سازنده: The Coalition
ناشر: Microsoft Studios
سبک: شوتر سوم شخص
پلتفرم: PC , Xbox Series
صفحه Steam : دارد
تاریخ عرضه: نامعلوم
بخش چند نفره : تایید نشده
Co-op : تایید نشده
آپدیت و ویرایش این پست ادامه خواهد داشت.
آخرین ویرایش:
عجب
اتفاقا اگه یه بازی بین بازیهای اکس باکس پتانسیل open world داشته باشه همین گرز هست ولی خب نه به شکل استاندارد بازیهای open world که این روز ها روانه بازار میشه یا حتی همون Gears 5 که با 2.5 سال Developement time یک کار غیر ممکن هست. همیشه تصور من از جهان باز بودن GEARS به تریلر Mad world برمیگرده و پتانسیل هایی که destroyed beauty و sera در دلشون نهفته هست. این قضیرو من تو فروم خدابیامرز Gears توضیح کامل دادم اگه اسکرین شاتشو پیدا کردم میزارم.اگر بخش open world بزور توش نزارن پتانسیل اینو داره یه گیرز عالی در حد سه گانه اصلی شه .
عجب
پس همه چیز اماده بود ( در حدی که حتی 1 ثانیه گیم پلی نمایش ندادن تاریخ انتشار هیچ , پلتفرم مقصد بازی مشخص نیست ) اما کوالیشن با جوانمردی اجازه داد یه استودیو گمنام ثواب ساخت این تریلر ببره
یکی از دلایل قوی بودن نمایش دیشب همین جملات خودته که حس میکنم مجدد گرایشت به مایکروسافت فن شدن زیاد شده واقعا هم نمایش پشم سوز بود در رابطه با این تصمیم هم واقعا ایده خوبی بود. من دو ماه نیست که گیرز ۴ و ۵ بازی کردم ! با این که بازی های بدی نیستن ولی واقعا نبود مارکوس فنیکس فقدان بزرگی بود. از الان عطر ۹۰ پلاس اینو حس میکنماتفاقا خواستم بگم. واقعا دوران عجیبی بود. گیرز ۳ رو همه اوریجینال خریدیم. مهران سوار تاکسی شده بود کل تهران رو میچرخید بازی رو بین بچهها پخش میکرد چقدر از بچهها جوگیر شدن ۳۶۰۰ پوینت دادن تمام اسکینای بازی رو هم خریدن! چقدر بازی میکردیم مولتی این سری رو. صبح تا شب. با ساداف شاتگان گیرز ۳ چه خاطراتی رقم خورد یا اون گلیچ باز کردن تمام لوت باکسای گیرز جاجمنت. چقدر نو اسکوپ میزدی با بچهها منم نگاه میکردم میخندیدم پینگمونم که شاهکار بود. تلپورت میشیدم تو مپ. واقعا یکی از بهترین دوران بود واسه هر کی که توی اون اکیپ بود. به حسینم سلام برسون
درود دوست عزیزاتفاقا اگه یه بازی بین بازیهای اکس باکس پتانسیل open world داشته باشه همین گرز هست ولی خب نه به شکل استاندارد بازیهای open world که این روز ها روانه بازار میشه یا حتی همون Gears 5 که با 2.5 سال Developement time یک کار غیر ممکن هست. همیشه تصور من از جهان باز بودن GEARS به تریلر Mad world برمیگرده و پتانسیل هایی که destroyed beauty و sera در دلشون نهفته هست. این قضیرو من تو فروم خدابیامرز Gears توضیح کامل دادم اگه اسکرین شاتشو پیدا کردم میزارم.
کوروش عزیز استدیو blur یکی از برجسته ترین استدیوهای صنعت انیمیشن سازی و فیلم های کوتاه هست که هر Cg آرتیستی یک روز آروز داره که تو پروژه های این شرکت همکاری داشته باشه و هر کسی که تو این زمینه فعالیت میکنه این استدیو رو به خوبی میشناسه. در واقع outsource کردن برای ساخت تریلر اولین بار نیست که رخ داده حتی این استدیو مسئولیت ساخت تریلر برای Elder scrolls online ، call of duty، league of legends رو هم به عهده داشته فراموش نکنیم یکی از بهترین اپیزود های love death and robots کار همین استدیو هست.
View attachment 340538
آخرین اثر استدیو کوالیشن یعنی هایو باسترز تریلر معرفیش هم توسط استدیو انیمیشنی AXIS انجام شده که هومن راد هم بر روی همین تریلر کار کرده که الان در SPLASH DAMAGE مشغول به کار هست.
...
به قدری کانسپت آرت های Gears of war 1 آیکانیک هست که اولین چیزی که با دیدن تریلر متوجه شدم همین کانسپت john Wallin liberto بود.
View attachment 340540View attachment 340541
یکی از دلایل قوی بودن نمایش دیشب همین جملات خودته که حس میکنم مجدد گرایشت به مایکروسافت فن شدن زیاد شده واقعا هم نمایش پشم سوز بود در رابطه با این تصمیم هم واقعا ایده خوبی بود. من دو ماه نیست که گیرز ۴ و ۵ بازی کردم ! با این که بازی های بدی نیستن ولی واقعا نبود مارکوس فنیکس فقدان بزرگی بود. از الان عطر ۹۰ پلاس اینو حس میکنم
نصف تمام تریلر های خفنی که میبینی مثل سایبر پانک اساسین و ... مال همین BLUR هستنیه استودیو گمنام ثواب ساخت این تریلر ببره
درود دوست عزیز
طبیعیه که تریلر پر از اشاره به نسخه های اصلی و نوستالژی باشه ( تنها هدف تریلر همین بوده )
دوستان کوالیشن قطعا چند سال روی گیرز 6 کار کردن ( به هر حال 5 سال گذشته بیکار نبودن ) قطعا خروجی اولیه بد بوده و مجبور شدن نسخه 6 رها کنن
بهترین راه حل برای رهایی استودیو از شرایط بد چی بوده ؟
استخدام یه استودیو انیمیشن سازی برای ساخت یه تریلر CG خوب پر از نوستالژی / استفاده از احساسات فن بیس / وعده بازگشت به ریشه ها و شخصیت های اصلی و ارت استایل نسخه اول و...
من بعید میدونم حتی 30 درصد روند ساخت GEARS OF WAR E-DAY طی شده باشه احتمالا کل بازی در همین 2 سال ساخته می شه به عنوان لانچ تایتل کنسول بعدی XBOX عرضه می شه
اول از همه باید بگم متوجه این هستم که چرا از دید شک و تردید به این موضوع نگاه میکنی و خود من از افرادی هستم که نتیجه نهایی برای من از همه چیز مهم تر هست وگرنه تریلر معرفی Gears of war 4 هم فوق العاده بود و در کل محتاط بودن در مورد هایپ و موارد اینچنینی رو درک میکنم.درود دوست عزیز
طبیعیه که تریلر پر از اشاره به نسخه های اصلی و نوستالژی باشه ( تنها هدف تریلر همین بوده )
دوستان کوالیشن قطعا چند سال روی گیرز 6 کار کردن ( به هر حال 5 سال گذشته بیکار نبودن ) قطعا خروجی اولیه بد بوده و مجبور شدن نسخه 6 رها کنن
بهترین راه حل برای رهایی استودیو از شرایط بد چی بوده ؟
استخدام یه استودیو انیمیشن سازی برای ساخت یه تریلر CG خوب پر از نوستالژی / استفاده از احساسات فن بیس / وعده بازگشت به ریشه ها و شخصیت های اصلی و ارت استایل نسخه اول و...
من بعید میدونم حتی 30 درصد روند ساخت GEARS OF WAR E-DAY طی شده باشه احتمالا کل بازی در همین 2 سال ساخته می شه به عنوان لانچ تایتل کنسول بعدی XBOX عرضه می شه