Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
دوست هامون (انتقاد از انیمیشن) می خوان یک گیم متا 90+ ببینند. فکر میکنم منظورشون این باشه. به نظر من اگر فن هستید خودتونم باید این دقت به جزییات را بخواین. بله اصل قضیه گیم پلی و گرافیک کلی که حرفی توش نیست احتمالا ولی خب صحبت پرچم دار پلتفرم مایکروسافته.

گرز اف وار مایکروسافت انتقاد پذیر نباشه چی باشه؟ انتقاد به این بازی کوچیکش نمیکنه بزرگش هم میکنه. و اینکه این حرف ها هیچ ربطی به خفن بودن و نامبر وان بودن گرز تو سبکش نداره به نظرم:D محیط هم پابلیکه کنترل کنید:D
 
  • Like
Reactions: Cj_sa
من دیروز یه مقدار به قضیه فیزیک جنازه بیشتر دقت کردم در گرز های 3 و UE ... همونطور که قبلا یه بار گفتم در گرز3 اکثر اوقات اصلا جنازه تکون نمیخوره (حالا شاید فقط در مولتی اینجوری باشه) ... به هر حال چند تا کلیپ گرفتم اگه کسی خواست ببینه :
گرز3 :
1
2

گرز UE :
1
2
در این کلیپ هم فیزیک کششی کاملا مشهوده !

نتیجه گیریم هم اینه که لفظ پفکی در قبال گرز واقعا درست نیست ... ژله ای مناسب تره !
 
دوست هامون (انتقاد از انیمیشن) می خوان یک گیم متا 90+ ببینند. فکر میکنم منظورشون این باشه. به نظر من اگر فن هستید خودتونم باید این دقت به جزییات را بخواین. بله اصل قضیه گیم پلی و گرافیک کلی که حرفی توش نیست احتمالا ولی خب صحبت پرچم دار پلتفرم مایکروسافته.

گرز اف وار مایکروسافت انتقاد پذیر نباشه چی باشه؟ انتقاد به این بازی کوچیکش نمیکنه بزرگش هم میکنه. و اینکه این حرف ها هیچ ربطی به خفن بودن و نامبر وان بودن گرز تو سبکش نداره به نظرم:D محیط هم پابلیکه کنترل کنید:D
فکر نکنم حتی ینفر از فنای واقع بین بازیم انتظار ی همچین متایی داشته باشه :D حداقل وضعیت halo و بلایی ک 343 سر مایکروسافت فنا اورد میگه ک از گیرز انتظای متای حتی 85 ب بالاعم نباید داشت ینی اکثرا به همون +80 راضین چون تیمی ک پشت بازیه عین ی هندونه دربستس و حتی اون شرایط 343 رم نداره (اونا سر ساخت 5 halo دیگه ی تیم کامل بودن زمان لازمم داشتن) زمان ساخت بازیم کم بوده و نمایشا بازیم واقعا چیز خاص یا متای +90 نداشته همینکه ی گیرز خوب باشه بازی تو قدم اول برای اکثر فنا راضی کنندست.چرا اگه کلیف و اپیک پشتش بودن همه الان توقعاتشون به سقف میچسبید اما با این تیم و شرایطی ک بازی و نمایشاش داشته همون +80 قله ی انتظاراست...
 
فکر نکنم حتی ینفر از فنای واقع بین بازیم انتظار ی همچین متایی داشته باشه :D حداقل وضعیت halo و بلایی ک 343 سر مایکروسافت فنا اورد میگه ک از گیرز انتظای متای حتی 85 ب بالاعم نباید داشت ینی اکثرا به همون +80 راضین چون تیمی ک پشت بازیه عین ی هندونه دربستس و حتی اون شرایط 343 رم نداره (اونا سر ساخت 5 halo دیگه ی تیم کامل بودن زمان لازمم داشتن) زمان ساخت بازیم کم بوده و نمایشا بازیم واقعا چیز خاص یا متای +90 نداشته همینکه ی گیرز خوب باشه بازی تو قدم اول برای اکثر فنا راضی کنندست.چرا اگه کلیف و اپیک پشتش بودن همه الان توقعاتشون به سقف میچسبید اما با این تیم و شرایطی ک بازی و نمایشاش داشته همون +80 قله ی انتظاراست...
بازی رو بدن دست من با رفقام بسازیم متاش بالای 80 میشه :D خارج از شوخی دیگه سطح انتظارات هم اینقدر پایین در نظر نگیرید، حالا نمیگم حتما بالای 90 میشه (که احتمالش وجود داره)، ولی نزدیک های 90 دیگه باید بشه :D اینو هم بگم نمایش های Gears 2 و Gears 3 هم چیز خیلی خاص یا فوق العاده ای نبود ولی امتیازاتش رو دیدیم چون بیس گیم پلی محشره و طراحی مراحل هم واقعا عالیه. اینجا مورد اول که حله، می مونه طراحی مراحل که خب افراد خوبی توی استودیو هستن و میشه امیدوار بود که تو این بخش هم مناسب کار کنن. خلاصه اینکه این بازی اگه تو گام اول در حد مناسبی کار نکنه (مناسب یعنی امتیازات خوب، فروش خوب، راضی بودن طرفدارها)، برای شماره های بعدی کارش خیلی سخت میشه. ولی من مطئنم که The Coalition همه رو با ساخت یه عنوان عالی سورپرایز خواهد کرد :دی
 
  • Like
Reactions: Cj_sa
بازی رو بدن دست من با رفقام بسازیم متاش بالای 80 میشه :D خارج از شوخی دیگه سطح انتظارات هم اینقدر پایین در نظر نگیرید، حالا نمیگم حتما بالای 90 میشه (که احتمالش وجود داره)، ولی نزدیک های 90 دیگه باید بشه :D اینو هم بگم نمایش های Gears 2 و Gears 3 هم چیز خیلی خاص یا فوق العاده ای نبود ولی امتیازاتش رو دیدیم چون بیس گیم پلی محشره و طراحی مراحل هم واقعا عالیه. اینجا مورد اول که حله، می مونه طراحی مراحل که خب افراد خوبی توی استودیو هستن و میشه امیدوار بود که تو این بخش هم مناسب کار کنن. خلاصه اینکه این بازی اگه تو گام اول در حد مناسبی کار نکنه (مناسب یعنی امتیازات خوب، فروش خوب، راضی بودن طرفدارها)، برای شماره های بعدی کارش خیلی سخت میشه. ولی من مطئنم که The Coalition همه رو با ساخت یه عنوان عالی سورپرایز خواهد کرد :D
منم از خدامه هممونو با ساخت ی عنوان عالی سورپرایز کنه و اصن چه بازیی بهتر از گیرز برای متا 90 گرفتن و تموم کردن اون بحث نداشتن بازی +90 انحصاری aaa برا وان:D اما کار خیلیی سخته بیس گیم پلی گیرزو ک کاملا موافقم محشره و هنوزم رو دستی نداره اما مشکل همون طراحی مرحلست جاجمنتم همین بیس عالیرو داشت اما ترکید یجورایی.درسته بازی فرعی بود اما خوب نشون داد اگه طراحی مرحله درست و حسابی نباشه این بیس عالیو محشرم نمیتونن نجات بدن بازیو تو این نسلم همه انتظار دارن بازیا خطیم حتی محیطاشون بزرگ شده باشه و چنتا راه برا رفتن حتی همون مسیر مشخص طراحی شده باشه چیزی ک هیچ کدوم از نمایشا گیم پلی گیرز نداشته و محیطا بشدت خطیو بسته بوده نمایش امسال بازی البته خیلی بهتر از اون چیز داغونی ک پارسال نشون داده بودن بود:D اما در کل امیدوارم محیطا بزرگترم تو خود بازی باشه همراه با طراحی مراحل متنوع تر وگرنه متای +90 ام ارزوست:D
 
  • Like
Reactions: esm nadaram
یکم خونسرد باشین
این بی وزنی جنازه ها رو از عمد اینجوری قرار دادن تا تاثیر طوفان رو نشون بدن که یکم زیاد روی کردن ولی این مشکل خاصی نیست تو گرز 2 هم اگر دوتان یادشون باشه اوایل جنازه ها همین الت رو داشت و راحت با پای کارکتر به اینو و اونور مپ رکت میکرد اما یک آپدیت کوچیک دادن درستش کردن الان فکر نکنم برای درست کردنش مشکل خاصی داشته باشن و خودشون اینجوری قرارش دادن
در کل اگر بخوایم از هر بازی ایراد بگیریم یک لیست بلند درست میشه که هیچ وقتم تموم نمیشه اما گریز از همون اول بیشتر به ماهیت گیم پلی توجه داشت یععنی وقت اصلیشون رو روی گیم پلی گذاشته بودن تا چندتا باگ و بازی باگ های زیادی داشت
 
منم از خدامه هممونو با ساخت ی عنوان عالی سورپرایز کنه و اصن چه بازیی بهتر از گیرز برای متا 90 گرفتن و تموم کردن اون بحث نداشتن بازی +90 انحصاری aaa برا وان:D اما کار خیلیی سخته بیس گیم پلی گیرزو ک کاملا موافقم محشره و هنوزم رو دستی نداره اما مشکل همون طراحی مرحلست جاجمنتم همین بیس عالیرو داشت اما ترکید یجورایی.درسته بازی فرعی بود اما خوب نشون داد اگه طراحی مرحله درست و حسابی نباشه این بیس عالیو محشرم نمیتونن نجات بدن بازیو تو این نسلم همه انتظار دارن بازیا خطیم حتی محیطاشون بزرگ شده باشه و چنتا راه برا رفتن حتی همون مسیر مشخص طراحی شده باشه چیزی ک هیچ کدوم از نمایشا گیم پلی گیرز نداشته و محیطا بشدت خطیو بسته بوده نمایش امسال بازی البته خیلی بهتر از اون چیز داغونی ک پارسال نشون داده بودن بود:D اما در کل امیدوارم محیطا بزرگترم تو خود بازی باشه همراه با طراحی مراحل متنوع تر وگرنه متای +90 ام ارزوست:D
جاجمنت رو با این مقایسه نکن :دی اون رو فقط ساختن که بگن X360 هنوز انحصاری داره، وگرنه نه داستان داشت نه طراحی مرحله، فقط همون گیم پلی همیشگی رو یه جورایی با Horde قاطی کرده بودن که البته من از همون هم خیلی خوشم اومد :)) :دی
 
  • Like
Reactions: Cj_sa and ..:ab:..
من دیروز یه مقدار به قضیه فیزیک جنازه بیشتر دقت کردم در گرز های 3 و UE ... همونطور که قبلا یه بار گفتم در گرز3 اکثر اوقات اصلا جنازه تکون نمیخوره (حالا شاید فقط در مولتی اینجوری باشه) ... به هر حال چند تا کلیپ گرفتم اگه کسی خواست ببینه :
گرز3 :
1
2

گرز UE :
1
2
در این کلیپ هم فیزیک کششی کاملا مشهوده !

نتیجه گیریم هم اینه که لفظ پفکی در قبال گرز واقعا درست نیست ... ژله ای مناسب تره !
منظور جسد ها نیست بلکه تکه های جسد هست ! شما با یه شات گان میزنی دشمنت را چند تکه میکنی بعد پات میخوره به همون تکه ها پرت میشن اونور و به صورت سبک که مثلا وزنی ندارند . به نظر من رفع این ایراد خیلی راحته براشون نمیدونم چرا کاری نمیکنند ؟
تو بحث های قدیمی سر همین مسئله گفته بودم من سیستم اسیب پذیری کارکتها را تو سری گیرز , گیرز 1 اورجینال را از همشون بیشتر دوست داشتم چون سیستمی که پیاده کرده بودند واقعی تر بود مخصوصا تو استفاده از شات گان و نارنجک .
این حالت ژله ای که میگید از زمان گیرز 1 وجود داره و جالبش اینه همین حالت ژله ای تو بازی گیرز هنوز وجود داره ! اینه که میگم سازنده ها چه اپیک باشه چه Coalition تو این مورد کم کاری میکنند .
 
منظور جسد ها نیست بلکه تکه های جسد هست ! شما با یه شات گان میزنی دشمنت را چند تکه میکنی بعد پات میخوره به همون تکه ها پرت میشن اونور و به صورت سبک که مثلا وزنی ندارند . به نظر من رفع این ایراد خیلی راحته براشون نمیدونم چرا کاری نمیکنند ؟
تو بحث های قدیمی سر همین مسئله گفته بودم من سیستم اسیب پذیری کارکتها را تو سری گیرز , گیرز 1 اورجینال را از همشون بیشتر دوست داشتم چون سیستمی که پیاده کرده بودند واقعی تر بود مخصوصا تو استفاده از شات گان و نارنجک .
این حالت ژله ای که میگید از زمان گیرز 1 وجود داره و جالبش اینه همین حالت ژله ای تو بازی گیرز هنوز وجود داره ! اینه که میگم سازنده ها چه اپیک باشه چه Coalition تو این مورد کم کاری میکنند .
تیکه هام چند بار تست کردم ! اونام خیلی کم تکون میخوردن ! حالا من باز گرز3 میزنم ، از اونم کلیپ میگیرم ... ولی متاسفانه گرز 1 و 2 رو ندارم در کنسول ... گرز1 مولتیش فاجعه بشریه نسبت به گرزهای بعدی ... اصلا نمیشه بازی کرد الان !

گرز اولتیمیت ادیشن هم اگه اشتباه نکنم سیستم ترکیدن کارکترش مثله گرز 1 هست ... بهترین و خون آلود ترین و با حس ترین ترکیدن به نظرم برای گرز3 هست طبق تجربه ... درسته طبیعی نیست و مثله بادکنک پر خون میترکن اما قرار نیست بازی شبیه ساز باشه ! قراره خون آلود باشه ! گرز4 هم همین روند رو ادامه داده ... البته این موضوع یه بار بحث شده ! کاملا سلیقه است !

ژله هم برای گرز اولتیمیت ادیشن هست نه گرز3 ! شما باید گزز3 رو به عنوان آخرین گرز نگاه کنی ! (که اونم نسل قبلیه !)
 

The Art of Gears of War 4
Dark Horse has yet again revealed that it will be releasing another art book based on a popular video game coming out later this year. This time you can get a
book based upon Gears of War 4.
قیمت : 50 دلار
تعداد صفحات : 184
تاریخ ریلیز : 18 اکتبر
در آینده اطلاعاتی از محتویاتش میدن.
 
این مساله بی وزن شدن دشمنا بعد از مردن فکر میکنم مربوط به UE4 هست کلا...
توی نمایش Days Gone هم زامبیا وقتی میمردن مثل پفک بی وزن میشدن! اون هم انجینش UE4 هست!
 
این مساله بی وزن شدن دشمنا بعد از مردن فکر میکنم مربوط به UE4 هست کلا...
توی نمایش Days Gone هم زامبیا وقتی میمردن مثل پفک بی وزن میشدن! اون هم انجینش UE4 هست!
بی وزنی اجساد هیچ ربطی به انجین نداره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or