اگر شما این روزها نسخه بتا بازی Gears og War 3 را بازی کرده باشید متوجه می شوید که سطح گرافیک بصری این بازی بسیار پیشرفت داشته.این پیشرفت ها همه به خاطر موتور محبوب شرکت Epic یعنی UE3 می باشد.
این موتور که بازی Gears of War 3 سطح آن را مشخص میکند پیشرفتهای زیادی را به نمایش میگزارد که یکی از آنها Motion blur skinning است این قابلیت به موتور بازی اجازه میدهد که حرکت کارکتر ها را در تمام نقاط بدن Motion blur (تار کردن) میزند و آن را طبیعی تر جلوه می دهد این قابلیت احتیاج به یک سخت افزار گرافیکی خاصی دارد که باید Direct3D 9 را پشتیبانی کند و این قابلیت از قبل در XBOX 360 وجود داشته و حالا Epic میخواهد از ان استفاده کند..
حالا سئوال اینجاست که Motion blur skinning چرا روی PS3 اجر نمی شود..؟ Epic در این رابطه اداعا میکند که می شود ان را بر روی ps3 اجرا کرد ولی آن بسیار کند میشود (با فرض اینکه بازی روی High باشه)
این به ان معنی است که اگر Gears of War 3 بخواهد بر روی PS3 اجرا شود (که من فکر نمیکنم این اتفاق بی افتد) نمیتواند به خوبی نسخه XBOX 360 باشد و PS3 در نبود بعضی موارد رنج خواهد برد
این فوقالعاده است که Epic میتواند از معماری سخت افزاری Xbox 360 به نحوه احسنت استفاده کند و محدویت این نسل را جبران کند..
منبع
منبع اصلی
این موتور که بازی Gears of War 3 سطح آن را مشخص میکند پیشرفتهای زیادی را به نمایش میگزارد که یکی از آنها Motion blur skinning است این قابلیت به موتور بازی اجازه میدهد که حرکت کارکتر ها را در تمام نقاط بدن Motion blur (تار کردن) میزند و آن را طبیعی تر جلوه می دهد این قابلیت احتیاج به یک سخت افزار گرافیکی خاصی دارد که باید Direct3D 9 را پشتیبانی کند و این قابلیت از قبل در XBOX 360 وجود داشته و حالا Epic میخواهد از ان استفاده کند..
این به ان معنی است که اگر Gears of War 3 بخواهد بر روی PS3 اجرا شود (که من فکر نمیکنم این اتفاق بی افتد) نمیتواند به خوبی نسخه XBOX 360 باشد و PS3 در نبود بعضی موارد رنج خواهد برد
این فوقالعاده است که Epic میتواند از معماری سخت افزاری Xbox 360 به نحوه احسنت استفاده کند و محدویت این نسل را جبران کند..
منبع
منبع اصلی
بعضی موارد چون تخصصی بود خلاصه ترجمه کردم