Gears of War 3 بر روی PS3 ضعیف تر خواهد بود..؟

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
اگر شما این روزها نسخه بتا بازی Gears og War 3 را بازی کرده باشید متوجه می شوید که سطح گرافیک بصری این بازی بسیار پیشرفت داشته.این پیشرفت ها همه به خاطر موتور محبوب شرکت Epic یعنی UE3 می باشد.
این موتور که بازی Gears of War 3 سطح آن را مشخص میکند پیشرفتهای زیادی را به نمایش میگزارد که یکی از آنها Motion blur skinning است این قابلیت به موتور بازی اجازه میدهد که حرکت کارکتر ها را در تمام نقاط بدن Motion blur (تار کردن) میزند و آن را طبیعی تر جلوه می دهد این قابلیت احتیاج به یک سخت افزار گرافیکی خاصی دارد که باید Direct3D 9 را پشتیبانی کند و این قابلیت از قبل در XBOX 360 وجود داشته و حالا Epic میخواهد از ان استفاده کند..

motion-blur-skinning.jpg



حالا سئوال اینجاست که Motion blur skinning چرا روی PS3 اجر نمی شود..؟ Epic در این رابطه اداعا میکند که می شود ان را بر روی ps3 اجرا کرد ولی آن بسیار کند میشود (با فرض اینکه بازی روی High باشه)
این به ان معنی است که اگر Gears of War 3 بخواهد بر روی PS3 اجرا شود (که من فکر نمیکنم این اتفاق بی افتد) نمیتواند به خوبی نسخه XBOX 360 باشد و PS3 در نبود بعضی موارد رنج خواهد برد
این فوقالعاده است که Epic میتواند از معماری سخت افزاری Xbox 360 به نحوه احسنت استفاده کند و محدویت این نسل را جبران کند..

3small.png


منبع
منبع اصلی

بعضی موارد چون تخصصی بود خلاصه ترجمه کردم
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
ایشالا بعد از e3 عمری باشه منتظر این عزیزان هستیم :d
--------------

راست می گه دیگه شما بلوری بازی رو توی 100 تا 360 بزار اگه اجرا شد :d (شوخی)
101 ـُمیش جایزه داره :d


جایزه چی داره؟:d

بی شوخی اون حرف من آرایه اغراق داشت:d:d
 
  • Like
Reactions: Kainé

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
موضوع اینه که کلا اپیک همچین حرفی نزده! امروز Digital Foundry آنالیز بتای بازی رو گذاشت و توش از این افکت نام برد و جالبه که گفته کیفیت این افکت در حد Killzone 3 و GoW III هستش:
The quality of the effect seen in Gears 3 is more along the lines of that seen in Killzone 3 and God of War III

اونوقت این سایت vgarabia اومده قضیه رو به فن بازی تبدیل کرده و همچین چرت و پرت هایی رو سر هم کرده. فردا هم یه عده دیگه پا میشن اینا رو به اپیک وصل میکنن و حالا بیا و درستش کن!

پ.ن: امین هم که منتظره تا یه همچین چیزی بیاد و سریع بگذاره:D این همه خبر، آخه این چیه؟!
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
VGArabiaa یکی از فن ترین سایت های لینک کننده N4G ـه, به پروفش سر بزنید میفهمید. چرتوپرتایی میفرسته که آدمو روده بر میکنه :D

The quality of the effect seen in Gears 3 is more along the lines of that seen in Killzone 3 and God of War III
عجب برداشتی داشته از این جمله, LMAO =))
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
اونوقت این سایت vgarabia اومده قضیه رو به فن بازی تبدیل کرده و همچین چرت و پرت هایی رو سر هم کرده. فردا هم یه عده دیگه پا میشن میگن اپیک اینا رو به اپیک وصل میکنن و حالا بیا و درستش کن!

پ.ن: امین هم که منتظره تا یه همچین چیزی بیاد و سریع بگذاره:biggrin1: این همه خبر، آخه این چیه؟!
بابا منبع دوم رو بخون خود Epic گفته..

http://udn.epicgames.com/Three/MotionBlurSkinning.html

بعد کلا داره در مورد Motion Blur Skinning میگه

Our implementation is based on the vertex texture fetch which is not available on all GPUs. We currently support skinned motion blur on Direct3D 9 (if hardware supports it) and on Xbox360. Adding support for Playstation 3 should be simple but is expected to be too slow (assuming texture fetch implementation and high vertex count).
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
بابا منبع دوم رو بخون خود Epic گفته..

http://udn.epicgames.com/Three/MotionBlurSkinning.html

بعد کلا داره در مورد Motion Blur Skinning میگه
اپیک کجا گفته؟ این خبری که تو گذاشتی، کاملا ترجمه همین vgarabiaـست.

این تکنیک در موتور UE3.0 برای اولین بار توی Gears 3 به کار رفته و وقتی Gears 3 هم انحصاری 360ـه، خُب مسلما فعلا اینو با 360 بهینه کردن (و PC هم که طبیعیه)، حالا این موضوع اصلا چه ربطی به این خزعبلات متن این یارو داره معلوم نیست!
یایا منبع دوم مال خود Epic هست به جون خودم..:d
پست منو خوندی؟:D
آره خوندم..
تو میگی این جمله رو که قضیه اصلی هست رو vgarabia از خودش گذاشته من میگم نـــــــــه این رو خود Epic گفته..
نگفتم از خودش گفته، میگم اپیک حرفی از اجرا نشدن یا ضعیف تر بودن Gears 3 روی PS3 نزده. قضیه فقط همین افکته است که چون اولین بار میخواد توی Gears 3 (در موتور UE3) به کار بره، فعلا فقط روی 360 و PC اجرا میشه.
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
اپیک کجا گفته؟ این خبری که تو گذاشتی، کاملا ترجمه همین vgarabiaـست.

این تکنیک در موتور UE3.0 برای اولین بار توی Gears 3 به کار رفته و وقتی Gears 3 هم انحصاری 360ـه، خُب مسلما فعلا اینو با 360 بهینه کردن (و PC هم که طبیعیه)، حالا این موضوع اصلا چه ربطی به این خزعبلات متن این یارو داره معلوم نیست!
یایا منبع دوم مال خود Epic هست به جون خودم..:d

Our implementation is based on the vertex texture fetch which is not available on all GPUs. We currently support skinned motion blur on Direct3D 9 (if hardware supports it) and on Xbox360. Adding support for Playstation 3 should be simple but is expected to be too slow (assuming texture fetch implementation and high vertex count).
===

آره خوندم..
تو میگی این جمله رو که قضیه اصلی هست رو vgarabia از خودش گذاشته من میگم نـــــــــه این رو خود Epic گفته..

در این رابطه اداعا میکند که می شود ان را بر روی ps3 اجرا کرد ولی آن بسیار کند میشود (با فرض اینکه بازی روی High باشه)
Our implementation is based on the vertex texture fetch which is not available on all GPUs. We currently support skinned motion blur on Direct3D 9 (if hardware supports it) and on Xbox360. Adding support for Playstation 3 should be simple but is expected to be too slow (assuming texture fetch implementation and high vertex count).

منبع دوم اون اخر ها گفته

http://udn.epicgames.com/Three/MotionBlurSkinning.html
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
خبری که دارین سرش بحث میکنید اینه ! متن کاملش هست، بخونید بلکه به راه راست هدایت شید و گفته های یک سایت دیگه رو به اپیک نسبت ندید ! زشته به خدا ! اصلاً نه خبر رو میخونید نه پست های عریض و طویلی که براتون نوشته میشه ! بعد میپرید وسط یه پست میدید معرکه درست میکنید ! :|

Also of note is the introduction of a really effective object-based motion blur. OBM has only been used sporadically in previous UE3 titles (such as Mass Effect 2) and even then in a very limited, barely noticeable manner. The quality of the effect seen in Gears 3 is more along the lines of that seen in Killzone 3 and God of War III, and represents a significant leap forward for Unreal Engine 3 - we even see individual levels of motion blur being employed on different parts of the main character's body: if one arm is moving faster than the other, that will be reflected in the amount of blur being applied. This is called "motion blur skinning" by Epic, and according to its own documentation, it is currently only utilised on Xbox 360 and PC, with possible performance implications for this style of implementation if it were added to the PS3 version of UE3.

متن کاملش اینه دقیقاً ! گفتن object-based motion blur برای UE3 یه پیشرفت خیلی خوبی هست و این افکت رو به خوبی دو عنوان انحصاری PS3 و عالی کار کرده ( تبلیغات - قبلاً هم از موشن بلور Reach همین تعریف رو کرده بودن ! دم بانجی گرم :D ) و علاوه بر اون موشن بلوری رو دیدیم که روی اعضای مختلف بدن و بسته به سرعت حرکتشون اعمال میشه که اپیک اسمش رو گذاشته "motion blur skinning". در ادامه گفته طبق اطلاعات منتشر شده از سمت خود اپیک ( همون لینکی که تو متن نقل قول هست ) این تکنیک فعلاً روی 360 و PC هست و میشه ازش استفاده کنن و روی PS3 نیومده هنوز ولی اگر بیاد احتمال داره نسبت به اون دو تا کمی ضعیف تر باشه !

نکته جالب این هست که DF کاملاً با رویکرد علمی و فنی داره بیان میکنه مطلب رو و با توجه به این که سیستم God Ray هم که قبل از این در نسخه PS3 عنوان Bulletstorm حضور نداشته ( در دو تا نسخه دیگه بوده ) یک همچین چیزی رو هم محتمل دونسته ! البته باید ببینم خود اپیک در مورد این تکنیک چی گفته در اطلاعتی که درباره این تکنیک منتشر کرده !

پیدا کردم، این رو گفته :

Support on different platforms

Our implementation is based on the vertex texture fetch which is not available on all GPUs. We currently support skinned motion blur on Direct3D 9 (if hardware supports it) and on Xbox360. Adding support for Playstation 3 should be simple but is expected to be too slow (assuming texture fetch implementation and high vertex count). Future DirectX version will be supported at a later stage. Support for mobile hardware is currently not planned (performance reasons).

If not supported the engine automatically utilizes rigid skinned motion blur instead.

باز هم بحث علمی هست و بخاطر نوع روششون هست و تبلیغی هم نکردن بدبختها ! دم همتون گرم ! :D

اینها هم فقط درباره UE3 و تغییراتی هست که روی این موتور اعمال کردن و اپیک هیچ کاری به بقیه موتور های بازیسازی و بازیها نداشته ! فقط روی UE3 و توانمندیهاش روی پلتفرمها صحبت کرده !
 
آخرین ویرایش:

гадюка

کاربر سایت
Jul 21, 2008
3,979
نام
رضا
خوب این امر طبیعیه.هر شرکتی که نخواهد عنوان انحصاری خودشو از دست بده برمیگرده همچین حرف هایی نسبت به کنسول رقیب میزنه!!همونطور که زمان عرضه بازی Uncharted 2 سونی برگشت گفت که کنسول Xbox360 توان اجرای بازی نداره!!
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
پیدا کردم، این رو گفته :

Support on different platforms

Our implementation is based on the vertex texture fetch which is not available on all GPUs. We currently support skinned motion blur on Direct3D 9 (if hardware supports it) and on Xbox360. Adding support for Playstation 3 should be simple but is expected to be too slow (assuming texture fetch implementation and high vertex count). Future DirectX version will be supported at a later stage. Support for mobile hardware is currently not planned (performance reasons).

If not supported the engine automatically utilizes rigid skinned motion blur instead.

باز هم بحث علمی هست و بخاطر نوع روششون هست و تبلیغی هم نکردن بدبختها ! دم همتون گرم ! :D[/QUOTE]

هورا بالاخره یکی این رو پیدا کرد..:d>:d<

بابک تحویل بگیر..

http://www.up.iranblog.com/images/a9dgx35h7raynl4ihtt9.png
 

SLASH1

کاربر سایت
Jan 15, 2007
3,347
دو تا کنسول که قدرتشون یکیه افتادن کنار هم هر روز باید یه سری از این چرندیات بشنویم فردا هم سونی می گه دیگه زیادی تکراری شده

حالمون به هم خورد اینقدر توی این فروم ها سر این موضوع ها بحث کردیم
 

fixer

کاربر سایت
Aug 26, 2007
919
نام
حامد
کلا گذشته از این بحث مقایسه کنسول ها برای من یکی از جالب ترین سال هاست .چون دو بازی بزرگ تو این سبک دارن میان یکی GEOW3 یک هم U3 .رقابت جالب و دلنشینیه .
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
صد بار به خودم گفتم تاپیک رو تا ته بخونم بیام نظر بدم :D.

همم پس بلاخره یه چیز درست و حسابی تو X360 پیدا شد؟ :|.
 
آخرین ویرایش:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,578
نام
حسین
دو تا کنسول که قدرتشون یکیه افتادن کنار هم هر روز باید یه سری از این چرندیات بشنویم فردا هم سونی می گه دیگه زیادی تکراری شده

حالمون به هم خورد اینقدر توی این فروم ها سر این موضوع ها بحث کردیم

افرین افرین
بابا جای این کارا که پولتون رو جای نت بدید جمع کنید دوتا دستگاه رو با یه tvتوپ بگیرین بازی کنید عشق دنیا رو ببرید عین من:d
 
  • Like
Reactions: Kainé

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر