پلیر و مالتی پلیر عمق به شدت زیادی پیدا کنه که ملت حاظر باشن رو دست خودشون لوگو بازی تتو کنن. یه مدت کلیف بی کارش این بود که داستانهای تاثیر گذار ملت به خاطر این بازی شکل گرفته بود رو توییت میکرد. در کل دوران فوق العاده ای بود.امین من یه چیزی هست خیلی وقته میخوام بهت بگم فکر کنم الان بهترین وقته.
داستان "فاکر مادر" گفتنت به یه خارجی تو گیرز رو یادته؟ بدون شک یکی از آیکانیکترین لحظات گیرز برای ما بود. فکر نکنم هیچوقتم از ذهنمون پاک شه. با مهرداد @Musician هم زیاد یاد اون لحظه میکردیم. واقعا دمت گرم برای رقم زدن همچین واقعهی نابی امیدوارم آخر نسل بتونیم دوباره دور هم جمع شیم حتی برای مدت کمی هم که شده.
اصلا از زمانی که کرونا شروع شد تا سال 2021 اکثر استدیو ها در بحران بودن و فقط مختص صنعت بازی سازی نیست ولی ازونجایی که ماکروسافت بیشتر نیروهاش رو از طریق کانترکت جذب میکنه برای همین کسایی که به صورت حضوری در استدیو به صورت رسمی استخدام میشن پروسش کند تر شد که تو اون شرایط به نظرم کاملا امر طبیعی بود مثلا بعضی از سمت ها تا یکسال طول کشید تا استخدام صورت بگیره که باز هم میگم همه جا همینطور بوده. در کل طبق گفته یکی از سنیور تکنیکال آرتیستای کوالیشن تو زمان کرونا هم ماکروسافت هم کوالیشن ساپورت بسیار قوی از کارمنداشون داشتن.کوالیشن 2019 گیرز5 داده بیرون ، hivebusters ـو دسامبر 2020؛ (بخش آنلاین و ساپورتش در نظر نمیگیریم؛ اینکه کوالیشن تو این مدت در کنار پروژه خودش به استودیوهای دیگه مایکرو به لحاظ فنی کمک میکرده اینا هم هیچ!) اگه از ماه بعدشم پروژه جدیدشون شروع کرده باشن استارتش میشه2021!
2021 تا 2024 میشه چند سال؟ چجوری 5 سال حساب میکنی آخه! بعد اینکه پروژشون عظیم نیست نیمه خطیه ساختش حداکثر 3 سال زمان میبره کوالیشن شرایط خوبی نداشته! از کجا در میاری اینارو آخه؟!
هنوزم یک عده از بچه ها منو گیر میارن میگن یک فا.کر مادر بگو! دوران خوبی بود ولی فعلا از بین رفته نصفش تقصیر کیلف بی و اپیک بود که بازی ول کردن نصفشم تقصیر مهرداد بود که PC خرید و رفت! تو این مدت مهران خیلی سعی کرد بچه ها رو جمع کنه ولی الان خودش دوساله غیبش زده و همه رو بلاک کرده. خودتم که خیانت کردی خلاصه اتم میخورد وسطمون کمتر خسارت میدیدم