Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
جمله ای واسه وصف بازی ندارم عجب گرافیکی داره لعنتی . از چندتا افکت فوق خفن تو بازی استفاده کردند که نظیرش را تو هیچ بازی ندیدم یه سیستم جدید نورپردازی تو بازی پیاده شده مخصوصا روی کارکترها بیشتر نمایان میشه . از یه سیستم موشن بولور فوق خفن روی کارکتر ها هم استفاده کردند که بینظیره . کلا محیطها از لخاظ هنری و فنی و افکت وحشتناک خوبه .

چشممون به جمال مارکوس کبیر هم باز شد دلم لک زده بود برای شنیدن صداش :D پسرش باید یا بگیره بدون پدرش نباید دست به کار خطری بزنه و گوش به فرمان باشه :D

گیم پلی بازی هم خیلی خفن به نظر میاد این سیستم باد خیلی خوب کارش را انجام میده گیم پلی بازی را کلا متحول کرده و روند بازی را کلا داینامیک کرده حس تکراری شدن را به کل از بین میبره . جو بازی هم که تاریک و بسیار سنگین هست .
 
چقدر گیم پلی جدید شبیه همونی بود که تو E3 نشون دادن ! یه مقدار استفاده از محیطشم زیاد بود ! اکثر دشمنا رو با زدن کاور و ... از بین میبردن! البته احتمالا بخاطر نمایش ویژگی های جدید همچین بخش هایی رو نشون میدن که محیط درش خیلی تاثیر داره !
مارکوس تو بازیه بعد ما باس JD رو کنترل کنیم ~X(
 
نمایش خوبی بود :D به جز یه سری ایرادات تکنیکی، نکته منفی خاصی نداره. داینامیک بودن محیط و تاثیرش تو گیم پلی، در کنار طوفان و اتمسفری که براش طراحی شده یه حس سینمایی خیلی جالبی رو به بازی اضافه کرده :D به نظرم واسه موفقیت این شماره لول دیزاین خیلی مهمه، امیدوارم بازی یه جوری طراحی شده باشه که هم مبارزات تکراری نشه و هم مراحل شبیه به هم نباشن :D

پ.ن: زمین خوردن دشمن ها در اثر طوفان جالبه :دی
 
  • Like
Reactions: Hazmat
یکی از چیزهایی که تو صفحات قبل ازش شاکی بودم تو این تریلر برعکس شده سیستم باد به خوبی تو سرعت کارکترها تو راه رفتن تاثیر داره تو چندتا از بخش ها که شدت جریان باد زیاد بود قشنگ سرعت کارکتر را کم کم کرده بود و خیلی سخت راه میرفتن .
اگر اون اشکال دشمنها که بعد مرگ باد میبردشون را هم حل کنن دیگه مشکلی نیست به نظر من خیلی راحته این که حلشکنن اگه بخوان .

ولی من یه توصیه هم به خود مایکرو دارم باید یه جایی براشون اعلام کنم که اون تریلرهایی که در نظر دارند تو e3 نشون ندند و بعدش نشون بدند را تو خود e3 نشون بدند و نمایش e3 را یه جا دیگه :D
نمایش E3 خیلی خوب بود راضی بودم ولی تریلر ها بعد E3 مایکرو همیشه بهتر و خفن تره :D کلا شما مقایسه کنید چه از لحاظ محیطی و درگیری که تو این تریلر دیده شد خیلی بهتر از E3 بود .
 
  • Like
Reactions: M@SOUD64
خوب اینیکی خیلی بهتر بود امیدوار تر شدیم. یک سری ایرادات داره مثلا انیمیشن دویدن افتضاح هست و یک نسل گذشته هنوز کارکتر چَفتکی راه میره! لباس JD هم به نظرم خیلی سطحی و زشته من نمیدونم شلوار خردلی چه هماهنگی با آرمور گرز داره آخه!؟ درکل خوب بود امیدوارم بازی تکراری نباشه
 
  • Like
Reactions: sadegh93
ای کاش یه دستی به انیمیشن ها هم میکشیدن، کوچکترین تفاوتی نکرده با نسخه های قبلی.
فیزیکش واقعا خوب بود و تعامل با محیط توی نبردها جالب دراومده، بخش های اکشنم خوبه، گرافیکش در کل خوبه، از لحاظ گیم پلی فقط امیدوارم diversity خوبی داشته باشه و گسترده تر از اینا باشه، فعلا توی نمایش هایی که دیدم ( 3تا گیم پلی دیدم تقریبا ازش با همین تایم حدودا ) همه شبیه هم بوده ولی خب قطعا بازی سورپرایزهای خودشو داره، در کل امیدوارم بتونن در حد و اندازه جایگاه و نام بازی عمل کنن و دوباره بهترین شوتر سوم شخص این نسل بشه.
 
  • Like
Reactions: Hazmat
نمایش خوبی بود.
ولی از نظر فنی انصافا در حد اون چیزی که روش مانور می‌دادن نیست به هیچ وجه. شوکیس گرافیکی و این داستانا. :D یه سری ویژگی‌ها مثل انیمیشن و صداگذاری توی نسل قبل درجا می‌زنه، از نظر بصری هم به نظرم در حد گیرزهای قبلی توی زمان خودشون نیست. ولی خب در کل بازم توی سطح خوبی هستش.
حرکات خیلی سیال شده و مکانیک‌های جدید هم کمک کردن.
اما طوفان خیلی جالبه. کلا ایده‌اش رو دوست دارم و اگر افت فریم ـه ردیف بشه خوبه. :D طوفان به لول دیزاین کمک کرده. چیزی که توی دوتا تریلر دیدم تقریبا عملکرد مشابهی داشتن. امیدوارم مراحل بزرگ‌تر و البته دو سطحی هم طراحی شده باشن. پادها هم جالبن. کاورهایی که قابلیت انفجاری دارن و سطح آسیب‌شون با عوض شدن رنگ مشخص می‌شه. توی تریلر قبلی هم دیدیم یه سری پاد از سقف آویزون بودن که جیمز بهشون تیر زد، سقوط کردن و می‌شد به عنوان کاور استفاده کرد. اگر خیلی خوب روی این ویژگی‌ که کنترل بخشی از محیط دست بازیکنه مانور داده باشن و حق انتخاب‌ها زیاد باشه، فوق‌العادست و مطمئنم همین ویژگی توانایی اینو داره که باعث خفن بودن گیرز4 بشه و در حد آثار اپیک به چشم بیاد.
بخش‌هایی هم که رعد و برق می‌زنه جالبه و یه حس پلتفرمینگ داره که کلا برای گیرز جدیده. یه پلتفرمینگ افقی که بجای سکوها باید بین کاورها جابه‌جا بشیم. کاش توی این بخش‌ها هم Swarm وجود داشت تا تنش و هیجان بره بالا.
تا اینجا نمایش‌ها خوب بودن. می‌مونه یه سری ویژگی مثل تنوع مراحل، بخش هورد، داستان و... که ازشون خبر نداریم.
 
انصافا هیچکدوم از نمایشای بازی نگرانیه ادم بابت تکراری شدنه مراحلو کم نمیکنه:| اینکه مدام مراحل بازی تو شب و تاریکیم باشه خودش ادمو خسته میکنه واقعا عجیبه سه تا گیم پلی نشون دادن سه تاشم طراحی مراحل نداشته تقریبا و مشکل بدتر اینه محیطاعم کوچیکه انگار و تا اینجا بشدت شبیه هم انگار تمام تمرکزشونو گذاشتن رو همون فیزیک بازیو سیستم اب و هوایی ک فکر نکنم این مورد تا اخر بتونه بازیو سرپا نگه داره واقعا امیدوارم باقی بخشا بازی متنوع تر باشه مثلا مرحله موتورسواری ماشین سواری سوار بالن یا تانک شدن مثله نسخه سوم و....تو بازی بذارن وگرنه بدجور بوی فیل شدن میاد حداقل از نظر طراحی مراحل تو بخش گیم پلی ست پیسم بشدت نیاز داره بازی و اینکه مارکوسو تو بازی ب این شکل نشون دادن واقعا ضد حاله خو اگه مارکوس توانایی جنگیدن داره و هنوز تو میدونه جنگه ما پسر نچسبشو میخوایم چیکار:| انگار خودشونم موندن چیکار کنن ولی ای کاش مارکوس تو گیم پلی و میدون جنگ مستقیم حضور نداشت اینجور حسه خیلی بهتری میداد در کل تا اینجا واقعا نمایشا بازی چیز خاصی نداشته درسته نقطه قوت گیرز همون شوتینگ و کاور گیری بی نقصشه اما برا این نسل طراحی مراحل بهتر و بزرگتر لازمه ک تا الان گیرز همچین چیزیو نشون نداده گرافیک بازیم خوبه اما تو مقایسه با بزرگای نسل مث انچارتد ک تو ی سبکن تقریبا حرفی برا گفتن نداره البته محیط گیرز بشدت داینامیک تر و پویا تره اما خوب گرافیک ازین بهترم هس اونم با احتلاف بهتر
 
بسیار زیبا من که واقعا لذت بردم دلیلشم اینه love is blind کلا
گیرز همیشه گیرز میمونه حتی اگه گرافیک و داستان به پایین ترین حد برسه طرفداراش سر و دست میشکونن من واقعا فقط طرفدارای متال گیر رو دیدم که اینجوری عاشق یه بازی باشن و البته خوشحالم که خودم طرفدار جفتشون هستم :))
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or