Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
بازی تو همین گیم پلی هایی که نشون داده شده این همه تغییر داشته ! ( البته تغییر که نمیشه گفت و بیشتر میشه گفت ویژگی های محیطی به بازی اضافه شده و اسلحه جدید و کشتن دشمن از نزدیک که متنوع تر شده و ... ) و دوستان مثلا میخواستن که دیگه چه اتفاقی بیفته ؟؟؟!!

بازی Open World بشه ؟؟!! :| یا چه میدونم این بازی هم تیریپ TLOU رو برداره ؟؟!! و بخواد الگو برداری از اون بازی بکنه !

سری گیرز انقدر گیم پلی بازیش هنوز امروزی و عالی هستش که اصلا نیازی نیست بازی رو بزنن کلی تغییرات توش بدن و در ضمن این تاثیرات فیزیکی و آب و هوا تو گیم پلی بازی به شدت باعث شده گیم پلی بازی به روز تر و جذاب تر و چالش برانگیز تر باشه و همین تاثیرات فیزیکی در گیم پلی بازی پدر و مادر هر سخت افزاری رو در میاره و شیره سخت افزار رو میکشه ! من نمیدونم چه اصراری هستش که این بخش رو عده ای میخوان کم اهمیت جلوش بدن !!!

شخصیت اول بازی هم که عوض شده و تغییر کرده و تو این قسمت هم سازندگان بازی تغییراتی ایجاد کردن .

گیزر 4 اگه بتونه داستانی عالی و طراحی مراحل عالی داشته باشه و باس فایت های جذابی داشته باشه میتونه متای بازی به راحتی بالای 90 باشه . گرافیک بازی هم شما شک نکنین بازی منتشر بشه کلی ازش تعریف و تمجید میشه و خیال من یکی تو بخش گرافیک راحته راحت هستش !

اون هیلو 5 هم که سازندگان نادانش اومدن بخش سینگل بازی رو 60 فرم کردن و کلی از گرافیک بازی زدن و میتونستن با 30 فرم کردن بازی محیطی شلوغ تر و حماسی تر و گرافیکی بهتر داشته باشن و همون بخش مولتی بازی رو 60 فرم میکردن کافی بود ........
 
من این حرف رو قبول ندارم. یادت باشه این بحث دقیقا سر Halo 4 هم بین من و تو بود!:D من میگفتم 343 باید از همین گام اول بانجی رو بریزه دور بازی خودش رو بسازه، تو هم میگفتی نه اشتباه هست و برای بازی اول خوبه که همون کارو کنه، بعد که جا افتاد.... اما Halo 5 هم امد و 343 هیچ وقت نتونست از زیر سایه بانجی بیاد بیرون. اون موقع هم گفتم، 343 بازی خودش رو میساخت، اما خیلی خوب در نمیومد، حداقل برای من ارزش کارش بیشتر از یه کپی پیست دقیق و خوش گرافیک تر بود.

حالا من قصد مقایسه با باقی بازی هارو ندارم، چون میدونم بحث منحرف میشه به یه سمت دیگه میره، اما نظر خودم کماکان همونیه که در مورد Halo بود. الانم صحبت سر تغییر فرمول کلی گیم پلی نیست. مثلا من نمیگم بیان یه فست پیسد شوتر بدون کاور گیری بسازن جای GeoW بدن دست ملت بگین برید حال کنید، اینم بازی جدید! ولی وقتی عملا کلیت گیم پلی تغییر نمیکنه و فقط یه سری جزییات اضافه و کم میشه، ناخودآگاه مقایسه صورت میگیره با شماره های قبل. بازم میگم، بتونه همون کیفیت رو مجدد ارایه بده میگن مو به مو کپی پیست شد، نتونه هم میگن گند زدن توش.

حالا باید دید بازی نهایی چی هست، چون سازنده همه آس هاش رو با نمایش ها رو نمیکنه.
هیلو ۵ نتونست از زیر سایه بانجی بیرون بیاد؟؟فکر کنم فقط از رویه متا نظر میدی وگرنه هیلو 5 قشنگ بانجی رو مالید زمین بیشترین تغییرات و بهترین تغیررات تو هیلو ۵ بود مولتی عالی با گرافیک عالی و ۶۰ فریم !! فکر هم نکنم تا الان تو این نسل fps رو دستش اومده باشه !!
گیرز هم تا الان خوب ظاهر شده و نمایشهاش عالی بوده منتها شما انتظار داری
بزنن کلا بازی رو بکوپونن تا بگین تو بازی تغییر ایراد شده
 
من الان سره کارم وقت نکردم کامل بخونم ولی مثل اینکه DF شدید با گرافیک گیرز حال کرده:
. The quality of the animation, post-processing, materials, and effects really pushes Gears 4 to the forefront of real-time rendering on the platform and we simply had to know more. The result is this interview.
پ.ن: اگه فونت بهم ریخته است شرمنده با گوشی دارم پست میدم.
 
بنظرم این تریلر جدید خیلی از تریلر e3 بهتر بود اما فقط نکته ای پیش میاد امیدوارم بازی رو دو کنسول مختلف وان و وان اس تفاوت فاحشی نداشته باشه ( HDR و فریم ریت و این حرفا). اما بطور کلی بنظرم واسه اولین ساخته این استدیو بازی خوبیه و طرفدارای سری رو راضی نگه میداره. اما واسه اینده سری از اونجایی که این IP از IP های خیلی مهم واسه مایکروسافته، باید در اینده هزینه ی خیلی بیشتری واسه این IP کنه و بازی از همه لحاظ پیشرفت محسوس داشته باشه نسبت به شماره های قبل.
 
چیزی که میخوام بگم در مورد خودِ بازی نیست. بیشتر در مورد حاشیه اش و نمراتی که در آینده خواهد گرفت، مربوط میشه.
از نظرم حرفِ شخصی مثل ماکان رو که میاد میگه در این حالت بازی اینطوری باشه (کپی-پیست)، منتقدین تحویلش نمیگرن رو جدی بگیرید. چیزی که بیان کرد، در حالت عادی ذهنیت یک منتقده و کسی که بشینه سر این بازی، با ملاطفت به بازی نگاه نمیکنه و بعضاً میاد سراغ تخریب. مسئله، اینه. منتقد یک گیرز فن نیست. نمیفهمه که بازی سیستم گیم پلی نابی داره و نباید هسته اش به کلی عوض بشه و فقط نیاز به تکامل داره. حقیقتاً الان هم اضافات Coalition هم در این راستا بوده ولی منتقد همون ذهنیت بالا میاد و به هیچ صراطی، حرف گوش نمیکنه. چه بخواهید چه نخواهید، مایکروسافت از اول این نسل، جو رو برای خودش منفی کرده و بازی هاش هم از این مورد مصون نیستند. از کوچک اشتباهاتش، فاجعه درست میشه. برای همین حتی منتقدین هم روی بازی هاش حساس شدند. من با خودم میگفتم که شاید ایده ی لایو اکشن QB باعث مشکل نشه چون خیلی اختیاریه. اما خیلی از منتقدینی که 6 به این بازی دادند، روی این مورد مانور داده بودند. یکجورایی دنبال بهونه بودند. Halo 5 اصلاً لایق این متا نیست. جزو معدود بازی هاست که کیفیت بازی با نمراتش شدیداً تناقض داره. تمام حرف من اینه که بازی های مایکروسافت این نسل، با عینکِ ایرادات دیده شده. طرف یک بازیِ پُر ایراد تحویل داده ولی همه ی این منتقدها با پرستیژشون، بازی رو به متای 95 رسوندند. نمره ی متا متأسفانه اصلاً ساختار عقلانی نداره ولی باز هم متأسفانه موفقیت یک بازی رو شدیداً تحت تأثیر قرار میده. برای همین خیلی انتظار نداشته باشید که این عنوان هر چقدر هم بی ایراد باشه، بخواد متای چشم گیری رو کسب کنه. شرایط برای متای بالای 90 برای گیرز، از هر موقع پیچیده تره و من نگران نمره نیستم. مشکلم اینه که این نمره ی کذایی، موفقیت احتمالی بازی رو مختل میکنه.
متا ارزش تجاری داره صرفاً ولی بعضی از دوستان در بالا میان معیار ارزشِ کیفی براش قائل میشن. دیگه خودتون تا ته حساب کنید.
 
الان اون عده که از تاپیکای کنسول بقلی مرتب اینجارو چک میکنن ببینن چی ردو بدل میشه تا اسم یه بازیشون بیاد اماده باشن جامپ بزنن وسط تاپیک دفاع کنن ازش... یا اون عده ادونسشون که مثلا حرفه ای وارد میشن ترول کنن اونم با نقد ایرادای الکی بی پایه از بازی.. مدل اون منتقد گیم اسپات سر التیمیت ادیشن که تو یه خیابون گیر کرده بود نمره پایین داد :دی یه نگاه به همون پلتفرم خودشون بندازن ببینن این بازیا که براش یقه جر میدن ....جز داستان با گرافیک یه سری تغییرات کوچیک چیز دیگه ای داشته یا نه .بعد بیاید به گیم پلی گیرز گیر بدن بگن تکراری!!!! ..مایکروسافت هم مرض نداره بهترین گیم پلی سوم شخصه شوترشو که الان رو دستش بازی نیست به تکامل رسیده رو عوض کنه !!.. میاد فقط اپگریدش میکنه .الان تنها چیزی که میشه بهش شک داشت داستان بازیه بقیه نظرا فقط قصد تخریبه
 
اگه واقعا بحث کپی پیست بود گرز از شماره 2 به بعد باید 80 میشد متاش ! اینا جو الکیه !
کسی ام که بخواد به خاطر نظر منتقد بازی رو بگیره یا نگیره هم فایده ای برای فن های بازی نداره ! (البته برای مایکروسافت فایده داره 100%) چون مطمئنا چیزی از مولتی نمیدونه ! دو دست میاد کیسه میشه، جمع میکنه میره !
 
بانجی کودوم طرف درجا زده؟
اگه در جا نزده پس 4 Gears هم در بدترین حالت حتی در جا هم نخواهد زد. بحث سر این بود که منتقدین چه برخوردی با بازی میکنن. وگرنه من خودم که چند ساعتی Destiny بازی کردم و دیگه سراغش نرفتم :D حالا یکی دیگه ممکنه 500 ساعت بازی کرده باشه و بهترین بازی این نسلش هم باشه.

پ.ن: اگه فقط نظر فن های بازی مطرح باشه که اینجا اکثرا با نمایش های بازی حال کردن و کلا بحثی باقی نمی مونه :دی
 
آخرین ویرایش:
این گیم پلی جدید رو الان دیدم. خیلی خیلی خیلی خیلی بهتر از نمایش های قبلی بود به نظرم. گرافیکش واقعا به چشم میومد اینبار. اون حرکت کاراکترها توی باد و طوفان هم سنگین شده بود و کاملا طبیعی شده الان. کلی هم انیمیشن اضافی و جدید دیدم در طول بازی. همون پریدن های فینکس از روی موانع و حتی دویدنش هم تغییراتی داشته.

نورپردازی و تعداد ابجکت های توی صفحه که از باد تاثیر میگرفتن خیلی خوب بودن. فقط یه تیکه افت فریم داد به خاطر حجم بالای ابجکت که اونم درست میشه صد در صد.

در کل این گیم پلی جدیدش خیلی بهتر از نمایش های قبلی بود و خوشمان آمد :دی

اگه در جا نزده پس 4 Gears هم در بدترین حالت حتی در جا هم نخواهد زد. بحث سر این بود که منتقدین چه برخوردی با بازی میکنن. وگرنه من خودم که چند ساعتی Destiny بازی کردم و دیگه سراغش نرفتم :D حالا یکی دیگه ممکنه 500 ساعت بازی کرده باشه و بهترین بازی این نسلش هم باشه.

پ.ن: اگه فقط نظر فن های بازی مطرح باشه که اینجا اکثرا با نمایش های بازی حال کردن و کلا بحثی باقی نمی مونه :D
به جان مادرم اگه یه کلمه از حرفات رو فهمیده باشم :| گفتی درجا میزنه منم گفتم کجا و چطوری درجا میزنه؟ الان این چه جوابی بود نفهمیدم :دی فقط اون تیکه 3 ساعت بازی کردی رو فهمیدم که باید بگم وقتی فقط 3 ساعت از بازی رو دیدی نمیتونی نظر بدی که درجا میزنه یا نه :دی
 
این گیم پلی جدید رو الان دیدم. خیلی خیلی خیلی خیلی بهتر از نمایش های قبلی بود به نظرم. گرافیکش واقعا به چشم میومد اینبار. اون حرکت کاراکترها توی باد و طوفان هم سنگین شده بود و کاملا طبیعی شده الان. کلی هم انیمیشن اضافی و جدید دیدم در طول بازی. همون پریدن های فینکس از روی موانع و حتی دویدنش هم تغییراتی داشته.

نورپردازی و تعداد ابجکت های توی صفحه که از باد تاثیر میگرفتن خیلی خوب بودن. فقط یه تیکه افت فریم داد به خاطر حجم بالای ابجکت که اونم درست میشه صد در صد.

در کل این گیم پلی جدیدش خیلی بهتر از نمایش های قبلی بود و خوشمان آمد :دی


به جان مادرم اگه یه کلمه از حرفات رو فهمیده باشم :| گفتی درجا میزنه منم گفتم کجا و چطوری درجا میزنه؟ الان این چه جوابی بود نفهمیدم :دی فقط اون تیکه 3 ساعت بازی کردی رو فهمیدم که باید بگم وقتی فقط 3 ساعت از بازی رو دیدی نمیتونی نظر بدی که درجا میزنه یا نه :دی
وقتی از وسط کامنت فقط یه جمله رو نقل قول میکنی طبیعتا نباید متوجه بشی! بحث من و ماکان سر امتیازات بازی و رضایت فن ها از اون بازی بود. ماکان گفت هیلو بعد از خارج شدن از دست بانجی درجا زده، منم گفتم خود بانجی هم با این فرمول (کم شدن امتیازات) درجا زده:دی بعدش کجا گفتم ۳ ساعت؟ گفتم چند ساعت.
 
وقتی از وسط کامنت فقط یه جمله رو نقل قول میکنی طبیعتا نباید متوجه بشی! بحث من و ماکان سر امتیازات بازی و رضایت فن ها از اون بازی بود. ماکان گفت هیلو بعد از خارج شدن از دست بانجی درجا زده، منم گفتم خود بانجی هم با این فرمول (کم شدن امتیازات) درجا زده:D بعدش کجا گفتم ۳ ساعت؟ گفتم چند ساعت.
من چرا 3 ساعت دیدم؟ :|

کلا جبهه من در مورد امتیازات متا و ... رو که میدونی. هیچ وقت زیاد روشون تکیه و مانور ندادم و نمیدم. منتهی اون بخش بانجی یه لحظه اذیتم کرد چون بانجی واقعا موفق بوده با دستنی. دستنی هم واقعا یکی از بهترین های نسل بوده تا الان. فقط مثل چندین و چند عنوان دیگه توی این نسل، گریبان گیر مشکلات لانچ و ... شد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or