Gears of War 3 بر روی PS3 ضعیف تر خواهد بود..؟

Terova

No Trolls
Gold User
اگر شما این روزها نسخه بتا بازی Gears og War 3 را بازی کرده باشید متوجه می شوید که سطح گرافیک بصری این بازی بسیار پیشرفت داشته.این پیشرفت ها همه به خاطر موتور محبوب شرکت Epic یعنی UE3 می باشد.
این موتور که بازی Gears of War 3 سطح آن را مشخص میکند پیشرفتهای زیادی را به نمایش میگزارد که یکی از آنها Motion blur skinning است این قابلیت به موتور بازی اجازه میدهد که حرکت کارکتر ها را در تمام نقاط بدن Motion blur (تار کردن) میزند و آن را طبیعی تر جلوه می دهد این قابلیت احتیاج به یک سخت افزار گرافیکی خاصی دارد که باید Direct3D 9 را پشتیبانی کند و این قابلیت از قبل در XBOX 360 وجود داشته و حالا Epic میخواهد از ان استفاده کند..

motion-blur-skinning.jpg



حالا سئوال اینجاست که Motion blur skinning چرا روی PS3 اجر نمی شود..؟ Epic در این رابطه اداعا میکند که می شود ان را بر روی ps3 اجرا کرد ولی آن بسیار کند میشود (با فرض اینکه بازی روی High باشه)
این به ان معنی است که اگر Gears of War 3 بخواهد بر روی PS3 اجرا شود (که من فکر نمیکنم این اتفاق بی افتد) نمیتواند به خوبی نسخه XBOX 360 باشد و PS3 در نبود بعضی موارد رنج خواهد برد
این فوقالعاده است که Epic میتواند از معماری سخت افزاری Xbox 360 به نحوه احسنت استفاده کند و محدویت این نسل را جبران کند..

3small.png


منبع
منبع اصلی

بعضی موارد چون تخصصی بود خلاصه ترجمه کردم
 
بابا بحث سر Motion blur skinning هست که چیپ گرفیکی 360 اون رو بهتر نشون میده..

خوب حالا همه با من تکرار کنین

بگین Motion blur skinning

choir.gif


آفرین حالا بگین GPU X 360 Direct3D 9

choir.gif


نه PSN نـــــه..!
vahidrk.gif
بگو GPU X 360 Direct3D 9

آفرین حالا دوباره پست ها خوشگل بدین..

والا اون جوری که به نظر من میاد این Motion blur skinning نبودنش بهتر از بودنش است . به نظر من اون تصویریکه Motion blur skinning رو off کردن بهتره .

این Geow رو حتی قوی ترین pc های نسل حاضر هم نمی کشن آخه چون Motion blur skinning داره لامصب خیلی سنگینه . آقا خفن وحشتناکه پی سی ها رو فرت و فرت خیلی چراغه می کنه ! اصلا می کنتشون نور افکن :d
نزن آقا نزن
127fs3556139.gif


خودت رو تزن :d مسئله اینه که حالا بعدش ؟ :d الآن واقعا همچین تکنیک عظیمی نیست که Epic بخواد روش مانور بده

بابا بدبخت اومده اون آخر آخر گفته..
شما خودت به یک فن آوری جدید دست پیدا کنی در موردش حرف نمیزنی..سازنده های GT روزی 500 تا فن آوری جدید کشف میکردن و هی میکردن تو بوق و کرنا..
 
آخرین ویرایش:
بابا بحث سر Motion blur skinning هست که چیپ گرفیکی 360 اون رو بهتر نشون میده..

خوب حالا همه با من تکرار کنین

بگین Motion blur skinning

choir.gif


آفرین حالا بگین GPU X 360 Direct3D 9

choir.gif


نه PSN نـــــه..!
vahidrk.gif
بگو GPU X 360 Direct3D 9

آفرین حالا دوباره پست ها خوشگل بدین..



نزن آقا نزن
127fs3556139.gif
خودت رو تزن :d مسئله اینه که حالا بعدش ؟ :d الآن واقعا همچین تکنیک عظیمی نیست که Epic بخواد روش مانور بده
 
خودت رو تزن :d مسئله اینه که حالا بعدش ؟ :d الآن واقعا همچین تکنیک عظیمی نیست که Epic بخواد روش مانور بده

مشکل اینجاست که اپیک روش مانور هم نداده ! فقط تو یه مقاله تخصصی توضیح داده این چیه و به چه روشی انجام میشه و رو چه سیستم هایی ( سخت افزار - GPU ) بهتر جواب میده بعد یه سایت که میخواد تعداد بازدیدهاش بره بالا اومده این رو به حالت خبرهای تبلیغی در آورده و نتیجه گیری هایی کرده که حاصلش شده این پست های خوشحالی که تو این تاپیک میبینیم !

جالب اینجاست تو مقاله اصلی اپیک حتی اسم Gears of War 3 هم نیومده و فقط در مورد کلیت خود موتور UE3 و این تکنیک صحبت کردن ولی اینجا گیرز که هیچی پای آنچارتد 3 و PES هم کشیده شده وسط !

http://udn.epicgames.com/Three/MotionBlurSkinning.html

یعنی باید احسنت گفت به . . .
 
مشکل اینجاست که اپیک روش مانور هم نداده ! فقط تو یه مقاله تخصصی توضیح داده این چیه و به چه روشی انجام میشه و رو چه سیستم هایی ( سخت افزار - GPU ) بهتر جواب میده بعد یه سایت که میخواد تعداد بازدیدهاش بره بالا اومده این رو به حالت خبرهای تبلیغی در آورده و نتیجه گیری هایی کرده که حاصلش شده این پست های خوشحالی که تو این تاپیک میبینیم !

جالب اینجاست تو مقاله اصلی اپیک حتی اسم Gears of War 3 هم نیومده و فقط در مورد کلیت خود موتور UE3 و این تکنیک صحبت کردن ولی اینجا گیرز که هیچی پای آنچارتد 3 و PES هم کشیده شده وسط !

http://udn.epicgames.com/Three/MotionBlurSkinning.html

یعنی باید احسنت گفت به . . .

خونده بودم محسن ! منظورم این بود که چیز بزرگی نیست که Epic بخواد در موردش حرف بزنه که ایهام ایجاد شد ! :d

بابا بدبخت اومده اون آخر آخر گفته..
شما خودت به یک فن آوری جدید دست پیدا کنی در موردش حرف نمیزنی..سازنده های GT روزی 500 تا فن آوری جدید کشف میکردن و هی میکردن تو بوق و کرنا..

آره اگه من بودم در موردش حرف میزدم :d اما Epic که نمیاد راجع به اینجور افکت ها که قبلا هم بوده حرف بزنه
 
احسنت به EPIC
هر سال با بازیه فوق محبوب و فوق العادش و موتور غولش میاد امکانات و توانایی های نهفته ای از کنسول 6 سال پیش رو رونمایی می کنه.
نظری هم نوانایی این قابلیت توسط PS3 ندارم.
چون این بازی بر روی PS3 نخواهد امد.
 
این افکت همون Object motion blur هست که توی خیلی بازیا استفاده شده به خصوص توی بازیای انحصاری ps3 از این افکت خیلی زیاد استفاده کردن روی 360 این افکت توی بازیای castlevania los و star wars TFU2 و crysis 2 و lost planet 1 & 2 و dead rising 1 و Fight nightـها خیلی زیادو سنگین به کار گرفته شده به خصوص توی Crysis 2. ولی تنها بازیه UE 3 که تا حالا از این افکت استفاده کرده بود mass effect 2 نسخه 360 بود که اونم به صورت محدود و کم کیفیت استفاده کرده بودن , الان دیگه ظاهرا epic این قابلیتو به شکل خیلی سنگین و رسمی توی آپدیت جدید UE 3 اضافه کرده ظاهرا از هرچی بازی تا حالا این تکنیک توش استفاده شده بهتر sample میگیره واسه همین هم کیفیت موشن بلورش بالاتر هست هم اینکه مثل اکثر بازیا همینجوری قضا قورتکی :d روی هر چیزی که حرکت میکنه موشن بلور نمیزنه بلکه بسته به سرعت حرکت اون جسم درجه بلور کمتر یا بیشتری میزنه که این Sample گرفتن به گفته epic روی 360 به خاطر قابلیت سخت افزاریش بهتر از ps3 اجرا میشه و الله اعلم به همین راحتی.
والسلام من الله توفیق :d
 
آخرین ویرایش:
دارن از همون فرمول همیشگی و تکراری سونی بر علیه خودشون استفاده می کنن! نمی دونن که سونی استاد این مدل مقایسه هاست!lol
شایدم واقعا خبرایی هست و ماکرو دیگه نمیخواد باج بده!
:pزدی توی خال داش روزبه ;) کاملا درست میگی:p
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or